LEKKERRRRRRRRquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:01 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
JE VERGEETquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:33 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
LEKKERRRRRRRR![]()
![]()
*FAPPER-DE-FAPPER-DE-FAP*
quote:
Sinds wanneer bezorgd TNT dingen van de Pabo?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:34 schreef gers het volgende:
Onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer 6312359020 van 24 augustus 2008 hebben wij overgedragen aan TNT post. De bestelling wordt zo spoedig mogelijk op het door u opgegeven afleveradres bezorgd.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ik heb nu wel lekker op jordy gestemd!
quote:
wat heb je besteld ?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:34 schreef gers het volgende:
Onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer 6312359020 van 24 augustus 2008 hebben wij overgedragen aan TNT post. De bestelling wordt zo spoedig mogelijk op het door u opgegeven afleveradres bezorgd.
Je bent een travo?quote:
quote:
Men Are Better Than Women -quote:
quote:Processed: Your account has been charged for the amount of your order. Your order will ship that day.
Hoe duur was ze?quote:
Ja, ik snap eigenlijk ook niet waarom ik blij was dat ie weer terug was.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:38 schreef jordeeeh het volgende:
K begrijp nu waarom jullie blij waren toen Juicyhill gebanned werd.
quote:
OG Locquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:32 schreef GasTurbine het volgende:
IK BEN KANKERLAUW EN IK ZIT IN EEN KANKERKLAS, WILLEN JULLE ME TROOSTEN
Oeps caps
Hihi, waarom ben je gestopt met cursief schrijven?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |