En hoe.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:06 schreef GasTurbine het volgende:
Ik zei het toch! Excelsior aan kop!!!!!!!!!!!!!
Cambuurquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:06 schreef GasTurbine het volgende:
Is een speciale host, die herkent losers en wannabees en serveert hen een kruisje.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
doe dat dan ook niet.
[..]
welk kruisje?
Haha, ik lig helemaal dubbel hiero.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:22 schreef slindenau het volgende:
[..]
Is een speciale host, die herkent losers en wannabees en serveert hen een kruisje.
Ik zie die uil gewoon.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:22 schreef slindenau het volgende:
[..]
Is een speciale host, die herkent losers en wannabees en serveert hen een kruisje.
Ik zie die uil gewoon.
Wij staan onderaan en vieren feestquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:06 schreef GasTurbine het volgende:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:22 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ik zie die uil gewoon.
Geef mij maar Andyquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:41 schreef Juicyhil het volgende:
geef mij maar ajax
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geef mij maar AndyTsss meid, geen eens kwaiteitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
haha PWNDquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:53 schreef TVE het volgende:
IK MOET ZO WERKEN!!!!1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |