quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:20 schreef Pritt het volgende:
Die jongens schijten 6 kleuren bagger als ze in een stadion als de Arena komen.
Appeltje eitje, Kozakken Boys is beter.
Moet natuurlijk ook 100% stoeltjes zijn voor europees voetbal. Betwijfel of dat zo is....quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:17 schreef Silenus het volgende:
Het zou denk ik best kunnen dat de wedstrijd niet in Cacak wordt afgewerkt omdat dat stadion zo ultiem brak is. Tegen Dacia Chisinau speelden ze zo te zien ook al in een ander stadion, al weet ik niet welk.
Verre van.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:21 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Moet natuurlijk ook 100% stoeltjes zijn voor europees voetbal. Betwijfel of dat zo is....
Absoluut, maar met alle respect voor Borac Cacak, als we dit niet halen kunnen we de boel maar beter opdoeken. Ik hoop op een zelfde scenario als Maribor 10 jaar geleden, die liepen met z'n 11en de Arena in, open mond en grote ogen, en 25 seconden na het fluitsignaal had Arverladze de 1-0 er al inliggen. Werd toen 9-0 of 9-1 ofzo.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
![]()
We zijn niet in de positie om zo te praten, van onderschatting mag geen sprake zijn.
Inderdaad. We mochten blij zijn met die beschermde status bij de loting.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
![]()
We zijn niet in de positie om zo te praten, van onderschatting mag geen sprake zijn.
Sno mag ik hopen. Anders zie ik niet in waarvoor ie gehaald isquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:24 schreef F1Bas het volgende:
Geen Gabri, hebben wij weer. Wie komt er op zijn plek?
Emanuelson, Sno, Anita.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:24 schreef F1Bas het volgende:
Sno/Urby denk ik.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:24 schreef F1Bas het volgende:
Lindgren en Sno? Of misschien Urby?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:24 schreef F1Bas het volgende:
NK Maribor, heb nog steeds sympathie voor die gastenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Absoluut, maar met alle respect voor Borac Cacak, als we dit niet halen kunnen we de boel maar beter opdoeken. Ik hoop op een zelfde scenario als Maribor 10 jaar geleden, die liepen met z'n 11en de Arena in, open mond en grote ogen, en 25 seconden na het fluitsignaal had Arverladze de 1-0 er al inliggen. Werd toen 9-0 of 9-1 ofzo.
Tuurlijk, maar om nu van tevoren al te zeggen dat het een makkie wordt, vindt ik de goden verzoeken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Absoluut, maar met alle respect voor Borac Cacak, als we dit niet halen kunnen we de boel maar beter opdoeken.
Maar uit hadden we toen al gelijkgespeeld of verloren, toch?quote:Ik hoop op een zelfde scenario als Maribor 10 jaar geleden, die liepen met z'n 11en de Arena in, open mond en grote ogen, en 25 seconden na het fluitsignaal had Arverladze de 1-0 er al inliggen. Werd toen 9-0 of 9-1 ofzo.
quote:Van Basten: "Jansma geschikte algemeen directeur"
Als het aan nieuwbakken Ajax-hoofdtrainer Marco van Basten ligt, wordt Kees Jansma de nieuwe algemeen directeur van Ajax. Van Basten en Jansma werkte eerder al samen bij de KNVB. Van Basten laat in De Telegraaf weten dat die samenwerking hem goed is bevallen en hij eventueel een hereniging wel ziet zitten.
"Het is duidelijk dat ik na mijn periode bij het Nederlands elftal een heel positief beeld van hem (Jansma, red.) heb. Al zie ik zijn rol bij Ajax heel anders dan die hij bij Oranje uitvoert. Ik denk dat hij een geschikte algemeen directeur is", aldus Van Basten. "Ik heb Kees voorgedragen, maar het samenspel bij Ajax is erg belangrijk."
Van Basten kan echter niet zelf beslissen wie de nieuwe algemeen directeur van de Amsterdammers wordt. Dat doet de Raad van Commissarissen. "Maar ik heb er wel een stem in", aldus de oefenmeester. "Op zijn naam zijn diverse meningen losgelaten en uiteindelijk is besloten een headhuntersbureau in te schakelen. Over Kees is nog geen definitief oordeel geveld. Ik hoop nog steeds dat hij wordt aangetrokken."
quote:'Sulejmani is helemaal fit'
Miljoenenaankoop Miralem Sulejmani is net op tijd fit voor de seizoensopening, die morgenavond in Tilburg op het programma staat. De Servische aanvaller kwam geblesseerd naar Ajax en moest lang revalideren. In het oefen/voorbereidingstraject viel 'Mickey' enkele malen in en tegen Murcia startte hij. Toen kreeg hij echter een terugslag. De kans is dus groot dat-ie morgen in de basis staat. 'Sulejmani is helemaal fit', zei Van Basten ter bevestiging.
Cvitanich
Mocht Sulejmani toch niet starten, dan lijkt Dario Cvitanich de meest logische vervanger.
quote:Ajax treft FC Borac in UEFA Cup
De tegenstander van Ajax in de eerste ronde van de UEFA Cup is FC Borac, dat is zojuist in Monaco bij de loting bekend geworden. FC Borac (opgericht in 1926) is een grote onbekende. Het team uit Banja Luka is een van de oudste teams uit het voormalige Joegoslavië. De stad Banja Luka, op 1500 kilometer van Amsterdam, is de tweede stad van Bosnië Herzegovina en tevens ook de hoofdstad van de Servische republiek. Ajax speelt de eerste wedstrijd thuis in Amsterdam.
Rood-blauwe tegenstander
De rood-blauwe komen uit in de hoogste Liga van Bosnië Herzegovina en spelen in het City Stadium of Banja Luka dat een capaciteit heeft van 12000 plaatsen. Slechts 3600 hiervan zijn zitplaatsen, iets wat verplicht is voor wedstrijden die onder de vlag van de UEFA gespeeld worden. In totaal speelde FC Borac slechts een handvol wedstrijden op Europees niveau.
Reactie Miralem Sulejmani
'Natuurlijk gaan we ze verslaan', reageert Miralem Sulejmani na afloop van de loting. De Servische aanvaller meldt dat FC Borac vorig jaar vierde werd in de Servische competitie. Hij kent overigens geen spelers uit dat team.
Ja, maar Ajax speelde eerst uit tegen Maribor 1-1 gelijk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Absoluut, maar met alle respect voor Borac Cacak, als we dit niet halen kunnen we de boel maar beter opdoeken. Ik hoop op een zelfde scenario als Maribor 10 jaar geleden, die liepen met z'n 11en de Arena in, open mond en grote ogen, en 25 seconden na het fluitsignaal had Arverladze de 1-0 er al inliggen. Werd toen 9-0 of 9-1 ofzo.
Sno dan maar. Of Lindgren van kant wisselen en Emanuelson op zijn plaats.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:24 schreef F1Bas het volgende:
Litmanenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:27 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ja, maar Ajax speelde eerst uit tegen Maribor 1-1 gelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |