Dat duurde ffquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Fles
Qutie.quote:
Wees niet bang, men is alleen erg negatief, maar daar wen je aan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:06 schreef Banzaiaap het volgende:
Pfew, ik dacht al dat het ergens over zou gaan. Mooi!
Najaaaquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:10 schreef Bengeltje het volgende:
Wees niet bang, men is alleen erg negatief, maar daar wen je aan.
Dat was toch al bekend. Tenminste bij mij wel.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:54 schreef qu63 het volgende:
Waar is buzzer?
Buzzer gaat toch een keer op zwart
Ynske vertelde inderdaad zoiets bij de BBQ meet bij Fles, maar had nog niks vanuit Fok gehoordquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat was toch al bekend. Tenminste bij mij wel.
Vind het wel jammer, hij was zeer oke.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ynske vertelde inderdaad zoiets bij de BBQ meet bij Fles, maar had nog niks vanuit Fok gehoord
En weer thuisquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:59 schreef qu63 het volgende:
* qu63 zit nu op de fiets in de buurt van Weesp
Valt wel mee, alleen ik ga niet in een rechte lijnquote:
tegen de tijd dat ik bij jou ben is het ijs al gesmoltenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:54 schreef mcDavid het volgende:
Kon je hier niet ff ijs langs brengen?
quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:27 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/news/172(...)oed_aan_waslijn.html
sterf, idioten
Mensen die genoeg geld hebben en alles door een wasserette laten doen?quote:Op zondag 31 augustus 2008 09:00 schreef Pheno het volgende:
Soms vraag ik me af wie regeltjes bedenkt. En waar die wonen, hoe die het leven beleven en of ze wel eens buiten komen. En dan niet alleen over Roemenie overigens.
Ik wil de onderbroeken van Bos en Donner bv niet voor me zienquote:Op zondag 31 augustus 2008 09:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mensen die genoeg geld hebben en alles door een wasserette laten doen?
Waarom zie ik nu gelijk van die witte opa onderbroeken voor me.quote:Op zondag 31 augustus 2008 09:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil de onderbroeken van Bos en Donner bv niet voor me zien
quote:Op zondag 31 augustus 2008 09:54 schreef Troel het volgende:
Nouja, ik houd er zelf niet van om mijn ondergoed enzo buiten aan de waslijn te hangen. We hebben dan ook niet eens een droogmolen
Mijn buurman hoeft echt niet te zien wat voor ondergoed ik draag hoor
quote:Volgens de gemeente is Timisoara een echte moderne Europese stad.
Kortzichtige burenquote:Op zondag 31 augustus 2008 09:54 schreef Troel het volgende:
Nouja, ik houd er zelf niet van om mijn ondergoed enzo buiten aan de waslijn te hangen. We hebben dan ook niet eens een droogmolen
Mijn buurman hoeft echt niet te zien wat voor ondergoed ik draag hoor
Nee, maar dat doet niemand. Je haalt m eerst door de wasmachine en pas als het schoon is hang je het buiten. Om te drogen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 10:39 schreef Pheno het volgende:
Ik hang alleen de vuile was niet buiten.
Ken je gezegdenquote:Op zondag 31 augustus 2008 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, maar dat doet niemand. Je haalt m eerst door de wasmachine en pas als het schoon is hang je het buiten. Om te drogen.
Niet meer lopen?quote:Op zondag 31 augustus 2008 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
idd
Anyway, ik ga vandaag maar eens niet op kraamvisite. Ik kan eigenlijk gewoon niet meer lopen.
Nauwelijks dan. Op en neer naar de WC is al een hele expeditiequote:
Ik ga ook niet op kraamvisite, al heeft dat weinig met mijn loopvermogen te makenquote:Op zondag 31 augustus 2008 @ 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
idd
Anyway, ik ga vandaag maar eens niet op kraamvisite. Ik kan eigenlijk gewoon niet meer lopen.
Zo hey, dat gaat dan echt niet lekker.quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nauwelijks dan. Op en neer naar de WC is al een hele expeditie
Hoi.quote:Op zondag 31 augustus 2008 @ 12:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zo hey, dat gaat dan echt niet lekker.Beterschap.
qutie.Leo.
Jortk Sjow.
Hoe komt het?quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nauwelijks dan. Op en neer naar de WC is al een hele expeditie
Geen idee. Zomaar gekomen, het begon een beetje te irriteren en het ging van kwaad tot erger. Het is ook niet dik of blauw of zo, het doet alleen knaters veel pijnquote:
Morgen naar de huisdok dus?quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee. Zomaar gekomen, het begon een beetje te irriteren en het ging van kwaad tot erger. Het is ook niet dik of blauw of zo, het doet alleen knaters veel pijn
denk t maar wel ff jaquote:
Je wordt oud Flesquote:Op zondag 31 augustus 2008 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Gedoucht. EN meteen maar even zoeen elastische steunkous om die knie getrokken. Kutzooi.
Op zich is dat te hopen natuurlijkquote:
Ach, met softwarematige upgrades kom je ook al een eindquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op zich is dat te hopen natuurlijkAlleen wat hardware replacement her en der zou niet gek wezen
Jawel, maar stoppen met zuipen repareert mijn knie nietquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ach, met softwarematige upgrades kom je ook al een eind
Zou best kunnen, sinds wanneer heb je 't precies?quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Zou het een peesontsteking kunnen zijn of zo?![]()
Normaal breek ik altijd botten en zo, maar nu niet
Succes dan morgenochtendquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:58 schreef Sjowhan het volgende:
Ik wist dat er een nadeel aan laat uit bed komen was, maar was het ff vergeten. Het niet op tijd kunnen slapen
Het is me dus niet geluktquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
Succes dan morgenochtend
Ik heb morgen mn eerste officiële vrije dag in 4 jaar![]()
Is er weer een prijzenfestival? Je ava, wat doe je?quote:Op maandag 1 september 2008 08:15 schreef Kuukske het volgende:
Zucht. Ik heb niet zo bar veel zin vandaag.
Een weekje doorbijten.quote:Op maandag 1 september 2008 08:15 schreef Pheno het volgende:
Is er weer een prijzenfestival? Je ava, wat doe je?
Snif.quote:Op maandag 1 september 2008 08:16 schreef Kuukske het volgende:
Ik zie het zelf overigens niet. Ik ben hier nog altijd blauw met botje.
Zou ik ook niet doen nee.quote:Op maandag 1 september 2008 08:45 schreef Bengeltje het volgende:
Zo hey, ik heb 7 notes.Jammer dat ik ze niet kan inzien.
Ga er geen ¤4.50 voor betalen.
Als je op de banner klikt, kan je daar ook kijken, alleen niet waarom je ze hebt.quote:Op maandag 1 september 2008 09:16 schreef Pheno het volgende:
Waar zie jij je aantal notes dan?
Zie je bij at niet de fok abo banner?quote:Op maandag 1 september 2008 09:17 schreef Pheno het volgende:
Banner? Welke banner?
Koekjes zijn ook geliefd.quote:Op maandag 1 september 2008 09:58 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb 0,0 notes. Ik ben zo lief.
Dat kan echt nietquote:Op maandag 1 september 2008 09:58 schreef Kuukske het volgende:
Toch is het zo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Nee. Ik heb er goed naar gekeken, maar daar zie ik echt geen reden voor. Je kan wel voor 4,50 je notes opvragen. Dat heb ik dus gedaanquote:Op maandag 1 september 2008 10:25 schreef Kuukske het volgende:
Heb je een abbo genomen?
Ooohw! Okay.quote:Op maandag 1 september 2008 10:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee. Ik heb er goed naar gekeken, maar daar zie ik echt geen reden voor. Je kan wel voor 4,50 je notes opvragen. Dat heb ik dus gedaan
Zo verschrikkelijk veel te doen ookquote:Op maandag 1 september 2008 10:36 schreef Kuukske het volgende:
Ja, ontzettend fijntjes!
WKzquote:Op maandag 1 september 2008 09:58 schreef Kuukske het volgende:
Jaja! Leuk leuk!quote:Op maandag 1 september 2008 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja, 1 september. Het Eerstejaars Invasie Leger is er weer
Ah, is gewoon een truc om meer abo's te verkopen.quote:Op maandag 1 september 2008 11:19 schreef Sjowhan het volgende:
Grappig, je kan inderdaad al wel zien hoeveel notes je hebt, maar pas na betaling kan je ze lezen.
Ik hoef dat natuurlijk niet
Waarschijnlijk staat er een linkje naar je trouwfoto's in ofzoquote:Op maandag 1 september 2008 @ 11:15 schreef leonieke het volgende:
wtfIk heb 1 note?
Als ik nu van één iets overtuigd was, was het toch het feit dat ik er geen had...
Nee. Je notes worden los verkocht, dat heeft niks met de abo's te makenquote:Op maandag 1 september 2008 11:21 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah, is gewoon een truc om meer abo's te verkopen.
Ieks. Bloot vrouwenvlees. Foei. Dat kan niet hoorquote:Op maandag 1 september 2008 11:21 schreef mcDavid het volgende:
Waarschijnlijk staat er een linkje naar je trouwfoto's in ofzo
Ik heb er nou een mooi PDFje van gemaakt, voor boven m'n bedquote:Op maandag 1 september 2008 11:31 schreef mcDavid het volgende:
sowieso snap ik niet waarom je voor je notes zou betalen. Gewoon ff een moderator aanspreken op msn is toch veel goedkoper?
quote:Op maandag 1 september 2008 11:31 schreef mcDavid het volgende:
sowieso snap ik niet waarom je voor je notes zou betalen. Gewoon ff een moderator aanspreken op msn is toch veel goedkoper?
Danny zegt zelf dat het ook op die manier kanquote:Op maandag 1 september 2008 11:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..].
Volgens mij valt dit dan weer onder 'lekken' wat ook niet gewaardeerd wordt op FOK!
Dan kunnen ze die schrappen, ik laat die wel in mijn sig staanquote:Op maandag 1 september 2008 11:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Waarschijnlijk staat er een linkje naar je trouwfoto's in ofzo
Kom Sjow... laat je eens helemaal gaan danquote:Op maandag 1 september 2008 11:39 schreef qu63 het volgende:
[..]
Danny zegt zelf dat het ook op die manier kan
Precies, stuurt ons allen een pm!quote:Op maandag 1 september 2008 11:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Kom Sjow... laat je eens helemaal gaan dan
mijn laastste is van 3-3-08, die daarvoor uit 2006quote:Op maandag 1 september 2008 11:50 schreef Troel het volgende:
Ik heb er al een tijdje geen notes bijgekregen. Moederschap maakt je murw
Waar?quote:Op maandag 1 september 2008 11:39 schreef qu63 het volgende:
[..]
Danny zegt zelf dat het ook op die manier kan
Neuh, ik wacht nog ffquote:Op maandag 1 september 2008 12:16 schreef Kuukske het volgende:
Lunchen!
quote:Op maandag 1 september 2008 @ 11:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..].
Volgens mij valt dit dan weer onder 'lekken' wat ook niet gewaardeerd wordt op FOK!
Dat was ik al aan het zoeken, kan het alleen ff niet meer vindenquote:
Toedeledokie!quote:Op maandag 1 september 2008 @ 13:55 schreef Kuukske het volgende:
Wat had jij op je boterhammen?
Milner gerijpt met 40 % minder vetquote:Op maandag 1 september 2008 13:55 schreef Kuukske het volgende:
Wat had jij op je boterhammen?
Ik had een boterham met 20+kaas en een boterham met kipfilet.quote:Op maandag 1 september 2008 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Milner gerijpt met 40 % minder vet![]()
En jij?
Pff.. studenten.quote:
Als je 't vind, let me knowquote:Op maandag 1 september 2008 14:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat was ik al aan het zoeken, kan het alleen ff niet meer vinden
Ik denk dat ie zn bericht verwijderd heeftquote:
Smoesjesquote:Op maandag 1 september 2008 15:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie zn bericht verwijderd heeft
Waarom kan ik het dan niet meer vinden?quote:
Ga geld sparen voor ditquote:Op maandag 1 september 2008 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
verveeeel me
Sjow zou dat volgens mij moeten kunnen terugvinden als het verwijderd isquote:Op maandag 1 september 2008 15:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
Waarom kan ik het dan niet meer vinden?
Nee, alleen (F)A's geloof ik..quote:Op maandag 1 september 2008 15:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
Sjow zou dat volgens mij moeten kunnen terugvinden als het verwijderd is
Er zijn een paar opties waar het zou kunnen staanquote:Qu, bezorg je hem eens het topic, dan kan hij gaan zoeken
grmbl...quote:Op maandag 1 september 2008 16:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Enkel (F)A's kunnen verwijderde berichten lezen/zien. Ik zie ze niet
Wat heb ik nou aan jou?quote:Op maandag 1 september 2008 17:46 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb alleen een afgekloven ijsstokje in de aanbieding momenteel.
Niet zo heel veel.quote:
quote:
quote:Op maandag 1 september 2008 17:46 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb alleen een afgekloven ijsstokje in de aanbieding momenteel.
quote:Op maandag 1 september 2008 17:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Niet zo heel veel.
*knuffel geeft.
Wat moet ik met 200 foto's en 100 usericons? Headerrotatie? What the hell is THAT?quote:
Sorry hoor, ik moet hier even op reageren. Denk je nou serieus, dat een user als Fles, die echt wel weet hoe het reilt en zeilt op Fok, aan een abbo begint? Doewd.quote:
Dat dus.quote:Op maandag 1 september 2008 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat moet ik met 200 foto's en 100 usericons? Headerrotatie? What the hell is THAT?
Voor bij de Baggerlayout. Heb je zelf keuze voor headersquote:Op maandag 1 september 2008 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat moet ik met 200 foto's en 100 usericons? Headerrotatie? What the hell is THAT?
Wat wordt er überhaupt onder headers verstaan dan?quote:Op maandag 1 september 2008 18:14 schreef Sjowhan het volgende:
Voor bij de Baggerlayout. Heb je zelf keuze voor headers![]()
Weet je hoeveel foto's, usericons en headers ik voor het zelfde geld op mijn eigen webruimte kan plaatsen?quote:Op maandag 1 september 2008 @ 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 september 2008 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat wordt er überhaupt onder headers verstaan dan?
Die felgekleurde onzin rondom de Logout | Wijzig profiel | Opties | etc... menubalk.quote:Op maandag 1 september 2008 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat wordt er überhaupt onder headers verstaan dan?
Mja, heel dat abonnementengedoe is er toch alleen om de lieden met een te kleine e-penis voor een paar euro een tagje te laten kopenquote:Op maandag 1 september 2008 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
juist. Dat dacht ik al. En waarom zou het mij boeien wat ik daar te zien krijg? Kom ik dan niet om posts te lezen en te schrijven?
quote:Op maandag 1 september 2008 19:37 schreef JDude het volgende:
[..]
Mja, heel dat abonnementengedoe is er toch alleen om de lieden met een te kleine e-penis voor een paar euro een tagje te laten kopen.
Het boeit me op zich ook niet zo dat ik er wat voor terug krijg, maar ik vond die 5 jaar wel wat waardquote:Op maandag 1 september 2008 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Ach, ik neem het Danny heus niet kwalijk dat hij een monetaire influx probeert te genereren hoorAlleen voor mij zit er niks bij waarvan ik zeg: "Dat is me geld waard."
En om heel eerlijk te zijn, ik heb het geprobeerd, maar ik kan zo gauw ook even niet iets bedenken wat Fok! me zou kunnen bieden, en waarvoor dat WEL zou gelden. Eigenlijk.
Dan had je dat tagje wel uitgezet, patserquote:Op maandag 1 september 2008 19:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
Het boeit me op zich ook niet zo dat ik er wat voor terug krijg, maar ik vond die 5 jaar wel wat waard
Dat kan nog nietquote:Op maandag 1 september 2008 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan had je dat tagje wel uitgezet, patser
Gaaf, testfase systemen in productie nemenquote:
Ik vind het, ondanks danny, ook wel leuk op fok. En das me best wat waard.quote:Op maandag 1 september 2008 @ 19:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
Het boeit me op zich ook niet zo dat ik er wat voor terug krijg, maar ik vond die 5 jaar wel wat waard
Dat is oud nieuws Flashquote:Op maandag 1 september 2008 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Zelfs voor stofzuigerzakken hoef je niet meer de stad in, die kan je gewoon online bestellen
Als hij dan ook speciale Fok! stofzuigerzakken wil gaan verkopen is wij wat mij betreft te laatquote:Op maandag 1 september 2008 20:33 schreef Sjowhan het volgende:
Shop.fok.nl bestaat nog niet.
Danny vond 't wel een goed idee, dus maakt het nog aan
Die stofzuigerzakken zijn natuurlijk enkel los te koop, niet icm een aboquote:Op maandag 1 september 2008 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe geil zou dat zijn trouwens
Een speciale Fok! stofzuiger. Met speciale Fok! Stofzuigerzakken. Die bij iedere zuigbeurt (zuigbeurt) constant gaat gillen "Bagger! Slotje! Mijn Kamer, wat DOE je??!!"
DAN zou ik wel een abbo nemen
Bedrukt met je usernotes dan zekerquote:Op maandag 1 september 2008 21:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Die stofzuigerzakken zijn natuurlijk enkel los te koop, niet icm een abo
quote:Op maandag 1 september 2008 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bedrukt met je usernotes dan zeker
Gewoon, chronologisch, Arial 12 pts. En dat het dan iedere 40 zakken rouleertquote:Op maandag 1 september 2008 21:11 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Een handje vol? Of dan dat je ze zelf mag uitzoeken?
Ik heb echt precies hetzelfdequote:Op maandag 1 september 2008 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ow gut, er is wat aan de hand of zoquote:Op maandag 1 september 2008 21:38 schreef Sjowhan het volgende:
Dirk_H forum admin
Zijn alle abbo houders nu opeens crew?
Oh my god... is dat niet diezelfde die al heel lang zit te roepen dat de crew zo rot is?quote:Op maandag 1 september 2008 21:38 schreef Sjowhan het volgende:
Dirk_H forum admin
Zijn alle abbo houders nu opeens crew?quote:Op maandag 1 september 2008 21:38 schreef Sjowhan het volgende:
Dirk_H forum admin
Het is alleen het tagjequote:Op maandag 1 september 2008 21:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oh my god... is dat niet diezelfde die al heel lang zit te roepen dat de crew zo rot is?
Ik ben geen crew, alleen dat linkje onder [pimp abohouder] link naar een crew pagina op de fp, die weer door gaat naar mn fotoboek.quote:Op maandag 1 september 2008 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Als je nou WEL abbohouder maar NIET crew wil zijn? Wat dan???????????
Tot nu toe kan je het ook nog niet, allene mensen met een Nederlandse bankrekening én iDeal kunnen abonnee wordenquote:Op maandag 1 september 2008 21:40 schreef leonieke het volgende:
Moesten ze nu eens een snel forum garanderen, dan zou ik het nog overwegen, denk ik... denk ik![]()
De mogelijkheden vind ik nu eigenlijk niet de moeite om daarvoor te betalen
zoiets jaquote:Op maandag 1 september 2008 17:56 schreef Kuukske het volgende:
Oeh, kwartet. Lang geleden. Lekker puh.
Ah kijk, makkiequote:Op maandag 1 september 2008 21:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
Tot nu toe kan je het ook nog niet, allene mensen met een Nederlandse bankrekening én iDeal kunnen abonnee worden
Discriminatie WTFquote:Op maandag 1 september 2008 21:51 schreef leonieke het volgende:
Ah kijk, makkie![]()
Maar wat een discriminatie!!![]()
![]()
![]()
Ja, maar dat wil dan toch niet zeggen dat je mij daarom minder graag moet zien? Ik heb niets te maken met die keuze in 1830quote:Op maandag 1 september 2008 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Discriminatie WTF![]()
1830 was jullie eigen keuze
stell'tje kutbelgen![]()
Neuh jij bent gewoon een lekker seksdierquote:Op maandag 1 september 2008 22:10 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, maar dat wil dan toch niet zeggen dat je mij daarom minder graag moet zien? Ik heb niets te maken met die keuze in 1830![]()
Heb je al gemaild enzo?quote:
Ik was ff bezig jaquote:Op maandag 1 september 2008 23:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Julie zitten me allemaal uit te lachen stelletje schorum
Stel niet uit tot morgen wat je ook vandaag kan doenquote:
vandaag is nog lang. Maar conceptueel heb je absoluut gelijkquote:Op dinsdag 2 september 2008 00:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
Stel niet uit tot morgen wat je ook vandaag kan doen
Daarom ga ik nu ook maar slapenquote:Op dinsdag 2 september 2008 00:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vandaag is nog lang. Maar conceptueel heb je absoluut gelijk
* Noteert .quote:Op maandag 1 september 2008 19:55 schreef mcDavid het volgende:
Ik vind het, ondanks danny, ook wel leuk op fok. En das me best wat waard.
Dus als de users die het zo tof maken trek hebben in een biertje, kom gerust langs!
Waar?quote:Op dinsdag 2 september 2008 08:40 schreef Pheno het volgende:
Tettenpost!
"Hoi doc, mijn knie doet het niet. wat denk je, kun je er nog wat mee of moet ik een nieuwe bestellen?"quote:Op dinsdag 2 september 2008 @ 08:45 schreef Dr_Flash het volgende:
toch maar even naar de dokter vanmiddag. Knie fixen graag, snel
Vreemd he, als je je zou kunnen vermaken is dat geen probleem, maar zo gauw je iets gezondheidstechnisch hebt is het zo kut. Mensen hier ook: je hebt 2 maanden thuis gezeten, lekkere vakantie gehad? WTF, sterf bloedhonden!?quote:
Zoiets ja. Als hij maar geen rust gaat voorschrijven, want dat zal lastig wordenquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
"Hoi doc, mijn knie doet het niet. wat denk je, kun je er nog wat mee of moet ik een nieuwe bestellen?"
Sja er zijn nou eenmaal mensen die voor de lol hun darmen laten spoelen!quote:Op dinsdag 2 september 2008 @ 11:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vreemd he, als je je zou kunnen vermaken is dat geen probleem, maar zo gauw je iets gezondheidstechnisch hebt is het zo kut. Mensen hier ook: je hebt 2 maanden thuis gezeten, lekkere vakantie gehad? WTF, sterf bloedhonden!?
Ik snap die mensen nietquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:01 schreef mcDavid het volgende:
Sja er zijn nou eenmaal mensen die voor de lol hun darmen laten spoelen!
Ja, helemaal als je het van de buitenkant niet kan zien.quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vreemd he, als je je zou kunnen vermaken is dat geen probleem, maar zo gauw je iets gezondheidstechnisch hebt is het zo kut. Mensen hier ook: je hebt 2 maanden thuis gezeten, lekkere vakantie gehad? WTF, sterf bloedhonden!?
jpg? Dan moet je in verkenner naar zo'n bestand toe, shift-rechtermuisknop. Je hebt dan de optie: "open with". Daarbij kun je je programma kiezen en ook als default instellen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja, helemaal als je het van de buitenkant niet kan zien.En die k*t pillen werken niet.
En ik erger me nu dood aan msn, die opent bestanden in photoshop en ik kom er maar niet achter
waar ik dat kan veranderen.
Maar dat heb ik al tig keer gedaan, en door "iets" springt het toch weer naar adobe na een paar dagen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
jpg? Dan moet je in verkenner naar zo'n bestand toe, shift-rechtermuisknop. Je hebt dan de optie: "open with". Daarbij kun je je programma kiezen en ook als default instellen.
Ah, start je adobe wel eens op die dan automagisch checked of jpg aan hem gekoppeld is? Misschien daar ergens bij de preferences kijken.quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar dat heb ik al tig keer gedaan, en door "iets" springt het toch weer naar adobe na een paar dagen.
Uhm kan dat dus ook al? Daar heb ik nog nooit naar gekeken. Goede tip.quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, start je adobe wel eens op die dan automagisch checked of jpg aan hem gekoppeld is? Misschien daar ergens bij de preferences kijken.
Dat doet de shift rechter ook. Alleen als adobe elke keer checked of het standaard met hem geopend wordt en dat weer terugzet...quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:58 schreef mcDavid het volgende:
[ergens in een explorer venster:]
extra -> mapopties -> bestandstypen -> juiste extensie opzoeken -> standaard actie instellen
Zal wel ergens een registersleutel zijn denk ikquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doet de shift rechter ook. Alleen als adobe elke keer checked of het standaard met hem geopend wordt en dat weer terugzet...
Dat is het ook. Maar in windows is alle sop meerdere manieren te benaderen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal wel ergens een registersleutel zijn denk ik
En anders vraag je hier maar nerdy adviesquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:26 schreef Bengeltje het volgende:
Jullie praten hocus pocus hoor.![]()
Maar goed, eerst volgende keer dat ik adobe opstart ga ik die eens uitpluizen.
Qutie.![]()
Dan ga je al beter van start dan ikquote:Op dinsdag 2 september 2008 @ 13:51 schreef qu63 het volgende:
Ff zwaaien vanaf school
Mn inloggegevens werken iig
Mag je nog wel bier drinken?quote:Op dinsdag 2 september 2008 @ 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
verrekte kutzooiHet is dus idd een peesontsteking / beschadiging / irritatie, wat ik al dacht. EN het komt door het zwemmen schijnbaar
Auw... Probeer je gezond te doenquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
verrekte kutzooiHet is dus idd een peesontsteking / beschadiging / irritatie, wat ik al dacht. EN het komt door het zwemmen schijnbaar
Valt dan nog meequote:
Ik kan er over meepraten.quote:
quote:
quote:
Zo te zien is het bijna etenstijd. Jammer dat het zo hard regent anders ging ik even naar de supermarktquote:Op dinsdag 2 september 2008 @ 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
thuis. Dat was het wel zo'n beetje
Aardig he?quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Dus als je bij een bank in Finland met je Creditcard 200 euro opneemt, dan kost je dat ter plaatse al 217,40, en later thuis blijkt dat de ING voor "kosten geldopname" nogeens 6,52 wil hebbenDat is dus 23 euro en 92 cent aan "kosten" om over mijn eigen 200 euro te kunnen beschikken. Een bescheiden procentje of 12. Leuk
Ik had voor 8 cent meer 48 blikken fins bier mee naar huis kunnen slepen vanaf de teksfrie boot.quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:12 schreef Pheno het volgende:
Aardig he?
edit dan maarquote:Op dinsdag 2 september 2008 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
krijgen we nogeens tieten te zien hier eigenlijk?
Is dat niet een item in de KSC?quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
krijgen we nogeens tieten te zien hier eigenlijk?
Nogal.quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:53 schreef Kuukske het volgende:
Doewd. Wat lelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |