Het komt door haar, Amy Wijnhuis.quote:
Jij faalt net zo hard in lezen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Het komt door haar, Amy Wijnhuis.
Het is allemaal 1 pot nat, geef mij maar Miley Cyrusquote:
Ga je overigens ook naar haar concert in de Melkweg?quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:03 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Het is allemaal 1 pot nat, geef mij maar Miley Cyrus
Ja maar een maat van mij is dan op vakantie maar als ze in de HMH komt issie weer terug maar hij wil niet alleen gaanquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:03 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ga je overigens ook naar haar concert in de Melkweg?
Ach, d`r album is wel tof. Maar ik ben geen groupie van haar ofzo.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar een maat van mij is dan op vakantie maar als ze in de HMH komt issie weer terug maar hij wil niet alleen gaandus heb ik me maar weer opgeofferd.
Mja, ik ga best veel concerten af en anders was ik alleen naar melkweg gegaan. Denk dat ik daarna ook wel genoeg van d'r hebquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:10 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ach, d`r album is wel tof. Maar ik ben geen groupie van haar ofzo.
Ja, ik vind Miley echt niksquote:
Ach, sommige artiesten kan een paar keer achter elkaar zien zonder er genoeg van te hebben. En bij andere artiesten heb je het na 1 keertje wel gezienquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mja, ik ga best veel concerten af en anders was ik alleen naar melkweg gegaan. Denk dat ik daarna ook wel genoeg van d'r heb
[..]
Waarom zou ze knap moeten zijn om goed te kunnen zingen en te acteren enzo?quote:Ja, ik vind Miley echt nikssorry. Ik vind r niet eens knap. En dat er constant foto's "lekken" is ook gewoon publiciteit vragen.
Ervaring mee op dit moment?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:28 schreef jordeeeh het volgende:
De kater komt later..
Volgens mij nam ie de sneltrein
quote:You have broken the chain
This coven has grown weak, decadent.
The chain has never been broken,
Not once
Not in 14 centuries
Not since we elders first began
to leapfrog through time
You will not be shown
an ounce of leniency.
The Council will convene and decide your fate.
You have broken the chain and the Covenant!
You must be judged!
Vet, ik speel ook basgitaarquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:34 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ga een bassgitaar ophalen, fijne dag nog!
Dat zeg ik toch niet? Met "ik vind Miley echt niks" bedoelde ik eigenlijk zingen en acteren.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:28 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ach, sommige artiesten kan een paar keer achter elkaar zien zonder er genoeg van te hebben. En bij andere artiesten heb je het na 1 keertje wel gezien
[..]
Waarom zou ze knap moeten zijn om goed te kunnen zingen en te acteren enzo?
Ga je hoestdrank halen, helpt meestal welquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:42 schreef Agiath het volgende:
Ik heb trouwens echt een soort kinkhoest ofzo.
Ik hoest me een ongeluk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |