quote:Wenger added that he has 'no interest at all' in rumoured target Jonathan de Guzman, who currently plies his trade with Feyenoord.
Bron: SkySportsquote:"The price that Feyenoord ask for him is too much for the interested clubs. And the closer you come to the end of the transfer window, the more expensive he will get."
Vermoedelijke opstellingen:quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 09:31 schreef Damzkieee het volgende:
Wat wordt de basisopstelling zondag voor jullie?
Logisch dat er een prijskaartje aan hem gehangen wordt. Het is Feijenoords toptalent op dit moment. We kunnen hem niet voor een appel en een ei laten vertrekken, hoe graag ze hem ook willen laten gaan...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 09:33 schreef Lastpost het volgende:
[..]
[..]
Bron: SkySports
Ben dan toch benieuwd welk prijskaartje ze aan die beste jongen hangen, gezien de vele scoutingsrapporten de afgelopen jaren en topclubs die hem kwamen bekijken zal er gegarandeerd interesse in 'm zijn.
Contract tot 2010, dus zoveel heb je als Feyenoord zijnde niet te zeggen natuurlijk dunkt me.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 09:36 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Vermoedelijke opstellingen:
Heracles: Pieckenhagen; Breukers, Maertens, Wuytens, Klavan; Bajer, Fledderus, Quansah, Douglas; Everton en Van den Bergh.
Feyenoord: Timmer; Greene, Landzaat, Bahia, De Cler; Wijnaldum, De Guzman, Van Bronckhorst, Bruins; Tomasson en Mols.
Zweden uit, altijd leuk!quote:
Is er een alternatief dan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:57 schreef Sloggi het volgende:
Ik zou Mols er toch langs laten. Als invaller heb je meer aan 'm dan als basisspeler.
quote:PSV hoopt dit weekend Danko Lazovic nog te verkopen. De Servische spits staat in de belangstelling van clubs uit Engeland en Frankrijk. Als vervanger willen de Eindhovenaren Henrik Larsson contracteren.
Dat schrijft het Brabants Dagblad zaterdagmorgen. Met de transfermarkt nog drie dagen geopend gaat er dus mogelijk nog van alles gebeuren. Hoe concreet de interesse voor Lazovic is, kan de krant niet melden. De clubleiding hoopt tot een akkoord te komen met een geïnteresseerde club, aldus de krant.
Henrik Larsson moet de opvolger van Lazovic worden. De Zweed staat onder contract bij Helsingborg IF, de ploeg die PSV vorig jaar nog trof in het UEFA Cup-toernooi. De routinier staat ook in de belangstelling van Feyenoord en Tottenham Hotspur.
Uit de wandelgangen van voetbalzone.quote:Ook Feyenoord is echter in de race om Larsson in te lijven. De Rotterdammers kampen met offensieve zorgen en zien in de ervaren Zweed de ideale kandidaat om de zorgen te verlichten. Larsson speelde van het seizoen 1993-1994 tot en met de jaargang 1996-1997 in Rotterdam-Zuid. Everton en Tottenham Hotspur zouden ook geïnteresseerd zijn. (Daily Mail)
We moeten ons geld (wat we bijna niet hebben) toch niet gaan uitgeven aan een 36-jarige speler, die ook nog eens op een positie speelt waar we geen enkele speler onder de 30 hebben (ja, Biseswar, maar daar word je ook niet vrolijk van....)???? Al is het 100x Larsson.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:56 schreef dill het volgende:
Als Larsson naar Nederland komt gaat ie (toch?) niet bij psv voetballen, dat vind ik echt niets voor hem. Dan komt ie gewoon naar ons.
Laat maar komen, voor Larsson wil ik wel een uitzondering maken, al is ie 67
Eens. Daarbij hebben we Mols nog. Of Mols of Larsson, niet allebei...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:59 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
We moeten ons geld (wat we bijna niet hebben) toch niet gaan uitgeven aan een 36-jarige speler, die ook nog eens op een positie speelt waar we geen enkele speler onder de 30 hebben (ja, Biseswar, maar daar word je ook niet vrolijk van....)???? Al is het 100x Larsson.
leeftijd boeit inderdaad niet, als hij maar scoort en als er maar voor opvolging gezorgd wordtquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:56 schreef dill het volgende:
Hij heeft problemen met zijn trainer of het bestuur had ik ergens gelezen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:54 schreef Dr.Crane het volgende:
Larsson wilde z'n carierre toch in Zweden afsluiten?
Ja en nog even en dan die oude Coen Moulijn ook weer van stal worden gehaald..quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:56 schreef dill het volgende:
Mols - Biseswar dus.quote:Tomasson beeindigt na 20 minuten training,Fer en De Guzman zijn fit
Op de training van vandaag zijn van de drie twijfelgevallen Fer, De Guzman en Tomasson twee die de test goed doorstonden. Tomasson ging na overleg met Verbeek na 20 minuten weer weg met het busje. Zijn meespelen morgen tegen Heracles lijkt zeer twijfelachtig. Fer en de Guzman trainde vol mee. Net als Buijs, Darley en Erasmus.
Ah, dat zou een reden kunnen zijn. Contract voor 1 jaar geven dan, kan ie z'n carierre bij ons afsluitenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:59 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Hij heeft problemen met zijn trainer of het bestuur had ik ergens gelezen.
Blabla. Dit zeg je alleen maar omdat iedereen weet dat de kans reëel is dat dit niet gebeurt en je morgen weer wat hebt om tegen aan te schoppen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:21 schreef Dr.Crane het volgende:
Ook met die geblesseerden moet Feyenoord morgen gewoon winnen, punt.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Blabla. Dit zeg je alleen maar omdat iedereen weet dat de kans reëel is dat dit niet gebeurt en je morgen weer wat hebt om tegen aan te schoppen.
Wat is er vanavond dan? Ik was toch echt van plan om morgen naar Almelo te gaan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Het wordt echt lastig vanavond, op zeker. Ik ben erg benieuwd, het lijkt een mooie pot te worden. Als er eenmaal een in ligt moet het klusje te klaren zijn.
Morgen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Het wordt echt lastig vanavond, op zeker. Ik ben erg benieuwd, het lijkt een mooie pot te worden. Als er eenmaal een in ligt moet het klusje te klaren zijn.
Dat moet ook wel. Vorig seizoen deden we met minder en minder ervaren jeugdspelers, een in mijn ogen mindere coach en zonder El Ahmadi en Tomasson een seizoenshelft lang niets onder voor PSV en ajax.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:01 schreef Juk het volgende:
Maar ik verwacht dat de beoogde basis11 een goede gooi kan doen naar plek 3.
Niets bang. Gewoon realistisch.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:48 schreef Dr.Crane het volgende:
Dat bedoel ik ja. Ik ga er vanuit dat we winnen. Niet met groot gemak, maar dat gezeur moet eens ophouden... Bang voor Heracles en Kalmar FF
misschien dat het door de slechte voorbereiding komt dat die sfeer rondhangt, tijd dat we een paar wedstrijden op rij winnen.
Waarom is het niet reëel? Vorig jaar werd het 3-3, en we hebben nog steeds veel blessures. Dus de kans is reëel dat Feyenoord niet wint. DMJN legt het boven goed uit, ik citeer hem maar ondanks dat je ook 2 centimeter kan scrollen:quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:41 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]Dat bedoel ik nou. Die kans is niet reeel, als het wel gebeurt moeten de spelers zich kapot schamen.
Pleur toch op, 2 jaar geleden waren we bang voor Ajax en PSV, 1 jaar geleden voor Heerenveen en nu hopen we op winst tegen Heracles. Volgend jaar met vrees uitkijken naar FC Zwolle en VVV?
Feyenoord-onwaardig gewoon, waar is die trots? Er staan morgen overigens gewoon 7 basisspelers in, en van de jeugd en bankzitters mag je verwachten dat die wel op het niveau Heracles zitten, anders horen ze niet thuis bij de selectie. Kortom: gewoon winst morgen, alles minder is een schande.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:07 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Niets bang. Gewoon realistisch.
Heracles uit is gewoon altijd een lastige pot. Voor elke ploeg, zie de resultaten van Ajax en PSV daar. Thuis moet je ze gewoon oprollen, gebeurt meestal ook wel. Maar uit, op datkunstgras
, speel je gewoon een hele andere wedstrijd. Tel daarbij op dat we een speler of 6 missen, waardoor er een verdediging staat, die al vaak genoeg heeft aangetoond dat ze, vooral in uitwedstrijden, het erg zwaar te verduren krijgen. Bedenk daar ook nog even een aanval bij waar helemaal niets vanuit gaat. Mols die het niet echt meer kan belopen (wat mij ten minste in de oefenwedstrijden opviel) en een Biseswar die hier en daar een bevlieging heeft. Niet ingespeeld team... Negativisme rond de ploeg.
Kortom: puntverlies zit er best in. Helemaal geen schande.
Jij vindt het allemaal wel mooi en grappig he?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom is het niet reëel? Vorig jaar werd het 3-3, en we hebben nog steeds veel blessures. Dus de kans is reëel dat Feyenoord niet wint.
Vorig jaar, ja. We zijn weer een jaar verder...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom is het niet reëel? Vorig jaar werd het 3-3, en we hebben nog steeds veel blessures. Dus de kans is reëel dat Feyenoord niet wint.
Nee, ik vind jou grappig. Jij lokt altijd reacties uit zodat je in een heleboel posts kan gaan uitleggen dat je vindt dat Feyenoord omhoog moet kijken en ploegjes als Heracles moet oprollen. Informatie die bij iedereen bekend is. De inhoud van jouw posts kan ik altijd van tevoren wel voorspellen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:08 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Jij vindt het allemaal wel mooi en grappig he?
Om de redenen die je aangeeft kunnen we het best een beetje lastig hebben maar desondanks mag je gewoon niet verliezen. Dat gaan we waarschijnlijk nog vaak genoeg doen tegen goede ploegen als PSV en Heerenveen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:07 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Niets bang. Gewoon realistisch.
Heracles uit is gewoon altijd een lastige pot. Voor elke ploeg, zie de resultaten van Ajax en PSV daar. Thuis moet je ze gewoon oprollen, gebeurt meestal ook wel. Maar uit, op datkunstgras
, speel je gewoon een hele andere wedstrijd. Tel daarbij op dat we een speler of 6 missen, waardoor er een verdediging staat, die al vaak genoeg heeft aangetoond dat ze, vooral in uitwedstrijden, het erg zwaar te verduren krijgen. Bedenk daar ook nog even een aanval bij waar helemaal niets vanuit gaat. Mols die het niet echt meer kan belopen (wat mij ten minste in de oefenwedstrijden opviel) en een Biseswar die hier en daar een bevlieging heeft. Niet ingespeeld team... Negativisme rond de ploeg.
Kortom: puntverlies zit er best in. Helemaal geen schande.
Feyenoord moet ploegjes als Heracles niet even makkelijk oprollen, het gaat best lastig worden. Maar zoals ik al eerder zei mag je, zeker in je eerste wedstrijd, geen puntverlies leiden tegen een dergelijk team.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, ik vind jou grappig. Jij lokt altijd reacties uit zodat je in een heleboel posts kan gaan uitleggen dat je vindt dat Feyenoord omhoog moet kijken en ploegjes als Heracles moet oprollen. Informatie die bij iedereen bekend is. De inhoud van jouw posts kan ik altijd van tevoren wel voorspellen.
BIj mij ook niet, maar dat betekent niet dat we van te voren al uit moeten gaan van een verliespartij. De kans is er dat we verliezen, maar vanzelfsprekend is het niet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:11 schreef Merkie het volgende:
Natuurlijk vind ik dat Feyenoord onder normale omstandigheden zou moeten winnen, maar de combinatie kunstgras + blessures + ongelukkige voorbereiding roept bij mij geen hosanna-stemming op.
Zwolle bek houden en afstaan die speler.quote:Everse weigert Botteghin te laten gaan naar Feyenoord
Om Eric Botteghin (foto, links) te kunnen overnemen van FC Zwolle zal Feyenoord veel op tafel moeten leggen. De verdediger mag gaan voor de hoofdprijs. "Het zijn hier niet de drie doldwaze dagen van de Bijenkorf", aldus hoofdtrainer Jan Everse.
Tijdens het competitieduel tegen VVV-Venlo (1-1) werd de verdediger bekeken door een groep mensen van Feyenoord. De assistent-trainer Wim Jansen en scout Rinus Israel waren present in De Koel.
De vertrek van de Braziliaanse speler ziet Everse niet zitten. Tegen RTL sprak de keuzeheer duidelijke taal. "Botteghin blijft gewoon bij FC Zwolle. Israel ziet het niet zo goed meer en Jansen heeft geen navigatie in de auto. Misschien dat ze verdwaald waren, in het verkeerde stadion zaten en daar pas na rust achter zijn gekomen."
Mits er toch een bod komt van de Rotterdammers voor Botteghin verwacht FC Zwolle dat het een hoog bod is. "Want het zijn hier niet de drie doldwaze dagen van de Bijenkorf", grapt de trainer van de 'Blauwvingers'.
Mm gebeurt wel vaker dat Jansen en Israel ergens bij een wedstrijd zitten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:19 schreef Happel het volgende:
Everse speelt het spelletje. Maar als Jansen en Israel er beiden zitten, dan kan je er wel vanuit gaan dat ze serieus interesse hebben. Lijkt me dat Jansen meegaat voor een laatste assesment.
Om een laatste assessment te doen, ja.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:21 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Mm gebeurt wel vaker dat Jansen en Israel ergens bij een wedstrijd zitten.
Inderdaad. Zelfs met deze gehavende selectie moet je gewoon in staat zijn om van Heracles te winnen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:17 schreef Happel het volgende:
[..]
BIj mij ook niet, maar dat betekent niet dat we van te voren al uit moeten gaan van een verliespartij. De kans is er dat we verliezen, maar vanzelfsprekend is het niet.
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:19 schreef Dr.Crane het volgende:
Metgod zat trouwens bij Utrecht - PSV zag ik, Vorm?
Laten ze maar die Verhaegh losweken bij onze Arnhemse vrienden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:22 schreef Sloggi het volgende:
Ze zijn dus wel nog flink bezig, goed om te weten.
Mwoah, scouten gaat het hele jaar door natuurlijk. Wil niet direct zeggen dat ze druk op zoek zijn.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:22 schreef Sloggi het volgende:
Ze zijn dus wel nog flink bezig, goed om te weten.
Grappig stukje wel. Wie is die kaartenverzamelende goedzak waar ie het over heeft?quote:Gertjan, de tweede Verbeek
Door PHILIP DE LIAGRE BÖHL, clubreporter Feyenoord
[LEZERSBIJDRAGE] Het eerste televisiebeeld dat ik dit Feyenoord-seizoen zie is een trekshot van links naar rechts.
Gertjan Verbeek. FOTO ARIE KIEVIT
Ik tel dertien mannen die twee zaken gemeen hebben: het zijn van speler van Feyenoord en het hebben van een mankement. Ik vermoed dat Gerard Meijer zich de start van zijn vijftigste dienstjaar wat rustiger had voorgesteld. Toeval? Welnee! Check het artikel over de nieuwe trainer die vergeleken wordt met Rambo.
Is Gertjan Verbeek als coach net zo’n sloper als hij destijds als voetballer was? Die ervoor zorgt dat er binnen de enkele weken meer dan tien slechtoffers vallen? Denk het niet, ik kan me althans niet herinneren dat er in zijn Heerenveen-tijd melding werd gemaakt over de hardheid van zijn hand. Of dat iedere speler daar hinkend rondliep.
Nee, het feit dat de Spartaanse (nee, geen woordgrap) werkwijze van de nieuwe trainer het nieuws haalt komt door zeurende spelers. Waarom ze zeuren? Ik kan maar één ding bedenken: de belabberde trainingsintensiviteit van zijn voorganger Van Marwijk.
Dat wreekt zich nu in de vorm van overbelasting en blessures. Ben benieuwd hoe Rinus (voornaam IJzeren), De Tank (voornaam Theo) en Wolf (De Boze, ja) dit zouden ‘handlen’. Zij hadden waarschijnlijk gegniffeld om de aanpak van de nieuwe trainer.
Verbeek. Voor de bijgelovigen die ervan overtuigd zijn dat er een vloek rust als je als trainer van Feyenoord zo heet: veel sterkte toegewenst de komende weken! De illustere naamgenoot van Gertjan, Pim, kwam, zag en verzoop vrij snel in De Kuip.
Dat was tijdens de jaargang 1989-90, in een tijd dat het toeschouwersgemiddelde viermaal lager lag dan nu. Zij die er wél waren leken bovendien meer interesse leken te hebben in een kwaliteitstest van het hek dan de (wan)prestaties op het veld. Na vijftien wedstrijden - derde van onderen en een doelsaldo van 19 voor en 28 tegen - werd ‘Verbeek 1’ gedegradeerd (tot assistent-trainer van Gunder ‘Forechecking’ Bengtsson voordat de club het zelf overkwam.
Zo bar en boos als in dat seizoen gaat het de komende weken niet lopen. Ook niet nu de belangrijkste spelers nog in de lappenmand zitten of te elfder ure verkocht worden aan een Engelse middenmoter met een zak geld.
En ook niet omdat Feyenoord dat geld a.s. maandag traditiegetrouw aanwendt voor een last-minute aankoop. De afgelopen jaren leidde die paniek tot een charismatischloze spits , een kaartenverzamelende goedzak en een laagvlieger met heimwee !
Verbeek zegt het met Toonen als 3de keeper het dit seizoen wel aan gedurft te hebben.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 08:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Komt Feijenoord in de problemen dan? Zeggen ze zelf dat ze in de problemen komen door het vertrek? NEE!
Leer begrijpend lezen...
Waar zegt hij dat. Heb dat namelijk nergens gelezen en ik lees veel over Feijenoord.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Verbeek zegt het met Toonen als 3de keeper het dit seizoen wel aan gedurft te hebben.
Maar omdat hij nu vertrekt moet er sowiesoe een keeper bij komen.
AD.nlquote:,,We hebben heel veel vertrouwen in Darley,'' zegt Verbeek, die nog altijd achter het vertrek van Mulder en Ekramy staat. ,,We hebben met ons volle verstand besloten om Mulder te verhuren en toegezegd aan Ekramy dat hij tot 31 augustus mocht uitzien naar een nieuwe club. Ik ben niet iemand die zijn keutel intrekt. Beloofd is beloofd. Dan moet je niet moeilijk doen als Sherif vlak voor het sluiten van de transfermarkt een nieuwe club vindt. Ik had het met drie keepers best aangedurfd. Maar als ook Toonen weggaat, heb je een probleem. Dat kon ik van tevoren niet weten.''
Heel relevant in het Feyenoord-topic.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:44 schreef Juk het volgende:
Willem II - Ajax 2-1 ...
Daar zag het niet naar uit de eerste helft.
Hoezo? Het is wel de concurrent.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:46 schreef Vidacz het volgende:
[..]
Heel relevant in het Feyenoord-topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ten percent faster with a sturdier frame
Wilde er mee aangeven dat zelfs titelpretendenten kunnen verliezen van een mindere ploeg. Om Dr. Crane alvast voor te bereiden op een eventueel tegenvallend resultaat morgenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:46 schreef Vidacz het volgende:
[..]
zoals iemand hier laatst als zei: de haat tegen ajax is bij sommige mensen groter dan de liefde voor Feyenoordquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:46 schreef Vidacz het volgende:
[..]
Het KAN ja, maar het MAG niet. Kom op zeg, dit is echt extreem beschamend voor ajax. Niet dat ik het erg vind natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:52 schreef Juk het volgende:
[..]
Wilde er mee aangeven dat zelfs titelpretendenten kunnen verliezen van een mindere ploeg. Om Dr. Crane alvast voor te bereiden op een eventueel tegenvallend resultaat morgen
Ik kan er inderdaad nog steeds veel plezier uit halen als ajax verliest.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:06 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
zoals iemand hier laatst als zei: de haat tegen ajax is bij sommige mensen groter dan de liefde voor Feyenoord
Mwoah, ik krijg ook na elke nederlaag van Feyenoord minimaal 2 SMS'jes van irritante joden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:06 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
zoals iemand hier laatst als zei: de haat tegen ajax is bij sommige mensen groter dan de liefde voor Feyenoord
Ga je er zonder kaarten heen, of heb je wel kaarten? Als je geen kaarten hebt, succes om daar wat te regelen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat is er vanavond dan? Ik was toch echt van plan om morgen naar Almelo te gaan.
ik ben ook tevreden met de uitslag, maar dat hoeft toch niet in dit topic?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:09 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ik kan er inderdaad nog steeds veel plezier uit halen als ajax verliest.
ik verwacht eigenlijk 'gewoon' 3 punten, ondanks de afwezigenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:25 schreef Blawh het volgende:
Wat is eigenlijk de verwachting voor morgen bij de meeste supporters, ik verwacht echt een toffe wedstrijd met veel strijd van beide kanten. Wie er gaat winnen durf ik niet te voorspellen, al zijn jullie uiteraard veruit de favoriet.
Ik heb er in ieder geval veel zin in.
Ik heb niks. Lukt het, dan is het mooi. Lukt het niet, dan zal het in de kroeg gezellig genoeg zijn.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:18 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ga je er zonder kaarten heen, of heb je wel kaarten? Als je geen kaarten hebt, succes om daar wat te regelen.
Dat zijn de meest waardeloze Feyenoord-supporters.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:06 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Ik verwacht ook een kleine en degelijke overwinning.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:29 schreef ES57 het volgende:
Ik verwacht nog meer de contouren van het nieuwe vechtFeyenoord te zien: strijd, naar voren en veel kansen.
Almelo en gezellig (op zondagmiddag), ik waag het te betwijfelen eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik heb niks. Lukt het, dan is het mooi. Lukt het niet, dan zal het in de kroeg gezellig genoeg zijn.
Ik heb het dus ook over de 'contouren' ....quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:39 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Ik verwacht ook een kleine en degelijke overwinning.
Maar ik vind nou niet echt dat we vechters in huis hebben, hoe kom je daarbij? Verbeek kan niet in een paar weken de mentaliteit van veel spelers veranderen.
Ik kom natuurlijk niet in mijn eentje.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:43 schreef Blawh het volgende:
[..]
Almelo en gezellig (op zondagmiddag), ik waag het te betwijfelen eigenlijk.
Waar haal je die wijsheid vandaan? Laatste nieuws wat ik heb gezien is dat hij waarschijnlijk meedoet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:49 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Er moet morgen gewoon gewonnen worden!
Wel een tegenvaller dat Tomasson niet mee doet. Mols is echt te oud.
Van feyenoord.nlquote:keren voor de eerste competitiewedstrijd tegen Heracles hoogstwaarschijnlijk Jonathan de Guzman, Jon Dahl Tomasson en Leroy Fer terug. De eerste twee zullen in dat geval ook direct in de basis beginnen, zo liet Verbeek vrijdag weten.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:14 schreef Juk het volgende:
[..]
Waar haal je die wijsheid vandaan? Laatste nieuws wat ik heb gezien is dat hij waarschijnlijk meedoet.
[..]
Van feyenoord.nl
quote:Jon Dahl Tomasson ontbreekt morgen zeer waarschijnlijk in de eerste competitiewedstrijd uit tegen Heracles. De Deen haakte zaterdag vroegtijdig af bij de training op het kunstgras van amateurclub LMO. Leroy Fer en Jonathan De Guzman doorstonden de training van zaterdag wel goed en lijken morgen wel mee te kunnen spelen.
Om hem dan weer een maand kwijt te zijn. Nou nee, laten we niet te veel risico's nemen met licht gebleseerde spelers...quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:34 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Ik vertrouw meer op Feyenoord.nlTomasson gewoon laten spelen.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:14 schreef Juk het volgende:
Waar haal je die wijsheid vandaan? Laatste nieuws wat ik heb gezien is dat hij waarschijnlijk meedoet.
quote:30 augustus 2008
Op de training van vandaag zijn van de 3 twijfelgevallen Fer, De Guzman en Tomasson 2 die de test goed doorstonden. Tomasson die na een 20 minuten weer in het busje stapte ging na overleg met Verbeek weg. Zijn mee spelen morgen tegen Heracles lijkt ons zeer twijfelachtig. Fer en de Guzman trainde vol mee. Net als Buijs,Darley en Erasmus.
http://www.feyenoordtraining.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |