abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61287454
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 20:01 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ja hoor, in een topic over slechte producten waarin ik een slecht product post, probeer ik iets uit te lokken
Filialen in Zwolle hebben iig altijd aangebrand brood!
En dat kan ik bevestigen. Brood is inderdaad vaak verbrand, of soms niet gaar van binnen.

Verder is bij de Lidl, de tiramisu niet te vreten, kant en klare steaksaus is goor, krokante kip uit de verse vleeswaren koeling zitten harde en taaie stukjes in en de Freeway Sinas is niet te zuipen. Er zit te veel koolzuur in, waardoor je het gevoel krijgt alsof je tanden gaan samentrekken.
pi_61287943
quote:
Op maandag 1 september 2008 11:45 schreef DarkerThanBlack het volgende:

[..]

En dat kan ik bevestigen. Brood is inderdaad vaak verbrand, of soms niet gaar van binnen.

Verder is bij de Lidl, de tiramisu niet te vreten, kant en klare steaksaus is goor, krokante kip uit de verse vleeswaren koeling zitten harde en taaie stukjes in en de Freeway Sinas is niet te zuipen. Er zit te veel koolzuur in, waardoor je het gevoel krijgt alsof je tanden gaan samentrekken.
eet smakelijk
  maandag 1 september 2008 @ 12:11:25 #63
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_61288138
quote:
Op maandag 1 september 2008 12:04 schreef Missy-Q het volgende:

[..]

eet smakelijk

jij bent duidelijk een A-merk welk afdeling?
*Hosselcopter*
pi_61290132
quote:
Op maandag 1 september 2008 11:45 schreef DarkerThanBlack het volgende:

[..]

Verder is bij de Lidl, de tiramisu niet te vreten,
[..]
Ik ben ook niet dol op de Lidl Tiramisu (ik vind eigenlijk alleen zelfgemaakte echte lekker), maar ik ken iemand die juist voor de Tiramisu naar de Lidl gaat. Smaken verschillen...
pi_61322662
De Pirato chips van de Aldi is echt niet lekker.
pi_61339473
Overigens: Schultenbräu

Het enige bier zonder bittere nasmaak, ideaal voor festivals, waar je de meuk sowieso lauw naar binnen moet gieten (vandaar de liefkozende naam Schultenlauw binnen mijn vriendenkring). Dè uitkomst! Weg met die dure smaakvolle shit die lauw niet te zuipen is: de oplossing is Schultenbräu!

Pas na het festival besef je dat je overgebleven achteraf gekoelde blikjes sowieso weinig smaak bevatten...
pi_61339702
Helaas is de smaak van veel mensen dusdanig verknald door al het fabrieksmatige voer waardoor veel te zoute en zoete producten als warme (aangebakken) broodjes over de Aldi toonbank gaan. Smaakversterkers, zout (E621 bijv.), suiker in het recept? People love it.

Er zijn een aantal producten bij de Aldi en Lidl die vergelijkbaar zijn met A-merken, maar het gros is van zeer beroerde fabriekskwaliteit.
  woensdag 3 september 2008 @ 09:01:10 #68
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_61340014
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 16:36 schreef -skippybal- het volgende:
Die cola enzo zijn trouwens ook echt ranzig. Je voelt je tanden gewoon aftakelen bij iedere slok.
compleet mee eens
  woensdag 3 september 2008 @ 09:07:25 #69
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61340116
Nooit kopen (of eten ): de Aldi-haarverf. Wil je overigens weten wat wél goede Aldi en Lidl-producten zijn? Lees dan voor de grap de Duitse Stiftung Warentest eens. Over het algemeen staan de Aldi en Lidl producten op plaats 1, 2 of 3. En ja, dan wordt er ook getest op milieuvriendelijkheid en ongezonde toevoegingen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_61340147
quote:
Op woensdag 3 september 2008 09:07 schreef Tinkepink het volgende:
Nooit kopen (of eten ): de Aldi-haarverf. Wil je overigens weten wat wél goede Aldi en Lidl-producten zijn? Lees dan voor de grap de Duitse Stiftung Warentest eens. Over het algemeen staan de Aldi en Lidl producten op plaats 1, 2 of 3. En ja, dan wordt er ook getest op milieuvriendelijkheid en ongezonde toevoegingen.
Ze staan op plaats één wanneer getest wordt op ongezonde toevoegingen?
  woensdag 3 september 2008 @ 09:49:39 #71
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_61340850
Het brood bij onze Aldi is niet te vreten. Echt nog nooit zulk droog, smakeloos brood gehad. En hun aardappelpuree uit zakjes is ook ontzettend vies. Heel plakkerig.

Wat ik superlekker vind, is de roosvicee van de Aldi. Veel lekkerder dan de echte
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_61346966
de partymix (frituursnackjes) van lidl
looooooooooooooooool lol
  donderdag 4 september 2008 @ 16:44:25 #73
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_61378687
Mac&Cheese van de Amerikaanse weken tijdje terug. In de pan ruikt het naar zure kots, op je bord ziet het eruit als zure kots en ruikt het ook nog eens zo.
Je neemt een hap en het smaakt naar zure kots plus brokjes.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_61378806
Grafenwalder is kwalitatief hoogstaand pilsener. Ik weet zeker dat dit bier kwalitatief gelijk aan, of beter is dan de Nederlandse equivalenten. De smaak is ook prima overigens.

En ik heb er nog nooit koppijn van gehad.

Schultenbrau is ook weinig mis mee.

En dat voor mij, het verwende snobje.
pi_61430320
Grafenwalder is dat van de Aldi of Lidl? En wat kost dat? Zit er maltose in trouwens?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 6 september 2008 @ 17:46:39 #76
163650 Greys
pi_61430521
De zakjes voorgesneden groenten enzo, wokgroenten. Die meuren inderdaad enorm als je ze openmaakt, terwijl ze dan volgens de datum nog ruim goed zouden moeten zijn.

Die zwarte pakjes kaas 'Old Gouda' ( serieus, zo heet het!) vliegen er hier doorheen, prima oude kaas met heel veel smaak voor een veel prettiger prijs dan Old Amsterdam.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61455307
Die goedkope chips van de Aldi. .
pi_61464799
Na alle lyrische posts over de cola van de LIDL die maar eens gehaald, ik vind het helaas niet lekker
edit: die posts stonden dus in het favoriete LIDL-product topic
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_61464958
quote:
Op maandag 8 september 2008 00:30 schreef LastRequest het volgende:
Na alle lyrische posts over de cola van de LIDL die maar eens gehaald, ik vind het helaas niet lekker
edit: die posts stonden dus in het favoriete LIDL-product topic
Hm, ik vind de freeway van de Lidl echt niet slecht smaken. De River van de Aldi daarentegen vind ik smerig, tis net water waar een druppeltje citroensap doorheen is gevlogen. Ik heb het dan over de light-versies.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  maandag 8 september 2008 @ 00:45:01 #80
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_61464999
Ik heb ooit rond kerstmis in een fabrieksbakkerij gewerkt en exact, werkelijk exact, dezelfde kerststollen gingen naar de Aldi als naar de Albert Heijn.
Zelfde samenstelling, zelfde productielijn, andere verpakking, voor de Aldi in een plastic zak en voor de AH in een doos.

@nieuwsgierig, je hebt het alleen over zakjes- en pakjesprodukten. Bij de meer basic dingen zoals een blikje tonijn, tomatenpuree of gehakt maakt het echt geen moer uit of zijn ze zelfs beter.

edit: oh, de tiramisu van de Lidl is idd niet te vreten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')