quote:Wenger added that he has 'no interest at all' in rumoured target Jonathan de Guzman, who currently plies his trade with Feyenoord.
Bron: SkySportsquote:"The price that Feyenoord ask for him is too much for the interested clubs. And the closer you come to the end of the transfer window, the more expensive he will get."
Vermoedelijke opstellingen:quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 09:31 schreef Damzkieee het volgende:
Wat wordt de basisopstelling zondag voor jullie?
Logisch dat er een prijskaartje aan hem gehangen wordt. Het is Feijenoords toptalent op dit moment. We kunnen hem niet voor een appel en een ei laten vertrekken, hoe graag ze hem ook willen laten gaan...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 09:33 schreef Lastpost het volgende:
[..]
[..]
Bron: SkySports
Ben dan toch benieuwd welk prijskaartje ze aan die beste jongen hangen, gezien de vele scoutingsrapporten de afgelopen jaren en topclubs die hem kwamen bekijken zal er gegarandeerd interesse in 'm zijn.
Contract tot 2010, dus zoveel heb je als Feyenoord zijnde niet te zeggen natuurlijk dunkt me.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 09:36 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Vermoedelijke opstellingen:
Heracles: Pieckenhagen; Breukers, Maertens, Wuytens, Klavan; Bajer, Fledderus, Quansah, Douglas; Everton en Van den Bergh.
Feyenoord: Timmer; Greene, Landzaat, Bahia, De Cler; Wijnaldum, De Guzman, Van Bronckhorst, Bruins; Tomasson en Mols.
Zweden uit, altijd leuk!quote:
Is er een alternatief dan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:57 schreef Sloggi het volgende:
Ik zou Mols er toch langs laten. Als invaller heb je meer aan 'm dan als basisspeler.
quote:PSV hoopt dit weekend Danko Lazovic nog te verkopen. De Servische spits staat in de belangstelling van clubs uit Engeland en Frankrijk. Als vervanger willen de Eindhovenaren Henrik Larsson contracteren.
Dat schrijft het Brabants Dagblad zaterdagmorgen. Met de transfermarkt nog drie dagen geopend gaat er dus mogelijk nog van alles gebeuren. Hoe concreet de interesse voor Lazovic is, kan de krant niet melden. De clubleiding hoopt tot een akkoord te komen met een geïnteresseerde club, aldus de krant.
Henrik Larsson moet de opvolger van Lazovic worden. De Zweed staat onder contract bij Helsingborg IF, de ploeg die PSV vorig jaar nog trof in het UEFA Cup-toernooi. De routinier staat ook in de belangstelling van Feyenoord en Tottenham Hotspur.
Uit de wandelgangen van voetbalzone.quote:Ook Feyenoord is echter in de race om Larsson in te lijven. De Rotterdammers kampen met offensieve zorgen en zien in de ervaren Zweed de ideale kandidaat om de zorgen te verlichten. Larsson speelde van het seizoen 1993-1994 tot en met de jaargang 1996-1997 in Rotterdam-Zuid. Everton en Tottenham Hotspur zouden ook geïnteresseerd zijn. (Daily Mail)
We moeten ons geld (wat we bijna niet hebben) toch niet gaan uitgeven aan een 36-jarige speler, die ook nog eens op een positie speelt waar we geen enkele speler onder de 30 hebben (ja, Biseswar, maar daar word je ook niet vrolijk van....)???? Al is het 100x Larsson.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:56 schreef dill het volgende:
Als Larsson naar Nederland komt gaat ie (toch?) niet bij psv voetballen, dat vind ik echt niets voor hem. Dan komt ie gewoon naar ons.
Laat maar komen, voor Larsson wil ik wel een uitzondering maken, al is ie 67
Eens. Daarbij hebben we Mols nog. Of Mols of Larsson, niet allebei...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:59 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
We moeten ons geld (wat we bijna niet hebben) toch niet gaan uitgeven aan een 36-jarige speler, die ook nog eens op een positie speelt waar we geen enkele speler onder de 30 hebben (ja, Biseswar, maar daar word je ook niet vrolijk van....)???? Al is het 100x Larsson.
leeftijd boeit inderdaad niet, als hij maar scoort en als er maar voor opvolging gezorgd wordtquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:56 schreef dill het volgende:
Laat maar komen, voor Larsson wil ik wel een uitzondering maken, al is ie 67
Hij heeft problemen met zijn trainer of het bestuur had ik ergens gelezen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:54 schreef Dr.Crane het volgende:
Larsson wilde z'n carierre toch in Zweden afsluiten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |