Ja, dat weet ik (goal Litmanen), maar we spelen nu eerst thuis en een 9-0 verdedigen is natuurlijk wel te doen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:27 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ja, maar Ajax speelde eerst uit tegen Maribor 1-1 gelijk.
Middenveld tegen W2 - Lindgren, Emanuelson, Sno.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:24 schreef F1Bas het volgende:
Geen Gabri, hebben wij weer. Wie komt er op zijn plek?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:32 schreef Radegast het volgende:
[..]
Middenveld tegen W2 - Lindgren, Emanuelson, Sno.
Best gevoelig voor schorsingen ook.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:33 schreef denthemen het volgende:
Nu zie je meteen waarom Sno erbij is, Gabri is best gevoelig voor blessures
Inderdaad. Sno en Lindgren voor de verdediging, met Aissati daarvoor.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
![]()
Neuh, zal wel gewoon 4-2-3-1 worden.
Viel mij ook al op, clubs in pot 4 in de CL zijn echt niet aansprekende namenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:29 schreef F1Bas het volgende:
Het voetbal is veranderd, zelfs clubjes uit Cyprus komen in de CL.
wat heb ik gemistquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:24 schreef F1Bas het volgende:
Geen Gabri, hebben wij weer. Wie komt er op zijn plek?
quote:Van Basten: 'Huntelaar vertrekt niet'
vrijdag 29 augustus, door induweza, Amsterdam, 14:22u, Ajaxlife.nl
Ajax-coach Marco van Basten laat in aanloop naar het uitduel tegen Willem II, weten niet te rekenen op een vertrek van z'n spits en tevens aanvoerder.
'Ik zie het niet gebeuren dat Huntelaar vertrekt', aldus Van Basten. 'Ook niet als er een rijke club met een grote zak geld komt?' Coach Marco: 'ik zie dat niet gebeuren, ik hou er ook geen rekening mee.'
Eerder werd Klaas al gelinkt aan Real Madrid, Manchester United, Valencia en Tottenham Hotspur. Ook Arsenal werd nog genoemd. Vooralsnog heeft geen enkele club officieel geboden op de Ajax-spits.
Wat heeft Foppe nou weer geroepen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:50 schreef DJ_Ryow het volgende:
Sno is dus een vervelend mannetjejammer
Wie heeft dat gezegd dan?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:50 schreef DJ_Ryow het volgende:
Dat jij Foppe serieus neemtquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:50 schreef DJ_Ryow het volgende:
Gezeur. Foppe nam Amrabat en Aissati niet mee omdat ze te mondig waren, en geeft nu af op Drenthe en Sno. Misschien moet die man eens in de spiegel kijken en zich hardop afvragen of het wellicht aan hem kan liggen..quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:50 schreef DJ_Ryow het volgende:
Volgens mij 4 uur langer, tot 24 uur dus.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:48 schreef Jnk18 het volgende:
1 sept, 20:00 is de deadline toch he?
Lijkt me ook erg sterk dat KJH nu nog weggaat.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:48 schreef Jnk18 het volgende:
1 sept, 20:00 is de deadline toch he?
Lijkt me ook erg sterk dat KJH nu nog weggaat.
Oh ik las toch ergens in een bericht dat het 20:00 is omdat het internationaal ook zo is.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:54 schreef BoNi het volgende:
[..]
Volgens mij 4 uur langer, tot 24 uur dus.
Ach Foppe vind iedereen irritant lijkt het wel, die man kan ook beter stoppen met zn gezever altijd, hij neemt die spelers wel mee, maar omdat ze het niet zogoed doen zijn ze opeens moeilijk?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:54 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Foppe en een VI journalist die er weken bij is geweest
nope vrijwel alle Europese landen tot 23.59quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:56 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Oh ik las toch ergens in een bericht dat het 20:00 is omdat het internationaal ook zo is.
Mja die 4 uurtjes zullen niet veel uitmaken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |