Misschien omdat het voornamelijk ajacieden zijn die helemaal uit hun malle bol gaan hier?quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Sowieso prachtig, Heracles-feyenoord en onze gekke boi heeft het alleen maar over Ajax.
Dan vraag ik me af wat robbedoes daar mee te maken heeftquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:31 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Misschien omdat het voornamelijk ajacieden zijn die helemaal uit hun malle bol gaan hier?
quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:32 schreef kevin6188 het volgende:
Wie zou er nu geschorst moeten zijn bij AZ, ving net zoiets op?
Hoorde het inmiddels alsnog op de radio. Heb even allebei opstaan.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:34 schreef Wilskracht het volgende:
van der Velden hij speelt ook niet
speelde vorig jaar bij dordrecht
[..]
quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:34 schreef venomsnake het volgende:
Erger me nu alweer dood aan dat klapvee bij AZ
Hup NAC
In de 5de klasse B wordt ook veel gescoordquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:37 schreef Whiteguy het volgende:
Veel en mooie doelpunten trouwens deze speelronde. Ik hoor wel mensen zeuren over het niveau hier, maar de amusementswaarde is in ieder geval uitstekend tot nu toe.
Naar Beter Bed?quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:39 schreef Stereotomy het volgende:
Didulica
Swerts - Jaliens - Moreno - Poco
Lens - Mendes - Schaars - Poulsen
El-Hamdaoui
Dembele
Retteketet enzo
Ari kan niks. En Martens weet ik niet.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom doen Ari en Martens niet mee?
Wat dacht je van de Zeeuwquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom doen Ari en Martens niet mee?
We zijn pas net onderweg.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:41 schreef Chadi het volgende:
AZ speelt wel goed
Plaats de link van het betreffende topic in het vervolg dan ook even.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Een live topic is genoeg.
Heb je zo gevonden toch.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Plaats de link van het betreffende topic dan ook even.
Tja... maar over het algemeen geen goals zoals Afellay, de Roover, Levtsjenko, Sulejmani bijvoorbeeld maakten. En ik zag net snel een doelpunt van ADO voorbij komen (weet niet wie) maar die zat er ook bijzonder lekker in.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
In de 5de klasse B wordt ook veel gescoord
Prachtige keeper vind ik dat.quote:
Hij bedoelt dat de nederlandse competitie in vergelijking met grote en ook minder grote buitelandse competities niets meer voorstelt. Daarom moeten we het maar van de amusements waarde hebben.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:43 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tja... maar over het algemeen geen goals zoals Afellay, de Roover, Levtsjenko, Sulejmani bijvoorbeeld maakten. En ik zag net snel een doelpunt van ADO voorbij komen (weet niet wie) maar die zat er ook bijzonder lekker in.
Aangezien de servers van FOK weer wat te wensen overlaat vond ik het wel fijn om direct naar het topic te worden gebracht. Maar goed nevermind verder.quote:
En jij hebt niet gelezen dat Didulica in de media had geroepen dat LvG hem de eerste wedstrijd in eht doel zou zetten?quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:44 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Dus? OS niet gezien?
Ah je verbeterde jezelf met de opstelling
Vergeleken met Frankrijk, Portugal, België en zelfs Duitsland doen wij het helemaal niet zo slecht hoor. We moeten ons niet altijd willen vergelijken met Engeland, Spanje en Italiëquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:45 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat de nederlandse competitie in vergelijking met grote en ook minder grote buitelandse competities niets meer voorstelt. Daarom moeten we het maar van de amusements waarde hebben.
Welke?quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Heerlijke stream btw, hopelijk blijft die een tijd operatief.
Nopequote:Op zondag 31 augustus 2008 16:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En jij hebt niet gelezen dat Didulica in de media had geroepen dat LvG hem de eerste wedstrijd in eht doel zou zetten?
Romero ; de enige man op de Nederlandse voetbalvelden met een gouden plakquote:
Nee, want je moet altijd 400x refreshen voordat een nieuw topic in de index verschijnt.quote:
Je zal toch zelf eens 10 posts omhoog moeten kijken zeg..quote:
Gelijk naar active topics gaan.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, want je moet altijd 400x refreshen voordat een nieuw topic in de index verschijnt.
Dat is niet veel.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:51 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
15 euro pm heb je sport1+eredivisie live, eerste 3 maanden 10 euro
Valt wel mee dus.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:51 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
15 euro pm heb je sport1+eredivisie live, eerste 3 maanden 10 euro
Simpelweg geen eerste keus dit seizoen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waarom speelt Ari niet?
Inderdaad. Bij Ziggo had ik vorig jaar Sport 1+ tele2 eredivisie voor 15..nu moet ik voor sport 1 + eredivisie live 15+15 gaan betalenquote:
Wat een klere bug is dat ja.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, want je moet altijd 400x refreshen voordat een nieuw topic in de index verschijnt.
Nee, andere tactiek. Ipv 2 spitsen nu meer 1 spits en een 10 erachter, met opkomende vleugels erachter.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Simpelweg geen eerste keus dit seizoen.
Gefeliciteerdquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:59 schreef Damzkieee het volgende:
Terug uit t stadion
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAh
Het maakt iig IETS goed.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. AZ krijgt er ook van langs; geweldig weekend
Eerste fluitconcerten zijn alweer te horen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:59 schreef TheGHunter het volgende:
Zijn er al klappers die het stadion verlaten onder het mom van: 'Nou, dan zijn we tenminste op tijd voor het eten'?
quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:59 schreef Damzkieee het volgende:
Terug uit t stadion
Het maakt ALLES goedquote:
Je kan het ook compleet anders zeggen. NAC leefde boven hun stand vorig seizoen en dat werd in de play-offs duidelijk. Sleutelspeler Molhoek is weg en het succesvolle coach duo ook. AZ is veel sterker geworden met Martens, Lens, Schaars en Dembele en Ari die met de week beter lijken te worden.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:01 schreef Boomlaars het volgende:
geen verrassende tussenstand dit. NAC is nauwelijks spelers kwijt geraakt en voor de playoffs vorig seizoen werd ook bijna elke ploeg op deze voor nac kenmerkende wijze verslagen/op achterstand gezet: rustig blijven voetballen, wachten op die ene kans en die kans ook benutten. Az is ook dit seizoen niet sterker dan nac denk ik
quote:FC Volendam - SC Heerenveen
Wedstrijd
Normale speeltijd
Je weddenschap: 2
1,85 2-3
Heracles Almelo - Feyenoord
Wedstrijd
Normale speeltijd
Je weddenschap: 1
4,15 3-1
NEC Nijmegen - De Graafschap
Wedstrijd
Normale speeltijd
Je weddenschap: 1
1,68 2-0
Je weddenschap: drievoudig
¤ 2,50
Quotering 12,90
¤ 32,24
En dat zie je ook duidelijk in de tussenstand terug wil je zeggenquote:Op zondag 31 augustus 2008 17:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je kan het ook compleet anders zeggen. NAC leefde boven hun stand vorig seizoen en dat werd in de play-offs duidelijk. Sleutelspeler Molhoek is weg en het succesvolle coach duo ook. AZ is veel sterker geworden met Martens, Lens, Schaars en Dembele en Ari die met de week beter lijken te worden.
Vind ik niet helemaal zo, het is niet angstig.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:59 schreef DeTolk het volgende:
AZ gaat op de oude voet verder
Ja tuurlijk wel?quote:
Gefeliciteerd man!quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:59 schreef Damzkieee het volgende:
Terug uit t stadion
Gelukkig welquote:
Imo zeggen 34 wedstrijden meer dan 6 of 7. de playoffs toonden aan dat nac een te smalle selectie heeft en om een of andere reden zaten de spelers er doorheen. Nu nac weer blessurevrij aan het seizoen begint komt de kracht weer bovendrijven. en je noemt spelers van az die beter lijken te worden, dit geloof ik pas zodra het tot uiting komt in de competitie, tot dusver is daar niets van te zien.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je kan het ook compleet anders zeggen. NAC leefde boven hun stand vorig seizoen en dat werd in de play-offs duidelijk. Sleutelspeler Molhoek is weg en het succesvolle coach duo ook. AZ is veel sterker geworden met Martens, Lens, Schaars en Dembele en Ari die met de week beter lijken te worden.
dank! Goede kwaliteit ook !quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:05 schreef versteegrob het volgende:
http://pagavoetbal.awardspace.com/v2/index.php?option=com_content&view=article&id=1&Itemid=5
Ook mooi.quote:
Database Error: Unable to connect to the database:Could not connect to MySQLquote:Op zondag 31 augustus 2008 17:05 schreef versteegrob het volgende:
http://pagavoetbal.awardspace.com/v2/index.php?option=com_content&view=article&id=1&Itemid=5
Theo Ritalinsma.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:10 schreef Damzkieee het volgende:
Lekkere goal. Enthousiast commentaar van Theo hoor
1-1quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:13 schreef Eenjongentjevan1 het volgende:
Hoeveel staat het? Die streams werken nog niet en ik heb ook [ NOG ] geen eredivisie live.
Beter zoekenquote:Op zondag 31 augustus 2008 17:13 schreef Eenjongentjevan1 het volgende:
Hoeveel staat het? Die streams werken nog niet en ik heb ook [ NOG ] geen eredivisie live.
Ja wie dacht dit nou van te voren dan?quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jammer dat je er zo small op bent gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |