Ach, Emar ziet het toch nietquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:37 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Even quoten voordat je het aanpast.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:38 schreef AQuila360 het volgende:
kut!
Dat het zo snel gaat heeft niks met Emar meer te maken maar meer met feit hoe AQuila zich hier gedraagtquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:48 schreef SpankmasterC het volgende:
Topic #6 komt er bijna aan! Wat een feest!
En dat allemaal ter ere van Emar!
Je bent een echte zakenman.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:54 schreef emarwii het volgende:
Dus de T shirts moeten er komen?
Woensdag worden ze gedrukt!
Ik hoop serieus voor je dat je een geintje maakt nu!!quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:54 schreef emarwii het volgende:
Dus de T shirts moeten er komen?
Woensdag worden ze gedrukt!
De richtprijs is denk het ong. 10 euro. De shirts zijn vanaf midden september te bestellenquote:
Hoeveel ben je van plan er te drukken?quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:04 schreef emarwii het volgende:
[..]
De richtprijs is denk het ong. 10 euro. De shirts zijn vanaf midden september te bestellen
10 euro? ik weet nog niet eens wat voor plaatje erop komtquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:04 schreef emarwii het volgende:
[..]
De richtprijs is denk het ong. 10 euro. De shirts zijn vanaf midden september te bestellen
quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:06 schreef Motorhoofd het volgende:
[..]
Hoeveel ben je van plan er te drukken?
En nee Aquila liegt nooitquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:02 schreef AQuila360 het volgende:
Emar laat de t-shirts drukken in China!
Ik zie alleen net dat dat per oplage's van 20.000 gaat! Nouja die raken we ook nog wel kwijt
Ik ben het er wel deels mee eens. Ik ben ook een groot fan, maar er staan nog maar een stuk of 10 fans op de fanlijst. Als hij dan 100 shirts laat drukken, blijven er nog 90 overquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:12 schreef Sackboy het volgende:
Dit gaat te ver![]()
Dat jullie hem in waan laten dat ie zogenaamd 'talent' heeft is tot daar aan toe, maar dat die jongen nu z'n zakgeld uit gaat geven aan t-shirts die hij straks aan de straatstenen niet kwijt raakt kan niet echt de bedoeling zijn lijkt me..
Het is de schuld van de chinezen! Die weigeren om die t-shirts per 100 te laten drukkenquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:12 schreef Sackboy het volgende:
Dit gaat te ver![]()
Dat jullie hem in waan laten dat ie zogenaamd 'talent' heeft is tot daar aan toe, maar dat die jongen nu z'n zakgeld uit gaat geven aan t-shirts die hij straks aan de straatstenen niet kwijt raakt kan niet echt de bedoeling zijn lijkt me..
quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:02 schreef AQuila360 het volgende:
Ik zie alleen net dat dat per oplage's van 20.000 gaat! Nouja die raken we ook nog wel kwijt
quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:05 schreef Yari het volgende:
Met de opbrengst van deze bij de fans geliefde shirts, kan je weer nieuwe slechte games aanschaffen Emar!
Laat maar komen!!
Wanneer komen de sleutelhangers?
De kans dat hij dat lukt is net zo groot als een goed filmpje makenquote:Op zondag 31 augustus 2008 17:24 schreef Anthraxx het volgende:
Hij kan beter van dat geld wat alcohol kopen en vrouwtjes zijn slaapkamer in lokken.
OMG Emar mishandeld nep-fanquote:
quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:02 schreef AQuila360 het volgende:
Dat is zijn manier om slecht functionerende collega's te straffenquote:Op zondag 31 augustus 2008 18:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
OMG Emar mishandeld nep-fan![]()
Pas maar op Sack,Def,Straw
Assault Heroesquote:Op zondag 31 augustus 2008 18:46 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Dat is zijn manier om slecht functionerende collega's te straffen
Ik wachtquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Assault Heroesnu?
Oja de opname's zijn in volle gang en met een beetje geluk staat de nieuwe review '' Disney Shit part 2'' morgen online
quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
OMG Emar mishandeld nep-fan![]()
Pas maar op Sack,Def,Straw
Komt allemaal goedquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:18 schreef muay-toy het volgende:
Emar, in aan het woord nummer 5 vertelde je dat je binnekort 'de kleine zeemeermin' zowel als 'sonic riders' zal gaan reviewen. Tot op de dag van vandaag zijn die reviews niet geweest. Echter heb je na aan het woord 5 wel andere spellen gereviewd zoals 'star wars' en de disney spellen. Er is daarna ook al een nieuwe aan het woord geweest maar de voorheen genoemde spellen zijn nooit gereviewd.
Ik heb de game niet, dus ik kan hem niet reviewen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:23 schreef AQuila360 het volgende:
Emar kun je aub Assault Heroes reviewen!
Wat een naar rot spel is dat![]()
[ afbeelding ]
Kun je al verklappen of de wereld wijde release van de nieuwste review morgen doorgaat?quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:49 schreef emarwii het volgende:
[..]
Ik heb de game niet, dus ik kan hem niet reviewen.
waarom? omdat je het niet kan spelen L2Pquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:23 schreef AQuila360 het volgende:
Emar kun je aub Assault Heroes reviewen!
Wat een naar rot spel is dat![]()
[ afbeelding ]
check die tv op de achtergrond hehe, nee daar geniet je vol van de HD kwaliteitquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:08 schreef muay-toy het volgende:
Als iemand hier zich verveeld omdat er nog geen nieuwe dgvf review is dit misschien nog een schrale troost.
Wat is L2P?quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:31 schreef Rkatier het volgende:
[..]
waarom? omdat je het niet kan spelen L2P
Check mijn achievements maaruitgespeeld, en ik hoef er nog maar 4
Dude.... 85%quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:42 schreef Rkatier het volgende:
Ff denken hoor, alleen nog eindbaas en dan moet je zo snel mogelijk de basis uit
edit: L2P = Learn to Play
Dat mag ook wel als je alleen bent!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
Je doet je best maarquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat mag ook wel als je alleen bent!
Morgen ff spelen en als het niet lukt dan roep ik je wel
quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:47 schreef Sackboy het volgende:
AQuila en Rkatier, als jullie het niet over de DGVF kunnen hebben dan blijven jullie maar weg!In dat geval blijf ik wel wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topics lang lullen over hoe slecht die gast is gaat ook vervelen
En damn in de vorig topics ging ook alles offtopic![]()
En het lijstjeYes ik mag er niet op
Ik wil graag voor vol aangezien worden op Fok!
Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
Oeh.. Vanavond maar even kijken.quote:
om half 1 ;')quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dude.... 85%
Dat is alles wat ik zeg er over
Zelfde taalgebruikquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Leedvermaak is vermaak dude dus leuk! Of dacht je dat ik zijn reviews leuk vond omdat ze ''goed'' zijn
Tuurlijkquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:59 schreef BB-King het volgende:
Mag ik ook op de fanlijst AQuila360?
Ik wacht met ongeduld op de Disney shit deel 2 review Emar...
De verbetering komt nog!! NA de nieuwste aan het woord!!quote:Op maandag 1 september 2008 07:07 schreef Rkatier het volgende:
ROFL: de gameboy advance, vroeger had ik hem ook. Hij is 14. Hij heeft niet eens het recht om over vroeger te praten. HIj heeft amper de 20ste eeuw meegemaakt.
sorry AQuila360 en SpankmasterC ik weet niet wat ik nu had moeten zien maar er is totaal nul komma nul verbetering. Nog altijd dat kinderachtige geodoe van ik heb nachtmerries en Jamie is ontvoerd. Gaat hij nog klagen over die spelfout op het briefje terwijl zijn website er bomvol mee zit. NU nog aan het woord en dan kun je me alles wijsmaken AQuila dan kijk ik echt niet meer
Wacht maar tot de meneer GTa zou gaan spelen. Ik denk niet dat hij erachter zou komen dat het een sandbox game is. Hij blijft in deel 3 hangen in de openingscene en word doodgeschoten. Waarna hij waarschijnlijk het spel direct uitzet en doorgaat naar de volgende.quote:Op maandag 1 september 2008 10:08 schreef Sackboy het volgende:
"Een een een een een een andere kip" DAT IS WILLIE WORTEL!Dude, heb je uberhaupt ooit Disney tekenfilms gekeken?
![]()
maar wat vond je van de review zelf?quote:Op maandag 1 september 2008 09:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
De verbetering komt nog!! NA de nieuwste aan het woord!!
Toffe review weer EmarDie nachtmerrie en dat je in slaap valt bij het spelen van de kleine zeemeermin
Te grappig gewoon!
Willie Wortel die'' andere kip'' noemen![]()
![]()
Waar de assing ass is JamyHopelijk kun je hem redden Emar vind dat zielig voor dat kleine kereltje dat Jan Willem hem heeft ontvoerd
Jan Willem
![]()
WTF doen eigenlijk al die cola flessen in je bed![]()
Strawberry?quote:Op maandag 1 september 2008 10:08 schreef Sackboy het volgende:
Meneer zit te zeiken op openingcredits in een game maar gebruikt ze zelf ook![]()
"De graphics zijn beroerd goed" Zijn ze dan goed of beroerd?![]()
"Een een een een een een andere kip" DAT IS WILLIE WORTEL! Dude, heb je uberhaupt ooit Disney tekenfilms gekeken?![]()
"Als het goed is heb ik deze toch twee keer dubbel" Heb je er dan vier van?
Informatief en vermakelijk!quote:Op maandag 1 september 2008 10:24 schreef Rkatier het volgende:
[..]
maar wat vond je van de review zelf?
Wat heb je geleerd toen je de reviews zag? Ja nu ga ik doorvragen ookquote:Op maandag 1 september 2008 10:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Informatief en vermakelijk!
Trouwens ik zag net dat dit de 15de review was van Emar! Gefeliciteerd met dit mooie aantal Emar![]()
Dat Donald Duck een naar rot spel is! En dat de zeemeermin ook een naar rot spel is!quote:Op maandag 1 september 2008 11:27 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Wat heb je geleerd toen je de reviews zag? Ja nu ga ik doorvragen ook
als je nu het verhaal erbij ook gequoted had, maar nee dat laat je weer achterwege.quote:Op maandag 1 september 2008 12:22 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen met zo'n controller hebben mijn inziens geen recht om Emar af te kraken![]()
Ik noem verder geen namen maar diegene van wie die controller is moet zich aangesproken voelen
[..]
Dat Donald Duck een naar rot spel is! En dat de zeemeermin ook een naar rot spel is!
Tja dat had ik ook wel kunnen verzinnen. Tot zover gooi je ook alleen maar open deuren inquote:Op maandag 1 september 2008 12:22 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Dat Donald Duck een naar rot spel is! En dat de zeemeermin ook een naar rot spel is!
quote:Op maandag 1 september 2008 12:28 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Damn wat bij jij fucking triest bezig :S
Ik hoop dat het goed komtquote:Op maandag 1 september 2008 12:40 schreef Yari het volgende:
Wat een leuke review weer zeg,
Maar hoe heeft Jan-Willem Jamey ontvoerd als je deur op slot zit?
Wat een spannend einde!
Waarom hoop ik toch elke keer dat je iets zinnigs gaat zeggenquote:Op maandag 1 september 2008 12:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop dat het goed komtjamy is een tof kereltje!
anders link je ff naar zijn forum.. geen idee waar ik het moet zoekenquote:Op maandag 1 september 2008 12:54 schreef AQuila360 het volgende:
Jongens Roelof is terug! ( Die kerel die plannen had om een game te maken)
Let dus ook even op zijn topic want hij gaat vandaag een update geven!
Roelof! Die gast is zo mogelijk een nog grotere baas dan Emar!quote:Op maandag 1 september 2008 12:54 schreef AQuila360 het volgende:
Jongens Roelof is terug! ( Die kerel die plannen had om een game te maken)
Let dus ook even op zijn topic want hij gaat vandaag een update geven!
quote:Op maandag 1 september 2008 13:18 schreef disjfa het volgende:
Ik kan niet wachten op het derde kloontje van onze lieve AQ
Ik zou je naam veranderen in linsay en sm sex op msn gaan plegenEn hierover lekker je gal spuien in gam natuurlijk.
Ik hoop het ook...maar tevergeefs.. Hij weet altijd anders te reageren dan ik voor mogelijk had gehouden.quote:Op maandag 1 september 2008 12:48 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Waarom hoop ik toch elke keer dat je iets zinnigs gaat zeggen
Of je bent sarcastisch, óf je bent 3 jaar oud. You pick.quote:Op maandag 1 september 2008 12:40 schreef Yari het volgende:
Wat een leuke review weer zeg,
Maar hoe heeft Jan-Willem Jamey ontvoerd als je deur op slot zit?
Wat een spannend einde!
Gelukkig ik ben niet de enigequote:Op maandag 1 september 2008 14:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik hoop het ook...maar te vergeeft. Hij weet altijd anders te reageren dan ik voor mogelijk had gehouden.
Ik kan hem ook ff niet vindenquote:Op maandag 1 september 2008 13:13 schreef Yari het volgende:
Waar kan ik zijn topic vinden?
quote:Op maandag 1 september 2008 13:18 schreef disjfa het volgende:
Ik kan niet wachten op het derde kloontje van onze lieve AQ
quote:Op maandag 1 september 2008 14:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik hoop het ook...maar tevergeefs.. Hij weet altijd anders te reageren dan ik voor mogelijk had gehouden.
[..]
Tuurlijk jonge en Britney Spears zingt live geweldigquote:Op maandag 1 september 2008 15:48 schreef AQuila360 het volgende:
Linkje naar het project van Roelof!
Bij zowel Roef en Emar kun je spreken van jong talent!
quote:Op maandag 1 september 2008 15:48 schreef AQuila360 het volgende:
Linkje naar het project van Roelof!
Bij zowel Roef en Emar kun je spreken van jong talent!
quote:We kennen hopelijk allemaal dat ik een spel ga opzetten. (plan)
Zal ik het doorzetten ja of nee.
Graag eerlijk antwoord geven. Met klein kommetaar van 1-2 regels.
Het is wel echt erg soms jaquote:
Morgen.quote:Op maandag 1 september 2008 22:01 schreef AQuila360 het volgende:
Emar waneer komt de nieuwste aan het woord?
Iedereen kijken! Er gaat een hoop veranderen!quote:
Ja inderdaad! Wij als trouwe fans moeten beloond worden!quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:16 schreef Chaos-Zero het volgende:
Eigenlijk vind ik dat alle 1e 10 fans een gratis dvd en/of een tshirt krijgen! Bedoel, de 1e 10 fans krijg je nooit meer!
Wel met handtekening natuurlijk!
quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:28 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Wij als trouwe fans moeten beloond worden!
Hier nog een keer de fanlist voor de zekerheid:
-Strawberry-
Anthraxx
Blackninjadude
Def1987
Disjfa
Jack Thompson
Niek.
Rkatier
Sackboy
quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:28 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Wij als trouwe fans moeten beloond worden!
Hier nog een keer de fanlist voor de zekerheid:
-Strawberry-
Anthraxx
Blackninjadude
Def1987
Disjfa
Jack Thompson
Niek.
Rkatier
Sackboy
Alleen Jack krijgt een t-shirtquote:
Forum Opties | |