Het maakt ALLES goedquote:
Je kan het ook compleet anders zeggen. NAC leefde boven hun stand vorig seizoen en dat werd in de play-offs duidelijk. Sleutelspeler Molhoek is weg en het succesvolle coach duo ook. AZ is veel sterker geworden met Martens, Lens, Schaars en Dembele en Ari die met de week beter lijken te worden.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:01 schreef Boomlaars het volgende:
geen verrassende tussenstand dit. NAC is nauwelijks spelers kwijt geraakt en voor de playoffs vorig seizoen werd ook bijna elke ploeg op deze voor nac kenmerkende wijze verslagen/op achterstand gezet: rustig blijven voetballen, wachten op die ene kans en die kans ook benutten. Az is ook dit seizoen niet sterker dan nac denk ik
quote:FC Volendam - SC Heerenveen
Wedstrijd
Normale speeltijd
Je weddenschap: 2
1,85 2-3
Heracles Almelo - Feyenoord
Wedstrijd
Normale speeltijd
Je weddenschap: 1
4,15 3-1
NEC Nijmegen - De Graafschap
Wedstrijd
Normale speeltijd
Je weddenschap: 1
1,68 2-0
Je weddenschap: drievoudig
¤ 2,50
Quotering 12,90
¤ 32,24
En dat zie je ook duidelijk in de tussenstand terug wil je zeggenquote:Op zondag 31 augustus 2008 17:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je kan het ook compleet anders zeggen. NAC leefde boven hun stand vorig seizoen en dat werd in de play-offs duidelijk. Sleutelspeler Molhoek is weg en het succesvolle coach duo ook. AZ is veel sterker geworden met Martens, Lens, Schaars en Dembele en Ari die met de week beter lijken te worden.
Vind ik niet helemaal zo, het is niet angstig.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:59 schreef DeTolk het volgende:
AZ gaat op de oude voet verder
Ja tuurlijk wel?quote:
Gefeliciteerd man!quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:59 schreef Damzkieee het volgende:
Terug uit t stadion
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAh
Gelukkig welquote:
Imo zeggen 34 wedstrijden meer dan 6 of 7. de playoffs toonden aan dat nac een te smalle selectie heeft en om een of andere reden zaten de spelers er doorheen. Nu nac weer blessurevrij aan het seizoen begint komt de kracht weer bovendrijven. en je noemt spelers van az die beter lijken te worden, dit geloof ik pas zodra het tot uiting komt in de competitie, tot dusver is daar niets van te zien.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je kan het ook compleet anders zeggen. NAC leefde boven hun stand vorig seizoen en dat werd in de play-offs duidelijk. Sleutelspeler Molhoek is weg en het succesvolle coach duo ook. AZ is veel sterker geworden met Martens, Lens, Schaars en Dembele en Ari die met de week beter lijken te worden.
dank! Goede kwaliteit ook !quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:05 schreef versteegrob het volgende:
http://pagavoetbal.awardspace.com/v2/index.php?option=com_content&view=article&id=1&Itemid=5
Ook mooi.quote:
Database Error: Unable to connect to the database:Could not connect to MySQLquote:Op zondag 31 augustus 2008 17:05 schreef versteegrob het volgende:
http://pagavoetbal.awardspace.com/v2/index.php?option=com_content&view=article&id=1&Itemid=5
Theo Ritalinsma.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:10 schreef Damzkieee het volgende:
Lekkere goal. Enthousiast commentaar van Theo hoor
1-1quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:13 schreef Eenjongentjevan1 het volgende:
Hoeveel staat het? Die streams werken nog niet en ik heb ook [ NOG ] geen eredivisie live.
Beter zoekenquote:Op zondag 31 augustus 2008 17:13 schreef Eenjongentjevan1 het volgende:
Hoeveel staat het? Die streams werken nog niet en ik heb ook [ NOG ] geen eredivisie live.
Ja wie dacht dit nou van te voren dan?quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jammer dat je er zo small op bent gegaan.
Gewoon op VI.nl kijken, die zijn zo snel! Soms staat het er al voordat er gescoord is!quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:13 schreef Eenjongentjevan1 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
Gefeliciteerd Almeloquote:Op zondag 31 augustus 2008 17:15 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ja wie dacht dit nou van te voren dan?
Trouwens, Henkie Timmer was ditmaal niet schuldig aan de goals, en hield er nog een stel prima reddingen uit, maar die man is zó onzeker in de goal, dat moet voor zijn verdedigers een ramp zijn.
Thanks nu doet hij het wel bij mijquote:Op zondag 31 augustus 2008 17:15 schreef shroomer het volgende:
Thanksquote:
-opsb- Your Host is being Scanned for Open Proxiesquote:Op zondag 31 augustus 2008 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zijn er nog meer mensen gebanned van het loodgieter en paganitzu kanaal daar, omdat ene THE A KILLER zat te spammen?Ik mag er iig niet meer in
Gebanned van het loodgieter kanaal klinkt nog triester dan een perm-ban bij TMF-chatboxquote:Op zondag 31 augustus 2008 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zijn er nog meer mensen gebanned van het loodgieter en paganitzu kanaal daar, omdat ene THE A KILLER zat te spammen?Ik mag er iig niet meer in
quote:
Het beeld loopt gewoon door, gelukkig.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Amoah.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:32 schreef One_conundrum het volgende:
wie scoorde voor NAC? ik volg engeland nu even
Amoah.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:32 schreef One_conundrum het volgende:
wie scoorde voor NAC? ik volg engeland nu even
Inderdaadquote:
Dat ligt aan het geluid.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:34 schreef Kriegel het volgende:
Wat heeft Blom een maffe stem zeg, schiet constant heen en weer tussen zwaar en een soort helium versie.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:17 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Gewoon op VI.nl kijken, die zijn zo snel! Soms staat het er al voordat er gescoord is!Waarom een spoiler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed punt! Ben benieuwd of ze daar vanavond aandacht aan zullen besteden.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:35 schreef Yi-Long het volgende:
Vaag dat Blom rood geeft aan Wetzel vanwege betreden van het veld, maar Van Basten kwam gisteren OOK het veld oplopen (rode kaart SNo) en die kreeg niet eens geel...
Lekker consequent weer, die scheidsrechters.
Sowieso is het niveau weer om te huilen, als we deze 1ste speelronde bekijken. (qua scheidsrechters)
quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Goed punt! Ben benieuwd of ze daar vanavond aandacht aan zullen besteden.
Daar ben ik ook benieuwd naar.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:35 schreef Yi-Long het volgende:
Vaag dat Blom rood geeft aan Wetzel vanwege betreden van het veld, maar Van Basten kwam gisteren OOK het veld oplopen (rode kaart SNo) en die kreeg niet eens geel...
Lekker consequent weer, die scheidsrechters.
Sowieso is het niveau weer om te huilen, als we deze 1ste speelronde bekijken. (qua scheidsrechters)
1-1.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:40 schreef BigKahuna het volgende:
Kom net thuis, hoeveel staat het?
1-1 BK.quote:
Maar niet alle scheidsrechters zijn slecht in Nederland. En dan is het vaak ook nog heel wisselvallig, de ene week kan iemand prima fluiten, de andere week dramatisch. Al moet ik zeggen dat ik nooit een hoge pet op heb gehad van Vink, bij wedstrijden van PSV fluit hij doorgaans ook dramatisch.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:39 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Het lijkt er op dat ze de scheidsrechters aardig in de verdediging nemen, want gisteren werd er vrijwel geen aandacht besteedt aan alle blunders van Vink.
Hopelijk bij Studio Voetbal wel, maar goed, we zien wel. Iedereen die het voetbal gewoon volgt die weet gewoon dat het niveau van de scheidsrechters in NL dramatisch is. In Engeland heb je trouwens ook een paar jokers rondlopen.
Eerste 30 minuten NAC, daarna AZ.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:42 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ok. Goede wedstrijd? Wie is beter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |