Moet je aan dinges vragen. Die weet de precieze minuten. Ik schat zo'n 16.8 minuten beeld voor roef. incl reclame/voorproefjes etc.quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:47 schreef Svensational het volgende:
Is Roef eigenlijk nog in beeld geweest behalve dan in die douche?
En Lotusquote:
Toch maar niet.quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:50 schreef BVO het volgende:
Hey, SS, onze Nigel van deze serie.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:50 schreef BVO het volgende:
Hey, SS, onze Nigel van deze serie.
Deze nu ook welquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Leuke dame!
Hij heeft een raar hoofd.quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:52 schreef rene90 het volgende:
Wat vinden jullie van het nieuwe jurylid trouwens, ik vind hem wel oke.
Hij is lekker kritisch, houd ik wel van, hij was toch van Sterren dansen op het IJs?quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:52 schreef rene90 het volgende:
Hij verblijkt een beetje bij patricia's geilheid.quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:52 schreef rene90 het volgende:
Die schele toch?quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:53 schreef Liquidootje het volgende:
Ik dacht precies hetzelfde! Die vrouw van totaltouch, wist haar naam even niet meer
Dat was toch ook de sidekick van Marianne van Wijnkoop tijdens ... ehm... was dat X-factor?quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:52 schreef rene90 het volgende:
Nee geen side kick, maar de bitchquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was toch ook de sidekick van Marianne van Wijnkoop tijdens ... ehm... was dat X-factor?
quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was toch ook de sidekick van Marianne van Wijnkoop tijdens ... ehm... was dat X-factor?
Ik heb werkelijk waar geen idee eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
BVO?quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:57 schreef alwaysthebest het volgende:
Daar heb die vent met de blocnote weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |