En dat kan ik bevestigen. Brood is inderdaad vaak verbrand, of soms niet gaar van binnen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:01 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja hoor, in een topic over slechte producten waarin ik een slecht product post, probeer ik iets uit te lokken
Filialen in Zwolle hebben iig altijd aangebrand brood!
eet smakelijkquote:Op maandag 1 september 2008 11:45 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
En dat kan ik bevestigen. Brood is inderdaad vaak verbrand, of soms niet gaar van binnen.
Verder is bij de Lidl, de tiramisu niet te vreten, kant en klare steaksaus is goor, krokante kip uit de verse vleeswaren koeling zitten harde en taaie stukjes inen de Freeway Sinas is niet te zuipen. Er zit te veel koolzuur in, waardoor je het gevoel krijgt alsof je tanden gaan samentrekken.
Ik ben ook niet dol op de Lidl Tiramisu (ik vind eigenlijk alleen zelfgemaakte echte lekker), maar ik ken iemand die juist voor de Tiramisu naar de Lidl gaat. Smaken verschillen...quote:Op maandag 1 september 2008 11:45 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
En dat kan ik bevestigen. Brood is inderdaad vaak verbrand, of soms niet gaar van binnen.
Verder is bij de Lidl, de tiramisu niet te vreten,
[..]
compleet mee eensquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:36 schreef -skippybal- het volgende:
Die cola enzo zijn trouwens ook echt ranzig. Je voelt je tanden gewoon aftakelen bij iedere slok.
Ze staan op plaats één wanneer getest wordt op ongezonde toevoegingen?quote:Op woensdag 3 september 2008 09:07 schreef Tinkepink het volgende:
Nooit kopen (of eten): de Aldi-haarverf. Wil je overigens weten wat wél goede Aldi en Lidl-producten zijn? Lees dan voor de grap de Duitse Stiftung Warentest eens. Over het algemeen staan de Aldi en Lidl producten op plaats 1, 2 of 3. En ja, dan wordt er ook getest op milieuvriendelijkheid en ongezonde toevoegingen.
Hm, ik vind de freeway van de Lidl echt niet slecht smaken. De River van de Aldi daarentegen vind ik smerig, tis net water waar een druppeltje citroensap doorheen is gevlogen. Ik heb het dan over de light-versies.quote:Op maandag 8 september 2008 00:30 schreef LastRequest het volgende:
Na alle lyrische posts over de cola van de LIDL die maar eens gehaald, ik vind het helaas niet lekker
edit: die posts stonden dus in het favoriete LIDL-product topic
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |