Populisten zijn populair en ik zie het niet als belediging. Je moet verder ook een demagoog zijn wil je het volk leiden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:14 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Krijg je van dit soort tenenkrommende taal echt tranen in je ogen? Het is en blijft een demagoog. Een populist.
Dat zou een enorme verrassing zijn. Romney biedt zoveel tactische voordelen dat ik niemand anders verwacht. Romney bulkt van het geld, en kan in een paar swing states voordeel bieden. Daarnaast heeft Ridge nog een kleine kans denk ik.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:23 schreef Majar het volgende:
Volgens Fox: geen Pawlenty en geen Romney.
McCain's VP is vermoedelijk Sarah Palin
Ja idd. Palin heeft wel het voordeel dat ze vrouw is en Biden haar niet door midden kan zagen, omdat hij anders als vrouw-onvriendelijk wordt gezien. Misschien kan ze ook zwevende Hillary-stemmers aanspreken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:28 schreef Montov het volgende:
[..]
Dat zou een enorme verrassing zijn. Romney biedt zoveel tactische voordelen dat ik niemand anders verwacht. Romney bulkt van het geld, en kan in een paar swing states voordeel bieden. Daarnaast heeft Ridge nog een kleine kans denk ik.
Smoke and mirrors. Sarah Palin is de slechtste keus die McCain kan maken. Het zou zijn hele "Not Ready" campagne tegen Obama ondermijnen. Slechts twee jaar als gouverneur. En ja, ze is ook een celebrity met een tweede plek als Miss Alaska in 1984.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:23 schreef Majar het volgende:
Volgens Fox: geen Pawlenty en geen Romney.
McCain's VP is vermoedelijk Sarah Palin
Het is moeilijk om te weten waar Obama nou precies voor is, die gast schaaft elke week zijn mening bij.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:26 schreef Wheelgunner het volgende:
Obama is voor veilige kernenergie zei die gisteren.
Als de Democraten dat argument gaan gebruiken, kan ze erop wijzen dat ze als VP nog altijd meer ervaring heeft dan Obama die president wil worden. Dus ik denk eigenlijk dat het geen groot probleem hoeft te zijn.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:43 schreef AlanSmitheeJr het volgende:
[..]
Smoke and mirrors. Sarah Palin is de slechtste keus die McCain kan maken. Het zou zijn hele "Not Ready" campagne tegen Obama ondermijnen. Slechts twee jaar als gouverneur. En ja, ze is ook een celebrity met een tweede plek als Miss Alaska in 1984.
Wie weet... Tegelijkertijd is het natuurlijk wel zo, en ik denk dat veel vrouwen dat ongetwijfeld ook wel weten, dat een vrouwelijke vice-president hebben één ding is, maar een vrouwvriendelijk beleid een ander. Als vrouwen een vrouwvriendelijk beleid willen, dan moeten ze voor de Democraten gaan. McCain is anti-keuze. Het kan helpen... maar zo denk ik dat een vice-president die tegen de oorlog is, ook weinig anti-oorlogstemmers zal trekken wanneer de nummer één pro-oorlog is.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:47 schreef Wheelgunner het volgende:
Op zich zou het wel een hoop vrouwelijke twijfelaars om kunnen trekken, misschien een slimme zet.
Omg.....quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:51 schreef SeventhWave het volgende:
[..]
Het is moeilijk om te weten waar Obama nou precies voor is, die gast schaaft elke week zijn mening bij.
Ik weet het niet... Het zorgt voor aandacht op abortus en andere vrouwenissues en dat is nu precies een onderwerp waar McCain het moeilijk mee heeft.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:59 schreef pberends het volgende:
Een vrouw als running mate zou een erg slimme keus zijn van McCain.
Just words...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:59 schreef pberends het volgende:
Geniale speech van Obama gister. Vooral dat binnen 10 jaar onafhankelijk zijn van olie uit het Midden Oosten was indrukwekkend. Volgens mij zullen de oliesjeiks aardig wat miljoenen gaan spenderen om McCain's campagne te steunen en schijten ze 3 kleuren voor Obama als president.
Volgens mij zijn er meer vrouwen die pro-life zijn dan mannen. In de V.S., althans. Pro-choicers stemmen sowieso Obama. Ik denk eerder dat haar onervarenheid een probleem wordt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:02 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik weet het niet... Het zorgt voor aandacht op abortus en andere vrouwenissues en dat is nu precies een onderwerp waar McCain het moeilijk mee heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |