agreed.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:28 schreef TNA het volgende:
Oude kaas! Ik heb nog nooit echt slechte kaas gevonden in een supermarkt, maar die was écht niet te eten
Geen geldige reden, je moet ze ook gekoeld bewaren en opeten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:29 schreef -skippybal- het volgende:
Die chocolade rozijnen. Smelten echt direct als de temperatuut boven het vriespunt komt...
Daar ben ik ook mee eens, dat is niet te zuipenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:36 schreef -skippybal- het volgende:
Die cola enzo zijn trouwens ook echt ranzig. Je voelt je tanden gewoon aftakelen bij iedere slok.
melk van de Aldiquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:40 schreef Adelante het volgende:
Die houdbare melk, gadverdamme alsof je een koe loopt leeg te zuigen
brood is hardstikke goed te doen, vooral het tijgerbrood. Ik werk zelf bij een groot bakkerij en kan je met zekerheid zeggen dat het brood wat gemaakt wordt uit dezelfde ingredienten naar de alberthein gaat en naar de aldi.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:48 schreef poepeneesje het volgende:
Brood, melk, kaas en chips.
is dat geen Westminster thee? Prima te doen hoor. Misschien geen rijke volle smaak maar dat heb je de laatste tijd bij alle theesoorten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:52 schreef Ole het volgende:
Thee van de aldi vind ik ook niet lekker
idd en van die vieze jonge korstkaas (met zo'n harde kant)quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:28 schreef TNA het volgende:
Oude kaas! Ik heb nog nooit echt slechte kaas gevonden in een supermarkt, maar die was écht niet te eten
Oh? Dat soort dingen heb ik nog nooit meegemaakt. Of probeer je gewoon iets uit te lokken?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:58 schreef Mwanatabu het volgende:
Brood van de Lidl is altijd aangebrand bovenop en in het midden niet gaar. Alle soortten. Drama.
Ja hoor, in een topic over slechte producten waarin ik een slecht product post, probeer ik iets uit te lokkenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:20 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Oh? Dat soort dingen heb ik nog nooit meegemaakt. Of probeer je gewoon iets uit te lokken?
Eensch!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:36 schreef -skippybal- het volgende:
Die cola enzo zijn trouwens ook echt ranzig. Je voelt je tanden gewoon aftakelen bij iedere slok.
ik dacht altijd dat het hart niet verwerkt mog worden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:49 schreef Impala-neuker het volgende:
Zult van de Aldi, ik ging al over m'n nek toen ik het openmaakte, rottende geur en hartkleppen in het vlees.![]()
zelfs m'n hond liet het staan
De oude kaas (voorgesneden plakken) in zwarte verpakking van de Lidl is echt heerlijkquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:28 schreef TNA het volgende:
Oude kaas!
Nooit gezien eigenlijkquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:08 schreef Trusten het volgende:
[..]
De oude kaas (voorgesneden plakken) in zwarte verpakking van de Lidl is echt heerlijklijkt op Old Amsterdam vind ik
Verder ben ik het eens over de macaronimix:![]()
Eensch, volgens mij is het ook Old Amsterdam.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:08 schreef Trusten het volgende:
[..]
De oude kaas (voorgesneden plakken) in zwarte verpakking van de Lidl is echt heerlijklijkt op Old Amsterdam vind ik
Oeh, die gaat op mijn lijstje dan!quote:Op zondag 31 augustus 2008 08:34 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Eensch, volgens mij is het ook Old Amsterdam.
In ieder geval smaakt en ruikt ie hetzelde.
Ik heb gewerkt in de voedeingsmiddelenindustrie en verklaar hierbij dat produkten die voor de Aldi gemaakt werden gewoon dezelfde koekjes waren, maar dan in een andere verpakking en dus gelijk waren aan die voor de A-merken.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik werk in de voedingsmiddelenindustrie en verklaar hierbij dat produkten die voor Aldi en Lidl gemaakt worden als alternatief voor een A-merk van een lagere kwaliteit zijn.
Dwz. meer water, zout en verdikkingsmiddelen ter vervanginging van natuurlijke ingredienten die wel in het recept van het A-merk zitten.
Die van de Lidl zijn vies maar die van de Aldi roeleren.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:24 schreef Dibble het volgende:
M&M's ( b-merk)
Ik vraag me serieus af bij welk bedrijf je werkt. Zowel Aldi als Lidl hebben een bijzonder actief kwaliteitsbeleid. Ik weet voor een feit dat als bijvoorbeeld een Lidl-product bij producttesten in tijdschriften of op televisie slecht uit de bus komt, de leverancier een groot probleem heeft.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik werk in de voedingsmiddelenindustrie en verklaar hierbij dat produkten die voor Aldi en Lidl gemaakt worden als alternatief voor een A-merk van een lagere kwaliteit zijn.
Dwz. meer water, zout en verdikkingsmiddelen ter vervanginging van natuurlijke ingredienten die wel in het recept van het A-merk zitten.
Ze hebben allebei maar 1 soort mayo.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:44 schreef Strychnine het volgende:
Lidl: die sauzen, vooral kerriesaus. Vele soorten mayonaise vind ik ook niet lekker van de Lidl en Aldi.
Nee toch? Aldi weet ik niet, kom ik maar zelden, maar Lidl heeft volgens mij meerdere soortenquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:46 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ze hebben allebei maar 1 soort mayo.
Ik heb gewerkt voor verschillende bedrijven (allemaal marktleider in hun tak van sport in de voedingsmiddlen) en of het nu gaat om candybars, ijs, soepen, sauzen of jams. Altijd worden de duurste ingredienten (noten, krenten, fruit, groenten, tomaten etc.) voor een deel vervangen door goedkopere als water met E-stof of glucose en olie. Omdat de smaak dan natuurlijk flauwer wordt gaat er meestal een emmertje extra zout in een tank.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:44 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af bij welk bedrijf je werkt. Zowel Aldi als Lidl hebben een bijzonder actief kwaliteitsbeleid. Ik weet voor een feit dat als bijvoorbeeld een Lidl-product bij producttesten in tijdschriften of op televisie slecht uit de bus komt, de leverancier een groot probleem heeft.
Aldi en Lidl kunnen producten tegen veel lagere prijs aanbieden omdat ze door assortimentsbeperking en grootste afzet een enorm verkoopvolume kunnen realiseren zonder de investeringen die A-merken moeten maken voor marketing en productontwikkeling. Dit geldt zeker voor het DKW-assortiment en in toenemende mate ook voor vers (vooral bij Lidl).
Klinkt eerder als de productie van allerhande C-merken in de supermarkten dan het assortiment van Aldi en Lidl. Daar klopt het bovenstaande verhaal vaak wel voor. Heb het daar recentelijk op een private labelbeurs in Amsterdam nog over gehad met enkele fabrikanten. Het assortiment van Aldi en Lidl heeft absoluut zwakke punten (vooral producten die louter voor de Nederlandse markt zijn geproduceerd), maar in andere segmenten behoren hun producten tot de top.quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:00 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik heb gewerkt voor verschillende bedrijven (allemaal marktleider in hun tak van sport in de voedingsmiddlen) en of het nu gaat om candybars, ijs, soepen, sauzen of jams. Altijd worden de duurste ingredienten (noten, krenten, fruit, groenten, tomaten etc.) voor een deel vervangen door goedkopere als water met E-stof of glucose en olie. Omdat de smaak dan natuurlijk flauwer wordt gaat er meestal een emmertje extra zout in een tank.
Producttesten in tijdschriften testen uiteindelijk het belangrijkste, hoe lekker het is. Een product met meer zout, meer E-nummers, meer goedkope stoffen, kan voor de leverancier dan wel minder van kwaliteit zijn, maar als het nog goed smaakt, geven testen daar een ander oordeel over. Veranderingen in producten door levensmiddelenfabrikanten zijn niet zo heel schokkend. In combinatie met minder marketingkosten en een goedkopere verpakking, kun je daar vaak al een hoop winst behalen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:44 schreef Dwersdriever het volgende:
Ik vraag me serieus af bij welk bedrijf je werkt. Zowel Aldi als Lidl hebben een bijzonder actief kwaliteitsbeleid. Ik weet voor een feit dat als bijvoorbeeld een Lidl-product bij producttesten in tijdschriften of op televisie slecht uit de bus komt, de leverancier een groot probleem heeft.
Ook dat, maar er zijn ook genoeg bedrijven die hun overproductie voor schappelijkere prijzen aan Aldi en Lidl verkopen. Dit is voor de productent dan voordeling, omdat ze een deel van hun grondstoffen groter en dus goedkoper in kunnen kopen.quote:Aldi en Lidl kunnen producten tegen veel lagere prijs aanbieden omdat ze door assortimentsbeperking en grootste afzet een enorm verkoopvolume kunnen realiseren zonder de investeringen die A-merken moeten maken voor marketing en productontwikkeling. Dit geldt zeker voor het DKW-assortiment en in toenemende mate ook voor vers (vooral bij Lidl).
Dat geldt voor producten die tijdelijk in het assortiment zijn af en toe inderdaad. Maar de omzet per product is bij Aldi zo enorm hoog dat dit niet met overproductie te vullen is.quote:Op maandag 1 september 2008 10:19 schreef Vork het volgende:
Ook dat, maar er zijn ook genoeg bedrijven die hun overproductie voor schappelijkere prijzen aan Aldi en Lidl verkopen. Dit is voor de productent dan voordeling, omdat ze een deel van hun grondstoffen groter en dus goedkoper in kunnen kopen.
heb net 3 pakjes van die kerriesaus gekocht, om te proberenquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:44 schreef Strychnine het volgende:
Lidl: die sauzen, vooral kerriesaus. Vele soorten mayonaise vind ik ook niet lekker van de Lidl en Aldi.
Ik heb het wel over een doelbewuste overproductie. Eigenlijk gewoon een extra productie, waarbij het voordeliger is om een deel goedkoper (soms zelfs met verlies) aan in dit geval Aldi te leveren zodat de totale inkoopsprijs van de grondstoffen zodaning omlaag gaat dat het zelfs nog meer winst oplevert ook.quote:Op maandag 1 september 2008 10:32 schreef Dwersdriever het volgende:
Dat geldt voor producten die tijdelijk in het assortiment zijn af en toe inderdaad. Maar de omzet per product is bij Aldi zo enorm hoog dat dit niet met overproductie te vullen is.
Het is juist de truuk om de goede dingen tussen de slechte vandaan te halen, wat ook jammer is dat ze wel eens van fabrikant wisselen, maar de kwaliteit dan achteruit gaat.quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:21 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Klinkt eerder als de productie van allerhande C-merken in de supermarkten dan het assortiment van Aldi en Lidl. Daar klopt het bovenstaande verhaal vaak wel voor. Heb het daar recentelijk op een private labelbeurs in Amsterdam nog over gehad met enkele fabrikanten. Het assortiment van Aldi en Lidl heeft absoluut zwakke punten (vooral producten die louter voor de Nederlandse markt zijn geproduceerd), maar in andere segmenten behoren hun producten tot de top.
En dat kan ik bevestigen. Brood is inderdaad vaak verbrand, of soms niet gaar van binnen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:01 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja hoor, in een topic over slechte producten waarin ik een slecht product post, probeer ik iets uit te lokken
Filialen in Zwolle hebben iig altijd aangebrand brood!
eet smakelijkquote:Op maandag 1 september 2008 11:45 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
En dat kan ik bevestigen. Brood is inderdaad vaak verbrand, of soms niet gaar van binnen.
Verder is bij de Lidl, de tiramisu niet te vreten, kant en klare steaksaus is goor, krokante kip uit de verse vleeswaren koeling zitten harde en taaie stukjes inen de Freeway Sinas is niet te zuipen. Er zit te veel koolzuur in, waardoor je het gevoel krijgt alsof je tanden gaan samentrekken.
Ik ben ook niet dol op de Lidl Tiramisu (ik vind eigenlijk alleen zelfgemaakte echte lekker), maar ik ken iemand die juist voor de Tiramisu naar de Lidl gaat. Smaken verschillen...quote:Op maandag 1 september 2008 11:45 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
En dat kan ik bevestigen. Brood is inderdaad vaak verbrand, of soms niet gaar van binnen.
Verder is bij de Lidl, de tiramisu niet te vreten,
[..]
compleet mee eensquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:36 schreef -skippybal- het volgende:
Ze staan op plaats één wanneer getest wordt op ongezonde toevoegingen?quote:Op woensdag 3 september 2008 09:07 schreef Tinkepink het volgende:
Nooit kopen (of eten): de Aldi-haarverf. Wil je overigens weten wat wél goede Aldi en Lidl-producten zijn? Lees dan voor de grap de Duitse Stiftung Warentest eens. Over het algemeen staan de Aldi en Lidl producten op plaats 1, 2 of 3. En ja, dan wordt er ook getest op milieuvriendelijkheid en ongezonde toevoegingen.
Hm, ik vind de freeway van de Lidl echt niet slecht smaken. De River van de Aldi daarentegen vind ik smerig, tis net water waar een druppeltje citroensap doorheen is gevlogen. Ik heb het dan over de light-versies.quote:Op maandag 8 september 2008 00:30 schreef LastRequest het volgende:
Na alle lyrische posts over de cola van de LIDL die maar eens gehaald, ik vind het helaas niet lekker
edit: die posts stonden dus in het favoriete LIDL-product topic
Aldi?quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:46 schreef Greys het volgende:
De zakjes voorgesneden groenten enzo, wokgroenten. Die meuren inderdaad enorm als je ze openmaakt, terwijl ze dan volgens de datum nog ruim goed zouden moeten zijn.
Die zwarte pakjes kaas 'Old Gouda' (serieus, zo heet het!) vliegen er hier doorheen, prima oude kaas met heel veel smaak voor een veel prettiger prijs dan Old Amsterdam.
Hmm, ik drink eigenlijk alleen maar die Light cola van de Aldi. En die vind ik goed te drinken. Lekkerder als de Light van Coca Cola zelf.quote:Op maandag 8 september 2008 00:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
Hm, ik vind de freeway van de Lidl echt niet slecht smaken. De River van de Aldi daarentegen vind ik smerig, tis net water waar een druppeltje citroensap doorheen is gevlogen. Ik heb het dan over de light-versies.
Geloof van de Lidl, als het die zijn die vaker genoemd zijn in dit topic.quote:
Nee Lidl, zijn de plakjes kaas die ik ook genoemd hebquote:Op maandag 8 september 2008 08:44 schreef fotostarter het volgende:
Aldi?
Het personeel van de Aldi doet daar niet voor onder. In beide winkels standaard kassa's te weinig open, om nog maar te zwijgen van de koppen in een permanente chagrijnstand en beveiligingesmedewerkers die niets anders doen dan rondlopen en de legen flessen innemen.quote:Op maandag 8 september 2008 11:18 schreef Huppelmuts het volgende:
het personeel van de lidl vind ik het ergste eigenlijk.
dat was hier pas ook maar dan hoort de cassiere op een bel te rammen, dat heb ik toen zelf maar gedaan. Keek hij me boos aan dus vertelde ik hem dat er 8 man in de rij stonden en er dus makkelijk nog 2 kassa's open konden.quote:Op maandag 8 september 2008 11:53 schreef Trusten het volgende:
Wat trouwens ook grappig is in de Lidl, er hangt boven elke kassa een bordje met '3 in de rij? Kassa erbij!" en altijd staat de rij tot halverwege de winkel
Ze moeten toch op de 1 of andere manier winst draaien?quote:Op maandag 8 september 2008 11:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
dat was hier pas ook maar dan hoort de cassiere op een bel te rammen, dat heb ik toen zelf maar gedaan. Keek hij me boos aan dus vertelde ik hem dat er 8 man in de rij stonden en er dus makkelijk nog 2 kassa's open konden.
Ik vind zowel de Light als de normale cola van de Lidl erg goed te drinken. Die troep van de Aldi (River) en C1000 huismerk enzo is niet te zuipen. Tuurlijk, die Lidl cola is geen Pepsi/Coca Cola - maar voor 35 cent voor 2 liter vind ik het prima te drinken.quote:Op maandag 8 september 2008 00:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
Hm, ik vind de freeway van de Lidl echt niet slecht smaken. De River van de Aldi daarentegen vind ik smerig, tis net water waar een druppeltje citroensap doorheen is gevlogen. Ik heb het dan over de light-versies.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:40 schreef crohntje het volgende:
Eigenlijk vind ik alles vies van de Aldi en de Lidl. En ja, ik heb het meerdere malen geprobeerd, na het lezen van de topics; wat is je favo product...![]()
Eén ding vinden we wel lekker, van de Aldi. Namelijk de zakken diepvries paella. En dat is het enige...voorderest is de Lidl hier een zwijnenstal! De Aldi is keurig, maar ik ga er niet meer heen.
Bij mijn Aldi zit een vreselijk gezellige Marokkaan achter de kassa. Hij zat laatst Manke Nelis te zingenquote:Op maandag 8 september 2008 11:27 schreef Vork het volgende:
[..]
Het personeel van de Aldi doet daar niet voor onder. In beide winkels standaard kassa's te weinig open, om nog maar te zwijgen van de koppen in een permanente chagrijnstand en beveiligingesmedewerkers die niets anders doen dan rondlopen en de legen flessen innemen.
Golden Wonder vond ik juist lekkerquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:42 schreef Tezz het volgende:
Ik doe regelmatig boodschappen bij de Lidl, maar wat ik echt laat staan:
- chips (gadver, misschien trauma uit mijn jeugd toen ik altijd Golden Wonder chips kreeg. Nu eet ik potverdorie Croky!)
Ik vind van River de "River iso light" (soort sportdrank) goed te doen.quote:Op maandag 8 september 2008 00:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
M&M's van Aldi is perfect (Choco Pinda's). Ja de pinda's zijn van verschillende grootte, maar de smaak is 100%.quote:
quote:Op maandag 8 september 2008 10:54 schreef Trusten het volgende:
[..]
Nee Lidl, zijn de plakjes kaas die ik ook genoemd heblekkere kaas voor die prijs
Die roer ik wel eens door de brokken van mijn honden. zijn ze gek op.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:31 schreef PM-girl het volgende:
Wat ik het smerigste ooit vond van de Aldi waren de blikjes leverworstKattenvoer leek het!
![]()
(ik weet het, die van unox zijn ook geen culinair hoogstandje, maar wel te eten)
Sowieso vind ik het lastig kiezen in die winkel, wat wel lekker is.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:39 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Die roer ik wel eens door de brokken van mijn honden. zijn ze gek op.
Nou, die van de lidl hier (karregat eindhoven) kunnen de best verkopende naaktkalender van de afgelopen en komende 10 jaar maken. Niet allemaal maar je kan er de kalender mee vullen hoor.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
Het ergste vind ik altijd die kassieres van oost europeese afkomst
Hetzelfde voor het diepvries shoarmavlees van de Aldi. Wat een zooi, eerst supervet en daarna net karton.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:29 schreef Xlarge het volgende:
Ik heb laatst uit de diepvries van de Lidl de kebab geprobeerd, maar dat leek idd nergens op.
Die is inderdaad smerig! 1 keer gekocht, en toen zat er een gelei achtige klont in......smakelijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:12 schreef Cat22 het volgende:
Ice tea van de Lidl. Waterige zooi met heel ver weg een vaag thee-achtig smaakje. Blegh.
durf te levenquote:Op zondag 4 januari 2009 16:52 schreef Moozze het volgende:
Ik vind die Lidl chips dus echt vet ranzig, verder koop ik er nooit iets omdat ik mne niet kan voorstellen dat ze iets hebben dat ik wél lust.
quote:Op maandag 5 januari 2009 18:00 schreef WammesWaggel het volgende:
Die goedkoopste kaas van de Aldi![]()
Dacht ik eens centjes te besparen... na 1 hap ging het regelrecht richting de pedaalemmer.
Voordat ik eens bij de Lidl kwam wist ik niet dat er daadwerkelijk smerige kaas bestond. Nu weet ik het héél zekerquote:Op maandag 5 januari 2009 18:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Serieus, ik ben dus niet de enige die dat soort pauper meuk niet te eten vindt.
We hadden met oud en nieuw ook zoiets. Een vriendin wilde perse lidl kaas want die was 1.37 per stuk. Ik had kaas uitgezocht van 6 euro per stukje. En miepen en zeiken. Uiteindelijk heeft ze de lidl kaas meegenomen, en ik mn "dure" kaas. Zij die lidl kaas vreten, mn vriend en ik onze eigen kaas.
Serieus, ik heb nog nooit zulke ranzige kaas gehadLeverworst idem
![]()
Of die kipkluifjes in rode of groene zakomfg. Te ranzig. Net zoals chocolade van de lidl
of cola,sinas, 7-up
quote:Op maandag 8 september 2008 11:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
dat was hier pas ook maar dan hoort de cassiere op een bel te rammen, dat heb ik toen zelf maar gedaan. Keek hij me boos aan dus vertelde ik hem dat er 8 man in de rij stonden en er dus makkelijk nog 2 kassa's open konden.
Chocomelk van de Aldi is zo'n beetje de lekkerste chocomelk op de markt, die vind ik lekkerder dan die van Nutricia! Dus je hebt het denk ik over de Lidl.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:39 schreef Qwea het volgende:
Ooh nog meer ;
Shoarma
ijs(oke, de cornetto aardbei gaat net aan)
Chocomelk
Yogidrink
Wortels van lidl vind ik ook niet te nassen
die van de lidl is inderdaad ongelofelijk smerigquote:Op woensdag 7 januari 2009 06:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Chocomelk van de Aldi is zo'n beetje de lekkerste chocomelk op de markt, die vind ik lekkerder dan die van Nutricia! Dus je hebt het denk ik over de Lidl.
nee, over beide.quote:Op woensdag 7 januari 2009 06:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Chocomelk van de Aldi is zo'n beetje de lekkerste chocomelk op de markt, die vind ik lekkerder dan die van Nutricia! Dus je hebt het denk ik over de Lidl.
dat geldt in heel Nederlandquote:Op woensdag 7 januari 2009 01:12 schreef Carmella het volgende:
[..]
!!!
Ik heb hier in geen jaren "3 in de rij kassa erbij" gezien, is dat nieuw of per regio/vestiging verschillend?
Ja die chocomelk van de Aldi is echt absurd goed, zeker voor die prijs ookquote:Op woensdag 7 januari 2009 06:37 schreef Isabeau het volgende:
Als hij er niet hangt zal ik ze er eens over aanspreken!quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:17 schreef The_Hives het volgende:
dat geldt in heel Nederland. Die A-3 posters horen ook in elk filiaal te hangen
Verwend nest!quote:...
Het is al wat jaren terug. Maar heb zelf heel wat jaar een PC gehad van de Aldi. Ooit één keer een probleem gehad wat naderhand een ventilator vol stof was die ze kosteloos hebben vervangen. Hoe het tegenwoordig is gesteld met de kwaliteit weet ik niet, maar je leest vaak dat er weer zo'n Aldi PC als beste uit een test van een Duits computerblad is gekomen. Dus niet slecht me dunkt. Nu bouw ik m'n computers gewoon zelf, maar toch volg ik die aanbiedingen met interessequote:Op donderdag 8 januari 2009 15:40 schreef Haaibaaike het volgende:
Computers en dergelijke moet je niet bij Aldi kopen
Ook in de snijworst van plus en c1000 zitten varkensharten verwerkt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:57 schreef densmee het volgende:
[..]
ik dacht altijd dat het hart niet verwerkt mog worden.
maar zult moet je ook bij een slachthuis halen en niet bij een supermarkt
als het zelf tenminste nog niet weggelopen isquote:Op zondag 11 januari 2009 11:11 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
Ook in de snijworst van plus en c1000 zitten varkensharten verwerkt.
Het mag dus wel.
Bij zowel Aldi en Lidl koop ik nooit brood. Het is altijd al oud voordat ik de winkel ben uitgelopen...
Als je bij een goede bakker brood koopt, wordt het ook snel oud, omdat er geen/minder toevoegingen aan gedaan worden waardoor het brood dagenlang zogenaamd "vers" blijft.quote:Op zondag 11 januari 2009 11:11 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
Ook in de snijworst van plus en c1000 zitten varkensharten verwerkt.
Het mag dus wel.
Bij zowel Aldi en Lidl koop ik nooit brood. Het is altijd al oud voordat ik de winkel ben uitgelopen...
Het gaat niet om het oud worden he, het gaat om het kopen van brood dat al oud isquote:Op zondag 11 januari 2009 12:29 schreef Halinalle het volgende:
[..]
Als je bij een goede bakker brood koopt, wordt het ook snel oud, omdat er geen/minder toevoegingen aan gedaan worden waardoor het brood dagenlang zogenaamd "vers" blijft.
Maar inderdaad, het brood bij Lidl is gewoon slecht. De broodmixen om zelf brood te bakken vind ik echter heel goed te doen.
Hier idem. Heb er ooit eens iets over gezegd, kreeg ik als antwoord: "ja maar op het bord staan 3 winkelswagens op een rij, dus mensen in de rij zonder een winkelwagentje (en dat zijn er best veel aangezien die dingen bij Lidl/Aldi zo onhandig groot en diep zijn als je maar een paar artikelen nodig hebt) tellen niet mee."quote:Op maandag 8 september 2008 11:53 schreef Trusten het volgende:
Wat trouwens ook grappig is in de Lidl, er hangt boven elke kassa een bordje met '3 in de rij? Kassa erbij!" en altijd staat de rij tot halverwege de winkel
Ik snap er geen hout van...quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:48 schreef HaveANiceDay het volgende:
[..]
zonder een winkelwagentje (en dat zijn er best veel aangezien die dingen bij Lidl/Aldi zo onhandig groot en diep zijn als je maar een paar artikelen nodig hebt) tellen niet mee."![]()
Vertaling "veel mensen zonder winkelkar omdat die karren erg lomp zijn".quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:23 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik snap er geen hout van...
Dat is dus niet waar!!!!! bv brood van de Albert hein komt van de bake five groep en brood van de Aldi/Lidl komt o.a. van Hoeksche/Delfts brood. Totaal andere bedrijven maar vooral ook andere grondstoffen! Oke, de bloem, water, zout en gist zullen niet veel verschillen, maar je maakt van meer producten een brood natuurlijkquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:52 schreef Dibble het volgende:
[..]
brood is hardstikke goed te doen, vooral het tijgerbrood. Ik werk zelf bij een groot bakkerij en kan je met zekerheid zeggen dat het brood wat gemaakt wordt uit dezelfde ingredienten naar de alberthein gaat en naar de aldi.
Ehm dan kom je niet bij de goede bakker. Juist de industrie wil minder en minder aan het brood toevoegen omdat juist die brood verbeter middelen duur zijn, terwijl juist de 'ambachtelijke bakker' meer toevoegingen doet! Er zijn natuurlijk ook veel uitzonderingen, maar dat zijn prutsersquote:Op zondag 11 januari 2009 12:29 schreef Halinalle het volgende:
[..]
Als je bij een goede bakker brood koopt, wordt het ook snel oud, omdat er geen/minder toevoegingen aan gedaan worden waardoor het brood dagenlang zogenaamd "vers" blijft.
confit de canard is echtquote:Op maandag 26 januari 2009 15:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
vorig jaar een enom blik confit de canard, ongeopend weggegooid
dan heb je dus bijna niets geprobeerdquote:
Dan noem je inderdaad net de dingen die ik daar ook nooit meer zal halen. Hoewel de Aldi nep-m&m's wel lekkerder zijn dan de echte en ze hebben ook een soort van hartige koekjes die heel erg lekker zijn.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:26 schreef du_ke het volgende:
Ik woon bijna naast een Aldi maar ik kom er echt zelden of nooit. Het meeste smaakt me wat te kunstmatig of te slap. Vooral dingen als chips/ nootjes en kaas.
haha daar ben ik serieus nog verslaafd aan geweest, dat spul bakken daarna in een pita broodje met veel sambal en sla. Als je het in de pan ziet liggen lijkt het ook net hondenvoer maar het was wel lekkerquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:29 schreef Xlarge het volgende:
Ik heb laatst uit de diepvries van de Lidl de kebab geprobeerd, maar dat leek idd nergens op.
Maar ik vind de kebab van de lidl wel ontzettend lekker!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:42 schreef Tezz het volgende:
- diepvriesvlees (chemisch, zout en vol met water).
Nee, ik eet al jaren geen vlees\vis\vogel meer. En vriendlief lust best confit de canard maar durft zo'n blik van de lidl niet aan te rakenquote:Op zondag 1 februari 2009 14:14 schreef computergirl het volgende:
[..]
confit de canard is echt, niet eens willen proberen?
nou ja, ik weet het niet zeker hoor.quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:29 schreef Zana het volgende:
huh, gelukkig...hoe weet je dat? Ik heb net de infolijn van de lidl gebeld en die dame kon mij geen informatie geven hierover, moest ik maar een brief sturen naar de afdeling inkoop....
Nope, zie OPquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:36 schreef botterfly het volgende:
Ik laat bij de Lidl en de Aldi alle zakjes met kruiden liggen. De chips komen hier ook niet in de kast terecht maar dan weer wel de cassave van de aldi. Die is wel![]()
De rest wil ik wel proberen en ik heb er ook mijn favorieten bij!maar daar gaat het in dit topic niet over
quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:47 schreef dribbel79 het volgende:
Ik ben echt bang om ooit nog eens bij ALDi naar binnen te gaan...ik denk dat ik sterf aan een suiker-, zout of conserveringsmiddel overschot...terwijl niets me ooit bij ALDi bovengmiddeld is tegengevallen..
tja, het is geen A merk, maar 0.42 ¤/ 2l in vergelijk met A merk (+/-5 ¤ voor 4pack = 6 l)...als je een beetje op de prijs moet letten .... ik vind de light met de witte dop van lidl best te drinken...maar iedereen die cola drinkt haalt de "nep" cola direct eruit, de smaak is anders, maar je hebt ook mensen die liever Pepsi drinken dan Coca Colaquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:37 schreef Halinalle het volgende:
Over Lidl cola gesproken... Is er iemand die de Lidl cola lekker vindt (welke variant dan ook)? Ik vind de Lidl cola in ieder geval niet naar de gebruikelijke soorten cola smaken.
Nee ik vind ze ook niet lekker.. Ik vind eerlijk gezegd geen cola lekker buiten Coca Cola Light.. dan maar wat meer betalen, ik vind het het wel waard.quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:37 schreef Halinalle het volgende:
Over Lidl cola gesproken... Is er iemand die de Lidl cola lekker vindt (welke variant dan ook)? Ik vind de Lidl cola in ieder geval niet naar de gebruikelijke soorten cola smaken.
Goeie tip, ik probeer ook te minderenquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:34 schreef Halinalle het volgende:
Voordeel voor mij van de Lidl cola: ik probeer een beetje te minderen met cola. Met Lidl cola lukt me dat een stuk beter dan met Pepsi of Coca.
Dat had ik ook, maar uiteindelijk gaf ik toe en kocht ik gewoon weer veel Coca Colaquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:34 schreef Halinalle het volgende:
Voordeel voor mij van de Lidl cola: ik probeer een beetje te minderen met cola. Met Lidl cola lukt me dat een stuk beter dan met Pepsi of Coca.
Whehe, daarom ging ik River cola drinken. Maar helaas begon ik het lekker te vindenquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:34 schreef Halinalle het volgende:
ja inderdaadquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaren geleden eens chips van de Aldi gehad, maar het is nu nog steeds extreem kut dus?quote:
wow wel 1 hele dag over datum, gelukkig kom je dan in een 'kwaliteitswinkel' nooit tegenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:52 schreef The_Hives het volgende:
de THT-controle bij de Lidl
Wilde daar een zak hutspot halen (ben te lui vandaag om het zelf te maken) . Waren er zakken van 06-02-2009
. Maar goed dat er een 'vers' doosje onder stond
ik weet hoe scherp ze er daar op horen te zijnquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
wow wel 1 hele dag over datum, gelukkig kom je dan in een 'kwaliteitswinkel' nooit tegen![]()
![]()
nee, het waren 2 dozen dus blijkbaar is de hele koeling dus niet gedaanquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:51 schreef Isabeau het volgende:
Dus...je zegt dat de Lidl slechte THT-controles heeft omdat een zak hutspot 1 dag over de datum is
nee hoor, val hem niet aan. Ieder zijn eigen mening. Ik verdedigde Lidl op het gebied van kwaliteit omdat hij een onderscheid maakte tussen Lidl/Aldi en 'kwaliteitswinkels'quote:en vervolgens zegt iemand anders dat het niet zo schrikbarend is en dat dat in winkels met veel A-merken ook voor komt en daarna val je diegene aan met te zeggen dat de Lidl normaal beter is met THT-controles.
dat gebeurt bij de AH net zo goed...hoevaak hier wel geen sla e.d. over datum zijnquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:52 schreef The_Hives het volgende:
de THT-controle bij de Lidl
Wilde daar een zak hutspot halen (ben te lui vandaag om het zelf te maken) . Waren er zakken van 06-02-2009
. Maar goed dat er een 'vers' doosje onder stond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |