ik ben ook tevreden met de uitslag, maar dat hoeft toch niet in dit topic?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:09 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ik kan er inderdaad nog steeds veel plezier uit halen als ajax verliest.
ik verwacht eigenlijk 'gewoon' 3 punten, ondanks de afwezigenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:25 schreef Blawh het volgende:
Wat is eigenlijk de verwachting voor morgen bij de meeste supporters, ik verwacht echt een toffe wedstrijd met veel strijd van beide kanten. Wie er gaat winnen durf ik niet te voorspellen, al zijn jullie uiteraard veruit de favoriet.
Ik heb er in ieder geval veel zin in.
Ik heb niks. Lukt het, dan is het mooi. Lukt het niet, dan zal het in de kroeg gezellig genoeg zijn.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:18 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ga je er zonder kaarten heen, of heb je wel kaarten? Als je geen kaarten hebt, succes om daar wat te regelen.
Dat zijn de meest waardeloze Feyenoord-supporters.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:06 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
zoals iemand hier laatst als zei: de haat tegen ajax is bij sommige mensen groter dan de liefde voor Feyenoord
Ik verwacht ook een kleine en degelijke overwinning.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:29 schreef ES57 het volgende:
Ik verwacht nog meer de contouren van het nieuwe vechtFeyenoord te zien: strijd, naar voren en veel kansen.
Almelo en gezellig (op zondagmiddag), ik waag het te betwijfelen eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik heb niks. Lukt het, dan is het mooi. Lukt het niet, dan zal het in de kroeg gezellig genoeg zijn.
Ik heb het dus ook over de 'contouren' ....quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:39 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Ik verwacht ook een kleine en degelijke overwinning.
Maar ik vind nou niet echt dat we vechters in huis hebben, hoe kom je daarbij? Verbeek kan niet in een paar weken de mentaliteit van veel spelers veranderen.
Ik kom natuurlijk niet in mijn eentje.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:43 schreef Blawh het volgende:
[..]
Almelo en gezellig (op zondagmiddag), ik waag het te betwijfelen eigenlijk.
Waar haal je die wijsheid vandaan? Laatste nieuws wat ik heb gezien is dat hij waarschijnlijk meedoet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:49 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Er moet morgen gewoon gewonnen worden!
Wel een tegenvaller dat Tomasson niet mee doet. Mols is echt te oud.
Van feyenoord.nlquote:keren voor de eerste competitiewedstrijd tegen Heracles hoogstwaarschijnlijk Jonathan de Guzman, Jon Dahl Tomasson en Leroy Fer terug. De eerste twee zullen in dat geval ook direct in de basis beginnen, zo liet Verbeek vrijdag weten.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:14 schreef Juk het volgende:
[..]
Waar haal je die wijsheid vandaan? Laatste nieuws wat ik heb gezien is dat hij waarschijnlijk meedoet.
[..]
Van feyenoord.nl
quote:Jon Dahl Tomasson ontbreekt morgen zeer waarschijnlijk in de eerste competitiewedstrijd uit tegen Heracles. De Deen haakte zaterdag vroegtijdig af bij de training op het kunstgras van amateurclub LMO. Leroy Fer en Jonathan De Guzman doorstonden de training van zaterdag wel goed en lijken morgen wel mee te kunnen spelen.
Om hem dan weer een maand kwijt te zijn. Nou nee, laten we niet te veel risico's nemen met licht gebleseerde spelers...quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:34 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Ik vertrouw meer op Feyenoord.nlTomasson gewoon laten spelen.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:14 schreef Juk het volgende:
Waar haal je die wijsheid vandaan? Laatste nieuws wat ik heb gezien is dat hij waarschijnlijk meedoet.
quote:30 augustus 2008
Op de training van vandaag zijn van de 3 twijfelgevallen Fer, De Guzman en Tomasson 2 die de test goed doorstonden. Tomasson die na een 20 minuten weer in het busje stapte ging na overleg met Verbeek weg. Zijn mee spelen morgen tegen Heracles lijkt ons zeer twijfelachtig. Fer en de Guzman trainde vol mee. Net als Buijs,Darley en Erasmus.
http://www.feyenoordtraining.nl/
Dat vroeg ik mij ook al af.quote:
Alleen Botteghin lijkt mij serieus.quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe serieus zijn deze geruchten?
-Krul
-Stancu
-Stam
-Botteghin
Als ze alle 4 komen dan zijn we in 1 klap een stuk sterker.
Misschien Vandenbussche?quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Geen van allen, denk ik. Maar hopelijk huren ze nog ergens een keepertje.
Zo denkt FC Twente ook maar die kunnen Verheagh (nog) niet betalen en Stam komt ook nog niet die kant op.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:02 schreef foetre het volgende:
Liever Verheagh als Stam
Hij is echt wel goed genoeg om als reservekeeper te fungeren.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:09 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Eentje met niveau natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |