leuk voor jequote:Op maandag 1 september 2008 18:59 schreef Isegrim het volgende:
Eerste dag op mijn nieuwe werk was okay.Ik denk dat ik het daar wel naar mijn zin ga krijgen.
Dat is een uitkering waar je recht op hebtquote:Op maandag 1 september 2008 18:40 schreef Isegrim het volgende:
[..]
En wie betaalt die stufi denk je?
Truequote:Op maandag 1 september 2008 19:08 schreef Fugie het volgende:
studenten hebben het makkelijk.
Werkenden mensen hebben het nog makkelijker
dan hou je je buik maar inquote:Op maandag 1 september 2008 19:14 schreef Wiebeldak het volgende:
Dan wordt het wel vol op 1 plek zag ik al
Recht, recht... Het wordt deels voor jou betaald door andere mensen in elk geval.quote:Op maandag 1 september 2008 19:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat is een uitkering waar je recht op hebtDat is dus "jouw" geld waar je verplicht een OV abonnement van moet kopen
Kostte toen ik dr nog 1 had grofweg 140 euro/maand
Dan passen er nog wel 10 op die plekquote:Op maandag 1 september 2008 19:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan hou je je buik maar in
Het is imho. het enige goede dat Pim Fortuin ooit bedacht heeft (maar dat was voordat'ie zich ging richten op populistische simpele zielen politiek... dit was in zn PvdA tijd). Het is bedacht als bezuiniging (wat flopte, waarom na 1 of 2 jaar de weekend en de week kaart kwamen, en je in de bussen geen kortingsreizigers meer mocht meenemen).quote:Op maandag 1 september 2008 19:26 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Recht, recht... Het wordt deels voor jou betaald door andere mensen in elk geval.
Ik heb iets meer sympathie voor PF dan jij.quote:Op maandag 1 september 2008 19:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het is imho. het enige goede dat Pim Fortuin ooit bedacht heeft (maar dat was voordat'ie zich ging richten op populistische simpele zielen politiek... dit was in zn PvdA tijd). Het is bedacht als bezuiniging (wat flopte, waarom na 1 of 2 jaar de weekend en de week kaart kwamen, en je in de bussen geen kortingsreizigers meer mocht meenemen).
Hele idee dr achter -naast de bezuinigingen op de StuFi- is dat de OV gebruikers later meer gemotiveerd zijn het OV te gebruiken..
Daarnaast is het iets wat zich ook wel weer terugverdient in de loop der tijd
Mijn ervaring is dat als je reistijd naar school >15 minuten is, het erg ontof wordt om naast je opleiding te werken. Dus ook wel terecht.quote:Op maandag 1 september 2008 19:37 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb iets meer sympathie voor PF dan jij.
Maar ik had het meer over stufi iha.
Sowieso is die OV-kaart wel okay. Alleen jammer dat het tegenwoordig een week- òf een weekendkaart is. Vroeger was die kaart gewoon heel de week geldig.quote:Op maandag 1 september 2008 19:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat als je reistijd naar school >15 minuten is, het erg ontof wordt om naast je opleiding te werken. Dus ook wel terecht.
Daarnaast heb ik ook klasgenoten gehad die -alles- zelf moesten betalen (healthinsurance, schoolgeld, schoolspullen, ..) dan is het ook wel welkom.
Mijn reistijd naar Rotterdam was anderhalf uur enkele reis toen ik hier op school zatquote:Op maandag 1 september 2008 19:43 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Sowieso is die OV-kaart wel okay. Alleen jammer dat het tegenwoordig een week- òf een weekendkaart is. Vroeger was die kaart gewoon heel de week geldig.
Maarreh, als je 16 minuten van school woont kun je niet werken?Wat is dat met die studenten van tegenwoordig?
Niet dat ik gewerkt heb, maar ik heb flink bijgeleend en daar moet ik straks voor boeten.
Nou ja, als je buik erg dik is, kan ik me voorstellen dat er ineens veel mensen bij passen als je 'm inhoudt.quote:
quote:Op maandag 1 september 2008 19:53 schreef Wiebeldak het volgende:
En fietsen is gezond en goedkoop.
Ik zit er over te denken om voor mn werk (halfuurtje OV, 20km) een Retroscootertje te kopenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |