Nonnen waren toch de grootste afnemers van dildo's en vibro's? Stond laatst in de krant.quote:
Werkelijk>quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:01 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Nonnen waren toch de grootste afnemers van dildo's en vibro's? Stond laatst in de krant.
Oeh, zou Gracia ook weer auditie doen? (of is ze al langs geweest?quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:00 schreef pussydeluxe het volgende:
Stem klinkt als een transexuele vrouw.
Nog niet geweest, maar in het eerste topic zaten we al op haar te wachten!quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:04 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Oeh, zou Gracia ook weer auditie doen? (of is ze al langs geweest?)
Oh, ik begin net te kijken.quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog niet geweest, maar in het eerste topic zaten we al op haar te wachten!
Ach jij kwam al klaar toen ze hem van schoen naar kop tilten en zijn breathy stemmetje hoorde.quote:
Wie!!! Over wie hebben jullie het??quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:07 schreef Karina het volgende:
Dat is toch zo'n domme trut die nicht van Gordon.
Daar heb ik ook niet veel voor nodig hoor, dus zoveel zegt dat niet.quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:07 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ach jij kwam al klaar toen ze hem van schoen naar kop tilten en zijn breathy stemmetje hoorde.
Die van nu toch?quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:07 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Wie!!! Over wie hebben jullie het??
Vind ik ookquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:06 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Oh, ik begin net te kijken.Gracia is altijd wel leuk.
.
Deborah.quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:18 schreef Greys het volgende:
De nicht van Gordon heeft al een single met Goor samen uitgebracht een tijd geleden
Staan ze niet op Joetjoep ofzo?Hoe heette ze ook alweer? Rebecca? Ramona? Zoiets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |