Terecht zit al een stuk langer bij het team, Aissati krijgt echt zijn kans nog wel hoor.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:11 schreef Mr.Mills het volgende:
Urby dus inderdaad in de basis ten koste van Aissati.
Dat zal best. Maar ik zie toch liever de sterkste elf.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:12 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Terecht zit al een stuk langer bij het team, Aissati krijgt echt zijn kans nog wel hoor.
Kennedy in de basis ten koste van Sulejmaniquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:12 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Terecht zit al een stuk langer bij het team, Aissati krijgt echt zijn kans nog wel hoor.
En jij weet zeker dat het team sterker is met Aissati dan met Emanuelson?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:13 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Dat zal best. Maar ik zie toch liever de sterkste elf.
En jij weet zeker dat het team steker is met Emanuelson dan met Aissati? Urby heeft het vies laten afweten afgelopen seizoen, dan lijkt het me logisch dat aankoop Aissati de voorkeur krijgt in het eerste duel.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:15 schreef Radegast het volgende:
[..]
En jij weet zeker dat het team sterker is met Aissati dan met Emanuelson?
Urby heeft het af laten weten als linksback, niet als linkshalf.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:18 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
En jij weet zeker dat het team steker is met Emanuelson dan met Aissati? Urby heeft het vies laten afweten afgelopen seizoen, dan lijkt het me logisch dat aankoop Aissati de voorkeur krijgt in het eerste duel.
Het lijkt mij juist logisch dat een speler die al 4 jaar bij de selectie zit het eerst mag laten zien. Als het niets is dan zet je Aissati er volgende week in. En als Linkshalf heeft hij het aardig gedaan bij het OS teamquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:18 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
En jij weet zeker dat het team steker is met Emanuelson dan met Aissati? Urby heeft het vies laten afweten afgelopen seizoen, dan lijkt het me logisch dat aankoop Aissati de voorkeur krijgt in het eerste duel.
Sulej vanaf de start.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:22 schreef ericajax het volgende:
Ajax: Stekelenburg; Silva, Oleguer, Vermaelen, Vertonghen; Sno, Lindgren, Emanuelson; Suarez, Huntelaar, Sulejmani.
Wissels: Gentenaar, Aissati, Van der Wiel, Rommedahl, Cvitanich, De Jong, Sarpong.
Pff,
God ja, zit ik nu te bashen? Ik spreek mijn voorkeur uit, als een speler keer op keer fouten maakt mag hij daar best op afgerekend worden lijkt mij. Heeft geen reet te maken met bashen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:22 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Het lijkt mij juist logisch dat een speler die al 4 jaar bij de selectie zit het eerst mag laten zien. Als het niets is dan zet je Aissati er volgende week in. En als Linkshalf heeft hij het aardig gedaan bij het OS team
Maarja het Emanuelson gebash moet natuurlijk blijven bestaan![]()
Hij maakte de fouten als linksback.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:25 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
God ja, zit ik nu te bashen? Ik spreek mijn voorkeur uit, als een speler keer op keer fouten maakt mag hij daar best op afgerekend worden lijkt mij. Heeft geen reet te maken met bashen.
Omdat Sno speelt ipv Gabri (die geblesseerd is) en Urby voor Aissati is het toch niet gelijk een kutopstelling?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:26 schreef DJ_Ryow het volgende:
kutopstelling maar we zullen zien. heb er veel zin in
Als ie de eerste helft slecht speelt kun je hem in de rust al wisselen. Er is geen man overboord, hij staat niet linksback. dus alles is oke.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:22 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Het lijkt mij juist logisch dat een speler die al 4 jaar bij de selectie zit het eerst mag laten zien. Als het niets is dan zet je Aissati er volgende week in. En als Linkshalf heeft hij het aardig gedaan bij het OS team
Maarja het Emanuelson gebash moet natuurlijk blijven bestaan![]()
Hij heeft afgelopen jaar ook enkele keren linkshalf en linksbuiten gestaan, maar ook daar maakte hij dezelfde fouten. Die fouten zijn te wijten aan zijn laksheid, hij kan best goed voetballen, maar staat vaak te slapen... zoiets moet je op het middenveld ook niet hebben hoor... maar goed, ik hoop dat ik ongelijk heb en hij de sterren van de hemel speelt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij maakte de fouten als linksback.
Wat niet te vergelijken is met de positie waar hij nu staat.
Mee eens.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Urby is als linkshalf ook een prima speler. Maar ik zou ze liever alebei zien. Urby en Aissati. Sno is helemaal niet nodig nu.
het hele middenveld is op de schop. punt naar achteren en 2 spelers die er niet horen (Sno noodgedwongen door blessure Gabri).quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Omdat Sno speelt ipv Gabri (die geblesseerd is) en Urby voor Aissati is het toch niet gelijk een kutopstelling?
Mja, creativiteit enzo zal niet zo'n groot probleem zijn met Sulejmani en Suarez.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:33 schreef TheJanitor het volgende:
De enige middenvelder die zich vrijloopt/aanbiedt en creativiteit heeft zit ook bij Ajax op de bank
Hehe, x2quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:35 schreef Cheiron het volgende:
Pizza in de oven, bier staat koud, nu nog een mooie wedstrijd!
Hier ookquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:35 schreef Cheiron het volgende:
Pizza in de oven, bier staat koud, nu nog een mooie wedstrijd!
Ja maar die moeten dan de ballen ophalen op het middenveld wat ook niet de bedoeling is. Nee de aansluiting is er niet, het gaat niet lopen vandaag.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:34 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Mja, creativiteit enzo zal niet zo'n groot probleem zijn met Sulejmani en Suarez.
Op de olympische spelen was Urby ook BAGGERRRRRRrrrrrrr....quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:42 schreef Cheiron het volgende:
Alsof Urby niet kan opkomen... hij is een bagger linksback, maar als middenvelder kan hij echt wel wat. Ik heb er wel vertrouwen in.
Alleen heb ik geen enkel idee van Sno.. gewoon te weinig gezien.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:37 schreef Yi-Long het volgende:
Urby ipv Aissati...
Nice going, Marco(!)
Urby zou nog niet eens de schoenen van Ismael mogen poetsen.![]()
Aissati is zo'n beetje de beste speler die Ajax heeft, en dan begint ie op de bank
Van Basten gaat dus gewoon lekker door waar Koeman, Wouters en Vergoossen ook al mee bezig waren: 1 van Nederland's grootste talenten proberen af te breken.
Waar is straks de stream!?
Dan moet je niet met de punt naar achteren spelen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:46 schreef Fathom het volgende:
[..]
Anders kijk je even naar het systeem voor je dit soort domme dingen gaat roepen. We spelen met de punt naar achter en dat kan Aissati niet.
wacht maar tot de rekening binnenkomtquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:11 schreef Trystar het volgende:![]()
Zie ik dat even mooiZiggo bedankt, heb nooit eredivisie live besteld
Is ook een prima voetballer. En Gabri loopt nog wel eens tegen een kaart aan dus goede aankoop.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:16 schreef Cheiron het volgende:
Sno is wel lekker fel zeg. Is goed aan het jagen
Ja achterin staat het verrassend goed.Mijn inziens wordt het middenveld nog te veel overgeslagen. Als we de bal daar goed krijgen kunnen de aanvallers zich goed vrijlopen. Sulejmani komt te weinig in het spel voor. Suarez brengt veel maar wil soms te veel doen. En hij had die bal af moeten geven.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:35 schreef denthemen het volgende:
Ajax beter, nog niet ideaal natuurlijk.. Achterin staat 't goed (even afkloppen...)
Vond het meer een fout van Stekelenburg.quote:
hij scoort ook redelijk hoor en stond vorig seizoen ook redelijk hoog in het rijtje van beste aangevers.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:57 schreef Wessiej het volgende:
Gaat Suarez dit jaar weer de kansen verpester uithangen
Hij verpest altijd wel veel kansen vind ik.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:59 schreef The_Hives het volgende:
[..]
hij scoort ook redelijk hoor en stond vorig seizoen ook redelijk hoog in het rijtje van beste aangevers.
pffff
negativisme meteen, we worden echt wel kampioen hoor
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:05 schreef Leonos het volgende:
Jezus, het is 1-1. Blijf is achter je club staan.
Succes bagger supporters
2-1quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:05 schreef Leonos het volgende:
Succes bagger supporters
Hier nog één.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:09 schreef Ruiseart het volgende:
Zin in 't nieuwe seizoen is er alweer af
Zoveel zin had ik er vandaag in, nuquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:09 schreef Ruiseart het volgende:
Zin in 't nieuwe seizoen is er alweer af
Kritiek geven, betekent juist dat je meeleeft met je club!!!!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:05 schreef Leonos het volgende:
Succes bagger supporters
Idd.. Als je het in je kop haalt om aissati op de bank te laten zitten, urby in de basis en sarpong erin te gooien ben je echt FOCKING BRAINLESSquote:
Ja. Verrassing is de beste aanval.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kan iemand mij de wissels uitleggen?
Kunnen we niet, daarvoor moet je echt bij MvB zijn,.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kan iemand mij de wissels uitleggen?
Dan haalt die morgen Schwinkels en Schenkel natuurlijk!!!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:17 schreef ericajax het volgende:
Dit worden lange jaren als Marco aan het roer blijft.
Doetie het expres ofzo dait ezichzelf eerst belachelijk maakt (deedtie namelijk bij Oranje ook al int begin)
Dan ben jij de enige ben ik bang.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ag ik zie ajax nog wel 2-2 maken.
dat is niet genoeg als je kampioen wilt worden, en WILLEMII????????????????quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
En wat heb je daaraan? HET HAD AL 6-1 MOETEN STAAN verdomme!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hij hoeft maar op 819 te kijken straks..quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:20 schreef Denewar het volgende:
Het ergste is nog bij dat waar ik al bang voor was. Het klankbord/Directie e.d. is allemaal aangesteld door van basten en ja wie gaat hem zeggen dat het wel beter moet!!
Vind je het gek zonder middenveld.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:23 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
En Huntelaar heb ik ook nog niet gezien...
Daar leest Jorien meequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:28 schreef sjimz het volgende:
Dat kan allemaal in het wedstrijdtopic jongens.
we missen nog een topmiddenvelder en 2 topverdedigers. en de trainer moet ze ook goed neerzetten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:33 schreef Saekerhett het volgende:
Maar kom nou hey, de Ajax-selectie is toch lachwekkend slecht? Paar toppers, en dan is het al snel compleet waardeloos...
Nee, met deze selectie gaan we wederom geen kampioen worden.
Ajax: Topselectie, maar waardeloze kutcoach.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:33 schreef marp0 het volgende:
-edit-voetbal speelt ajax zeg, sjonge jonge.
Die kut suarez had moeten afleggen op huntelaar en in het begin van de 2e helft moeten scoren?
Dan wordt sulejmani er ook nog eraf gehaald terwijl suarez een drama wedstrijd speelt.
GVD hier kan ik echt niet tegen he, ik zie het weer een drama seizoen voor ajax worden.
Jezuss....
Vermaelen de schuld gevenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:37 schreef Chadi het volgende:
Kan er alleen om lachenIk bedoel Jaren verlies het op zakelijkheid en dan laat je de 0-2 liggen en krijg je gewoon de deksel op je neus aan de andere kant.
Vermalen die loopt te slapen zoals altijd
Maar ik zie het gewoon goed komen omdat ze nu al in de eerste wedstrijd hard op hun smoel gaan en niet gelijk spelen of dergelijke.
Preciesquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:37 schreef Cheiron het volgende:
De opstelling werkte gewoon niet.
Vermaelen en Oleguer staan goed. Het tweede tegendoelpunt was gewoon pech
Silva bracht NIETS naar voren en stond verdedigend te schutteren. Ogararu weg als backup is gewoon geen goed idee
Verthongen stabiel als verdediger, maar is amper opbouwend bezig geweest
Dan het middenveld.. Sno, Lindgren en Urby die alledrie geen flikker creativiteit lieten zien. Hard werken met namr door Sno, maar de kwaliteit droop er niet vanaf. Ik snap dan ook echt niet waarom je Aissati niet brengt
De aanval.. tja. Wat kun je als je volledige middenveld kut speelt? Huntelaar niet gezien, Sulejmani niet gezien en Suarez zat ook niet in het spel.
Kortom; de balans was kut. Snel Gabri er in, Sno eruit, en Aissati erin en Urby er uit.
Had je ook moeten doenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:52 schreef _Mike_ het volgende:
Iedereen die zich al aan het indekken is
Hoe krijgt Van Basten het voor elkaar om drie verdedigend ingestelde spelers op het middenveld te plaatsen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:37 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ajax: Topselectie, maar waardeloze kutcoach.
Hopelijk ontlopen we directe degradatie. Zou ik echt blij mee zijn!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:39 schreef Saekerhett het volgende:
Haha, we staan 16e, op naar de nacompetitie!!!
Doen we het toch nog beter dan 9 anderenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:40 schreef StarGazer het volgende:
Plekje bij de eerste 9 moet lukken.
Mwah, scoorde toch een aardig doelpunt..quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:37 schreef Cheiron het volgende:
Sulejmani niet gezien
Ik vind het eerlijk gezegd aardig lijken op het Oranje van de afgelopen 4 jaar. Zag er niet uit.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hoe krijgt Van Basten het voor elkaar om drie verdedigend ingestelde spelers op het middenveld te plaatsen.
Waarom speelt hij niet gewoon het systeem van bij het NL elftal het afgelopen jaar. Daar heb je de spelers absoluut voor in deze selectie. Maar nee hoor, heilig 4-3-3![]()
![]()
![]()
Willem 2 heeft geknokt en dat heeft tot dit resultaat geleid.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:41 schreef Yi-Long het volgende:
Terechte afstraffing. Ajax speelde gewoon ver onder niveau en op een laffe manier, en een onbegrijpelijke basis-elf en zeer matige wissels.
Wel mooi dat ik er meer verstand van heb dan Van Bastenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:41 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ja maar die moeten dan de ballen ophalen op het middenveld wat ook niet de bedoeling is. Nee de aansluiting is er niet, het gaat niet lopen vandaag.
Tja ik heb t niet gezien, maar ik vind dat Aissati gewoon moet starten. Sno mag eventueel invallen, maar niet meer dan dat. Wel kut trouwens dat Gabri er niet bij was.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:37 schreef Cheiron het volgende:
De opstelling werkte gewoon niet.
Vermaelen en Oleguer staan goed. Het tweede tegendoelpunt was gewoon pech
Silva bracht NIETS naar voren en stond verdedigend te schutteren. Ogararu weg als backup is gewoon geen goed idee
Verthongen stabiel als verdediger, maar is amper opbouwend bezig geweest
Dan het middenveld.. Sno, Lindgren en Urby die alledrie geen flikker creativiteit lieten zien. Hard werken met namr door Sno, maar de kwaliteit droop er niet vanaf. Ik snap dan ook echt niet waarom je Aissati niet brengt
De aanval.. tja. Wat kun je als je volledige middenveld kut speelt? Huntelaar niet gezien, Sulejmani niet gezien en Suarez zat ook niet in het spel.
Kortom; de balans was kut. Snel Gabri er in, Sno eruit, en Aissati erin en Urby er uit.
eensquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:41 schreef TAV74 het volgende:
En het begin van alweer zo'n kutseizoen. PSV veegt Utrecht gewoon van de mat en Ajax kan het met deze selectie niet eens winnen van degradatiekandidaat Willem II. En waarom spelen met dit middenveld??
Ik heb het er zo mee gehad. Het komt echt niet meer goed met de club volgens mij.
(ja, te dramatisch na één nederlaag, ik weer het. Maar de laatste jaren is iedere vorm van vertrouwen de grond ingestampt.. )
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:42 schreef TheJanitor het volgende:
We hebben meer rendement nodig op het middenveld. Misschien kunnen we die Perez halen van Twente? Lekker ervaren en scoort veel/geeft veel assists!
We hebben meer rendement nodig op het middenveld. Misschien kunnen we die Perez halen van Twente? Lekker ervaren en scoort veel/geeft veel assists!
Na 1 wedstrijdquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:42 schreef koningdavid het volgende:
Ongeslagen kampioen wordden zit er niet meer in helaas.
De winterstop is nog ver weg.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:42 schreef TheJanitor het volgende:
Ik zei afgelopen jaar. Niet die 3 jaar daarvoor. Toen zag het er inderdaad niet uit. Dat systeem van het afgelopen jaar (het zo welbekende 4-2-3-1) kan je beter toepassen met deze selectie.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:42 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd aardig lijken op het Oranje van de afgelopen 4 jaar. Zag er niet uit.
Tja wat heeft Willem II laten zien? Tuurlijk veel inzet maar ze hadden 2 kansen totaal en dat waren 2 goals.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:42 schreef marp0 het volgende:
[..]
Willem 2 heeft geknokt en dat heeft tot dit resultaat geleid.
Ik zeg ook dat willem 2 verdient heeft gewonnen, want ajax heeft helemaal niks laten zien in deze wedstrijd.
Ik ben echt boos nu.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:54 schreef Wooldoor het volgende:
Komop zeg Willem II die selectie is echt 3x niets
Natuurlijk uitstekend van Willem 2, maar komt ook vooral doordat Ajax dus gewoon baggervoetbal liet zien. Laf, waardeloos kutvoetbal, wat we de afgelopen 4 jaar ook bij oranje voorgeschoteld kregen door Van Basten, dus niet eens geheel onverwachts.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:42 schreef marp0 het volgende:
[..]
Willem 2 heeft geknokt en dat heeft tot dit resultaat geleid.
Ik zeg ook dat willem 2 verdient heeft gewonnen, want ajax heeft helemaal niks laten zien in deze wedstrijd.
Ik ben echt boos nu.
Dat dus.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:41 schreef TAV74 het volgende:
En het begin van alweer zo'n kutseizoen. PSV veegt Utrecht gewoon van de mat en Ajax kan het met deze selectie niet eens winnen van degradatiekandidaat Willem II. En waarom spelen met dit middenveld??
Ik heb het er zo mee gehad. Het komt echt niet meer goed met de club volgens mij.
(ja, te dramatisch na één nederlaag, ik weer het. Maar de laatste jaren is iedere vorm van vertrouwen de grond ingestampt.. )
Het is nog geen 31 augustusquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:44 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
De winterstop is nog ver weg.
een glimlach op mijn gezicht, die ga ik van je jatten deze oneliner!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:43 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Wel mooi dat ik er meer verstand van heb dan Van Basten
Geen slecht idee eigenlijkquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:42 schreef TheJanitor het volgende:
Inderdaad dus credits naar Willem II maar toch heeft Ajax dit aan zichzelf te danken en niet Willem IIquote:
Yupquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:47 schreef Chadi het volgende:
Nog meer mensen een PM gehad van jorien ?
Poep in schoen!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:47 schreef Chadi het volgende:
Die zit nog aan de beademing denk ik.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:48 schreef DJ_Ryow het volgende:
HeatWave kom er maar in zou ik zeggen
Och god begint die kneus ook weer, net alsof die er recht op heeft met zn feyenoord.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:47 schreef Chadi het volgende:
Jupquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:47 schreef Chadi het volgende:
I hope so..quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:48 schreef DeeBee het volgende:
Zonde van dit begin...
Vooral als er echt zo dramatisch wordt gespeeld...dat middenveld win je ook geen wedstrijden mee natuurlijk wat er begon, maar ja.
Ach, vorig seizoen wonnen we met 1-8 de eerste wedstrijd en sta je zonder lege handen...laat het nu dan maar andersom zijn.
Toen ook nog Sarpong (die het niet slecht deed hoor) ipv Aissati erin kwam... dat sloeg echt alles.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
Toch niet normaal wat een schijt wedstrijd, waarom in godsnaam deze vreemde keuze´s v Basten? Waarom in godsnaam
Lijkt er verdacht veel op inderdaad, slaat gewoon godverdomme nergens opquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:51 schreef Wooldoor het volgende:
Sulejmani speelde ook echt niet goed maar maakte een prima goal en moet nog veel ritme opbouwen. Het sloeg gewoon nergens op dat Sarpong erin kwam voor Aissati, heeft van Basten ruzie met Aissati of wat want ik snap er echt niets van.
Dat valt wel mee. Sarpong viel goed in en die kan beter aan de zijkanten spelen dan Aissati.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:51 schreef Wooldoor het volgende:
Het sloeg gewoon nergens op dat Sarpong erin kwam voor Aissati,
Zal wel weer zo'n vaag Van Basten ding zijn.... ben bang dat dit nog wel vaker zal gebeuren.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Lijkt er verdacht veel op inderdaad, slaat gewoon godverdomme nergens op
En ook geen Siem de Jong. Geen van de twee. Onbegrijpelijk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:53 schreef GGMM het volgende:
Snap niet dat Aisatti niet speelde.
Maar daarvoor moeten we nu twee CL voorrondes spelenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
We moeten maar bedenken dat de play-offs iig zijn afgeschaft...
Goed punt, we hadden nu 0,0 creativiteit op het middenveld.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:54 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
En ook geen Siem de Jong. Geen van de twee. Onbegrijpelijk.
Wat een onzin, achterin stond het goed voor rust, als dan in de tweede helft constant het middenveld wordt overlopen zal het ooit een keer misgaan ja. Dat overdreven verdedigen van prutsers hier hangt me de keel uit.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:56 schreef koningdavid het volgende:
Ach, het gezeik op Urby snap ik niet helemaal. Hij speelde niet best nee, maar ook niet erg slecht. Hij had een paar goede acties.
De fouten lagen vandaag voor het grootste deel achterin.
Klopt ja, daar erger ik me ook helemaal kapot aan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Hetgeen wat me nu zo verdomme stoort is dat de volgende wedstrijd pas over twee weken is ivm die klere interlands. Afschaffen die bende.
en achterin was geen basisspeler afwezig moet je nagaanquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:56 schreef koningdavid het volgende:
Ach, het gezeik op Urby snap ik niet helemaal. Hij speelde niet best nee, maar ook niet erg slecht. Hij had een paar goede acties.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:57 schreef Yi-Long het volgende:
En iedereen maar denken dat van Basten zo'n hekel heeft aan PSVHiermee helpt hij PSV wel makkelijk naar de schaal toe
Voorlopig kun je beter naar het Nederlands Elftal kijken dan naar Ajax hoor...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Hetgeen wat me nu zo verdomme stoort is dat de volgende wedstrijd pas over twee weken is ivm die klere interlands. Afschaffen die bende.
Urby voegt gewoon helemaal NIETS toe. HEEL soms een aardige actie of een aardig schotje, maar meestal NIKS.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:56 schreef koningdavid het volgende:
Je Marco haat is inmiddels wel duidelijk hoor. Voor de rest niet beters te doen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:57 schreef Yi-Long het volgende:
En iedereen maar denken dat van Basten zo'n hekel heeft aan PSVHiermee helpt hij PSV wel makkelijk naar de schaal toe
Nee, niet veel nee...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je Marco haat is inmiddels wel duidelijk hoor. Voor de rest niet beters te doen?
Ik heb Urby echt niets goed zien doen, was overal te laat en kwam in als een theedoek. Sno heeft veel zooi voor hem opgeruimd. Maar je speelt de hele voorbereiding met Aissati en dan begint het seizoen en dan zit ie niet in de basis maar hij is zelfs niet eens 2e keus.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:56 schreef koningdavid het volgende:
Die assaiti heeft altijd wel wat te zeiken, maar het ligt nooit aan hem natuurlijkquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:58 schreef Seress het volgende:
Hebben sommige van jullie voor de wedstrijd dat interview met Aiissati gezien? Hij gaf daar aan dat niemand van de technische staf,niet V.Basten en dus ook niet zijn kornuiten,met hem over zijn rol binnen Ajax gepraat heeft.Hoe hij letterlijk het shirt in de handen kreeg gedrukt,met de woorden succes,en geen enkele instructies? En dat hij dat hij dat niet prettig vind,maar verwacht dat dat later in seizoen wel goed komt.Waren enkele nogal bizarre uitspraken bij imho.Is dit bekend binnen Ajax? Of zien jullie dit als fans ook wel als iets zorgwekkend/vreemd?
Zo heb ik het ook precies in mijn hoofd. Kan je ook nog op voldoende posities switchen met Cvitanich.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Waarom speelt van Basten ook weer 4-3-3? Bij Oranje leek hij te begrijpen dat dat niet werkte en ook bij onze selectie is het overduidelijk dat we beter 4-2-3-1 kunnen spelen. Sulejmani en Suárez zijn geen echte vleugelspelers. Die moet je gewoon vrijheid geven om te doen wat ze willen.
Steek
Silva - Oleguer - Vermaelen - Vertonghen
Gabri - Lindgren
Suárez - Aissati - Sulejmani
Huntelaar
Zo moeilijk is het toch niet?
God, i miss themquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:55 schreef Saekerhett het volgende:
Sneijder
Van der Vaart
Heitinga
Chivu
Maxwell
Was allen toch gebleven
Ik heb het gezien ja, erg vreemd. Hoop niet dat v. Basten weer gaat lopen rellen met spelers die we hard nodig hebben.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:58 schreef Seress het volgende:
Hebben sommige van jullie voor de wedstrijd dat interview met Aiissati gezien? Hij gaf daar aan dat niemand van de technische staf,niet V.Basten en dus ook niet zijn kornuiten,met hem over zijn rol binnen Ajax gepraat heeft.Hoe hij letterlijk het shirt in de handen kreeg gedrukt,met de woorden succes,en geen enkele instructies? En dat hij dat hij dat niet prettig vind,maar verwacht dat dat later in seizoen wel goed komt.Waren enkele nogal bizarre uitspraken bij imho.Is dit bekend binnen Ajax? Of zien jullie dit als fans ook wel als iets zorgwekkend/vreemd?
Dat slaat nergens op. Verdedigend stond het voor rust vrij goed, omdat ze weinig te doen kregen. Maar in de tweede helft heeft Willem II eigenlijk maar twee kansen gehad en beide kansen werden verzilverd door klungelig verdedigen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:57 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Wat een onzin, achterin stond het goed voor rust, als dan in de tweede helft constant het middenveld wordt overlopen zal het ooit een keer misgaan ja. Dat overdreven verdedigen van prutsers hier hangt me de keel uit.
volgens mij niet, ben het er 100% mee eensquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Waarom speelt van Basten ook weer 4-3-3? Bij Oranje leek hij te begrijpen dat dat niet werkte en ook bij onze selectie is het overduidelijk dat we beter 4-2-3-1 kunnen spelen. Sulejmani en Suárez zijn geen echte vleugelspelers. Die moet je gewoon vrijheid geven om te doen wat ze willen.
Steek
Gabri - Lindgren
Huntelaar
Vanwege z'n reputatie.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:59 schreef _Mike_ het volgende:
Wat een tiefus wedstrijd en waarom kreeg Sno nou rood?
Nee ik vind dit zeer vreemd en idd erg zorgwekkend. Hoop dat Van Basten van vanavond toch wel geleerd heeft en de volgende keer Aissati GEWOON opstelt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:58 schreef Seress het volgende:
Jep ik zag het ook, vooral die onzekere blik sprak boekdelen...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:58 schreef Seress het volgende:
Daar hadtie ook eerst een jaar nodig om het te begrijpenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Steek
Gabri - Lindgren
Huntelaar
Dan moet je beter kijken. Hij was de enige die af en toe het spel versnelde door de bal één keer te raken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:59 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Ik heb Urby echt niets goed zien doen
Hij maakte zich breed ja maar opzet was het volgens mij niet...quote:
Volgens mij is 90% van de Ajacieden het met die opstelling eens. Zijn wij dan zo slim of ...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
volgens mij niet, ben het er 100% mee eens
In dit geval niet nee. Ik keek er namelijk ook erg van op.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:59 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Die assaiti heeft altijd wel wat te zeiken, maar het ligt nooit aan hem natuurlijk
Misschien kon Vink zijn gepruts ook niet meer aanzien?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:59 schreef _Mike_ het volgende:
Wat een tiefus wedstrijd en waarom kreeg Sno nou rood?
Klopt, gewoon weer puur een Vinkactie.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:02 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hij maakte zich breed ja maar opzet was het volgens mij niet...
nja, maar als dat de norm is......quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:06 schreef GGMM het volgende:
Vond Sno niet onaardig spelen, geen technisch hoogbegaafde speler nee, maar een vand e weinige mensen die inzet toonde.
Juist dat had ik dus ook.Was echt verbaasd.Waren nogal,laat ik zeggen,eerlijke antwoorden ook.Hij had ook in wat bedekte termen kunnen spreken.Opvallend maar misschien zegt het ook niets en is dit normale gang van zaken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
In dit geval niet nee. Ik keek er namelijk ook erg van op.
Dan konden er 9 spelers uit de basis gehaald worden vandaag.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
nja, maar als dat de norm is......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |