Dat duurde ffquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Fles
Qutie.quote:
Wees niet bang, men is alleen erg negatief, maar daar wen je aan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:06 schreef Banzaiaap het volgende:
Pfew, ik dacht al dat het ergens over zou gaan. Mooi!
Najaaaquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:10 schreef Bengeltje het volgende:
Wees niet bang, men is alleen erg negatief, maar daar wen je aan.
Dat was toch al bekend. Tenminste bij mij wel.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:54 schreef qu63 het volgende:
Waar is buzzer?
Buzzer gaat toch een keer op zwart
Ynske vertelde inderdaad zoiets bij de BBQ meet bij Fles, maar had nog niks vanuit Fok gehoordquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat was toch al bekend. Tenminste bij mij wel.
Vind het wel jammer, hij was zeer oke.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ynske vertelde inderdaad zoiets bij de BBQ meet bij Fles, maar had nog niks vanuit Fok gehoord
En weer thuisquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:59 schreef qu63 het volgende:
* qu63 zit nu op de fiets in de buurt van Weesp
Valt wel mee, alleen ik ga niet in een rechte lijnquote:
tegen de tijd dat ik bij jou ben is het ijs al gesmoltenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:54 schreef mcDavid het volgende:
Kon je hier niet ff ijs langs brengen?
quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:27 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/news/172(...)oed_aan_waslijn.html
sterf, idioten
Mensen die genoeg geld hebben en alles door een wasserette laten doen?quote:Op zondag 31 augustus 2008 09:00 schreef Pheno het volgende:
Soms vraag ik me af wie regeltjes bedenkt. En waar die wonen, hoe die het leven beleven en of ze wel eens buiten komen. En dan niet alleen over Roemenie overigens.
Ik wil de onderbroeken van Bos en Donner bv niet voor me zienquote:Op zondag 31 augustus 2008 09:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mensen die genoeg geld hebben en alles door een wasserette laten doen?
Waarom zie ik nu gelijk van die witte opa onderbroeken voor me.quote:Op zondag 31 augustus 2008 09:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil de onderbroeken van Bos en Donner bv niet voor me zien
quote:Op zondag 31 augustus 2008 09:54 schreef Troel het volgende:
Nouja, ik houd er zelf niet van om mijn ondergoed enzo buiten aan de waslijn te hangen. We hebben dan ook niet eens een droogmolen
Mijn buurman hoeft echt niet te zien wat voor ondergoed ik draag hoor
quote:Volgens de gemeente is Timisoara een echte moderne Europese stad.
Kortzichtige burenquote:Op zondag 31 augustus 2008 09:54 schreef Troel het volgende:
Nouja, ik houd er zelf niet van om mijn ondergoed enzo buiten aan de waslijn te hangen. We hebben dan ook niet eens een droogmolen
Mijn buurman hoeft echt niet te zien wat voor ondergoed ik draag hoor
Nee, maar dat doet niemand. Je haalt m eerst door de wasmachine en pas als het schoon is hang je het buiten. Om te drogen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 10:39 schreef Pheno het volgende:
Ik hang alleen de vuile was niet buiten.
Ken je gezegdenquote:Op zondag 31 augustus 2008 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, maar dat doet niemand. Je haalt m eerst door de wasmachine en pas als het schoon is hang je het buiten. Om te drogen.
Niet meer lopen?quote:Op zondag 31 augustus 2008 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
idd
Anyway, ik ga vandaag maar eens niet op kraamvisite. Ik kan eigenlijk gewoon niet meer lopen.
Nauwelijks dan. Op en neer naar de WC is al een hele expeditiequote:
Ik ga ook niet op kraamvisite, al heeft dat weinig met mijn loopvermogen te makenquote:Op zondag 31 augustus 2008 @ 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
idd
Anyway, ik ga vandaag maar eens niet op kraamvisite. Ik kan eigenlijk gewoon niet meer lopen.
Zo hey, dat gaat dan echt niet lekker.quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nauwelijks dan. Op en neer naar de WC is al een hele expeditie
Hoi.quote:Op zondag 31 augustus 2008 @ 12:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zo hey, dat gaat dan echt niet lekker.Beterschap.
qutie.Leo.
Jortk Sjow.
Hoe komt het?quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nauwelijks dan. Op en neer naar de WC is al een hele expeditie
Geen idee. Zomaar gekomen, het begon een beetje te irriteren en het ging van kwaad tot erger. Het is ook niet dik of blauw of zo, het doet alleen knaters veel pijnquote:
Morgen naar de huisdok dus?quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee. Zomaar gekomen, het begon een beetje te irriteren en het ging van kwaad tot erger. Het is ook niet dik of blauw of zo, het doet alleen knaters veel pijn
denk t maar wel ff jaquote:
Je wordt oud Flesquote:Op zondag 31 augustus 2008 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Gedoucht. EN meteen maar even zoeen elastische steunkous om die knie getrokken. Kutzooi.
Op zich is dat te hopen natuurlijkquote:
Ach, met softwarematige upgrades kom je ook al een eindquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op zich is dat te hopen natuurlijkAlleen wat hardware replacement her en der zou niet gek wezen
Jawel, maar stoppen met zuipen repareert mijn knie nietquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ach, met softwarematige upgrades kom je ook al een eind
Zou best kunnen, sinds wanneer heb je 't precies?quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Zou het een peesontsteking kunnen zijn of zo?![]()
Normaal breek ik altijd botten en zo, maar nu niet
Succes dan morgenochtendquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:58 schreef Sjowhan het volgende:
Ik wist dat er een nadeel aan laat uit bed komen was, maar was het ff vergeten. Het niet op tijd kunnen slapen
Het is me dus niet geluktquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
Succes dan morgenochtend
Ik heb morgen mn eerste officiële vrije dag in 4 jaar![]()
Is er weer een prijzenfestival? Je ava, wat doe je?quote:Op maandag 1 september 2008 08:15 schreef Kuukske het volgende:
Zucht. Ik heb niet zo bar veel zin vandaag.
Een weekje doorbijten.quote:Op maandag 1 september 2008 08:15 schreef Pheno het volgende:
Is er weer een prijzenfestival? Je ava, wat doe je?
Snif.quote:Op maandag 1 september 2008 08:16 schreef Kuukske het volgende:
Ik zie het zelf overigens niet. Ik ben hier nog altijd blauw met botje.
Zou ik ook niet doen nee.quote:Op maandag 1 september 2008 08:45 schreef Bengeltje het volgende:
Zo hey, ik heb 7 notes.Jammer dat ik ze niet kan inzien.
Ga er geen ¤4.50 voor betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |