Nog een reden waarom een vertrek wenselijk is!quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Volgens mij is hij vorig jaar een half jaar ziek geweest'....
Geef het even de tijd, grapjas.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:39 schreef -SG- het volgende:
Eerstvolgende wedstrijd:
Zaterdag 23-8 18.00 Feyenoord - PSV JFS
Back to the future.
Ligt aan Lazo, als dat nog gaat lopen, gaat het allemaal heel snel denk ik'....quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:44 schreef cultheld het volgende:
Zou er, naast VDL, nog een PSV-gerelateerde transfer in de lucht hangen?
PSV heeft geen concurenten meer. Opermachtig als altijd in de eredivisiequote:Op zondag 31 augustus 2008 15:53 schreef Paaskonijn het volgende:
Feyenoord ook achter. Dat word denk ik geen echte concurrent.
Heb laatst gespeelde wedstrijd toegevoegdquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:56 schreef ASSpirine het volgende:
Mss interessant om in de OP de uitslag toe te voegen van de gespeelde wedstrijden?
We zitten qua sportief niveau dan ook dichter in de buurt bij clubs als Atlético Madrid en Olympique Marseille dan bij de lokale toppers Feyenoord en Ajax.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:53 schreef Paaskonijn het volgende:
Feyenoord ook achter. Dat word denk ik geen echte concurrent.
Het is goed om te zien dat je helemaal niet arrogant bent geworden na de gewonnen wedstrijden tegen Feyenoord 2 en FC Utrecht 2quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
We zitten qua sportief niveau dan ook dichter in de buurt bij clubs als Atlético Madrid en Olympique Marseille dan bij de lokale toppers Feyenoord en Ajax.
Hence the PI en zo. Al denk ik dat er wel een kern van waarheid in zit: onze organisatie in het veld is echt héél goed.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is goed om te zien dat je helemaal niet arrogant bent geworden na de gewonnen wedstrijden tegen Feyenoord 2 en FC Utrecht 2
Tegen die gast van de NOS.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:42 schreef dndiek het volgende:
Ik vond de reactie van Huub na de wedstrijd ook mooi
Ja sommige mensen, commentatoren willen gewoon niet zien/zeggen dat PSV goed speelt en verzinnen dan maar een 'smoesje' over de tegenstander.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:54 schreef Ruudt het volgende:
Irritante commentator gisteren bij Utreg - PSV die 100x moest zeggen dat Utreg niet compleet was..
Leo Driessen haatte ik al helemaal, wat een zeikerige subjectieve hyprociete klootzak vond ik dat. Gelukkig heb ik er voorlopig geen last meer van.quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:04 schreef uwbftp het volgende:
Maalderink, NOS commentaar zijn bedroefend.
Niet zo vloekenquote:Op zondag 31 augustus 2008 18:08 schreef ganzenherder het volgende:
Het begint hier een beetje op het Ajacieden topic te lijken wat betreft onszelf rijk rekenen. We hebben godverdomme de 1e wedstrijd gewonnen met goed spel tegen een verzwakte tegenstander.
Precies. Het begin is erg goed, maar het seizoen duurt nog langquote:Op zondag 31 augustus 2008 18:14 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Niet zo vloeken
Maar ik neem aan dat een overgrote meerderheid van de supporters zich heus wel realiseert dat er nog 33 wedstrijden te gaan zijn. Een beetje euforie kan geen kwaad. Niets arrogants aan.
Dan komt er dus nog iemand bij.quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:53 schreef jde_kok het volgende:
Heel goed weekend. Ook zojuist Vayrinnen verkocht aan Heerenveen.
Ik betwijfel of ze dat nog voor elkaar krijgen in die paar uur?quote:
Was toch tot 1 september 23.59? 1 dag extra.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik betwijfel of ze dat nog voor elkaar krijgen in die paar uur?
Even dit tempo volhouden en we eindigen met 102 punten en 170 goals.quote:
Ah okquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Was toch tot 1 september 23.59? 1 dag extra.
Word. Al had ik die 5-12 op utrecht niet verwacht. Dit is pas het begin van de competitie, en het seizoen is nog lang.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:10 schreef Manu82 het volgende:
Vind ook dat we een beetje op moeten passen voor hoogmoed enzo
quote:Vayrynen voor drie jaar naar Heerenveen
Mika Väyrynen keert terug naar Heerenveen. Het Algemeen Dagblad meldt dat PSV en Heerenveen vanmiddag een akkoord bereikten over de verkoop van de Finse middenvelder. Vanavond kwam de Fin zelf ook tot een akkoord over een driejarig contract. Hij moet bij de Friezen Bradley vervangen.
Goede versterking voor Heerenveen lijkt me.quote:
Lijkt me een prima keuze.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:21 schreef cultheld het volgende:
En nu Meeuwis ff ophalen uit Kerkrade.
Je hoort ze roepen:"Save us!!"quote:
Beetje jammer dat de siliconen er bijna uit spattenquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:00 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
*kwijlt*
Zo ey dat zijn nog eens 2 flinke pluspunten.
Wat een drama interviewer ook, Bert Maalderink of nietquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:42 schreef dndiek het volgende:
Ik vond de reactie van Huub na de wedstrijd ook mooi
De teringquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:44 schreef Roflpantoffel het volgende:
Mag er ook wezen..
[ afbeelding ]
Wie zegt dat het gelijk altijd siliconen zijn?quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:12 schreef PyTh het volgende:
[..]
Beetje jammer dat de siliconen er bijna uit spatten
Lekker begin van de competitie in ieder geval!
PSV pits-poes: niet alleen het bord is van plastic....quote:
Hier de statistieken na speelronde #1 voor PSV.quote:
wel een goede speler (bij Roda)..quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:21 schreef cultheld het volgende:
En nu Meeuwis ff ophalen uit Kerkrade.
Ik vond/vind Achenteh wel een talent maar die was nou verkocht aan Eindhovenquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:58 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
wel een goede speler (bij Roda)..
ik weet alleen niet of hij goed genoeg is voor PSV.. zit er niet nog een goed talent in Jong PSV voor op het middenveld die je bij de A-selectie kunt halen?
Ligt het aan mij of doet die het niet bij mij?quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:42 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hier de statistieken na speelronde #1 voor PSV.
Ik denk allebei...quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:17 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of doet die het niet bij mij?
Op welke positie zou dat dan moeten zijn? Voor een topspits hebben we het geld niet imo. en de rest is toch al redelijk tot goed (voor nationale begrippen)?quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zal er morgen nog een nieuwe speler komen?
Wel als Lazovic verkocht wordt.quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:51 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Op welke positie zou dat dan moeten zijn? Voor een topspits hebben we het geld niet imo. en de rest is toch al redelijk tot goed (voor nationale begrippen)?
Dat had ik al gedaan. Maar het lijkt mij dat jij wel snapte wat hij bedoelde hequote:Op maandag 1 september 2008 00:29 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Lees zijn vraag nog eens terug...
quote:Op maandag 1 september 2008 01:52 schreef NoelGallagher het volgende:
JA, TRANSFERMARKT GESLOTEN, WOEHOE, dus we kunnen nog even van Afellay genieten.
Thuis?quote:Op maandag 1 september 2008 02:52 schreef Imperatore het volgende:
Ah, even het speelschema bekeken; dus als het goed is, worden we 21 maart kampioen?
Dan moeten we namelijk voor de tweede maal tegen Vitesse.
quote:Op maandag 1 september 2008 02:52 schreef Imperatore het volgende:
Ah, even het speelschema bekeken; dus als het goed is, worden we 21 maart kampioen?
Dan moeten we namelijk voor de tweede maal tegen Vitesse.
Respect... wel grappig om 't resultaat te zien aan het einde van het seizoen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:42 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hier de statistieken na speelronde #1 voor PSV.
Nu inderdaad niet zo interessant, maar over 34 wedstrijden ben ik zeker benieuwd in welke periodes van een wedstrijd Ajax en PSV nou scoren en op welke manier zij dat doen.quote:Op maandag 1 september 2008 08:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Respect... wel grappig om 't resultaat te zien aan het einde van het seizoen.
Klopt. Neem aan dat Lazovic ook niet meer vertrekt...quote:Op maandag 1 september 2008 11:44 schreef Ruudt het volgende:
Komt niet..
in het geval van PSV is het meer: Nog maar 10 uurquote:
quote:Aissati begrijpt er niets van
Ismail Aissati verhuisde deze zomer van PSV naar Ajax in de hoop dat hij bij de Amsterdammers meer speeltijd zou krijgen. Tegen Willem II (2-1 verlies), afgelopen zaterdag, zat het talent echter negentig minuten op de bank.
"Ik begrijp het ook niet", reageert Ajax-middenvelder Aissati na afloop van het verloren duel tegenover Spits. "Tijdens de wedstrijdbespreking hoorde ik dat ik niet in de basis stond. Een uitleg heb ik niet gehad."
Ajax-trainer Marco van Basten verduidelijkte na afloop van het duel zijn keuze om de Marokkaanse aanwinst buiten de basiself te houden. "Het was gewoon een keuze. We wisten dat het een gevecht zou worden en daarom kozen we voor Emanuelson, Sno en Lindgren. In die jongens zit volgens ons voldoende voetbal, maar dat kwam er totaal niet uit. Het werkte niet."
Ondanks het feit dat Ajax in de tweede helft de nodige problemen kende met Willem II besloot Van Basten niet om Aissati in te brengen. Hij koos voor meer kracht. "We hebben natuurlijk wel aan Ismail gedacht, maar de keuze viel op andere jongens. We wilden er wat extra power in gooien."
Inderdaad, brengen ze die jongen z'n hoofd weer gelijk op hol.quote:Op maandag 1 september 2008 15:06 schreef mcyodogg het volgende:
Ook wel weer typisch dat ze Aissati gaan opzoeken nadat ie 1 keer op de bank gezeten heeft.
Daarom juist, er is de afgelopen jaren vaak genoeg iemand op het allerlaatste moment weggegaan.quote:Op maandag 1 september 2008 14:34 schreef KELDER het volgende:
[..]
in het geval van PSV is het meer: Nog maar 10 uur![]()
wij hoeven niemand meer te halen, dus het is meer te hopen dat er geen club het opeens in zn bol haalt en iemand van ons wilt kopen
Dat mag maar niet bij Ajax aubquote:Op maandag 1 september 2008 15:16 schreef noxious het volgende:
Ik blijf het jammer vinden dat hij weg is, en ook al speelt hij nu bij Ajax, ik hoop voor hem dat hij wat mentale weerbaarheid kan opbouwen en uit kan groeien tot de speler waar we zo nu en dan van konden genieten bij PSV 2 á 3 jaar geleden.
Uiteraard, maar daar vertrekt ie in de winterstop toch omdat ie steeds op de bank zitquote:
Ik lees dat de rode kaart van Sno geseponeerd wordt en De Guzman vier wedstrijden krijgt....is er nog niets bekend over de eventuele schorsing van Amrabat?quote:Larsson: "Ik blijf in Zweden"
Henrik Larsson heeft in de lokale krant Helsingsborgs Dagblad laten weten dat hij zijn club Helsingsborgs IF niet zal verlaten. De ervaren spits werd de afgelopen dagen in verband gebracht met de clubs PSV en Everton. Volgens de 36-jarige Larsson is een transfer echter niet aan de orde.
»Reacties Print artikel Stuur naar een vriend Neem contact met ons op! galleria zoom Afgelopen weekend kwam Het Eindhovens Dagblad met het bericht dat PSV in Larsson de opvolger van Danko Lazovic zag. De Serviër zou op het punt hebben gestaan om naar een Engelse of Franse club te vertrekken.
Ook Everton zou concrete belangstelling hebben gehad voor de voormalig spits van onder meer Feyenoord en Celtic. Larsson sluit een transfer echter uit.
[Reker-bash]quote:Op maandag 1 september 2008 18:39 schreef Leso_Varen het volgende:
Nouja, een echt afmaker mag er nog wel bij, maar is niet per se nodig. Zou mooi zijn als ze nog een typje Kezman uit de hoge hoed weten te toveren!
Ik zal wel eens gaan kijken hoe die speelt.quote:Op maandag 1 september 2008 20:29 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Jelle de Bock dit jaar bij Helmond Sport op huurbasis. Ik zie hem eigenlijk nooit spelen, wat anderen hier misschien wel? en zo ja, wat vind je er van?
Hij is goed met Lego.quote:Op maandag 1 september 2008 20:29 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Jelle de Bock dit jaar bij Helmond Sport op huurbasis. Ik zie hem eigenlijk nooit spelen, wat anderen hier misschien wel? en zo ja, wat vind je er van?
Ach, ze hebben daar geen vaste maatstaven, het ligt er net aan of ze je mogen of nietquote:Op maandag 1 september 2008 17:44 schreef Paaskonijn het volgende:
Terecht van Sno en De Guzman. Maar Amrabat verdient geen schorsing van 4 wedstrijden hoor
MESSI IS MET REKER GESPOT!quote:Op maandag 1 september 2008 23:10 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nog.. 40 minuten. OMG OMG KAKA KOMT NAAR PSV!
allemaal heel verstandig dus!quote:Op maandag 1 september 2008 23:24 schreef Dylan Dog het volgende:
Twee middenvelders weg, de selectie op niveau in ieder geval qua aantal zoals Huub wilde.
Geen last minute (paniek)aankopen dus. Kan evt. in de winter nog.
Is serieusquote:Op maandag 1 september 2008 23:22 schreef RayMania het volgende:
Kap eens met die slow -en aftelchat. Gewoon serieus posten.
Ja, en ik ben ook serieus. Kappen nuquote:Op maandag 1 september 2008 23:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is serieus
[ afbeelding ]
Zie ik daar Ronaldo?
quote:Op maandag 1 september 2008 23:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is serieus
[ afbeelding ]
Zie ik daar Ronaldo?
Ja baas.quote:Op maandag 1 september 2008 23:35 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, en ik ben ook serieus. Kappen nu.
Drogba heeft rare handenquote:Op maandag 1 september 2008 23:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is serieus
[ afbeelding ]
Zie ik daar Ronaldo?
Lazovic wordt voor 10 miljoen verkocht. Leggen we er een paar miljoen bij en pikken we alsnog Berg op in Groningenquote:Op maandag 1 september 2008 23:46 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ja baas.
Maar mannen.. Wat als Lazovic weggaat in de winterstop? Wat is de geschikte opvolger? Ik wil wel weer eens een ECHTE goalgetter zien in de mooiste stad van het land. (ik heb het hier over Eindhoven dus neen geen amstergat.)
En als we de zaaknemer van Afke mogen geloven blijft hij dit seizoen.
Reker wint toch wel, jullie commandoquote:Op maandag 1 september 2008 23:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is serieus
[ afbeelding ]
Zie ik daar Ronaldo?
Ja, maar niet nu. En met alleen Koevermans zouden we dan vrij dun in de spitsen zitten he.quote:Op maandag 1 september 2008 23:49 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Reker wint toch wel, jullie commando.
Jammer voor jullie dat Lazovic niet weg is, van dat geld had je een betere spits kunnen kopen.
Ok, maar een week geleden zou het een goede transfer zijn. Dat bedoelde ikquote:Op maandag 1 september 2008 23:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja, maar niet nu. En met alleen Koevermans zouden we dan vrij dun in de spitsen zitten he.
Zijn ze daar nou nog steeds mee bezig?quote:Op maandag 1 september 2008 17:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Amrabat zal ook wel iets van 4 wedstrijden aan zijn broek krijgen. 1 voorwaardelijk of zoiets schat ik.
Je kunt beter PSV - Feyenoord terug kijkenquote:Op dinsdag 2 september 2008 00:45 schreef RijstNatie het volgende:
waar kan ik de wedstrijd feyenoord-psv terug kijken?
Samenvattingen van wedstrijden van PSV zijn altijd op PSV.tv terug te zien...quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:45 schreef RijstNatie het volgende:
De hele wedstrijd kun je terug zien op www.sbsgemist.nlquote:Op dinsdag 2 september 2008 00:45 schreef RijstNatie het volgende:
quote:EINDHOVEN - Ibrahim Afellay en PSV hebben elkaar voor nog een jaar de liefde verklaard. ,,Ik heb enorm veel zin om hier dit jaar te blijven,’’ aldus de 22-jarige sterspeler uit Utrecht.
Het was vorige dinsdag, even na het middaguur. Tussen twee trainingen van PSV door waren Ibrahim Afellay, diens zaakwaarnemer Rob Jansen en algemeen directeur Jan Reker van de Eindhovense club in de kantine van trainingscomplex de Herdgang met elkaar in gesprek. Zittend tussen het gewone publiek werd thee en koffie gedronken en geregeld was er een luide lach te horen. Ook van een afstandje was duidelijk waarneembaar dat het onderhoud in uiterst goede harmonie verliep. Maar waar het drietal het exact over had, bleef een raadsel.
Pas afgelopen weekeinde kwam naar buiten wat er die middag onder meer was besproken. Vol trots meldde Reker na de overweldigende 5-1 zege op FC Utrecht dat Afellay zeker nog één seizoen in het shirt van PSV te bewonderen is.
,,Dat heb ik met de zaakwaarnemer en Afellay afgesproken,’’ zei de directeur. ,,Voor zijn ontwikkeling is het goed dat Ibrahim in Eindhoven blijft. Over een jaar is Afellay dan klaar om de overstap naar één van de vijf beste clubs in Europa te maken.’’
,,Ik heb enorm veel zin om hier dit jaar te blijven,’’ reageert Afellay. ,,Ik hoop met de club het hele seizoen bovenaan te staan en er wederom een mooi jaar van te maken.’’
Over in welk land hij eventueel daarna wil voetballen, wil Afellay liever niets zeggen. ,,Ik heb een voorkeur, maar die ga ik niet noemen. Spanje, Italië of Engeland, het zijn allemaal mooie voetballanden. Of het Spanje wordt? Nou, daar is het wel warm hoor.’’
Interesse van buitenlandse clubs was er ook deze zomer al, zo bevestigt Rob Jansen. ,,Aan alle kanten is er geďnformeerd. Maar we vonden het op dit moment voor Ibrahim niet raadzaam om te verkassen. Alleen indien één van de grotere clubs van de wereld zich had gemeld, dan hadden we daar over nagedacht. Dat het niet verstandig was PSV nu al te verlaten, begreep Ibrahim. Hij staat volledig achter het besluit om in Eindhoven te blijven.’’
Want Jansen en Afellay weten ook dat die overgang naar een droomclub er ooit toch wel van zal komen. En te vroeg naar een gigantische vereniging vertrekken, kan verkeerd uitpakken voor een eigenlijk pas net begonnen carričre.
,,Ibrahim gaat stapsgewijs omhoog,’’ zegt Jansen. ,,Spelers van zijn kaliber kunnen hun loopbaan uitstippelen. Er komt voor hem op termijn echt wel iets voorbij.’’
Technisch manager Adrie van Kraaij van PSV kan zich helemaal vinden in de woorden van Jansen. ,,Gelukkig heeft Ibrahim een verstandige zaakwaarnemer,’’ aldus Van Kraaij.
,,Jansen denkt niet aan het geld dat hij kan verdienen bij een transfer, maar heeft alleen het belang van zijn cliënt in gedachte. Voor Afellay is het gewoon goed dat hij zeker nog een jaar PSV’er is. Dit seizoen kan Ibrahim aantonen dat hij een volwassen voetballer is geworden, zowel in als buiten het veld.
,,Er zijn genoeg zaakwaarnemers die het anders doen. Managers die opteren voor een transfer naar een buitenlandse club, waar die jongen dan volledig mislukt omdat hij nog niet klaar blijkt voor die stap. En dan wordt die speler na één jaar weer verkocht, waardoor de zaakwaarnemer opnieuw kan cashen,’’ zegt Van Kraaij.
Natuurlijk beweert PSV aan het belang van Afellay te denken. Maar de club zal waarschijnlijk vooral uit eigenbelang blij zijn dat het zeker nog één jaar over de uitzonderlijke kwaliteiten van de 22-jarige middenvelder kan beschikken.
Op dit moment kan de club namelijk simpelweg niet zonder de in topvorm verkerende Afellay, zo bewees zaterdag de wedstrijd tegen FC Utrecht. In zijn geboortestad was de nummer 20 van PSV bij nagenoeg elke Eindhovense aanval betrokken, gaf hij één assist en scoorde hij tweemaal. Daarmee heeft Afellay na één speelronde al evenveel gescoord als gedurende het gehele vorige eredivisieseizoen.
Vorig jaar was er geregeld de kritiek dat Afellay efficiënter moest voetballen, maar op basis van zaterdag is dat niet meer actueel. ,,Het EK heeft me in het verhogen van mijn rendement geholpen,’’ zegt Afellay.
,,In Oostenrijk en Zwitserland speelde en trainde ik met de beste voetballers van de wereld. Het niveau is dan zó hoog, dat je wel gedwongen bent effectief te zijn.
,,Dit voetbalseizoen zal dat met PSV, met name in de Europese wedstrijden, niet anders zijn. Van dat EK kan ik dit jaar profiteren.’’
Op de vraag of PSV misschien niet te afhankelijk van Afellay is geworden, antwoordt hij ietwat ontwijkend. ,,Dat moet de toekomst uitwijzen.’’
gevondenquote:Op dinsdag 2 september 2008 00:59 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Samenvattingen van wedstrijden van PSV zijn altijd op PSV.tv terug te zien...
quote:Op dinsdag 2 september 2008 08:23 schreef appelsientje het volgende:
Mooi... niks geks gebeurd de laatste uren
Die zijn we dus even kwijt..quote:Nordin Amrabat moet waarschijnlijk boeten voor zijn overtreding op Nicky Hofs. De KNVB-aanklager legde de PSV-aanvaller een schikkingsvoorstel voor.
De aanklager stelde Amrabat een schorsing in het vooruitzicht van drie duels, waarvan één voorwaardelijk. Mocht de spits dit schikkingsvoorstel niet accepteren, zal de tuchtcommissie zich moeten buigen over een eventuele straf.
Amrabat ging in het duel om de Johan Cruijff Schaal in de fout. De actie ontging scheidsrechter Kevin Blom, maar de televisiebeelden waren aanleiding voor de aanklager een onderzoek te starten. Amrabat spreekt tegen dat er opzet in het spel was.
2 wedstrijden valt nog best mee. Niet zeuren en uitzitten zeg ikquote:
Eens.quote:Op dinsdag 2 september 2008 17:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
2 wedstrijden valt nog best mee. Niet zeuren en uitzitten zeg ik
Nee vind ik niet. Die van Davids vond ik nog een stapje erger. Die sprong er gewoon met 2 benen op. Amrabat liep gewoon lomp door.quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:37 schreef Frey het volgende:
Dat is gewoon hetzelfde als Davids toen...
Dat bedoelde ik ook. De eis is hetzelfde en dat slaat gewoon nergens op.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee vind ik niet. Die van Davids vond ik nog een stapje erger. Die sprong er gewoon met 2 benen op. Amrabat liep gewoon lomp door.
Oh. Ik dacht dat je bedoelde dat de overtreding hetzelfde was en daarom terecht.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:16 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook. De eis is hetzelfde en dat slaat gewoon nergens op.
Het mag volgens mij gewoon hoor. En ik neem aan dat ze zeker niet 33 duizend mensen en hun cl-kaartjes én hun ID gaan checken. De helft zou het ID denk ik nog geen eens meehebben.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:23 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Ik heb net mijn passepartout gehaald, ik zag dat er voortaan de naam van de seizoenskaarthouder op de CL kaartjes stond. Nou heb ik dus de kaart van een vriend van me gebruikt omdat die niet mee kon naar de wedstrijden. Mag dit officieel wel of niet met Champions League wedstrijden? Vorig jaar heb ik er niets van gemerkt dat het niet mag en bovendien mag het met seizoenskaarten wel.
Juist. Mist ie Sparta thuis en AZ uit.quote:Op dinsdag 2 september 2008 17:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
2 wedstrijden valt nog best mee. Niet zeuren en uitzitten zeg ik
Wat een luxe probleemquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:34 schreef mcyodogg het volgende:
En dan speelt Dzsudzsak, wat amper een achteruitgang zou moeten zijn.
Manco maakt Sparta stukquote:Op woensdag 3 september 2008 01:04 schreef NoelGallagher het volgende:
Tegen Sparta misschien wel leuk om Manco eens aan het werk te zien.
Wat 'ie op trainingen liet zien, zag er wel netjes uit. Ben benieuwd hoe hij presteert in echte wedstrijden. In de basis zal hij wel niet beginnen, invalbeurt is goed mogelijk dacht ik zo.quote:
Ik dacht dat Salcido pas serieus begon te voetballen op zijn 22ste oid.? Maar kan evengoed hoorquote:Op woensdag 3 september 2008 09:33 schreef WooZ het volgende:![]()
![]()
Gisteravond, Maui, Hawai'i.
Wooz ontmoet mexicaan. Mexicaan vraagt waar Wooz vandaan komt. Standaard antwoord: amsterdam. (dat is immers de enige plek die buitenlanders weten). Mexicaan: ah ben ik geweest, en ook in eindhoven.
Wooz:![]()
![]()
Wooz: ah eigenlijk kom ik daar vandaan, maar wat deed je daar?
mexicaan: vriendje bezoeken van pie es vie
wooz:: ?
salcido?
mexicaan: si si salcido blablabla
naja die bleek dus salcido goed te kennen, heeft em ooit ontmoet > 10 jaar geleden op een nationaal toernooi waar alle beste jeugdspelers uit de verschillende regio;s in mexico aan meededen
hahah
Ai, dat worden er dus meer..quote:3/9/2008 - PSV accepteert schikkingsvoorstel Amrabat niet
(Gepost door RvN)
In De Telegraaf heeft Huub Stevens laten weten dat PSV het schikkingsvoorstel aan Amrabat voor drie duels schorsing waarvan een voorwaardelijk niet accepteert. "We vinden dit voorstel veel en veel te zwaar, daarom gaan we niet akkoord", reageert Stevens. "Nordin deed het niet bewust, dus het is logisch dat wij dit niet accepteren.
volgens wikipedia, that is.quote:Op 19-jarige leeftijd, Salcido is dan al enkele jaren geen lid meer van een club, kreeg hij een contractje bij Oro Jalisco nadat hij enkele keren voor de lol had meegedaan.
quote:Op woensdag 3 september 2008 11:21 schreef mcyodogg het volgende:
Kan ik eigenlijk nog wel begrijpen ook. Worst case scenario: Hij mist de wedstrijd tegen Volendam Sparta, en dat moet ook wel zonder hem kunnen. In een beter geval is hij er tegen AZ bij.
Maar waarschijnlijk blijft alles hetzelfde.
Ok, maar ik denk wel dat er voor 13 September duidelijkheid zal zijn over een eventuele schorsing.quote:Op woensdag 3 september 2008 11:42 schreef mcyodogg het volgende:
Ik bedoel, het slechtste geval na dit beroep is dat ze die derde wedstrijd lichten, en dat het dus 3 wedstrijden onvoorwaardelijk wordt.
Waarom zeggen dat je uit Amsterdam komt?quote:Op woensdag 3 september 2008 09:33 schreef WooZ het volgende:![]()
![]()
Gisteravond, Maui, Hawai'i.
Wooz ontmoet mexicaan. Mexicaan vraagt waar Wooz vandaan komt. Standaard antwoord: amsterdam. (dat is immers de enige plek die buitenlanders weten). Mexicaan: ah ben ik geweest, en ook in eindhoven.
Wooz:![]()
![]()
Wooz: ah eigenlijk kom ik daar vandaan, maar wat deed je daar?
mexicaan: vriendje bezoeken van pie es vie
wooz:: ?
salcido?
mexicaan: si si salcido blablabla
naja die bleek dus salcido goed te kennen, heeft em ooit ontmoet > 10 jaar geleden op een nationaal toernooi waar alle beste jeugdspelers uit de verschillende regio;s in mexico aan meededen
hahah
Omdat ze "020" daar niet snappen...quote:Op woensdag 3 september 2008 16:54 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Waarom zeggen dat je uit Amsterdam komt?![]()
en dan heeft ie toch weer lichte klachten aan zijn enkelquote:3/9/2008 - Afellay blij met Luc van Agt
(Gepost door RvN)
In een uitgebreid interview met De Telegraaf laat Ibrahim Afellay weten dat hij bij zijn ontwikkeling wordt geholpen door inspanningsfysioloog Luc van Agt. "Hij heeft een tijdje geleden een aangepast programma voor me gemaakt en daar heb ik veel profijt van. Ik voel me fysiek een stuk sterker en heb de hele voorbereiding probleemloos doorstaan. Ik heb een stempel snel geblesseerd te zijn, maar voor mij is dat verleden tijd. Ik weet waarmee ik bezig ben."
duurt niet lang meer!quote:Op woensdag 3 september 2008 00:58 schreef noxious het volgende:
[..]
Wat een luxe probleem
[DD-modus]
Zijn we al kampioen?
quote:Volgens Voetbal International wilden HSV en Manchester City Ibrahim Afellay afgelopen week overnemen. Zij konden Afellay zelf echter niet tot een overgang verleiden. Als dat wel het geval was had PSV hem niet kunnen houden als de afkoopsom van 15 miljoen geboden zou worden.
we zijn nog steeds kampioenquote:Op woensdag 3 september 2008 00:58 schreef noxious het volgende:
[..]
Wat een luxe probleem
[DD-modus]
Zijn we al kampioen?
Kijk dat vind ik nu serieus klasse!!quote:
ach voetballers hebben aan de lopende band last van vanalles. Er wordt zo vaak een traininktje gemist.... Bouma heeft ooit een compleet EK gespeeld terwijl hij vrijwel elke training mistte en ze alleen maar bezig waren hem op te lappen voor de wedstrijdenquote:Op woensdag 3 september 2008 18:20 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
en dan heeft ie toch weer lichte klachten aan zijn enkel![]()
Hoe bevalt Hawaii ()WooZ?
quote:Op woensdag 3 september 2008 22:17 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Kijk dat vind ik nu serieus klasse!!
Ja ik vond alleen het voor plaatje leuk... de rest is idd kutquote:Op woensdag 3 september 2008 22:35 schreef Ruudt het volgende:
Ik denk dat is iets heel grappigs, maar het is gewoon kut.
Dat vind ik nou echt voetbalverpesting. Laat ze hun geld lekker ergens anders aan verbrassen... Ik ben blij dat er in Nederland nog niet zo'n deals rond zijn. Behalve dan met Scheringa, maarja, daar is het duidelijk toch mislukt. Stel kje voor dat Heerenveen ineens salarissen van 5 miljoen per jaar kon gaan bieden....quote:Op donderdag 4 september 2008 07:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Manchester City, goh wat verrassend
* sjimz is het met je eens!quote:Op donderdag 4 september 2008 08:05 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dat vind ik nou echt voetbalverpesting. Laat ze hun geld lekker ergens anders aan verbrassen... Ik ben blij dat er in Nederland nog niet zo'n deals rond zijn. Behalve dan met Scheringa, maarja, daar is het duidelijk toch mislukt. Stel kje voor dat Heerenveen ineens salarissen van 5 miljoen per jaar kon gaan bieden....
HSV was toch best een aardige club voor hem geweest, dat hij geen trek had om naar het nieuwe Chelsea te vertrekken kan ik me heel goed voorstellen.quote:
Dat kan. Doet Ibi natuurlijk nooit.quote:Op donderdag 4 september 2008 09:09 schreef Whiteguy het volgende:
Ik verbaas me er meer over dat zijn contractueel vastgelegde afkoopsom 'slechts' 15 miljoen is.
Dat is voor de gemiddelde subtopper in spanje/engeland gewoon een koopje.
Kunnen ze Afellay niet nog even een verbeterd contract laten tekenen en daar 25 miljoen in vast leggen ?
Arme Aissati, arm Ajax. Het Van Basten-effect treed nu al in werking. Onbegrijpelijke keuzes en geen uitleg richting de spelers.quote:"Ik begrijp het ook niet", reageert Ajax-middenvelder Aissati na afloop van het verloren duel tegenover Spits. "Tijdens de wedstrijdbespreking hoorde ik dat ik niet in de basis stond. Een uitleg heb ik niet gehad."
Ajax-trainer Marco van Basten verduidelijkte na afloop van het duel zijn keuze om de Marokkaanse aanwinst buiten de basiself te houden. "Het was gewoon een keuze. We wisten dat het een gevecht zou worden en daarom kozen we voor Emanuelson, Sno en Lindgren. In die jongens zit volgens ons voldoende voetbal, maar dat kwam er totaal niet uit. Het werkte niet."
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 4 september 2008 09:09 schreef Whiteguy het volgende:
Ik verbaas me er meer over dat zijn contractueel vastgelegde afkoopsom 'slechts' 15 miljoen is.
Dat is voor de gemiddelde subtopper in spanje/engeland gewoon een koopje.
Kunnen ze Afellay niet nog even een verbeterd contract laten tekenen en daar 25 miljoen in vast leggen ?
Och, waarom niet.quote:Op donderdag 4 september 2008 09:31 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat kan. Doet Ibi natuurlijk nooit.
Omdat het zijn kansen op een transfer verkleint. Er op gokken dat je een fantastisch seizoen gaat spelen en dat de clubs in de rij staan om 25 miljoen voor je neer te leggen aan het eind van het jaar is niet het beste idee als je in je planning hebt zitten dat je komend jaar wil vertrekken.quote:Op donderdag 4 september 2008 10:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Och, waarom niet.
1 - hij krijgt dan een verbeterd contract voor het komend jaar
2 - hij krijgt bij het tekenen daarvan tekengeld/handgeld
3 - zo'n afkoopsom is niet bindend, als er 25 mln in staat, kan ie uiteraard ook voor 20 verkocht worden. Zie ook de transfers van Farfan Aissati en Gomes, die voor minder dan het vastgelegde bedrag weg zijn gegaan
4 - voor de zaakwaarnemer is het ook lucratief
Ik neem aan dat Ibi en zaakwaarnemer beide wel weten dat een bedrag boven de 15 mln reeel is.
Sneijder is ook voor 27 miljoen weg gegaan, dus dan zou ik Afellay eerder 5 miljoen boven die 15 inschatten, dan 5 mln er onder
Zoals ik zei, het contractueel vastgelegde bedrag is niet bindend, dwz, je kan altijd omlaag als verkopende partij.quote:Op donderdag 4 september 2008 10:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Omdat het zijn kansen op een transfer verkleint. Er op gokken dat je een fantastisch seizoen gaat spelen en dat de clubs in de rij staan om 25 miljoen voor je neer te leggen aan het eind van het jaar is niet het beste idee als je in je planning hebt zitten dat je komend jaar wil vertrekken.
en die verkopende partij is PSV, niet Afellay of zijn zaamwaarnemers.., als PSV het vervolgens weigert voor minder als de nieuwe afkoopsom de deur uit te doen, is Ibi daar de dupe van.quote:Op donderdag 4 september 2008 10:31 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zoals ik zei, het contractueel vastgelegde bedrag is niet bindend, dwz, je kan altijd omlaag als verkopende partij.
Uiteraard... maar ik neem aan dat eea binnen psv wel bespreekbaar is. Dat was het bij Gomes en Aissati ook toen ze echt weg wilden.quote:Op donderdag 4 september 2008 10:51 schreef KELDER het volgende:
[..]
en die verkopende partij is PSV, niet Afellay of zijn zaamwaarnemers.., als PSV het vervolgens weigert voor minder als de nieuwe afkoopsom de deur uit te doen, is Ibi daar de dupe van.
Ik neem aan dat jij óók wel weet dat Afellay niet te verzekeren is. Welke club gaat/kan zijn premie ophoesten?!quote:Op donderdag 4 september 2008 10:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Ibi en zaakwaarnemer beide wel weten dat een bedrag boven de 15 mln reeel is.
Sneijder is ook voor 27 miljoen weg gegaan, dus dan zou ik Afellay eerder 5 miljoen boven die 15 inschatten, dan 5 mln er onder
met gewone clubcard kan je pas vanaf morgen passepartout kopen, als je supportersclubcard hebt kan het vanaf vandaag. Mij is het dus vanochtend met mn SupVerCC 'gewoon' gelukt (moest wel teveel betalen, ga er vanuit dat PSV het netjes terugstort).quote:Op donderdag 4 september 2008 13:51 schreef RijstNatie het volgende:
Meer mensen problemen met het kopen bij ticketbox van een passe partout?
met club card
Die vroegboekkorting was dan ook alleen geldig tot afgelopen Dinsdag 2 September 18.00 uurquote:Op donderdag 4 september 2008 09:11 schreef KELDER het volgende:
was natuurlijk te verwachten dat het nieuwe kaartverkooponline systeem van PSV bugs zou hebben..., net de passepartouts van de CL online gekocht, maar ze hadden daar de prijs zonder de 'vroegboek' korting staan, scheelt 20 euro per passepartout..
uiteraard meteen mailtje gestuurd, maar wel voor de zekerheid gewoon betaald.
ik ben er iig weer bij op vak V tijdens de CL!
quote uit een mailtje ontvangen van PSV Kaartverkoop op 28/8quote:Op donderdag 4 september 2008 14:40 schreef PyTh het volgende:
[..]
Die vroegboekkorting was dan ook alleen geldig tot afgelopen Dinsdag 2 September 18.00 uur
Nu betaal je inderdaad 20 euro meer.
is overigens altijd zo geweest dat SupVerCC houders ook nog korting konden krijgen.quote:Profiteer van een korting!
Indien je een passe-partout koopt vóór zaterdag 6 september, ontvang je een korting van ongeveer 30%. In het overzicht hieronder zie je de verschillende prijzen:
quote:De Haan: "Ajax-staf vindt spel Aissati matig"
Bij Ajax zijn ze nog niet zo te spreken over het spel van Ismaďl Aissati. Bondscoach Foppe de Haan heeft dit woensdag wereldkundig gemaakt, meldt Sportweek.
De Haan informeerde bij de technische staf van de Amsterdammers naar het spel van de middenvelder. Het commentaar van de leiding van Ajax deed De Haan besluiten om Roda JC-speler Willem Janssen te selecteren voor Jong Oranje.
"Ismaďl speelt nog steeds amper of niet. En van de staf van Ajax heb ik begrepen dat hij matig speelt", verduidelijkte De Haan.
Tja, dan gaat het voordeel voor PSV weer (groten)deels verloren. Clausule van 25 miljoen en dan voor 20 verkopen, waar dan nog een deel voor die, een deel voor die en een deel voor die ander af moet, plus eventueel tekengeld voor ibi en zijn salarisverhogining. Kan je de boel net zo goed laten zoals het is.quote:Op donderdag 4 september 2008 10:31 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zoals ik zei, het contractueel vastgelegde bedrag is niet bindend, dwz, je kan altijd omlaag als verkopende partij.
Ach, dat Foppe niet dol is op Aissati weten we al langer. Zal me niets verbazen als Foppe de boel een beetje opblaast.quote:Op donderdag 4 september 2008 16:10 schreef leolinedance het volgende:
Zouden onze coaches het dan toch goed hebben gezien?
[..]
Die avatar van jou is wel echt geniaal trouwensquote:Op donderdag 4 september 2008 16:30 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Ach, dat Foppe niet dol is op Aissati weten we al langer. Zal me niets verbazen als Foppe de boel een beetje opblaast.
Marcellis en ik geloof Perez...quote:Op donderdag 4 september 2008 16:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die avatar van jou is wel echt geniaal trouwensWelke spelers zijn dat?
edit: Ik blijf er gewoon naar kijken![]()
Marcellis en Perez ja.quote:
Is nu ook, heb vandaag voor het eerst gebruik gemaakt van online kaartverkoop, systeem was niet echt super. In de eerste instantie kon ik maar 1 kaartje per keer kopen waarvoor ik 100 euro moest betalen (Vak X) maar de andere 3 waren wel 80, neem aan dat ik dat geld wel terugkrijg, ben er iig bij op X!quote:Op donderdag 4 september 2008 15:14 schreef KELDER het volgende:
[..]
quote uit een mailtje ontvangen van PSV Kaartverkoop op 28/8
[..]
is overigens altijd zo geweest dat SupVerCC houders ook nog korting konden krijgen.
Dat was het mooiste moment van Ajax-PSV vorig seizoenquote:Op donderdag 4 september 2008 16:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: die speelt niet meer onder Stevensquote:Reis laat laatste kans glippen en is verbannen door PSV
04/09/2008 16:54
Jonathan Reis is definitief uit de gratie geraakt bij PSV. De Braziliaanse aanvaller had van coach Huub Stevens een laatste kans gekregen te bewijzen dat hij wél een serieuze prof is, maar slaagde niet in die missie.
Reis is teruggezet naar de beloften en zijn toegewezen rugnummer 19 is hem afgenomen. De negentienjarige spits kwam in totaal maar tot 104 minuten in het eerste elftal. Vier keer mocht Reis invallen en één keer begon hij in de basis.
Stevens had nog geprobeerd Reis te prikkelen met een niet al te optimistische voorspelling. 'Zoals hij nu bezig is, komt Jonathan niet meer terug bij het eerste.' En Stevens kreeg gelijk.
Perez en Marcellis dus. Pyth heeft m ook en dan nog met die geniale actie van Alex erbij geshopt.quote:Op donderdag 4 september 2008 16:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
quote:Reis laat laatste kans glippen en is verbannen door PSV
Jonathan Reis is definitief uit de gratie geraakt bij PSV. De Braziliaanse aanvaller had van coach Huub Stevens een laatste kans gekregen te bewijzen dat hij wél een serieuze prof is, maar slaagde niet in die missie.
Reis is teruggezet naar de beloften en zijn toegewezen rugnummer 19 is hem afgenomen. De negentienjarige spits kwam in totaal maar tot 104 minuten in het eerste elftal. Vier keer mocht Reis invallen en één keer begon hij in de basis.
Stevens had nog geprobeerd Reis te prikkelen met een niet al te optimistische voorspelling. 'Zoals hij nu bezig is, komt Jonathan niet meer terug bij het eerste.' En Stevens kreeg gelijk.
Lekker slim was het niet van hem zeg.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:58 schreef sjimz het volgende:
Is maar goed dat jullie Rajkovic niet meer hebben anders had het je waarschijnlijk weer de beker gekost
Alle voorgaande jaren was oost 1e ring na de eerste verkoopdag voor SupVerCC houders al uitverkocht, maar ik denk dat je nu wel een goede kans maakt omdat het aantal fysieke verkooppunten fors is afgenomen.quote:Op donderdag 4 september 2008 17:14 schreef Rucebo het volgende:
Morgen ook mijn passepartouts kopen. Hoop dat er nog twee te krijgen zijn op Oost...
Het bericht er maar even bij..quote:Op donderdag 4 september 2008 21:58 schreef sjimz het volgende:
Is maar goed dat jullie Rajkovic niet meer hebben anders had het je waarschijnlijk weer de beker gekost
Belachelijke straf zeg.quote:FIFA schorst Rajkovic voor een jaar, Twente in beroep
04/09/2008 21:16
Slobodan Rajkovic moet zwaar boeten voor een incident na het duel op de Olympische Spelen tussen Jong Servië en Jong Argentinië. De Servische verdediger zou hebben gespuwd naar scheidsrechter Abdullah Al Hilali.
De tuchtcommissie van de FIFA heeft de linksback van FC Twente voor een jaar geschorst. Die straf geldt niet alleen als international, maar ook als clubspeler, waardoor de huurling van Chelsea niet meer inzetbaar is voor de Tukkers dit seizoen.
'Twente, Chelsea en de Servische bond gaan in beroep tegen deze schorsing', vertelde Twente's persvoorlichter Richard Peters, die verder niet op details wilde ingaan, aan VI.nl.
De Servische bond heeft al aangegeven de straf buiten alle proporties te vinden. 'Hij heeft een fout gemaakt, maar deze schorsing gaat te ver.'
Vind het wel terecht eigenlijk.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:40 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Het bericht er maar even bij..
[..]
Belachelijke straf zeg.
Nee hoor, vroegboekkorting is tot en met de 6e.quote:Op donderdag 4 september 2008 14:40 schreef PyTh het volgende:
[..]
Die vroegboekkorting was dan ook alleen geldig tot afgelopen Dinsdag 2 September 18.00 uur
Nu betaal je inderdaad 20 euro meer.
Tering 1 jaar... dat is best lang..quote:Op donderdag 4 september 2008 22:40 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Het bericht er maar even bij..
[..]
Belachelijke straf zeg.
quote:Op donderdag 4 september 2008 17:14 schreef Rucebo het volgende:
Morgen ook mijn passepartouts kopen. Hoop dat er nog twee te krijgen zijn op Oost...
Bij ticketbox was een storing en ik probeer ze nu online te kopen, maar daar staat helemaal geen wedstrijd waarvoor ik kan kiezenquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:14 schreef WooZ het volgende:
[..]
misschien krijg je mijn plaats wel
Ik ga voor het eerst in 6 jaar niet, vond het niet bepaald aantrekkelijke tegenstanders en daarnaast geef ik hier liever wat extra geld uit
Een scheidsrechter spugen hoort gewoon niet, maarja maar goed dat Addo deze straf niet gekregen heeftquote:Op donderdag 4 september 2008 22:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Vind het wel terecht eigenlijk.
Voetbal moet maar eens een voorbeeld nemen aan rugby, waar de scheids tenminste nog gezag heeft en gerespecteerd wordt.
quote:KROMKAMP DICHT BIJ RENTREE
De rentree van Jan Kromkamp op het voetbalveld laat waarschijnlijk niet lang op zich wachten. De rechtsback van PSV is bijna hersteld van de knieoperatie die hij in mei onderging. Donderdag trainde hij op de Herdgang mee met de vanwege interlandverplichtingen uitgedunde PSV-selectie. Er stonden slechts vier spelers op het trainingsveld.
"Ik ben helemaal fit", aldus Kromkamp in AD Sportwereld. Wanneer hij zijn eerste wedstrijd bij de beloften mag spelen, weet de verdediger nog niet. "Ik heb geen flauw benul. De medische staf houdt mijn progressie in de gaten. Misschien dat zij het al weten, maar ik hoor meestal pas in de ochtenduren wat en hoeveel ik op die dag ga doen."
Ohja, die hadden we ook nog!quote:
Wie zijn de andere 3 eigenlijk?quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:11 schreef noxious het volgende:
[..]
Ohja, die hadden we ook nog!
Trouwens, een training voor 4 spelers....
Nou, daar zijn de meningen over verdeeld dan...quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:44 schreef PyTh het volgende:
Vrees voor Kromkamp dat hij heel veel moeite zal hebben om zich terug in de basis te spelen.
Salcido doet het goed aan de rechterkant.
Reis was/is wel het grootste talent van het rijtje zeer jeugdige buitenlandse spelers die PSV aantrok de laatste jaren: Carizzo, Nguyen, Pla, Fagner en Reis. Ik vrees dat als Reis zo door gaat hij Leandro achterna gaat, geen topsportkarakter. Hopelijk bewijst hij Jong PSV (die dit jaar een zeer leuk en een echt jong team hebben imo.) dat hij het wel kan.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:12 schreef Wooldoor het volgende:
Hmm die Reis is ook een lekker moeilijk ventje zeg, met Leandro hadden jullie dat ook al. Hij was toch een groot talent die Reis?
Mwoh, Leandro was wel een groot talent, Reis heeft dat eigenlijk nooit laten zien. Als je dan ook nog spatjes hebt kan je het wel vergeten bij een vent als Stevensquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:12 schreef Wooldoor het volgende:
Hmm die Reis is ook een lekker moeilijk ventje zeg, met Leandro hadden jullie dat ook al. Hij was toch een groot talent die Reis?
Ik denk wel meer hoor. Zijn er ook Jong-interlands?quote:
Thanks for the tip!quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:43 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Vanavond wat PSV'ers in actie op RTL om 20.00u. Kijken dus
Klopt ja, 4 spelers en een keepert dus.quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:40 schreef Lemming22 het volgende:
En Bakkal stond volgens mij ook op de foto's van PSV.nl..
Hmmz.. gemist.quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:43 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Vanavond wat PSV'ers in actie op RTL om 20.00u. Kijken dus
Ondanks dat het voor mij als Ajax supporter om te janken is, brengen ze het mooi en voel ik de spanning weer. Dat op mijn verjaardag destijdsquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hmmz.. gemist.
Op eredivisielive #1 is nu 'de ontknoping 06/07'![]()
Eerste thuiswedstrijd in maandenquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:44 schreef HL_Dog43 het volgende:
Niet. Het is al bijna 20:45.
Trouwens (jong) oranje intereseert me geen zak. PSV - Sparta. Dan begint het echte voetbal weer. (van 1 kant namelijk PSV)
Het was dan ook schandalig spannend. Als psv ooit een keer met 10-0 had kunnen winnen, was het die wedstrijd wel. En elke gemiste kans was het kampioenschap weer wat verder wegquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:21 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ondanks dat het voor mij als Ajax supporter om te janken is, brengen ze het mooi en voel ik de spanning weer. Dat op mijn verjaardag destijdsHelemaar dat klote end richting Tilburg
PSV-Volendam in 1998 vergeten/niet bewust meegemaakt?quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:27 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Het was dan ook schandalig spannend. Als psv ooit een keer met 10-0 had kunnen winnen, was het die wedstrijd wel. En elke gemiste kans was het kampioenschap weer wat verder weg
En dan die blunder van Gomes ook... hele seizoen laat ie geen bal te veel door.. maar precies in de kampioenswedstrijd duwt ie hem er zo'n beetje zelf in
daar was ik bijquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
PSV-Volendam in 1998 vergeten/niet bewust meegemaakt?
quote:Stevens over de afrastering
Zijn barse, luide stem ‘knalt’ over de Herdgang. Huub Stevens is zichtbaar in zijn element. Op de voor hem karakteristieke, bevlogen manier motiveert hij zijn spelers. Hij haalt ze aan en duwt ze weg, hij vervloekt ze en juicht mee, hij breekt ze verbaal af en strooit met complimenten. Altijd eindigend met een lach. Vandaag wel. Het plezier straalt ervan af, ook bij de trainer.
Op deze vrijdagochtend werkt de uitgedunde selectie van PSV –aangevuld met spelers van het tweede elftal- een circuitje af met tal van afwerkvormen. Het is soms zwaar voor de voetballers, maar prachtig om naar te kijken. Stevens speelt handig in op het aanwezige publiek. De doelen zijn naar de mensen toe gericht, de spelers moeten telkens sprintjes trekken. Als ze de bal niet binnenschieten, maakt de trainer de sprintafstand een beetje groter. Soms klimt hij zelfs tussen de toeschouwers door om aan de andere kant van de afrastering te wachten.
Het zijn luchtige trainingen die passen in die rare dagen dat de internationals op pad zijn. Er wordt op PSV’s trainingscomplex volop doorgewerkt, maar de spelersgroep van PSV is zó klein dat je als technische staf tactisch weinig kunt uitrichten. Deze week is slechts een fractie van de A-kern in Eindhoven achtergebleven: Jérémie Bréchet, Danny Koevermans, Mike Zonneveld, Otman Bakkal, Stijn Wuytens, Bas Roorda, Cassio Ramos en Jan Kromkamp. De rest heeft zich verspreid over de aardkloot, voetbalt in het weekeinde en woensdag en spoedt zich dan weer naar Eindhoven om zich voor te bereiden op de eerste thuiswedstrijd tegen Sparta. Tot die tijd is er misschien nog ruimte voor nog zo'n training als vrijdagochtend...een aanrader.
(foto: PSV Media)
Jawel, maar was bij wijze van spreken.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
PSV-Volendam in 1998 vergeten/niet bewust meegemaakt?
Dat was echt te ergquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:27 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Het was dan ook schandalig spannend. Als psv ooit een keer met 10-0 had kunnen winnen, was het die wedstrijd wel. En elke gemiste kans was het kampioenschap weer wat verder weg
En dan die blunder van Gomes ook... hele seizoen laat ie geen bal te veel door.. maar precies in de kampioenswedstrijd duwt ie hem er zo'n beetje zelf in
Ik ook! En een maat van mij had net die dag geen zin "omdat het toch maar Volendam was"quote:
quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ook! En een maat van mij had net die dag geen zin "omdat het toch maar Volendam was"![]()
![]()
Dat heeft ie lang te horen gekregen
m'n pa ook. Psv was al kampioen en het was de laatste wedstrijd vh seizoen als ik me niet vergis. Zat ik mooi op de ere toentertijdquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ook! En een maat van mij had net die dag geen zin "omdat het toch maar Volendam was"![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:38 schreef WooZ het volgende:
[..]
m'n pa ook. Psv was al kampioen en het was de laatste wedstrijd vh seizoen als ik me niet vergis. Zat ik mooi op de ere toentertijd
dan zit ik er echt compleet naastquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je vergist je. PSV werd dat seizoen geen kampioen en volgens mij was het nog niet de laatste wedstrijd, want die zijn meestal op zondag en niet op zaterdag.
En de 10-0 van Cocu werd als een CL-zege gevierd door het gehele stadion!quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
![]()
mja beetje jammerlijk inderdaad..quote:Op zondag 7 september 2008 11:59 schreef ganzenherder het volgende:
Ik baal nog steeds van deze interlandweek, waarom moet dit nou al na de 1e speelronde
PyTh was toen op vakantie als ik me niet vergisquote:Op zondag 7 september 2008 07:33 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
En de 10-0 van Cocu werd als een CL-zege gevierd door het gehele stadion!
Maat van mij kon het niet aanzien twee jaar geleden en is bij PSV-Vitesse thuis gebleven...
Voor welke club ben je dan?quote:Op zondag 7 september 2008 03:41 schreef tevebe het volgende:
Kaartjes voor de CL zijn binnen. Ik ga alle 3 de thuiswedstrijden. PSV is niet mijn club, maar met CL wedstrijden ga ik graag kijken!
Ajaxquote:
Prutserquote:Op zondag 7 september 2008 15:05 schreef tevebe het volgende:
[..]
AjaxMaar de afgelopen jaren ben ik al regelmatig naar CL wedstrijden van PSV geweest. Ik vind het altijd wel gezellig met CL wedstrijden. En dan maakt het me ook niet uit dat het niet mij club is. Zeker nu PSV tegen twee - in mijn ogen - topclubs speelt.
Pauperquote:
Dat is echt triest. Als PSV een keer de CL zou mislopen zou ik nooit naar de wedstrijden van Ajax in de CL gaan. Beter krijgen echte supporters die plekkenquote:Op zondag 7 september 2008 15:05 schreef tevebe het volgende:
[..]
AjaxMaar de afgelopen jaren ben ik al regelmatig naar CL wedstrijden van PSV geweest. Ik vind het altijd wel gezellig met CL wedstrijden. En dan maakt het me ook niet uit dat het niet mij club is. Zeker nu PSV tegen twee - in mijn ogen - topclubs speelt.
Hij heeft gewoon gelijk hoorquote:Op zondag 7 september 2008 15:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Reageer gewoon niet als je niets zinnigs te melden hebt.
Want?quote:
Het is niet dat ik ga omdat Ajax niet in de CL speelt. Ik krijg kaartjes aangeboden. Waarom zou ik dan nee zeggen? Ik kijk het ook op tv. Waarom dan niet in het stadion zelf?quote:Op zondag 7 september 2008 15:47 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat is echt triest. Als PSV een keer de CL zou mislopen zou ik nooit naar de wedstrijden van Ajax in de CL gaan. Beter krijgen echte supporters die plekken
Omdat het je club niet is.quote:Op zondag 7 september 2008 15:52 schreef tevebe het volgende:
[..]
Het is niet dat ik ga omdat Ajax niet in de CL speelt. Ik krijg kaartjes aangeboden. Waarom zou ik dan nee zeggen? Ik kijk het ook op tv. Waarom dan niet in het stadion zelf?
Ik zal niet de enige zijn die wel eens naar wedstrijden gaat kijken van andere clubs hoor. Het is niet dat ik ineens voor PSV ben. Maar goed, jij hebt je punt gemaakt en ik ben het er niet mee eensquote:
quote:Op zondag 7 september 2008 15:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik denk dat Lagerbäck een beetje de fout maakt, om steeds wat oudere ervaren spelers op te stellen. Terwijl er zeker genoeg jong talent in de selectie rond loopt.
PSV zou ook blij zijn, met de blessure aan de hand van Isaksson
Ik heb mijn seizoenskaart ooit aan een Vitesse supporter gegeven die naar PSV-Liverpool wilde. Ik kon niet, hij wilde er graag heen. Waarom zou dat niet mogen?quote:Op zondag 7 september 2008 15:57 schreef tevebe het volgende:
[..]
Ik zal niet de enige zijn die wel eens naar wedstrijden gaat kijken van andere clubs hoor. Het is niet dat ik ineens voor PSV ben. Maar goed, jij hebt je punt gemaakt en ik ben het er niet mee eens
Je gaat als Ajax "supporter" toch geen feestje vieren als PSV gewonnen heeft in de CL. In mijn ogen heb je dan geen hart voor je club.quote:Op zondag 7 september 2008 16:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heb mijn seizoenskaart ooit aan een Vitesse supporter gegeven die naar PSV-Liverpool wilde. Ik kon niet, hij wilde er graag heen. Waarom zou dat niet mogen?
Ik weet trouwens ook zeker dat het komt omdat je Ajacied bent. Als je FC Twente supporter was geweest was er vast niks aan de hand geweest
Ik sta niet te juichen. Ik zing geen liedjes mee van PSV. Ik kijk naar het voetbal.quote:Op zondag 7 september 2008 16:26 schreef stefmans het volgende:
[..]
Je gaat als Ajax "supporter" toch geen feestje vieren als PSV gewonnen heeft in de CL. In mijn ogen heb je dan geen hart voor je club.
Ik moest naar een communie.quote:Op zondag 7 september 2008 14:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
PyTh was toen op vakantie als ik me niet vergis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |