Je hebt juridisch geen poot om op te staan, dus die jongen heeft geluk gehad dat ze niet bij die 1000 euro bleven.quote:Op maandag 22 september 2008 10:45 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Oh oke. Viel me wel tegen dat Alberto t niet helemaal regelde, maar aan de andere kant is die gast ook dom, hoewel t iedereen kan overkomen. De medewerkers vullen natuurlijk expres niet in dat t is verzekerd.
Dan kan die griek je via je ID achterhalen en alsnog zijn geld eisen.quote:Op maandag 22 september 2008 11:09 schreef SunChaser het volgende:
Wat als ie zn paspoort ook bij zich had gehad en ze gewoon naar huis waren gegaan?
Priceless !! iemand een screenshot ?quote:Op maandag 1 september 2008 13:23 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Die dikke vader met zn 'ik ben een gezonde kerel en loop nu al te hijgen.'
ook als je al in NEderland bent? Ik zal 'm fijn laten zitten daar met zn "nieuwe scooters" in Griekenland en nooit meer terug gaanquote:Op maandag 22 september 2008 11:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dan kan die griek je via je ID achterhalen en alsnog zijn geld eisen.
voor dit soort geitnjes heb ik dus een pasport en een idkaart. dan mogen ze van mij wel de idkaart houden en als aandenken boven op de schoorsteenmantel leggenquote:Op maandag 22 september 2008 11:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dan kan die griek je via je ID achterhalen en alsnog zijn geld eisen.
Ik weet niet hoe je daar aan komt dan, want in mijn gemeente is het zelfs al verboden om een oude ID kaart en een paspoort tegelijk te hebben (dan willen ze eerst zorgvuldig 6 gaten in je oude ID knippen zodat hij onherkenbaar verminkt wordt).quote:Op maandag 22 september 2008 13:46 schreef donald_dick het volgende:
[..]
voor dit soort geitnjes heb ik dus een pasport en een idkaart. dan mogen ze van mij wel de idkaart houden en als aandenken boven op de schoorsteenmantel leggen
Ja, de ene had namelijk een nagelstudio, dus ze hadden inderdaad nogal opvallende nagelsquote:Op maandag 22 september 2008 14:48 schreef SunChaser het volgende:
Die bikini van dat ene meisje was wel heel apart. Mn vriendin zei dat ze ook aparte nagels had maar ik heb haar handen verder niet gezien![]()
Overigens voor 3 nachten naar Turkije?
Ja, als die verlopen is jaquote:Op maandag 22 september 2008 14:17 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je daar aan komt dan, want in mijn gemeente is het zelfs al verboden om een oude ID kaart en een paspoort tegelijk te hebben (dan willen ze eerst zorgvuldig 6 gaten in je oude ID knippen zodat hij onherkenbaar verminkt wordt).
ja sensatie tv van sbsquote:Op zondag 28 september 2008 22:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat een gelul
Alsof die brand iets te maken heeft met hun appartement
Dat hele programma is 90% stemmingmakerij. Er komen wel dingen aan bod die niet bij een vakantie horen, maar zij laten het klinken alsof het oplossen van die problemen van levensbelang is.quote:Op zondag 28 september 2008 22:22 schreef marcodej het volgende:
Idd, beetje stemmingmakerij om die brand (van enkele honderden meters verderop) erbij te halen.
Dat was ook vet grappig jaquote:Rob Geus heeft wel stomme onderwerpen. Die badmeester kon die PH aan zn reet roesten.
waar lees je dat ie verlopen isquote:Op maandag 22 september 2008 14:17 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je daar aan komt dan, want in mijn gemeente is het zelfs al verboden om een oude ID kaart en een paspoort tegelijk te hebben (dan willen ze eerst zorgvuldig 6 gaten in je oude ID knippen zodat hij onherkenbaar verminkt wordt).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |