Bij mij is die overtuiging er juist veel meer: Dit is een belangrijk punt:quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:20 schreef Wheelgunner het volgende:
Hmm, misschien overschat ik het belang van running mates, maar mijn overtuiging dat Obama gaat winnen is nu toch wel een beetje minder.
quote:To be clear, the thrust of the Dems' argument will not be that Palin is too inexperienced; it will be that McCain is being disingenuous when he argues that Obama is too inexperienced. This argument will gain wide acceptance among the pundit class, and it will also succeed with voters -- largely because it is correct, and obviously & instinctively so.
Maar ze doet het volgens mij goed bij de conservatieve Republikeinen die een beetje moeite hadden met McCain. De Born-Agains en oerconservatieven zullen haar zien zitten, de wapenbezitters, de plattelanders. Het feit dat ze vrouw is wordt goed gemaakt omdat ze een mooi koppie heeft. Dat zijn groepen die al bijna automatisch Republikeins stemmen, en met haar is dat grotendeels verzekerd heb ik het idee. Dat is een flink blok voor Obama om te overtreffen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:26 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Bij mij is die overtuiging er juist veel meer: Dit is een belangrijk punt:
[..]
+quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:56 schreef tong80 het volgende:
Hans van Baalen nu op Ned-3
Normaal zeggen ze dat de Democraten nog rechtser zijn dan de VD in Nederland.
Maar hij steunt McCain.
Dus voor de Irak oorlog.
Tegen Abortus.
Voor de doodsstraf.
Tegen te veel vrouwen aan de macht.
En verder is de koude oorlog te danken aan Kennedy
Aan de andere kant, het feit dat ze een pas-geboren kind met het down-syndroom heeft, welke ze achterlaat in Alaska, zal niet voor haar spreken bij veel vrouwen met kinderen. Dat zal nog wel hard worden uitgebuit, want ze kan geen verhaal meer houden over hoe belangrijk kinderen zijn en dat abortus slecht is zonder dat ze dat voor de voeten geworpen zal krijgen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:35 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Maar ze doet het volgens mij goed bij de conservatieve Republikeinen die een beetje moeite hadden met McCain. De Born-Agains en oerconservatieven zullen haar zien zitten, de wapenbezitters, de plattelanders. Het feit dat ze vrouw is wordt goed gemaakt omdat ze een mooi koppie heeft. Dat zijn groepen die al bijna automatisch Republikeins stemmen, en met haar is dat grotendeels verzekerd heb ik het idee. Dat is een flink blok voor Obama om te overtreffen.
Veel twijfelende vrouwen zullen alleen vanwege haar geslacht op haar stemmen (misschien ook wel veel homo's),
Stoer! Waar heb je die foto kunnen vinden? Ik was al op zoek naar zo'n plaatje...quote:
Op een Amerikaans forum voor mede-gun nutsquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:42 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Stoer! Waar heb je die foto kunnen vinden? Ik was al op zoek naar zo'n plaatje...
Britney Spears is volgens mij Republikeins. Niet de slimste. Jessica Simpson is volgens mij ook Republikeins.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:24 schreef maartena het volgende:
[..]
Er bestaan ook vooroordelen over de intelligentie van knappe meisjes.
Hmm, ik ben hardstikke pro gun en fan van het 2e amendement, maar ook vegetarier... Dat jagen heb ik toch een beetje een dubbel gevoel bij. Niet dat het erger is dan je vlees uit het koelschap in de supermarkt halen, integendeel, maar toch...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:56 schreef Caesu het volgende:
http://www.grizzlybay.org/SarahPalinInfoPage.htm
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zo is nogal voor het schieten van beren.
Stephen Colbert zal haar wel 100% endorsen nu
De baby was ook mee, net als haar echtgenoot en drie dochters. Alleen haar oudste zoon kon niet aanwezig zijn, die zit in het leger.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:41 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Aan de andere kant, het feit dat ze een pas-geboren kind met het down-syndroom heeft, welke ze achterlaat in Alaska, zal niet voor haar spreken bij veel vrouwen met kinderen.
Ze stond ook al een keer met een pels om haar nek ergens een speech te geven.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:03 schreef Wheelgunner het volgende:
Hmm, ik ben hardstikke pro gun en fan van het 2e amendement, maar ook vegetarier... Dat jagen heb ik toch een beetje een dubbel gevoel bij. Niet dat het erger is dan je vlees uit het koelschap in de supermarkt halen, integendeel, maar toch...
Naar Washington inderdaad. De familie van de vice-President woont niet in het Witte Huis.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:09 schreef Wheelgunner het volgende:
Die verhuizen toch allemaal mee naar het Witte Huis als het zover komt?
Wat een rare conceptualisatie van vrijheid heb je in je hoofd. Vrijheid a la carte.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:03 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Hmm, ik ben hardstikke pro gun en fan van het 2e amendement, maar ook vegetarier... Dat jagen heb ik toch een beetje een dubbel gevoel bij. Niet dat het erger is dan je vlees uit het koelschap in de supermarkt halen, integendeel, maar toch...
Wat was er slecht?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:49 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Haar speech maakt in ieder geval weinig indruk. Ben benieuwd naar de peilingen in de komende weken...
Niet alles dat afwijkt van jouw eigen overtuigingen is raar, fout of immoreel. Als je dat eenmaal in je schedel hebt zul je een stuk gelukker worden...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:27 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wat een rare conceptualisatie van vrijheid heb je in je hoofd. Vrijheid a la carte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |