wel als je het niet door had en gewoon weer verder ging gamenquote:
ik heb altijd briljante titelsquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:01 schreef vencodark het volgende:
Ik wilde net een nieuwe openen. Ik zat al aan een passende titel te denken. Deze is werkelijk briljant.
Waag het niet om 2 topics te openen in deze reeksquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:01 schreef vencodark het volgende:
Ik wilde net een nieuwe openen. Ik zat al aan een passende titel te denken. Deze is werkelijk briljant.
Sorry.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Waag het niet om 2 topics te openen in deze reeks![]()
![]()
Dan gaan m'n stats weer fout
Dus hier geldt: wie sluit, die opent
Komt wel erg onaardig over hè. Zo was het niet bedoeldquote:
Zal eens kijkenquote:Maare, heb mezelf net toegevoegd op Wiki maar doet het niet. Sta er niet bij.
nu welquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sorry.![]()
Maare, heb mezelf net toegevoegd op Wiki maar doet het niet. Sta er niet bij.
Ja, daar doelde ik ook op!quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:07 schreef Cuegirllie het volgende:
Venco het leren rijden is niet zo eng. Er zit altijd iemand naast je die daadwerkelijk kan ingrijpen. Daarna vond ik het pas eng worden
Weinig rijden is echt niet goedquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:07 schreef Cuegirllie het volgende:
Venco het leren rijden is niet zo eng. Er zit altijd iemand naast je die daadwerkelijk kan ingrijpen. Daarna vond ik het pas eng worden
Dus regelmatig rijden als je je rijbewijs hebtquote:
In Vlissingen dan.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:09 schreef Cuegirllie het volgende:
"HBO Social Work Vlissingen"
ik hoop niet dat de studie zo daadwerkelijk heet
I knowquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:09 schreef Piles het volgende:
Weinig rijden is echt niet goed
Herken het maar al te goed
quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:09 schreef Cuegirllie het volgende:
"HBO Social Work Vlissingen"
ik hoop niet dat de studie zo daadwerkelijk heet
Nee oke, je weet maar nooit hoe groot het social work daar nodig isquote:
Euh, ja maar een studie heeft meestal niet de naam van een stad.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee oke, je weet maar nooit hoe groot het social work daar nodig is
Niet heel Zeeland is zoals mij hèquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee oke, je weet maar nooit hoe groot het social work daar nodig is
Ik denk dat ik per jaar ruim 1500km rijdt.. dus heb ondertussen wel een flink aantal kilometers gemaakt...quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Weinig rijden is echt niet goed
Herken het maar al te goed
[..]
Dus regelmatig rijden als je je rijbewijs hebt
En eerst maar eens beginnen met lessen, wie weet hoe goed het gaat
daarom juist.. vlissingen heeft misschien heel veel social workers nodig, die afgestudeerd zijn op de mensen uit vlissingenquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Euh, ja maar een studie heeft meestal niet de naam van een stad.
ik had de OP gemaakt en daarna heb jij je aan de wiki toegevoegd. Maar de OP past zich niet automatisch aan de wiki aan. Dus heb ik de wiki weer ff gekopieerd en geplakt, z\odat jij er ook bij staat, anders zou je moeten wachten tot het volgende topicquote:
was je hoofd zwabber?quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, was me nog niet eens opgevallen, maar staat er al een tijdje blijkbaar![]()
Je denkt toch niet dat ik later in Vlissingen ga werken he?quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
daarom juist.. vlissingen heeft misschien heel veel social workers nodig, die afgestudeerd zijn op de mensen uit vlissingen![]()
dusja, ik sta nergens van te kijken
Dag dagquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:13 schreef vencodark het volgende:
Ik ga er iig. eens vandoor, iets nuttigers doen dan Fokken!. Daarom ga ik nu tv kijken.![]()
Dag mensen!
Doe dat kunstje nog eens een keer?quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik had de OP gemaakt en daarna heb jij je aan de wiki toegevoegd. Maar de OP past zich niet automatisch aan de wiki aan. Dus heb ik de wiki weer ff gekopieerd en geplakt, z\odat jij er ook bij staat, anders zou je moeten wachten tot het volgende topic
Waar heb je het nou weer over?quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:16 schreef Cuegirllie het volgende:
anders moet piles nog gaan schoonmaken
is er weer wat gewijzigd dan?quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Dag dag
[..]
Doe dat kunstje nog eens een keer?
geldt hierbij hetzelfde als bij je dood.. dat moet je niet willen weten.quote:
Ik liep geen stage op een schoonmaakafdelingquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
is er weer wat gewijzigd dan?
Ik wacht nog steeds.. Magere Cuequote:Op zondag 31 augustus 2008 20:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
geldt hierbij hetzelfde als bij je dood.. dat moet je niet willen weten.
Tja, ik heb het een beetje druk, dus het laat wat op zich wachten.. sorryquote:
Gelukkig maar, ik was het bijna vergeten...quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tja, ik heb het een beetje druk, dus het laat wat op zich wachten.. sorry
ik niet hoorquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik was het bijna vergeten...
Misschien moet ik dan maar stoppen met Basic Instinct te kijkenquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:30 schreef Cuegirllie het volgende:
Nee hoor, dat valt wel mee.
Alleen PB denkt te weten hoe en wat, maar hij heeft geen flauw benul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |