Ow ja, dat is morgen alquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
De transfermarkt sluit maandagnacht, dus ze hebben nog één dag.
Inderdaad. Echt het enige lichtpuntje van de dag.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:02 schreef Juk het volgende:
Even wat anders, ik hoorde geroep om een jonge spits enzo, Arnautovic wilden ze halen.
Maar ik vindt Janota (Erasmus nog niet gezien tegen een fatsoenlijke tegenstander, had hij trouwens geen blonde hanekam meer) voldoen als talent achter Makaay en Tomasson. Maakte weer een goede indruk in een niet lopend elftal.
Arneutovic vond ik niet echt goed tegen Arsenal in Enschede, heb niet het idee dat Janota slechter is. Vind hem ook wel voldoen. Hij is redelijk balvast en doelgericht, maar echt veel hebben we er verder ook nog niet van gezien.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:02 schreef Juk het volgende:
Even wat anders, ik hoorde geroep om een jonge spits enzo, Arnautovic wilden ze halen.
Maar ik vindt Janota (Erasmus nog niet gezien tegen een fatsoenlijke tegenstander, had hij trouwens geen blonde hanekam meer) voldoen als talent achter Makaay en Tomasson. Maakte weer een goede indruk in een niet lopend elftal.
Als ze hem hadden gehaald zou dus Janota de kans niet hebben gekregen, plus er zou 4 miljoen zijn uitgegeven die ze blijkbaar niet kunnen missen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Arneutovic vond ik niet echt goed tegen Arsenal in Enschede, heb niet het idee dat Janota slechter is. Vind hem ook wel voldoen. Hij is redelijk balvast en doelgericht, maar echt veel hebben we er verder ook nog niet van gezien.
Hij heeft twee goede acties gehad, daarmee verdubbelde het aantal goede acties van Feyenoord in het geheel.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:05 schreef Dr.Crane het volgende:
Waarom is iedereen zo positief over Janota, ik zag hem nauwelijks.
Razendsnel, goede passeeractie in huis.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:05 schreef Dr.Crane het volgende:
Waarom is iedereen zo positief over Janota, ik zag hem nauwelijks.
En vergeet niet dat hij inviel in een dramatisch lopend elftal. Als je dan zo'n actie kan maken die eigenlijk hoort te eindigen met een strafschop laat je zien genoeg te kunnen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij heeft twee goede acties gehad, daarmee verdubbelde het aantal goede acties van Feyenoord in het geheel.
Jezus die 2de was gewoon 4 wedstrijden schorsing minstens..........quote:Gertjan Verbeek verwacht dat Jonathan De Guzman vrijgesproken wordt voor zijn rode kaart. Jonathan De Guzman raakte zijn tegenstander niet met opzet. Volgens Verbeek probeerde de spelmaker van Feyenoord zich los te rukken nadat de Heraclied De Guzman beet gepakt had. Bij deze beweging raakte hij perongeluk de tegenstander.
Was inderdaad gewoon een strafschop.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:08 schreef Juk het volgende:
[..]
En vergeet niet dat hij inviel in een dramatisch lopend elftal. Als je dan zo'n actie kan maken die eigenlijk hoort te eindigen met een strafschop laat je zien genoeg te kunnen.
Vraag & Aanbodquote:Op zondag 31 augustus 2008 17:09 schreef Noshiba het volgende:
Iemand die de kaartjes van jorien wilt kopen?
Hehe, dat denk ik niet. GJV moet maar eens naar de beelden kijken.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:10 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Jezus die 2de was gewoon 4 wedstrijden schorsing minstens..........
Het was niet expres. Maar hij zal wel een wedstrijd of drie krijgen. In de slomo ziet die tik er veel ernstiger uit dan hij in werkelijkheid was.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:10 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Jezus die 2de was gewoon 4 wedstrijden schorsing minstens..........
Janota is zeker niet slechter dan Mols dus waarom Mols laten spelen?quote:
Dat heb ik dan even gemist...quote:Verbeek: 'Eerste halfuur viel niet tegen'
Geschreven op zondag, 31 augustus om 17:15
De lichte vrees vooraf bleek niet ongegrond. Feyenoord-trainer Gertjan Verbeek gaf herhaaldelijk aan dat zijn elftal nog niet klaar was voor de competitie, en zondagmiddag in Almelo bleek waarom de oefenmeester zich zo bezorgd toonde. Na een vroege voorsprong werd de wedstrijd tegen Heracles na de rode kaart voor Jonathan de Guzman volledig uit handen gegeven. “Het eerste halfuur viel me niet tegen”, stelt Verbeek echter.
“Met tien man wordt het dan moeilijk op kunstgras en in deze hitte, al wil ik niet naar excuses zoeken”, zei de coach op Radio 1, verwijzend naar de verbanning van De Guzman na dertig minuten voetballen. “We probeerden ook met z'n tienen van de goal af te spelen. Dat lukte niet helemaal. Vooral ook omdat Heracles ons spel ontregelde.”
Na het tegendoelpunt vlak voor het rustsignaal leken de Rotterdammers helemaal te breken. “'Vanaf dat moment loop je achter de feiten aan. Het laatste deel werd het weer een echte wedstrijd. Wij krijgen toch de grootste kansen, denk ik. Maar we scoren niet. Dan is het logisch dat ook de 3-1 nog valt.”
Verbeek liet echter weten dat er nog altijd geen man overboord is, maar dat zijn ploeg aanzienlijk beter zal moeten wil het dit seizoen enige rol van betekenis gaan spelen in de eredivisie. “Als je wil meedoen om de prijzen moet je uit bij Heracles winnen.”
Dat is écht een flinke schorsing, en terecht. En omdat het in het begin van het seizoen is en de KNVB een voorbeeld wil stellen zal ie echt wel een wedstrijd of 3 geschorst worden, dat wordt nog wat tegen ajax.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hehe, dat denk ik niet. GJV moet maar eens naar de beelden kijken.
[ afbeelding ]
Verbeek is beetje seniel, nu alquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |