idd en van die vieze jonge korstkaas (met zo'n harde kant)quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:28 schreef TNA het volgende:
Oude kaas! Ik heb nog nooit echt slechte kaas gevonden in een supermarkt, maar die was écht niet te eten

Oh? Dat soort dingen heb ik nog nooit meegemaakt. Of probeer je gewoon iets uit te lokken?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:58 schreef Mwanatabu het volgende:
Brood van de Lidl is altijd aangebrand bovenop en in het midden niet gaar. Alle soortten. Drama.

Ja hoor, in een topic over slechte producten waarin ik een slecht product post, probeer ik iets uit te lokkenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:20 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Oh? Dat soort dingen heb ik nog nooit meegemaakt. Of probeer je gewoon iets uit te lokken?

Eensch!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:36 schreef -skippybal- het volgende:
Die cola enzo zijn trouwens ook echt ranzig. Je voelt je tanden gewoon aftakelen bij iedere slok.

ik dacht altijd dat het hart niet verwerkt mog worden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:49 schreef Impala-neuker het volgende:
Zult van de Aldi, ik ging al over m'n nek toen ik het openmaakte, rottende geur en hartkleppen in het vlees.
zelfs m'n hond liet het staan

De oude kaas (voorgesneden plakken) in zwarte verpakking van de Lidl is echt heerlijkquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:28 schreef TNA het volgende:
Oude kaas!
 lijkt op Old Amsterdam vind ik
 lijkt op Old Amsterdam vind ik 

Nooit gezien eigenlijkquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:08 schreef Trusten het volgende:
[..]
De oude kaas (voorgesneden plakken) in zwarte verpakking van de Lidl is echt heerlijklijkt op Old Amsterdam vind ik
Verder ben ik het eens over de macaronimix:

Eensch, volgens mij is het ook Old Amsterdam.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:08 schreef Trusten het volgende:
[..]
De oude kaas (voorgesneden plakken) in zwarte verpakking van de Lidl is echt heerlijklijkt op Old Amsterdam vind ik

Oeh, die gaat op mijn lijstje dan!quote:Op zondag 31 augustus 2008 08:34 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Eensch, volgens mij is het ook Old Amsterdam.
In ieder geval smaakt en ruikt ie hetzelde.

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |