Nog een reden waarom een vertrek wenselijk is!quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Volgens mij is hij vorig jaar een half jaar ziek geweest'....
Geef het even de tijd, grapjas.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:39 schreef -SG- het volgende:
Eerstvolgende wedstrijd:
Zaterdag 23-8 18.00 Feyenoord - PSV JFS
Back to the future.
Ligt aan Lazo, als dat nog gaat lopen, gaat het allemaal heel snel denk ik'....quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:44 schreef cultheld het volgende:
Zou er, naast VDL, nog een PSV-gerelateerde transfer in de lucht hangen?
PSV heeft geen concurenten meer. Opermachtig als altijd in de eredivisiequote:Op zondag 31 augustus 2008 15:53 schreef Paaskonijn het volgende:
Feyenoord ook achter. Dat word denk ik geen echte concurrent.
Heb laatst gespeelde wedstrijd toegevoegdquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:56 schreef ASSpirine het volgende:
Mss interessant om in de OP de uitslag toe te voegen van de gespeelde wedstrijden?
We zitten qua sportief niveau dan ook dichter in de buurt bij clubs als Atlético Madrid en Olympique Marseille dan bij de lokale toppers Feyenoord en Ajax.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:53 schreef Paaskonijn het volgende:
Feyenoord ook achter. Dat word denk ik geen echte concurrent.
Het is goed om te zien dat je helemaal niet arrogant bent geworden na de gewonnen wedstrijden tegen Feyenoord 2 en FC Utrecht 2quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
We zitten qua sportief niveau dan ook dichter in de buurt bij clubs als Atlético Madrid en Olympique Marseille dan bij de lokale toppers Feyenoord en Ajax.
Hence the PI en zo. Al denk ik dat er wel een kern van waarheid in zit: onze organisatie in het veld is echt héél goed.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is goed om te zien dat je helemaal niet arrogant bent geworden na de gewonnen wedstrijden tegen Feyenoord 2 en FC Utrecht 2
Tegen die gast van de NOS.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:42 schreef dndiek het volgende:
Ik vond de reactie van Huub na de wedstrijd ook mooi
Ja sommige mensen, commentatoren willen gewoon niet zien/zeggen dat PSV goed speelt en verzinnen dan maar een 'smoesje' over de tegenstander.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:54 schreef Ruudt het volgende:
Irritante commentator gisteren bij Utreg - PSV die 100x moest zeggen dat Utreg niet compleet was..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |