wel als je het niet door had en gewoon weer verder ging gamenquote:
ik heb altijd briljante titelsquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:01 schreef vencodark het volgende:
Ik wilde net een nieuwe openen. Ik zat al aan een passende titel te denken. Deze is werkelijk briljant.
Waag het niet om 2 topics te openen in deze reeksquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:01 schreef vencodark het volgende:
Ik wilde net een nieuwe openen. Ik zat al aan een passende titel te denken. Deze is werkelijk briljant.
Sorry.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Waag het niet om 2 topics te openen in deze reeks![]()
![]()
Dan gaan m'n stats weer fout
Dus hier geldt: wie sluit, die opent
Komt wel erg onaardig over hè. Zo was het niet bedoeldquote:
Zal eens kijkenquote:Maare, heb mezelf net toegevoegd op Wiki maar doet het niet. Sta er niet bij.
nu welquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sorry.![]()
Maare, heb mezelf net toegevoegd op Wiki maar doet het niet. Sta er niet bij.
Ja, daar doelde ik ook op!quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:07 schreef Cuegirllie het volgende:
Venco het leren rijden is niet zo eng. Er zit altijd iemand naast je die daadwerkelijk kan ingrijpen. Daarna vond ik het pas eng worden
Weinig rijden is echt niet goedquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:07 schreef Cuegirllie het volgende:
Venco het leren rijden is niet zo eng. Er zit altijd iemand naast je die daadwerkelijk kan ingrijpen. Daarna vond ik het pas eng worden
Dus regelmatig rijden als je je rijbewijs hebtquote:
In Vlissingen dan.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:09 schreef Cuegirllie het volgende:
"HBO Social Work Vlissingen"
ik hoop niet dat de studie zo daadwerkelijk heet
I knowquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:09 schreef Piles het volgende:
Weinig rijden is echt niet goed
Herken het maar al te goed
quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:09 schreef Cuegirllie het volgende:
"HBO Social Work Vlissingen"
ik hoop niet dat de studie zo daadwerkelijk heet
Nee oke, je weet maar nooit hoe groot het social work daar nodig isquote:
Euh, ja maar een studie heeft meestal niet de naam van een stad.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee oke, je weet maar nooit hoe groot het social work daar nodig is
Niet heel Zeeland is zoals mij hèquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee oke, je weet maar nooit hoe groot het social work daar nodig is
Ik denk dat ik per jaar ruim 1500km rijdt.. dus heb ondertussen wel een flink aantal kilometers gemaakt...quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Weinig rijden is echt niet goed
Herken het maar al te goed
[..]
Dus regelmatig rijden als je je rijbewijs hebt
En eerst maar eens beginnen met lessen, wie weet hoe goed het gaat
daarom juist.. vlissingen heeft misschien heel veel social workers nodig, die afgestudeerd zijn op de mensen uit vlissingenquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Euh, ja maar een studie heeft meestal niet de naam van een stad.
ik had de OP gemaakt en daarna heb jij je aan de wiki toegevoegd. Maar de OP past zich niet automatisch aan de wiki aan. Dus heb ik de wiki weer ff gekopieerd en geplakt, z\odat jij er ook bij staat, anders zou je moeten wachten tot het volgende topicquote:
was je hoofd zwabber?quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, was me nog niet eens opgevallen, maar staat er al een tijdje blijkbaar![]()
Je denkt toch niet dat ik later in Vlissingen ga werken he?quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
daarom juist.. vlissingen heeft misschien heel veel social workers nodig, die afgestudeerd zijn op de mensen uit vlissingen![]()
dusja, ik sta nergens van te kijken
Dag dagquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:13 schreef vencodark het volgende:
Ik ga er iig. eens vandoor, iets nuttigers doen dan Fokken!. Daarom ga ik nu tv kijken.![]()
Dag mensen!
Doe dat kunstje nog eens een keer?quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik had de OP gemaakt en daarna heb jij je aan de wiki toegevoegd. Maar de OP past zich niet automatisch aan de wiki aan. Dus heb ik de wiki weer ff gekopieerd en geplakt, z\odat jij er ook bij staat, anders zou je moeten wachten tot het volgende topic
Waar heb je het nou weer over?quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:16 schreef Cuegirllie het volgende:
anders moet piles nog gaan schoonmaken
is er weer wat gewijzigd dan?quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Dag dag
[..]
Doe dat kunstje nog eens een keer?
geldt hierbij hetzelfde als bij je dood.. dat moet je niet willen weten.quote:
Ik liep geen stage op een schoonmaakafdelingquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
is er weer wat gewijzigd dan?
Ik wacht nog steeds.. Magere Cuequote:Op zondag 31 augustus 2008 20:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
geldt hierbij hetzelfde als bij je dood.. dat moet je niet willen weten.
Tja, ik heb het een beetje druk, dus het laat wat op zich wachten.. sorryquote:
Gelukkig maar, ik was het bijna vergeten...quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tja, ik heb het een beetje druk, dus het laat wat op zich wachten.. sorry
ik niet hoorquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik was het bijna vergeten...
Misschien moet ik dan maar stoppen met Basic Instinct te kijkenquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:30 schreef Cuegirllie het volgende:
Nee hoor, dat valt wel mee.
Alleen PB denkt te weten hoe en wat, maar hij heeft geen flauw benul
ik was al gamen, dus ik volgde het toch al niet meerquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:31 schreef Piles het volgende:
Ik ben het ook weer kwijt geloof ik
Dus gamen
Ik volg het vaak ook niet meer?quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik was al gamen, dus ik volgde het toch al niet meer
Ook maar even kijken of het richting het Westen gaatquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ff een weatherupdate vanaf 21:00 uur onweer
Piles bij jou tussen 21:30 - 21:45 uur zo ongeveer
Ik.. om 8.00 en om 8.01 bij het koffieautomaat.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:52 schreef jna het volgende:
Wie van jullie moeten morgen ook weer beginnen?
het komt vanuit Frankrijk en trekt richting het noordenquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ook maar even kijken of het richting het Westen gaat
Ik heb nog een weekquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:52 schreef jna het volgende:
Tofquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ff een weatherupdate vanaf 21:00 uur onweer
Piles bij jou tussen 21:30 - 21:45 uur zo ongeveer
morgen weer naar de baas 7:20 uur op de fiets 7:35 op de bus 8:17 inklokken 8:35 inloggenquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:52 schreef jna het volgende:
Waarom 18 minuten tussen inklokken en inloggen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
morgen weer naar de baas 7:20 uur op de fiets 7:35 op de bus 8:17 inklokken 8:35 inloggen
Koffie halen?quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Waarom 18 minuten tussen inklokken en inloggen.
Dan staat de koffieautomaat... wel erg ver.quote:
Altijd gezellig, beetje rondhangen met collega's over hoe je weekend wasquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dan staat de koffieautomaat... wel erg ver.
Staat in de kantine... maar ik praat zat op kantoor.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Altijd gezellig, beetje rondhangen met collega's over hoe je weekend was
Daar is de koffiehoek toch voor?
water halen, collega's begroeten, naar de wc gaan, pc aanzetten. opruimbakje van de vorige dag leegmaken en dan pas inloggen, soms is het ook wel eens pas 9 uur dat ik pas inlogquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Waarom 18 minuten tussen inklokken en inloggen.
ja, ken je dat niet?quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:28 schreef Cuegirllie het volgende:
opruimbakje van de vorige dag leegmaken?wtf!
dat zijn weer andere bakjes (voor iedere klant een ander bakje)quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:35 schreef Piles het volgende:
Meestal heb je een bakje waar werk in gelegd wordt
Wat je nog moet doen dus
Alsof je het heel druk hebt zeg maarquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik heb op mijn bureau de meeste bakjes staan van de hele afdelingMaar de meeste zijn altijd leeg
Ja hoor, net als iedere maandag de afgelopen maandenquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:52 schreef jna het volgende:
quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja hoor, net als iedere maandag de afgelopen maanden
quote:
precies, net zoals een aantal mappen open op je bureau leggen en je bureau eruit laten zien als een zooitje. Allemaal geleerd tijdens mijn afstudeerstage bij de provinciequote:Op zondag 31 augustus 2008 21:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Alsof je het heel druk hebt zeg maar
ik krijg alles gewoon op tijd af, dus zolang mijn baas niet klaagt, ben ik op tijd naar huisquote:
Anders gaat iedereen meezingenquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:03 schreef Cuegirllie het volgende:
Stom de liedjes in het nederlands uit de sound of music!
Dat doen ze/we toch welquote:
quote:Op maandag 1 september 2008 00:17 schreef The_Dean het volgende:
Wat voor dingen? En waarom kost dat zoveel?
quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:45 schreef HuHu het volgende:
Bij elke user kan door de crew notes worden geplaatst. Dat zijn soort "aantekeningen" met opmerkingen over die user. Dingen als opvallend goed gedrag, of opvallend slecht gedrag of bans worden daarin gezet. De crew kan die notes bekijken om zo een beeld te krijgen over het gedrag van een user. Bans worden ook gegeven na aanleiding van dingen die in de notes worden gezet.
Begin die discussie alsjeblieft nietquote:Op maandag 1 september 2008 00:23 schreef The_Dean het volgende:
Om Danny zijn vakantie te betalen denk ik
Plaag ook maar, ik weet het verder ook niet.quote:Op maandag 1 september 2008 00:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Begin die discussie alsjeblieft niet
Die ben ik al een tijdje moe
Ik moet er nog 34 lezenquote:
Plaapquote:Op maandag 1 september 2008 00:49 schreef The_Dean het volgende:
Plaap ook maar, ik weet het verder ook niet.
Die kan ook onze notes zienquote:Hou
Mag niet hequote:
De vrolijkheidquote:
Ik dacht: het zal wel Fries zijnquote:
Ja Hou, voor die mooie avatar die ik voor je gemaakt hebquote:Laat Hou ze even voorlezen dan
Oh dat is al 2 dagen zoquote:Op maandag 1 september 2008 00:55 schreef Piles het volgende:
[..]
De vrolijkheid
[..]
Ik dacht: het zal wel Fries zijn
[..]
Ja Hou, voor die mooie avatar die ik voor je gemaakt heb
quote:
Ja, daar hadden we het juist over, en dat 2,25 per note wel erg veel was voor mijquote:
Momentquote:
Nee, ik zag dat ik er 2 heb, en nu wil ik weten wat er in staat. Maar 4,50 is best veel voor die 2 notesquote:
Hoe kan je dat zien danquote:Op maandag 1 september 2008 01:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, ik zag dat ik er 2 heb, en nu wil ik weten wat er in staat. Maar 4,50 is best veel voor die 2 notes
quote:Op maandag 1 september 2008 01:00 schreef The_Dean het volgende:
Waar kan je dat zien trouwens?
Je gaf net zelf het linkjequote:
quote:
Heh? Ohquote:Op maandag 1 september 2008 01:03 schreef Houniet het volgende:
Ik kan dat niet zien namelijk.
quote:Je hebt 2 notes gekregen van onze moderators.
Op deze pagina kun je direct je usernotes bekijken.
We vragen hiervoor een bijdrage in de administratiekosten van € 4,50. Deze zullen worden gebruikt om FOK! verder te verbeteren.
Als je je notes wilt inzien kun je hieronder direct via iDeal betalen. Je kunt je notes dan direct inzien.
Wil je liever op een andere wijze betalen, maak dan € 4,50 over op girorekening 4810305 tnv Kajira te Rotterdam, onder vermelding van je gebruikersnummer (91474) en de melding 'notes'. Zodra je betaling is ontvangen zorgen we ervoor dat je je notes kunt inzien.
Preciesquote:Op maandag 1 september 2008 01:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Heh? Oh
Omdat je crew bent zeker
[..]
Dat kreeg ik dus niet te zienquote:Op maandag 1 september 2008 01:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Heh? Oh
Omdat je crew bent zeker
[..]
Ik kan alles zien zonder te betalenquote:Op maandag 1 september 2008 01:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij mag er dus niet eens € 4,50 voor betalen
Dat zeg ikquote:Op maandag 1 september 2008 01:08 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik kan alles zien zonder te betalen.
Ik nietquote:Op maandag 1 september 2008 01:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij was wel erg voorspelbaar
Ik bedacht het gelijk
Daarom hoeft het ook nietquote:Op maandag 1 september 2008 01:15 schreef The_Dean het volgende:
Lekker weer de kas spekken met die notes en abo's dus. Nou, nooit van mijn leven
Ligt er maar net aan hoe je het bekijkt.quote:Op maandag 1 september 2008 01:15 schreef The_Dean het volgende:
Lekker weer de kas spekken met die notes en abo's dus. Nou, nooit van mijn leven
Dat dusquote:Op maandag 1 september 2008 01:16 schreef Piles het volgende:
Alleen de mensen die blij zijn met Fok! en bereid zijn wat geld in hun hobby te steken doen dat
Nja, dat is aan hun. Jij het het ook? Wat is nou écht het voordeel?quote:Op maandag 1 september 2008 01:16 schreef Piles het volgende:
Daarom hoeft het ook niet
Alleen de mensen die blij zijn met Fok! en bereid zijn wat geld in hun hobby te steken doen dat
Ik nog niet, ik twijfel nogquote:Op maandag 1 september 2008 01:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, dat is aan hun. Jij het het ook? Wat is nou écht het voordeel?
Nog niet, maar voel dat het er met de tijd wel aankomt.quote:Op maandag 1 september 2008 01:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat dus. Het hoeft niet, als je er geen neemt ga je er ook niet op achteruit.
Mwah, weet het niet. Ik hoop niet dat Danny/de crew zo dom zijn om FOK! op die manier kapot te makenquote:Op maandag 1 september 2008 01:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nog niet, maar voel dat het er met de tijd wel aankomt.
Met alle respect voor de crew hoor, klinkt nu iets ongenuanceerder dan ik het bedoel.
Dat houd Danny je voor ja...quote:Op maandag 1 september 2008 01:20 schreef Piles het volgende:
Ik nog niet, ik twijfel nog
Je krijgt wat extra opties e.d. En je steunt FOK! natuurlijk om verder te groeien/verbeteren
Dat blijktquote:Op maandag 1 september 2008 01:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat houd Danny je voor ja...
Nja, ben nogal sceptisch over zulke dingen
Ben admin op een ander groot forum wat een hobby is voor 25.000 mensen, maar dat kost ze niks, en gaat ze nooit wat kosten.quote:Op maandag 1 september 2008 01:22 schreef Piles het volgende:
Mwah, weet het niet. Ik hoop niet dat Danny/de crew zo dom zijn om FOK! op die manier kapot te maken
En aan de andere kant, FOK! is een grote hobby van veel mensen, en een hobby kost geld
Daarom is het ook een keuzequote:Op maandag 1 september 2008 01:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ben admin op een ander groot forum wat een hobby is voor 25.000 mensen, maar dat kost ze niks, en gaat ze nooit wat kosten.
En dat draait ook prima.
Krijg je er zoveelquote:Op maandag 1 september 2008 01:29 schreef Houniet het volgende:
We zien het allemaal wel. Ik ga lekker slapen, morgen weer werken
.
. Morgen lees ik de PM's Piles.
Maar internet is openbaar, gratis, dat is juist de kracht van een forum. Snap wel dat je wat terug wil doen, maar zo vloeiend gaat het laatste tijd niet met Fok.quote:Op maandag 1 september 2008 01:29 schreef Piles het volgende:
Daarom is het ook een keuze
Maar ik kan ook begrijpen dat vaste mensen wel eens wat terug willen geven voor al het goede op een forum. En met een abbo kan dat mooi, want krijg je er ook nog iets voor terug
Is goedquote:Op maandag 1 september 2008 01:36 schreef The_Dean het volgende:
Ach wat boeit het hier ook. Ik verveel je er wel eems mee over msn.
Dankje. Kan al niet slapen, en nu gaat het ook nog onweren.quote:Op maandag 1 september 2008 01:36 schreef Piles het volgende:
Ik ga ook maar eens
Anders is mn hele ritme weer in de war
Succes nog vannacht Dean
quote:Op maandag 1 september 2008 11:02 schreef G.Fawkes het volgende:
Kom op jongens, ik ga dit topic weer gezellig maken. Werk eens mee
Nee man. Ik ben klaar. Ben aan het werk tegenwoordig. En jij, ben jij nog met stage bezig?quote:Op maandag 1 september 2008 11:21 schreef The_Dean het volgende:
Joah, gaat
Met jou, weer lekker aan de stage?
Whehe. Maar het is gezelliger als er wel mensen zijnquote:Op maandag 1 september 2008 11:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
het is hier altijd gezellig, ook als er niemand is!
Dat kloptquote:Op maandag 1 september 2008 11:24 schreef G.Fawkes het volgende:
Whehe. Maar het is gezelliger als er wel mensen zijn
Als wij er zijn toch welquote:Op maandag 1 september 2008 11:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat klopt
nou niet altijd natuurlijk
Al een paar maand an die arbeitquote:Op maandag 1 september 2008 11:24 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Nee man. Ik ben klaar. Ben aan het werk tegenwoordig. En jij, ben jij nog met stage bezig?
En hoe bevalt die arbeit?quote:
Super! Mooie werkzaamheden, geweldige collega's, goed loonquote:
Gelukkigquote:Op maandag 1 september 2008 11:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Super! Mooie werkzaamheden, geweldige collega's, goed loon
Ja wij welquote:Op maandag 1 september 2008 11:33 schreef G.Fawkes het volgende:
Als wij er zijn toch wel
Hoe is de eerste dag op je stage?
Het hele netwerk behalve internet is er net uitgeklapt. Nu kan ik niet meer bij de server die ik nodig heb en kan ik mijn mail niet gebruiken...quote:Op maandag 1 september 2008 12:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja wij wel
Rustig.. heb nu al niks meer te doen, of niks, zit te wachten op een rapportage, die wss morgen pas komt. Dus bezig met m'n verslag.
en daar op je werk?
Het isalleen geen collegequote:Op maandag 1 september 2008 11:39 schreef G.Fawkes het volgende:
neem je laptop mee. Dan kun je meedoen vanuit de collegezaal
quote:
Idd. liever alleen wel de ultieme nerd dood. Al chattendquote:Op maandag 1 september 2008 12:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
wat nou als er ellende is.. dan vergaan wij met z'n tweeen
Maar nog altijd liever samen dan alleen
quote:
Cue; Zie jij de bommen ook al vallen naast je huis?quote:Op maandag 1 september 2008 12:14 schreef G.Fawkes het volgende:
Idd. liever alleen wel de ultieme nerd dood. Al chattend
Whehe.quote:Op maandag 1 september 2008 12:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Cue; Zie jij de bommen ook al vallen naast je huis?
G; nou, zelfs in m'n eigen huis, gelukkig is m'n pc nog gered!
Cue; oef, dat is wel mazzel zeg! Als we gaan, moeten we alleen gaan, anders weet ik mij niet te redden hoor!
G; Als m'n pc ermee op houdt of de electriciteit valt uit, dan heb ik heir nog wel een touw hangen, want zonder electriciteit kan ik echt niet leven..
Ik vind hem best grappigquote:Op maandag 1 september 2008 12:25 schreef Cuegirllie het volgende:
vond um niet al te komisch, geen inspiratie, en geen ervaringarme jongen ben je toch!
Dat ook. Echt dom ookquote:Op maandag 1 september 2008 12:34 schreef Cuegirllie het volgende:dan ben je eerder een onverzorgde jongen!!
Er zijn maar weinig meiden hier op kantoor. Ik had me gewoon moeten scherenquote:Op maandag 1 september 2008 12:37 schreef The_Dean het volgende:
Dacht dat meidem dat wel woest aantrekkelijk vonden...
*gaat snel scheren
Nja, je bent nu net te laat voor een fotoquote:Op maandag 1 september 2008 12:38 schreef Cuegirllie het volgende:
Bij sommige mannen staat het ook woest aantrekkelijk![]()
Bij sommigen mannen staat geschoren woest aantrekkelijkquote:Op maandag 1 september 2008 12:41 schreef The_Dean het volgende:
Nja, je bent nu net te laat voor een foto
quote:Op maandag 1 september 2008 12:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Bij sommigen mannen staat geschoren woest aantrekkelijk![]()
Mobielquote:
Heyquote:Op maandag 1 september 2008 13:04 schreef Bootje84 het volgende:
goedemorgen volk!
goedemiddag inmiddels
alles puik hier?
Sorryquote:Op maandag 1 september 2008 13:37 schreef Cuegirllie het volgende:
Zow men. de mensen zijn ook weer wakker hoor!
Heb je er 6? Dat is het makkelijkstequote:Op maandag 1 september 2008 13:56 schreef mash_ het volgende:
Pileskan je voor mij ook ava maken
als ik je wat plaatjes geef
want ik wil deze die ik nu heb (nouja die ik op fobo heb) Houden en dan wat plaatjes erbij
Als je even terugleest, zie je dat ik daadwerkelijk bezig ben!!!quote:
Weet ikquote:Op maandag 1 september 2008 13:59 schreef Cuegirllie het volgende:
Als je even terugleest, zie je dat ik daadwerkelijk bezig ben!!!Tenminste, m'n best probeer te doen
![]()
Dankjequote:Op maandag 1 september 2008 13:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je even terugleest, zie je dat ik daadwerkelijk bezig ben!!!Tenminste, m'n best probeer te doen
![]()
MILOU!!!![]()
GEFELICITEERD
![]()
Dat werkt alleen door me te helpen met plaatjes zoeken of met informatie aan te vullenquote:Op maandag 1 september 2008 14:01 schreef Piles het volgende:
Weet ik
Ik help alleen om je aan het werk te houden![]()
Nou, laat dan maarquote:Op maandag 1 september 2008 14:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat werkt alleen door me te helpen met plaatjes zoeken of met informatie aan te vullen
quote:Op maandag 1 september 2008 14:07 schreef Cuegirllie het volgende:
pff..![]()
hulp is hier ver te zoeken dus!
Ga je Cue maar helpenquote:Op maandag 1 september 2008 14:08 schreef G.Fawkes het volgende:
het netwerk ligt er nogsteeds uit. Ik wil nu eigenlijk best graag aan het werk
Hij doet het hoorquote:Op maandag 1 september 2008 14:07 schreef Milou__ het volgende:
blablabla
Ik wil wel helpen.quote:Op maandag 1 september 2008 14:07 schreef Cuegirllie het volgende:
pff..![]()
hulp is hier ver te zoeken dus!
Met wat?quote:
quote:Op maandag 1 september 2008 14:10 schreef Milou__ het volgende:
Ik wil wel helpen.
Heb nog een half uurtje tijd
De tijden dat je er echt aangewerkt hebt? niet zo lang tochquote:Op maandag 1 september 2008 14:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet je nog hoelang ik met m'n stageverslag ben bezig geweest?
En weet je ook nog wat de reden daarachter was?quote:Op maandag 1 september 2008 14:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet je nog hoelang ik met m'n stageverslag ben bezig geweest?
quote:Op maandag 1 september 2008 14:14 schreef Milou__ het volgende:
[..]
De tijden dat je er echt aangewerkt hebt? niet zo lang toch![]()
Je was meer aan het Fok!ken![]()
Laten we het nog eens anders zeggen:quote:Op maandag 1 september 2008 14:15 schreef Piles het volgende:![]()
Laat ik het anders zeggen: weet je nog hoeveel moeite het heeft gekost om een beetje redelijk verslag te maken
Jij?quote:Op maandag 1 september 2008 14:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En weet je ook nog wat de reden daarachter was?
ik was even tosti makenquote:Op maandag 1 september 2008 13:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb je er 6? Dat is het makkelijkste
Ze wisselen dan elk uur
En weet je hoelang het dan gaat duren voor ik iets nuttigs voor jou gevonden heb?quote:Op maandag 1 september 2008 14:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Laten we het nog eens anders zeggen:
weet je nog hoelang het duurde voordat je 5 minuten redelijk aan je verslag bezig ging
uhuquote:
Je leert niet snel he:quote:Op maandag 1 september 2008 14:17 schreef Piles het volgende:
En weet je hoelang het dan gaat duren voor ik iets nuttigs voor jou gevonden heb?
quote:
quote:
Als je 6 linkjes hebt is je avatar klaarquote:Op maandag 1 september 2008 14:16 schreef mash_ het volgende:
ik was even tosti makenmaar
ik ga is even zoeken
quote:
Je snapt me welquote:Op maandag 1 september 2008 14:18 schreef Cuegirllie het volgende:
Je leert niet snel he:
en weet je dan hoelang het duurt voordat jij bezig gaat met het zoeken naar iets nuttigs voor mij
je krijgt zo een pmquote:Op maandag 1 september 2008 14:18 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]![]()
[..]
Als je 6 linkjes hebt is je avatar klaar
Stoertjequote:
quote:
Jaquote:Op maandag 1 september 2008 14:42 schreef Bravebart het volgende:
Whehe, is Aline bij jou geweest Rein?
Nee hoorquote:Op maandag 1 september 2008 14:39 schreef mash_ het volgende:
oh piles! als ik 1 plaatje veranderd wil ka ndat dan nog makkelijk?of is dat erg lastig
quote:
Geen dank hoorquote:Op maandag 1 september 2008 14:44 schreef mash_ het volgende:
ojaa bartnog bedankt
zonder jou fobo kende ik haar niet
nee dat ligt zeg maar een beetje lastigquote:Op maandag 1 september 2008 14:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]![]()
Ennuhm, hebben jullie al wat?
[..]
Geen dank hoor
Want?quote:Op maandag 1 september 2008 14:47 schreef mash_ het volgende:
[..]
nee dat ligt zeg maar een beetje lastigmaarja
Flauw hoorquote:Op maandag 1 september 2008 14:48 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja was niet verplan dat zo hier neer tegaan zetten
quote:Op maandag 1 september 2008 14:48 schreef mash_ het volgende:
[..]
nee hoorquote:
flauw idd!! sms maarquote:Op maandag 1 september 2008 14:48 schreef mash_ het volgende:
[..]
quote:
http://i120.photobucket.com/albums/o189/relderson/hero.jpgquote:Op maandag 1 september 2008 14:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee hoor
Kom maar door
Als je maar niet elke dag wil veranderen
quote:Op maandag 1 september 2008 14:54 schreef mash_ het volgende:
[..]
http://i120.photobucket.com/albums/o189/relderson/hero.jpg
Notes bekeken?quote:Op maandag 1 september 2008 15:00 schreef Piles het volgende:
Toch m'n notes maar bekeken, maar het viel zwaar tegen
Heb jij notes?quote:Op maandag 1 september 2008 15:00 schreef Piles het volgende:
Toch m'n notes maar bekeken, maar het viel zwaar tegen
Je loopt weer achterquote:
2quote:
Ajaquote:Op maandag 1 september 2008 15:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Je loopt weer achter
http://fok.nl/shop
hmm idd niet heel interessantquote:Op maandag 1 september 2008 15:02 schreef Piles het volgende:
2
1 omdat iets te agressief reageerde op die Marokkanen op het veld vorig jaar
1 omdat ik naar een 'illegaal' m3tje linkte
ze gaan echt geen moeite doen om iets positiefs over je op te schrijven hoorquote:Op maandag 1 september 2008 15:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik hoopte eigenlijk op een positieve note, maar zelfs dat zat er niet in![]()
Dat blijktquote:Op maandag 1 september 2008 15:10 schreef Cuegirllie het volgende:
ze gaan echt geen moeite doen om iets positiefs over je op te schrijven hoor
En nu niet meer zeurenquote:
quote:Op maandag 1 september 2008 15:15 schreef Piles het volgende:
[..]
En nu niet meer zeuren
Hopelijk loopt mn dataverkeer nu niet meer zo hard
Kijken wie de volgende is die wisselende avatars wil
Wat is het idee überhaupt, een ava die elke 4 uur wisselt ofso?quote:Op maandag 1 september 2008 15:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je 6 linkjes hebt stuur je ze maar
Elk uurquote:Op maandag 1 september 2008 15:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat is het idee überhaupt, een ava die elke 4 uur wisselt ofso?
Ohquote:
quote:Op maandag 1 september 2008 16:01 schreef Cuegirllie het volgende:
De eerste vraag is of je dat wel wilt weten piles
quote:
De tweede vraag is of Piles dat niet zelf moet wetenquote:Op maandag 1 september 2008 16:01 schreef Cuegirllie het volgende:
De eerste vraag is of je dat wel wilt weten piles
weten waar jij kaakkramp van krijgt? dat is erg lastig, want er kunnen zoveel oorzaken zijnquote:Op maandag 1 september 2008 16:02 schreef Bravebart het volgende:
De tweede vraag is of Piles dat niet zelf moet weten
Waarom denk je dat ik het vroegquote:Op maandag 1 september 2008 16:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
weten waar jij kaakkramp van krijgt? dat is erg lastig, want er kunnen zoveel oorzaken zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |