Kom jij dan de afwas doen? Of desnoods halen en in julliequote:Op dinsdag 2 september 2008 22:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Voor het eerst in je leven?En hoe oud ben je nu?
En als je het ontspannend vind, mag je het hier ook wel komen doen, ik heb er echt een tyfushekel aan.
wij zijn alleen naar junoquote:Op woensdag 3 september 2008 15:58 schreef Errrwin het volgende:
Iemand afgelopen vrijdag nog naar Das Leben der Anderen geweest bij de Pleinbios? Was best fripsies.
quote:Op woensdag 3 september 2008 16:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wij zijn alleen naar junogeweest, toen hebben we ook al zitten kleumen onder een dekentje, best koud daar aan het water ja. Maar wel super gezellig
onder een dekentje? Ik zat daar in me tshirt + vest... zo koud was t nu ook weer nie..quote:Op woensdag 3 september 2008 16:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wij zijn alleen naar junogeweest, toen hebben we ook al zitten kleumen onder een dekentje, best koud daar aan het water ja. Maar wel super gezellig
Ik zat er in mn T-Shirtquote:Op woensdag 3 september 2008 21:41 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
onder een dekentje? Ik zat daar in me tshirt + vest... zo koud was t nu ook weer nie..
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 september 2008 23:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik zat er in mn T-Shirt![]()
Heb het deken wel zonuendan geleend
jij de ene kant ik de andere kant?quote:Op donderdag 4 september 2008 21:19 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Ik zou wel in de Kuip willen wonen
sinds je niet blauw meer bent lul je alleen nog maar onzinquote:Op donderdag 4 september 2008 21:35 schreef Alicey het volgende:
Nu nog alle hooli's er bij, groot hek er omheen en beperkingen zetten op verkeer van binnen het hek naar buiten en vice versa.
Paar bakstenen dr bij en de volksstand daarbinnen reguleert zichzelf.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:35 schreef Alicey het volgende:
Nu nog alle hooli's er bij, groot hek er omheen en beperkingen zetten op verkeer van binnen het hek naar buiten en vice versa.
Dat deed ik ook al toen ik blauw was hoor.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:40 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
sinds je niet blauw meer bent lul je alleen nog maar onzin
Nog zo'n simpel figuurquote:Op donderdag 4 september 2008 21:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Paar bakstenen dr bij en de volksstand daarbinnen reguleert zichzelf.
Primaquote:Op donderdag 4 september 2008 21:31 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
jij de ene kant ik de andere kant?
dat hoort bij de functie................quote:Op donderdag 4 september 2008 21:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat deed ik ook al toen ik blauw was hoor.
Problemen oplossen, daar houden we van.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Paar bakstenen dr bij en de volksstand daarbinnen reguleert zichzelf.
Tjeempie, ik ga er wel even over doen om dat in mijn wereldbeeld te integreren..quote:Op donderdag 4 september 2008 21:51 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dat hoort bij de functie................
voor eens en voor altijd niet elke voetbalfan is tuig!
Zullen we het eens proberen, een stadion vol voetbalsupporters, geen ME, en een paar stapels bakstenen, en zien wat er gebeurd?quote:Op donderdag 4 september 2008 21:49 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Nog zo'n simpel figuur![]()
Alle voetbalsupporters zijn tuig of niet
er zijn mensen die zich supporter noemen die triest zijn. Niet elke is triest!quote:Op vrijdag 5 september 2008 08:18 schreef Fugie het volgende:
voetbalsupporters zijn erg triest.
Als je het vergelijkt met bv de american football competitie in amerika is het niveau van voetbalsupporters in nl echt below neadertaler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |