-100 totaal niet grappig of origineel....quote:Op woensdag 3 september 2008 14:08 schreef Karina het volgende:
Sinds wanneer neuken Fokkers!Ik geloof er niets van.
herkenbaar voor jou?quote:Op woensdag 3 september 2008 14:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
-100 totaal niet grappig of origineel....
wat een emoquote:Op maandag 1 september 2008 16:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/Angelic_Rosemijn vriendin, opgeduikeld via Fok
quote:
Wat een simpele boer....quote:Speulen!
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, die zijn te jong
Er zijn ook rijpere nieuwe lichting...............![]()
Anders zeg je tegen de voormalig mannelijke uberslet van Fok dat er nooit geneukt wordt door Fokkersquote:Op woensdag 3 september 2008 14:17 schreef makkie88 het volgende:
[..]
herkenbaar voor jou?
ik vond hem namelijk best wel grappig
Ik ben homo, en ik zeg patat, dus dat klopt niet, wat je zegt. Hoe kom je daar eigenlijk bij?quote:Op maandag 1 september 2008 15:12 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Vind je t gek, alleen maar homofielen die friet zeggen ipv patat
ik neuk qwea nog steedsquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:39 schreef SunChaser het volgende:
Neuken FOK!kers nog wel met elkaar tegenwoordig? En dan bedoel ik niet al die suffe oldbies die verkering met elkaar kregen ooit en aan elkaar zijn blijven plakkenen kinderen hebben of samenwonen of zelfs getrouwd zijn.
Nee, ouderwets neuken, elkaar opzoeken of tijdens een meet elkaar wel geil vinden en dan neuken. In den beginne van FOK! neukte iedereen zo'n beetje met een FOK!ker. Hoe gaat dat vandaag den dag?
3 maar?quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:36 schreef Metro2005 het volgende:
Ik heb met 3 foksters geneukt.
(even het gemiddelde hier weer omhoog trappen)
3 foksters maar ja, er zijn nog meer forums gelukkigquote:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:04 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
3 foksters maar ja, er zijn nog meer forums gelukkig![]()
![]()
Ik heb niet geneukt gelijkquote:Op zondag 31 augustus 2008 01:53 schreef pussydeluxe het volgende:
De newbies beginnen met een neukdate en hebben meteen een vaste relatie.
Enter-Berenanus, Piepeloi-Outsidr...
Wat een lijdensweg, wel twee hele weken wachtenquote:Op vrijdag 12 september 2008 14:47 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik heb niet geneukt gelijkheb hem wel twee weken laten wachten
!
Nou, heb mezelf echt heel erg in moeten houden hoorquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat een lijdensweg, wel twee hele weken wachten
Je bedoelt met dat "geen seks voor het huwelijk"?quote:Hoe doen al die gereformeerden enzo dat vraag ik me altijd af
Ik zou me nog niet eens 1 FOK!ster met zo'n vlot kapsel kunnen bedenken, weet je het heel zeker?quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik dacht dat je lekkere vriendinnen had
![]()
op een paar foksters na hebben er hier een heleboel een vlot kapsel!
Mjah op een gegeven moment neemt iets anders het toch van je verstand over lijkt mequote:Op vrijdag 12 september 2008 17:43 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Je bedoelt met dat "geen seks voor het huwelijk"?
Vriendin van mij is erg gelovig en die wil ook geen seks voor het huwelijk, heeft ook een vrienden die vindt het helemaal niet erg!
(terwijl hij zelf dat voornemen niet had)
Snap het niet, maar vind het wel knap van haar!
ja, en anders gaan ze vlotte kapsels even promoten bij het rtl nieuws netquote:Op vrijdag 12 september 2008 14:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
Eensch.quote:Op woensdag 3 september 2008 13:15 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Serieus: de meeste FOK!stelletjes die ik ken zijn zo begonnen.
"Hoi! Neuken?" - "Ja is goed".
Daarom: ONZ Meet 24 oktober in de Stairway, Utrecht #2
quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
bloosquote:Op maandag 15 september 2008 12:34 schreef Metro2005 het volgende:
[..]je moest eens weten wat voor een lekkere vriendin ik heb, en die is nog fokster ook
ik zeg 1 woord FOBOquote:Op maandag 15 september 2008 12:34 schreef Metro2005 het volgende:
[..]je moest eens weten wat voor een lekkere vriendin ik heb, en die is nog fokster ook
quote:
quote:Op maandag 15 september 2008 15:18 schreef Pappie_Culo het volgende:
Jongens, neuken is best maar geen openlijk gekutslijm alsjeblieft.
Denk om de kinderen en andermans genitalieen. Die moeten nog langer mee dan vandaag.
ach gossie.. helemaal onder de duim bij je vriendinquote:Op maandag 15 september 2008 15:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
tellen aanzoeken van vrouwlijke fokkers om te neuken ook mee?
ik kan en mag er van mijn vriendin niet op ingaan
quote:Op maandag 15 september 2008 16:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ach gossie.. helemaal onder de duim bij je vriendin
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |