Horen doe je met je.. haar.quote:Wetenschappers hebben bij dove muizen haarcellen ingebracht die nodig zijn voor het functioneren van gehoorcellen. Hierdoor zouden de muizen weer kunnen horen.
Geen biologie gehad op de middelbare school?quote:
Zesjescultuur.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:35 schreef Picchia het volgende:
Dat behoorde tot de 40% van de stof die je niet hoefde te kennen.
Onthechting zou mij ook een biologisch complexe zaak lijken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:36 schreef sigme het volgende:
Nu is de sloot uitgebaggerd, Rock. Ik ben gehecht aan mijn rug en doe steeds een stuk. Nu stink ik weer eens naar slijk. Misschien toch maar douchen zo.
http://www.timeanddate.com/worldclock/quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:17 schreef Boze_Appel het volgende:
Is het al in de buurt van 17:00?
Weer een dag dichter bij je pensioen hè.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:17 schreef Boze_Appel het volgende:
Is het al in de buurt van 17:00?
De vraag is alleen of ik harder kan leven dan de politiek de pensioenleeftijd naar boven kan bijstellen. Als ik niet hard genoeg leef dan mag ik nooit met pensioen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:07 schreef Autodidact het volgende:
Weer een dag dichter bij je pensioen hè.
Als je maar hard genoeg leeft dan maakt het ook geen zak uit of je nou op je 60e of 75e met pensioen mag.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De vraag is alleen of ik harder kan leven dan de politiek de pensioenleeftijd naar boven kan bijstellen. Als ik niet hard genoeg leef dan mag ik nooit met pensioen.
Dat leek me toen ik nog 16 was een prima eindpunt van m'n leven, op m'n 26e denk ik daar toch net iets anders over.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:39 schreef MrX1982 het volgende:
30 leek me altijd een mooie pensioenleeftijd. Jeugdige onbevangenheid.
Wij kunnen nooit meer met pensioen. Op je zeventigste moet je ophouden en word je gerecycled tot veevoer.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De vraag is alleen of ik harder kan leven dan de politiek de pensioenleeftijd naar boven kan bijstellen. Als ik niet hard genoeg leef dan mag ik nooit met pensioen.
Dat kan ik me goed voorstellen. Op je 30ste met pensioen gaan lijkt me op mijn 26e nog steeds een goed ideequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat leek me toen ik nog 16 was een prima eindpunt van m'n leven, op m'n 26e denk ik daar toch net iets anders over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |