OG LOC is de naam uit een post geledenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:35 schreef GasTurbine het volgende:
OG LOC is de naam voor nu, zuiglingen!
NU NEGEER JIJ MIJN AARDIGE POST.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:35 schreef GasTurbine het volgende:
OG LOC is de naam voor nu, zuiglingen!
Hoe kom je daarbij?quote:
Ganz geyl.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:43 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Zomaar een plotselinge ingeving.
Hoe weet jij dat god bestaat ? Ja huh.. het is omdat het zo geschreven staat. En waarom staat het zo geschreven ? Jah dat staat ook weer ergens geschreven.. Ja hou je kop dan man ! *jaagt gristenen weg met knoflook en anti-kruis*quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:43 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Zomaar een plotselinge ingeving.
God is love.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:47 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat god bestaat ? Ja huh.. het is omdat het zo geschreven staat. En waarom staat het zo geschreven ? Jah dat staat ook weer ergens geschreven.. Ja hou je kop dan man ! *jaagt gristenen weg met knoflook en anti-kruis*
Van The Beatles ook?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:46 schreef BigKahuna het volgende:
Hoe heet dat nummer ook alweer met die kikker en die hele dierenoptocht in die clip![]()
![]()
?
MAKE LOVE NOT WAR!!11FLOWERPOWER!!1EINS!11quote:
doh.quote:
Daarom verbied hij free-love ?quote:
MAKE COOKIES NOT WAR !quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
MAKE LOVE NOT WAR!!11FLOWERPOWER!!1EINS!11
/hippiemode
Niet. Ik heb het berichte opgeslagen in mijn hartjequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:41 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
NU NEGEER JIJ MIJN AARDIGE POST.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |