Toen ook nog Sarpong (die het niet slecht deed hoor) ipv Aissati erin kwam... dat sloeg echt alles.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
Toch niet normaal wat een schijt wedstrijd, waarom in godsnaam deze vreemde keuze´s v Basten? Waarom in godsnaam
Lijkt er verdacht veel op inderdaad, slaat gewoon godverdomme nergens opquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:51 schreef Wooldoor het volgende:
Sulejmani speelde ook echt niet goed maar maakte een prima goal en moet nog veel ritme opbouwen. Het sloeg gewoon nergens op dat Sarpong erin kwam voor Aissati, heeft van Basten ruzie met Aissati of wat want ik snap er echt niets van.
Dat valt wel mee. Sarpong viel goed in en die kan beter aan de zijkanten spelen dan Aissati.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:51 schreef Wooldoor het volgende:
Het sloeg gewoon nergens op dat Sarpong erin kwam voor Aissati,
Zal wel weer zo'n vaag Van Basten ding zijn.... ben bang dat dit nog wel vaker zal gebeuren.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Lijkt er verdacht veel op inderdaad, slaat gewoon godverdomme nergens op
En ook geen Siem de Jong. Geen van de twee. Onbegrijpelijk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:53 schreef GGMM het volgende:
Snap niet dat Aisatti niet speelde.
Maar daarvoor moeten we nu twee CL voorrondes spelenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
We moeten maar bedenken dat de play-offs iig zijn afgeschaft...
Goed punt, we hadden nu 0,0 creativiteit op het middenveld.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:54 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
En ook geen Siem de Jong. Geen van de twee. Onbegrijpelijk.
Wat een onzin, achterin stond het goed voor rust, als dan in de tweede helft constant het middenveld wordt overlopen zal het ooit een keer misgaan ja. Dat overdreven verdedigen van prutsers hier hangt me de keel uit.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:56 schreef koningdavid het volgende:
Ach, het gezeik op Urby snap ik niet helemaal. Hij speelde niet best nee, maar ook niet erg slecht. Hij had een paar goede acties.
De fouten lagen vandaag voor het grootste deel achterin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |