Een rechtsback zou mooi zijn, maar als De Cler, Hofland en Vlaar allen fit zijn heb je een prima verdediging.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:37 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
waar is de verdedigende versterking dan??
Vlaar en Hofland zouden voldoende moeten zijn.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:37 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Waar is het geld dan?quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:37 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Op die 2 kun je niet bouwen man. Er hadden 2 goede invallers voor die 2 moeten staan.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vlaar en Hofland zouden voldoende moeten zijn.
Janota viel goed in, Biseswar vond ik wederom waardeloos.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:38 schreef Merkie het volgende:
Janota en Biseswar vond ik trouwens wel redelijk. Mogen van mij wel de warm blijven bankhouden als Makaay en Tomasson fit zijn.
In 12 middenvelders gestoken en niet genoeg rommel verkocht. Ik zei niet voor niets aan en VERkoopbeleid.quote:
Biseswar is geen goede speler als hij het primaire aanspeelpunt is, maar ik denk dat hij wel nuttig zou kunnen zijn als Makaay en Tomasson weer fit zijn.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:41 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Janota viel goed in, Biseswar vond ik wederom waardeloos.
Overigens wel een zuivere strafschop met die actie van Janota, maar daar moeten we niet over gaan zeiken.
Aan Oranje niet. De KNVB zoekt het maar uit. We hebben een feestquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:40 schreef Dr.Crane het volgende:
Hopen dat Tomasson, Vlaar, Makaay en Hofland mee kunnen doen tegen Ajax. Is Feyenoord verplicht om internationals af te staan?
Idd, klop eens bij een Engelse club aan...quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:41 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Zucht. Hou eens op over gebrek aan aankopen en vragen om aankopen. Die komen er niet. Geen geld, jammer dan.
Ze zouden alleen eens een keer wat moeten proberen te huren. Dan maar opleiden voor een andere club.
wie is je rechtsback dan?quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:38 schreef Merkie het volgende:
Een rechtsback zou mooi zijn, maar als De Cler, Hofland en Vlaar allen fit zijn heb je een prima verdediging.
Wilkshire is al verkocht (ondanks dat hij in Rusland nu 3x zoveel verdiend) en een Kruiswijk had ook niet misstaan.quote:
inderdaad, tot de rode kaart ging het vrij aardigquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:51 schreef Juk het volgende:
Maar ondanks die slechte spelers liep het tot de rode kaart niet eens zo slecht. Daarna leek het alsof alleen van Bronckhorst en Wijnaldum nog zin hadden, die schakelde tenminste nog gelijk en maakten de indruk dat ze nog voor een punt wilde gaan.
Ja toen die 2de spits kwam kregen ze wat meer lucht, jammer dat het telaat gebeurde.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:54 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
inderdaad, tot de rode kaart ging het vrij aardig
daarna kwamen de verdedigers amper de 16 uit, terwijl het hele elftal gewoon door had moeten schuiven
er was alleen geld voor Arnautovic, blijkbaar voor niemand andersquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:53 schreef Grulez het volgende:
[..]
Wilkshire is al verkocht (ondanks dat hij in Rusland nu 3x zoveel verdiend) en een Kruiswijk had ook niet misstaan.
Waren volgens mij prima haalbaar geweest voor Feyenoord.
Lucius is inderdaad de beste optie...quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:55 schreef MarkNMGN het volgende:
Gewoon Lucius rechtsback, je hebt nou eenmaal niets anders.
En als het centrum eenmaal goed staat dan gaat Lucius daar ook wel in mee denk ik. Het is in ieder geval 10x beter dan Greene maar dat is niet zo moeilijk.
Die komt dus waarschijnlijk een dezer dagen wel naar ons.quote:Feyenoord loopt deur plat bij FC Zwolle
VENLO - Feyenoord loopt de laatste tijd de deur plat bij FC Zwolle. Nadat eerder al technisch manager Peter Bosz en vorige week trainer Gertjan Verbeek een duel van de Zwollenaren hadden bijgewoond, was het vrijdag de beurt aan scout Rinus Israel en assistent-trainer annex technisch adviseur Wim Jansen.
Het middelpunt van de Rotterdamse belangstelling is verdediger Eric Botteghin, het 20-jarige Braziliaanse verdedigingstalent. Feyenoord oriënteert zich nog altijd op defensieve versterkingen.
Bron:telegraaf
quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:57 schreef MarkNMGN het volgende:
Kunnen ze trouwens trommels niet een keer gaan verbieden in voetbalstadions?
De transfermarkt sluit maandagnacht, dus ze hebben nog één dag.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:57 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Die komt dus waarschijnlijk een dezer dagen wel naar ons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |