Sweet 16quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Sweet 16
Nieuwe aflveringen
wat een Homo!
Da's duidelijkquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook. Oh nee dat was dit jaar. Weet er weinig meer van trouwens.
Dat zit je toch al? *knijpt even in Fles. Hallo!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Zal ik ff naast je komen zitten lieve kuukske?
Sweet 23 is veel leuker.quote:
neucken ?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Verder niets tegen homo's natuurlijk.
Oh jaquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat zit je toch al? *knijpt even in Fles. Hallo!
Ja 10 dagen geledenquote:
Met jou altijdquote:
Zeg, homo tot daar an toe. Maar gitariserende homo-honden neuken, mwoaaah daar ben ik nog niet aan toe. Denk ikquote:
Ook weer waar...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar na het sporten echt gaan staan koken doe ik zelden
Heb wel een heel goed italiaans kookboek
mee feestenquote:
Ja heb hier een deeltje of 300 gepost, toen even niet. en ik dacht wel ja kom eens terug.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
D_A wat moet jij hier ineens ???
Wie?quote:
Goed punt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja heb hier een deeltje of 300 gepost, toen even niet. en ik dacht wel ja kom eens terug.
PARTIEEEEEEEEEEEquote:
Hijsmijndeetvoorvanavondquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
D_A wat moet jij hier ineens ???
Ik ook, maar elk jaar weer komen er mensen langs om mijn verjaardag te 'vieren'quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik haat jarig zijn namelijk. Vandaar
Duidelijk wel.quote:
taptaptapquote:
Mijn ouders vinden dat ik 2 keer per jaar jarig ben. Toen ik geboren werd was het hemelvaartsdag ook.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ook, maar elk jaar weer komen er mensen langs om mijn verjaardag te 'vieren'.
Niet zoveel, ik ben gelukkig meestal in de vakantie jarig.
Dé Merel?quote:
Je hebt een jaartje gemist?quote:
Ik kan keigoed zingen. Geen gelul.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:20 schreef Fha het volgende:
Hoop mensen die niet kunnen zingen in nederland zeg.
Deze heb ik, staan echt lekkere dingen in (die ik allemaal nog moet makenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Ook weer waar...
Ik heb wel meerdere kookboeken (die staan te verstoffen op de kast).
woooohoooquote:
quote:
Joh!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:20 schreef Fha het volgende:
Welke is DE? Da's meer de vraag.quote:
Dat is niet verrassend toch?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:20 schreef Fha het volgende:
Niemand.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:21 schreef DR34M3R het volgende:
hahaha, die Dribbel had zeker niet in de gaten dat dit een jubileumtopic is?
feli allemaal
Wie gooit hem dicht?
Ja dat is toch wel mijn conclusiequote:
Nou, misschien. Je hebt r geketst en toen nog een paar honderd keer en toen ging het uit? Vast wel. Maar je weet over wie ik het heb. En ik vraag je alleen maar om haar de groeten te doenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je hebt een jaartje gemist?
1970 was een goed jaar, hè?quote:
1808quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Welke is DE? Da's meer de vraag.
Nee. maar wel verassend hoeveel mensen denken het wel te kunnen.quote:
He getsquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn ouders vinden dat ik 2 keer per jaar jarig ben. Toen ik geboren werd was het hemelvaartsdag ook.
Nou die van Ome Arma. Ken je Fok!kers. Zeg.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Welke is DE? Da's meer de vraag.
Whaah ik ben echt jong hierquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
1970 was een goed jaar, hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |