Die op die 1e, ding uitgelubbertquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:51 schreef McFearless het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verkapt kijk-mij-ontgroening-hebben-gehad postquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:50 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Nou goed, 10 dagen misschien. Mijn intro duurde 8 dagen.
Nee, ik ga een beetje 3 weken tijdens m`n ban lurken in dit topicquote:
Ik zie hem nu pasquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:52 schreef GasTurbine het volgende:
BigKahuna zegt (20:46):
breezersletjes met domme tieten wil ik wel in mn klas hoor
Even voor de 2e keer benadrukken_!
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:52 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Verkapt kijk-mij-ontgroening-hebben-gehad post
Blijf weg dan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:49 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Nou.. gemist... niet meegemaakt. Ik heb FOK! niet gemist..
JA NOU DAN!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:50 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Nou goed, 10 dagen misschien. Mijn intro duurde 8 dagen.
De OP word anders steeds bijgewerkt hoor en die dien je iedere keer door te nemen als je erin gaat posten. Juup kan wel eens een nieuwe disclaimer geplaatst hebben of een nieuwe regel erbij gekomen zijn.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:52 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee, ik ga een beetje 3 weken tijdens m`n ban lurken in dit topic
Ik heb ook nog een levenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De OP word anders steeds bijgewerkt hoor en die dien je iedere keer door te nemen als je erin gaat posten. Juup kan wel eens een nieuwe disclaimer geplaatst hebben of een nieuwe regel erbij gekomen zijn.
Trouwens, wie gaat er dan ook 3 weken gebanned zijnHeb je alle leuke dingen gemist zoals Onur en zo.
mn ogen wat doe jequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:51 schreef McFearless het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jijquote:
quote:
Nee, thank god.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:59 schreef Juicyhil het volgende:
Zo vaak ben ik hier nou ook weer niet...
Juist dan dien je op de hoogte te zijn van de geldende regeltjes.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:59 schreef Juicyhil het volgende:
Zo vaak ben ik hier nou ook weer niet...
gewoon een hooivork in zn reet douwen, dan komt ie niet meer trugquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:01 schreef Paaskonijn het volgende:
Het betekent trouwens wel dat je weg mag blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |