Nog een reden waarom een vertrek wenselijk is!quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Volgens mij is hij vorig jaar een half jaar ziek geweest'....
Geef het even de tijd, grapjas.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:39 schreef -SG- het volgende:
Eerstvolgende wedstrijd:
Zaterdag 23-8 18.00 Feyenoord - PSV JFS
Back to the future.
Ligt aan Lazo, als dat nog gaat lopen, gaat het allemaal heel snel denk ik'....quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:44 schreef cultheld het volgende:
Zou er, naast VDL, nog een PSV-gerelateerde transfer in de lucht hangen?
PSV heeft geen concurenten meer. Opermachtig als altijd in de eredivisiequote:Op zondag 31 augustus 2008 15:53 schreef Paaskonijn het volgende:
Feyenoord ook achter. Dat word denk ik geen echte concurrent.
Heb laatst gespeelde wedstrijd toegevoegdquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:56 schreef ASSpirine het volgende:
Mss interessant om in de OP de uitslag toe te voegen van de gespeelde wedstrijden?
We zitten qua sportief niveau dan ook dichter in de buurt bij clubs als Atlético Madrid en Olympique Marseille dan bij de lokale toppers Feyenoord en Ajax.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:53 schreef Paaskonijn het volgende:
Feyenoord ook achter. Dat word denk ik geen echte concurrent.
Het is goed om te zien dat je helemaal niet arrogant bent geworden na de gewonnen wedstrijden tegen Feyenoord 2 en FC Utrecht 2quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
We zitten qua sportief niveau dan ook dichter in de buurt bij clubs als Atlético Madrid en Olympique Marseille dan bij de lokale toppers Feyenoord en Ajax.
Hence the PI en zo. Al denk ik dat er wel een kern van waarheid in zit: onze organisatie in het veld is echt héél goed.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is goed om te zien dat je helemaal niet arrogant bent geworden na de gewonnen wedstrijden tegen Feyenoord 2 en FC Utrecht 2
Tegen die gast van de NOS.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:42 schreef dndiek het volgende:
Ik vond de reactie van Huub na de wedstrijd ook mooi
Ja sommige mensen, commentatoren willen gewoon niet zien/zeggen dat PSV goed speelt en verzinnen dan maar een 'smoesje' over de tegenstander.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:54 schreef Ruudt het volgende:
Irritante commentator gisteren bij Utreg - PSV die 100x moest zeggen dat Utreg niet compleet was..
Leo Driessen haatte ik al helemaal, wat een zeikerige subjectieve hyprociete klootzak vond ik dat. Gelukkig heb ik er voorlopig geen last meer van.quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:04 schreef uwbftp het volgende:
Maalderink, NOS commentaar zijn bedroefend.
Niet zo vloekenquote:Op zondag 31 augustus 2008 18:08 schreef ganzenherder het volgende:
Het begint hier een beetje op het Ajacieden topic te lijken wat betreft onszelf rijk rekenen. We hebben godverdomme de 1e wedstrijd gewonnen met goed spel tegen een verzwakte tegenstander.
Precies. Het begin is erg goed, maar het seizoen duurt nog langquote:Op zondag 31 augustus 2008 18:14 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Niet zo vloeken
Maar ik neem aan dat een overgrote meerderheid van de supporters zich heus wel realiseert dat er nog 33 wedstrijden te gaan zijn. Een beetje euforie kan geen kwaad. Niets arrogants aan.
Dan komt er dus nog iemand bij.quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:53 schreef jde_kok het volgende:
Heel goed weekend. Ook zojuist Vayrinnen verkocht aan Heerenveen.
Ik betwijfel of ze dat nog voor elkaar krijgen in die paar uur?quote:
Was toch tot 1 september 23.59? 1 dag extra.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik betwijfel of ze dat nog voor elkaar krijgen in die paar uur?
Even dit tempo volhouden en we eindigen met 102 punten en 170 goals.quote:
Ah okquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Was toch tot 1 september 23.59? 1 dag extra.
Word. Al had ik die 5-12 op utrecht niet verwacht. Dit is pas het begin van de competitie, en het seizoen is nog lang.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:10 schreef Manu82 het volgende:
Vind ook dat we een beetje op moeten passen voor hoogmoed enzo
quote:Vayrynen voor drie jaar naar Heerenveen
Mika Väyrynen keert terug naar Heerenveen. Het Algemeen Dagblad meldt dat PSV en Heerenveen vanmiddag een akkoord bereikten over de verkoop van de Finse middenvelder. Vanavond kwam de Fin zelf ook tot een akkoord over een driejarig contract. Hij moet bij de Friezen Bradley vervangen.
Goede versterking voor Heerenveen lijkt me.quote:
Lijkt me een prima keuze.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:21 schreef cultheld het volgende:
En nu Meeuwis ff ophalen uit Kerkrade.
Je hoort ze roepen:"Save us!!"quote:
Beetje jammer dat de siliconen er bijna uit spattenquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:00 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
*kwijlt*
Zo ey dat zijn nog eens 2 flinke pluspunten.
Wat een drama interviewer ook, Bert Maalderink of nietquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:42 schreef dndiek het volgende:
Ik vond de reactie van Huub na de wedstrijd ook mooi
De teringquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:44 schreef Roflpantoffel het volgende:
Mag er ook wezen..
[ afbeelding ]
Wie zegt dat het gelijk altijd siliconen zijn?quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:12 schreef PyTh het volgende:
[..]
Beetje jammer dat de siliconen er bijna uit spatten
Lekker begin van de competitie in ieder geval!
PSV pits-poes: niet alleen het bord is van plastic....quote:
Hier de statistieken na speelronde #1 voor PSV.quote:
wel een goede speler (bij Roda)..quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:21 schreef cultheld het volgende:
En nu Meeuwis ff ophalen uit Kerkrade.
Ik vond/vind Achenteh wel een talent maar die was nou verkocht aan Eindhovenquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:58 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
wel een goede speler (bij Roda)..
ik weet alleen niet of hij goed genoeg is voor PSV.. zit er niet nog een goed talent in Jong PSV voor op het middenveld die je bij de A-selectie kunt halen?
Ligt het aan mij of doet die het niet bij mij?quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:42 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hier de statistieken na speelronde #1 voor PSV.
Ik denk allebei...quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:17 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of doet die het niet bij mij?
Op welke positie zou dat dan moeten zijn? Voor een topspits hebben we het geld niet imo. en de rest is toch al redelijk tot goed (voor nationale begrippen)?quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zal er morgen nog een nieuwe speler komen?
Wel als Lazovic verkocht wordt.quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:51 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Op welke positie zou dat dan moeten zijn? Voor een topspits hebben we het geld niet imo. en de rest is toch al redelijk tot goed (voor nationale begrippen)?
Dat had ik al gedaan. Maar het lijkt mij dat jij wel snapte wat hij bedoelde hequote:Op maandag 1 september 2008 00:29 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Lees zijn vraag nog eens terug...
quote:Op maandag 1 september 2008 01:52 schreef NoelGallagher het volgende:
JA, TRANSFERMARKT GESLOTEN, WOEHOE, dus we kunnen nog even van Afellay genieten.
Thuis?quote:Op maandag 1 september 2008 02:52 schreef Imperatore het volgende:
Ah, even het speelschema bekeken; dus als het goed is, worden we 21 maart kampioen?
Dan moeten we namelijk voor de tweede maal tegen Vitesse.
quote:Op maandag 1 september 2008 02:52 schreef Imperatore het volgende:
Ah, even het speelschema bekeken; dus als het goed is, worden we 21 maart kampioen?
Dan moeten we namelijk voor de tweede maal tegen Vitesse.
Respect... wel grappig om 't resultaat te zien aan het einde van het seizoen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:42 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hier de statistieken na speelronde #1 voor PSV.
Nu inderdaad niet zo interessant, maar over 34 wedstrijden ben ik zeker benieuwd in welke periodes van een wedstrijd Ajax en PSV nou scoren en op welke manier zij dat doen.quote:Op maandag 1 september 2008 08:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Respect... wel grappig om 't resultaat te zien aan het einde van het seizoen.
Klopt. Neem aan dat Lazovic ook niet meer vertrekt...quote:Op maandag 1 september 2008 11:44 schreef Ruudt het volgende:
Komt niet..
in het geval van PSV is het meer: Nog maar 10 uurquote:
quote:Aissati begrijpt er niets van
Ismail Aissati verhuisde deze zomer van PSV naar Ajax in de hoop dat hij bij de Amsterdammers meer speeltijd zou krijgen. Tegen Willem II (2-1 verlies), afgelopen zaterdag, zat het talent echter negentig minuten op de bank.
"Ik begrijp het ook niet", reageert Ajax-middenvelder Aissati na afloop van het verloren duel tegenover Spits. "Tijdens de wedstrijdbespreking hoorde ik dat ik niet in de basis stond. Een uitleg heb ik niet gehad."
Ajax-trainer Marco van Basten verduidelijkte na afloop van het duel zijn keuze om de Marokkaanse aanwinst buiten de basiself te houden. "Het was gewoon een keuze. We wisten dat het een gevecht zou worden en daarom kozen we voor Emanuelson, Sno en Lindgren. In die jongens zit volgens ons voldoende voetbal, maar dat kwam er totaal niet uit. Het werkte niet."
Ondanks het feit dat Ajax in de tweede helft de nodige problemen kende met Willem II besloot Van Basten niet om Aissati in te brengen. Hij koos voor meer kracht. "We hebben natuurlijk wel aan Ismail gedacht, maar de keuze viel op andere jongens. We wilden er wat extra power in gooien."
Inderdaad, brengen ze die jongen z'n hoofd weer gelijk op hol.quote:Op maandag 1 september 2008 15:06 schreef mcyodogg het volgende:
Ook wel weer typisch dat ze Aissati gaan opzoeken nadat ie 1 keer op de bank gezeten heeft.
Daarom juist, er is de afgelopen jaren vaak genoeg iemand op het allerlaatste moment weggegaan.quote:Op maandag 1 september 2008 14:34 schreef KELDER het volgende:
[..]
in het geval van PSV is het meer: Nog maar 10 uur![]()
wij hoeven niemand meer te halen, dus het is meer te hopen dat er geen club het opeens in zn bol haalt en iemand van ons wilt kopen
Dat mag maar niet bij Ajax aubquote:Op maandag 1 september 2008 15:16 schreef noxious het volgende:
Ik blijf het jammer vinden dat hij weg is, en ook al speelt hij nu bij Ajax, ik hoop voor hem dat hij wat mentale weerbaarheid kan opbouwen en uit kan groeien tot de speler waar we zo nu en dan van konden genieten bij PSV 2 á 3 jaar geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |