http://www.sbs6.nl/web/show/id=195864/langid=43quote:Op zondag 28 september 2008 23:16 schreef kalinho het volgende:
Ik wil het terugkijken () kan dit ergens?
Niet overdrijven he! RMV heeft de hele Costa Brava bezocht, Lloret maar ook bijvoorbeeld Miami Platja en Malgrat. Verder op Kreta en Rhodos en in Turkije in Antalya, Alanya, Side, Kusadasi, Bodrum en marmaris. Da's best veel reizen in een korte productie periode, believe mequote:Op dinsdag 30 september 2008 10:03 schreef Palomar het volgende:
Ze zitten ook aldoor op dezelfde locaties (lloret en ergens in griekenland), dus zoveel gereis hebben ze er ook weer niet aan. Van de duizenden Nederlanders die daar zitten altijd wel een paar die iets te zeuren hebben
Oke, bekend bedoel ik. Meer dat je ervan uitgaat dat het een normale organisatie is, en niet eentje die je met het kluitje in het riet stuurt bij problemen. Zo zal McDonalds bijv. niet erkend zijn door het VoedingsCentrum, maar het is een grote organisatie waarvan je verwacht dat problemen netjes worden opgelost.quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:10 schreef k_man het volgende:
[..]
Erkend door wie?
Ze zitten in ieder geval niet bij de ANVR. Dan zouden namelijk hun eigen (ongunstige) voorwaarden moeten aanpassen.
Undercover in NL weerquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is dit alweer de laatste aflevering?
dat is wel lachenquote:
wtfquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:03 schreef jmac het volgende:
In de preview zat hij met een militair pakje aan ergens op een geheime locatieJe herkende 'm meteen dus vraag me idd af hoe ze dat doen.
Gevulde koelkast, bespaart je weer boodschappen. Zeikerdquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wehe... Wij hebben ook problemen gehad met Club VillaMar afgelopen zomervakantie. Toen we aankwamen bleek er niet schoongemaakt te zijn, aparaten waren kapot, in de koelkast lagen nog etensresten van de vorige bewoners etc etc.
Zie je 'm al aankomen met diezelfde kreetjes als Roberto? "U denkt hiermee weg te komen! Dat is onterecht!"quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:16 schreef ElYefe het volgende:
Die Rob Geus is ook zo'n held, een probleem constateren en dan weglopen "succes"
Toch is t raar. Zonder die lakmoesproefjes van m zie je ook al dat t een smerige bende is. Een zwarte vlek op je matras, schimmel op je douchegordijn en sperma tegen de badkamermuur, dat lijkt me genoeg reden te klagen. Maar hij laat de meisjes zo achter.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:16 schreef k_man het volgende:
[..]
Zie je 'm al aankomen met diezelfde kreetjes als Roberto? "U denkt hiermee weg te komen! Dat is onterecht!"
Daarom is het zo'n slecht programma. De mensen die in de 'problemen' komen zijn vrijwel zonder uitzondering te dom om überhaupt alleen over straat te mogen, waardoor alles een hoog had-je-dat-nou-zelf-niet-kunnen-bedenken-gehalte heeft. Alberto is een schreeuwlelijk die niet veel verder komt dan een beetje verongelijkt zeuren tegen een hostess of een verzekeringsmedewerker.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:46 schreef Karina het volgende:
Ach het is wel een leuk programma, maar ik erger me wel aan dat Engels van Geus, dat is echt niet om aan te horen. En Alberto doet eigenlijk niet eens zo veel. Hij belt wel met de reisorganisatie, maar ik vind hem niet echt goed aandringen (zoals bijvoorbeeld Pieter Storms zou doen).
Ja. Omdat er een camera op staat.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:22 schreef k_man het volgende:
Vervolgens blijkt dat de reisorganisatie ze zonder slag of stoot een ander appartement geeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |