jezusquote:
Wachten op DT dus.quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jezushoe moeilijk kan het zijn, n nummertje goed doen. maaaar ik kan em niet meer editten, dus als er een modje is wat zich er wel druk over maakt..
TJ gaat het volgende topic openen, hoor ik net.quote:en tj, ik zag het ook staan,maar had geen zin om linkjes te gaan zoeken
hey je blauw is wegquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wachten op DT dus.
[..]
TJ gaat het volgende topic openen, hoor ik net.
Ik had/nam te weinig tijd om het goed te doen. Dan ga je achter de feiten aanlopen en kan beter iemand het stokje overnemen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hey je blauw is wegzie het nu pas, geen zin meer?
dacht ik ookquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:22 schreef ebeaydojraes het volgende:
ik d8 dat diegene die hem dichtgooid hem ook weer moet openen ... ach ja... zo fussball kijken. drama
Als ik in de buurt bent wellicht!quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wachten op DT dus.
[..]
TJ gaat het volgende topic openen, hoor ik net.
p.s. in je profiel staat Middelburg ?? updaten is wel zo 2008...quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:10 schreef Fugie het volgende:
met de tijd die jullie steken in het vullen van mij inbox hadden jullie ook wel een nieuwe thread kunnen openen
't gaat om het principequote:Op zondag 31 augustus 2008 20:10 schreef Fugie het volgende:
met de tijd die jullie steken in het vullen van mij inbox hadden jullie ook wel een nieuwe thread kunnen openen
dat er mensen bewust in mijn profiel kijkenquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:09 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
p.s. in je profiel staat Middelburg ?? updaten is wel zo 2008...
ik was niet op de hoogte van het principe, daarvoor mijn excuses.quote:
nou ik vind het toevallig leuk om te studerenquote:Op maandag 1 september 2008 13:08 schreef Fugie het volgende:
jippie, school
vandaag weer al die rare studenten in de trein, beetje mijn zitplaats innemen waar ik voor moet betalen.
En waar studenten nog meer voor betalen dan jijquote:Op maandag 1 september 2008 13:08 schreef Fugie het volgende:
jippie, school
vandaag weer al die rare studenten in de trein, beetje mijn zitplaats innemen waar ik voor moet betalen.
En wie betaalt die stufi denk je?quote:Op maandag 1 september 2008 18:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En waar studenten nog meer voor betalen dan jijAangezien het abonnement 'Student OV' gewoon ingehouden wordt van de studiefinanciering, of je wilt of niet.
de koninginquote:Op maandag 1 september 2008 18:40 schreef Isegrim het volgende:
[..]
En wie betaalt die stufi denk je?
leuk voor jequote:Op maandag 1 september 2008 18:59 schreef Isegrim het volgende:
Eerste dag op mijn nieuwe werk was okay.Ik denk dat ik het daar wel naar mijn zin ga krijgen.
Dat is een uitkering waar je recht op hebtquote:Op maandag 1 september 2008 18:40 schreef Isegrim het volgende:
[..]
En wie betaalt die stufi denk je?
Truequote:Op maandag 1 september 2008 19:08 schreef Fugie het volgende:
studenten hebben het makkelijk.
Werkenden mensen hebben het nog makkelijker
dan hou je je buik maar inquote:Op maandag 1 september 2008 19:14 schreef Wiebeldak het volgende:
Dan wordt het wel vol op 1 plek zag ik al
Recht, recht... Het wordt deels voor jou betaald door andere mensen in elk geval.quote:Op maandag 1 september 2008 19:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat is een uitkering waar je recht op hebtDat is dus "jouw" geld waar je verplicht een OV abonnement van moet kopen
Kostte toen ik dr nog 1 had grofweg 140 euro/maand
Dan passen er nog wel 10 op die plekquote:Op maandag 1 september 2008 19:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan hou je je buik maar in
Het is imho. het enige goede dat Pim Fortuin ooit bedacht heeft (maar dat was voordat'ie zich ging richten op populistische simpele zielen politiek... dit was in zn PvdA tijd). Het is bedacht als bezuiniging (wat flopte, waarom na 1 of 2 jaar de weekend en de week kaart kwamen, en je in de bussen geen kortingsreizigers meer mocht meenemen).quote:Op maandag 1 september 2008 19:26 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Recht, recht... Het wordt deels voor jou betaald door andere mensen in elk geval.
Ik heb iets meer sympathie voor PF dan jij.quote:Op maandag 1 september 2008 19:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het is imho. het enige goede dat Pim Fortuin ooit bedacht heeft (maar dat was voordat'ie zich ging richten op populistische simpele zielen politiek... dit was in zn PvdA tijd). Het is bedacht als bezuiniging (wat flopte, waarom na 1 of 2 jaar de weekend en de week kaart kwamen, en je in de bussen geen kortingsreizigers meer mocht meenemen).
Hele idee dr achter -naast de bezuinigingen op de StuFi- is dat de OV gebruikers later meer gemotiveerd zijn het OV te gebruiken..
Daarnaast is het iets wat zich ook wel weer terugverdient in de loop der tijd
Mijn ervaring is dat als je reistijd naar school >15 minuten is, het erg ontof wordt om naast je opleiding te werken. Dus ook wel terecht.quote:Op maandag 1 september 2008 19:37 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb iets meer sympathie voor PF dan jij.
Maar ik had het meer over stufi iha.
Sowieso is die OV-kaart wel okay. Alleen jammer dat het tegenwoordig een week- òf een weekendkaart is. Vroeger was die kaart gewoon heel de week geldig.quote:Op maandag 1 september 2008 19:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat als je reistijd naar school >15 minuten is, het erg ontof wordt om naast je opleiding te werken. Dus ook wel terecht.
Daarnaast heb ik ook klasgenoten gehad die -alles- zelf moesten betalen (healthinsurance, schoolgeld, schoolspullen, ..) dan is het ook wel welkom.
Mijn reistijd naar Rotterdam was anderhalf uur enkele reis toen ik hier op school zatquote:Op maandag 1 september 2008 19:43 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Sowieso is die OV-kaart wel okay. Alleen jammer dat het tegenwoordig een week- òf een weekendkaart is. Vroeger was die kaart gewoon heel de week geldig.
Maarreh, als je 16 minuten van school woont kun je niet werken?Wat is dat met die studenten van tegenwoordig?
Niet dat ik gewerkt heb, maar ik heb flink bijgeleend en daar moet ik straks voor boeten.
Nou ja, als je buik erg dik is, kan ik me voorstellen dat er ineens veel mensen bij passen als je 'm inhoudt.quote:
quote:Op maandag 1 september 2008 19:53 schreef Wiebeldak het volgende:
En fietsen is gezond en goedkoop.
Ik zit er over te denken om voor mn werk (halfuurtje OV, 20km) een Retroscootertje te kopenquote:
Nu moet ik wel toegeven dat het echt 100% droog moet zijn anders stap ik toch de auto in naar mn werk. Regen heb ik echt een hekel aan op de fiets. Kou en wind maken me niet zoveel uit.quote:
Bij een windkracht 11 of ijzel komt het toch wel voor dat ik pas.quote:Op maandag 1 september 2008 20:12 schreef Isegrim het volgende:
Ik fiets in alle weersomstandigheden.
Ja, als rechtgeaarde Hollander moet je tenslotte fietsen.quote:Op maandag 1 september 2008 20:22 schreef littledrummergirl het volgende:
ik wilde gister fietsen, band lek![]()
dus toch maar met de metro gegaan.
soms heb ik gewoon zon zin om te fietsenlekker nederlands ofzo
of ze dachten dat het uitverkoop zou worden voor sluitingstijdquote:Op maandag 1 september 2008 20:26 schreef Isegrim het volgende:
Was ik vandaag bij de Action, waren er echt alléén maar negers daar. Komt natuurlijk omdat die zo laat op staan, hebben ze pas tegen zessen tijd om naar de Action te gaan.
quote:Op maandag 1 september 2008 20:26 schreef Isegrim het volgende:
Was ik vandaag bij de Action, waren er echt alléén maar negers daar. Komt natuurlijk omdat die zo laat op staan, hebben ze pas tegen zessen tijd om naar de Action te gaan.
Wat moet ik daar zien dan? Geen zin om het hele topic te lezen.quote:Op maandag 1 september 2008 20:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]zie ergens vorige topic, trouwens
nee we hadden nieuwe vriendjes voor je gezienquote:Op maandag 1 september 2008 20:35 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wat moet ik daar zien dan? Geen zin om het hele topic te lezen.Van de rel was ik al op de hoogte.
Oh ja, ik ken ze. Maar de gezichtjes gaan daar heel snel vanaf.quote:Op maandag 1 september 2008 20:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee we hadden nieuwe vriendjes voor je gezienmet groene fliebers, lampjes en oogjes
quote:Op maandag 1 september 2008 20:41 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Oh ja, ik ken ze. Maar de gezichtjes gaan daar heel snel vanaf.
Waarom zou je voor dezelfde deodorant die bij een andere pauperwinkel met blauw logo beginnend met een A 3,65 betalen, als je er bij de action 2,20 voor kwijt bent?quote:Op maandag 1 september 2008 22:30 schreef ebeaydojraes het volgende:
hoe weinig geld ook, mij zie je nie bij de Aldi of Action of Lidl ...
chauvinisme? Gevoel van waarde?quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Waarom zou je voor dezelfde deodorant die bij een andere pauperwinkel met blauw logo beginnend met een A 3,65 betalen, als je er bij de action 2,20 voor kwijt bent?![]()
KAasschaven en zonnebrand zijn proefondervindelijk wel kut van de Action
Omdat je in een drogist snel de artikelen kunt kopen, betalen en verkassen, terwijl je in de Action in een keilange rij staat tussen allemaal paupers.quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Waarom zou je voor dezelfde deodorant die bij een andere pauperwinkel met blauw logo beginnend met een A 3,65 betalen, als je er bij de action 2,20 voor kwijt bent?![]()
KAasschaven en zonnebrand zijn proefondervindelijk wel kut van de Action
goeie redenquote:Op dinsdag 2 september 2008 06:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Omdat je in een drogist snel de artikelen kunt kopen, betalen en verkassen, terwijl je in de Action in een keilange rij staat tussen allemaal paupers.
Omdat de supermarkt in de moderne circle of life een gigantische rol inneemtquote:Op dinsdag 2 september 2008 06:20 schreef Isegrim het volgende:
Aldi en Lidl hebben geweldige producten in hun assortiment. Beetje zonde als je er niet koopt omdat je je er te goed voor voelt.
Maar goed, waarom hebben we het hier zo vaak over supermarkten?
Vanmiddag is de presentatiequote:Rotterdam mikt op ’Maasstadion’
ROTTERDAM - De nieuwe Kuip, die de gemeente Rotterdam en Feyenoord willen bouwen, komt mogelijk deels in de Nieuwe Maas te liggen.
Dat is een van de drie varianten die het stadsbestuur vanmiddag presenteert. Bij deze opvallende optie krijgt het megastadion voor 80.000 toeschouwers bij het Eiland van Brienenoord een plekje gedeeltelijk in het water.
In de andere alternatieven krijgt de nieuwe Kuip plaats op sportcomplex Varkenoord, niet ver van het huidige stadion. Eind dit jaar wordt een keuze gemaakt waar het onderkomen van Feyenoord zal verrijzen. Dat stadion kan overigens in één klap ’Olympisch’ worden gemaakt door een exta ring van nog eens 20.000 stoelen bovenop te zetten.
De gemeente Rotterdam wil van het Stadionpark, zoals het gebied rond de Kuip wordt genoemd, een ‘dynamische plek met allure’ maken. De herinrichting van een flink deel van Rotterdam-zuid geldt als een project van enkele miljarden euro's, dat de zuidelijke rivieroever een stevige impuls moet gaan geven.
Behalve een nieuw stadion moet in het gebied ook een nieuwe kunstijsbaan komen, een veel grotere Topsporthal en ruimte voor amateursport (voetbal, honk- en softbal). Ook denkt de gemeente Rotterdam aan de bouw van woningen en aan onderwijsinstellingen vooral op het gebied van sport. De oude Kuip zou mogelijk geschikt worden gemaakt voor bewoning.
Het idee voor een Kuip in de Maas is overigens niet nieuw. De Rotterdamse architect Winy Maas, van het vermaarde bureau MVRDV, kwam enkele jaren geleden al met het plan van een drijvend stadion. Hij tekende een futurisch ogend complex met daarin woningen en een parkeerkelder dat bij het Mallegatpark in Feijenoord in de rivier lag.
Feyenoord wil het nieuwe stadion voor 2016 hebben. Het voetbalcomplex moet plaats bieden aan zeker 80.000 mensen en beschikt over een uitschuifbaar natuurgrasveld en een schuifdak.
Het stadion - geschatte kosten 300 tot 400 miljoen euro - moet een voorname troef worden bij het binnenhalen van het WK voetbal in 2018 en de Olympische Spelen tien jaar later.
Dat is een idee. En dan onder water niveau. Supporters dr in? Luiken open, blubblubblubquote:
Van de 2 laptops en drie computers in huis is dr van iedere categorie 1 van jou, gebruik die danquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
maar wonen in de oude kuip is wel humor( wel een kutlocatie in de middle of nowhere op een woonboulevard)
maar wel makkelijk als het op een afsluitbaar eiland kan, mocht er gezeik komen, brugje omhoog en laat de relschoppers maar lekker op hun eiland zitten
kut, dat was ik (LDG) dus weer..
sorry vriendje
van "Simon and" ?quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:13 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga op 13 oktober naar een concert van Art Garfunkel in Den Haag.
de printer hangt aan de jouwequote:Op dinsdag 2 september 2008 17:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Van de 2 laptops en drie computers in huis is dr van iedere categorie 1 van jou, gebruik die dan![]()
Jou pc start iig sneller op.
Maar wel het allereerste optreden in WATT!quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:07 schreef Fugie het volgende:
daar wil je toch niet heen ?
Ouwe viezerik is het :x
Voor het eerst in je leven?quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:26 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb voor het eerst in mn leven gestreken net
( en eigenlijk vond ik het best ontspannend..)
Kom jij dan de afwas doen? Of desnoods halen en in julliequote:Op dinsdag 2 september 2008 22:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Voor het eerst in je leven?En hoe oud ben je nu?
En als je het ontspannend vind, mag je het hier ook wel komen doen, ik heb er echt een tyfushekel aan.
wij zijn alleen naar junoquote:Op woensdag 3 september 2008 15:58 schreef Errrwin het volgende:
Iemand afgelopen vrijdag nog naar Das Leben der Anderen geweest bij de Pleinbios? Was best fripsies.
quote:Op woensdag 3 september 2008 16:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wij zijn alleen naar junogeweest, toen hebben we ook al zitten kleumen onder een dekentje, best koud daar aan het water ja. Maar wel super gezellig
onder een dekentje? Ik zat daar in me tshirt + vest... zo koud was t nu ook weer nie..quote:Op woensdag 3 september 2008 16:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wij zijn alleen naar junogeweest, toen hebben we ook al zitten kleumen onder een dekentje, best koud daar aan het water ja. Maar wel super gezellig
Ik zat er in mn T-Shirtquote:Op woensdag 3 september 2008 21:41 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
onder een dekentje? Ik zat daar in me tshirt + vest... zo koud was t nu ook weer nie..
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |