festivalbierquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:10 schreef reetveter het volgende:
Ik ben trouwens aan de diarree van dat festivalbier
Je bent iemand vergeten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:15 schreef Sackboy het volgende:
Poll: Wie is de grootste KLB SC baas?Broekpaling Paaskonijn BobbyB Agiath Slindenoob GasTurbine De_Ananas RickoCunt Triptamine Gers Reetkever Jitzzze Elfzesendertig Sackboy Postmortum 4EverBlackEyed Afcajos Behangplakker Juicyhil Jordeeeh Schatgraver Maisnon Cypress_Hill Rolfpantoffel TVE McFearless TI_2008 Rythm
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik niet zo te zien, kankersackboyquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:18 schreef jordeeeh het volgende:
Iedereen natuurlijk voor zichzelf stemmen
Ik stem voor iemand anders.
Ik heb de avatars uit de OP gebruikt.quote:
Ja en wie de neuk stemt er nou op Gers?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:18 schreef Sackboy het volgende:
OP JEZELLUF STEMMEN IST VERBOTEN!
Moet je maar zorgen dat je avatar het altijd doet, kankerlul.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:19 schreef BigKahuna het volgende:
Ik sta in de OP, kankerlul.
Nee hoorquote:
Nee.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:20 schreef jordeeeh het volgende:
Te laat dus.
Niet in deze OP.quote:
eentje van de snoepwinkel ?quote:
Zoals ik al verwachtte is er iemand vals aan het spelen.quote:
Dat idee kreeg ik ook al jaquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:26 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zoals ik al verwachtte is er iemand vals aan het spelen.
Gers kanker maar op met je proxy sites.
1 Stem van mij is hierdoor ongeldig, ik moest het even nagaan want ik had al zo'n vermoeden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:27 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat idee kreeg ik ook al ja
Gers is gediskwalificeerd.
Ik zie je er niet tussen staan hoorquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:27 schreef BigKahuna het volgende:
Wtf mankeert jullie dan?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik zie je er niet tussen staan hoor
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:27 schreef BigKahuna het volgende:
Wtf mankeert jullie dan?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |