abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 20:26:04 #251
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_61229624
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 20:20 schreef Wheelgunner het volgende:
Hmm, misschien overschat ik het belang van running mates, maar mijn overtuiging dat Obama gaat winnen is nu toch wel een beetje minder.
Bij mij is die overtuiging er juist veel meer: Dit is een belangrijk punt:
quote:
To be clear, the thrust of the Dems' argument will not be that Palin is too inexperienced; it will be that McCain is being disingenuous when he argues that Obama is too inexperienced. This argument will gain wide acceptance among the pundit class, and it will also succeed with voters -- largely because it is correct, and obviously & instinctively so.
pi_61229711
aardig 'change' en 'hope' verhaaltje van Palin.
http://www.msnbc.msn.com/id/22425001/vp/26457563#26457563
'yes, we can' ontbrak alleen nog.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 20:35:10 #253
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61229852
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 20:26 schreef SuikerVuist het volgende:

[..]

Bij mij is die overtuiging er juist veel meer: Dit is een belangrijk punt:
[..]

Maar ze doet het volgens mij goed bij de conservatieve Republikeinen die een beetje moeite hadden met McCain. De Born-Agains en oerconservatieven zullen haar zien zitten, de wapenbezitters, de plattelanders. Het feit dat ze vrouw is wordt goed gemaakt omdat ze een mooi koppie heeft. Dat zijn groepen die al bijna automatisch Republikeins stemmen, en met haar is dat grotendeels verzekerd heb ik het idee. Dat is een flink blok voor Obama om te overtreffen.

Veel twijfelende vrouwen zullen alleen vanwege haar geslacht op haar stemmen (misschien ook wel veel homo's),

Het verzwakt inderdaad wel een beetje het ervarings-argument van McCain, maar hij zal zeggen dat het in de eerste plaats een race tussen hem en Obama is. Biden was een beetje een losse flodder, als ik nu even rondsnuffel op internet zijn de reacties over Palin veel enthousiaster.
pi_61229922
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 19:56 schreef tong80 het volgende:
Hans van Baalen nu op Ned-3

Normaal zeggen ze dat de Democraten nog rechtser zijn dan de VD in Nederland.

Maar hij steunt McCain.

Dus voor de Irak oorlog.

Tegen Abortus.

Voor de doodsstraf.

Tegen te veel vrouwen aan de macht.

En verder is de koude oorlog te danken aan Kennedy

+
tegen wetenschap.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 20:40:03 #255
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_61229974
Aan de andere kant heeft Joe Biden jarenlang gevochten voor de rechten van de vrouw, met name op het gebied van huishoudelijk geweld, etc, en heeft hij ook diverse wetsvoorstellen omtrent dit onderwerp aangedragen in de Senaat.

Ik kan me voorstellen dat met Joe Biden als keus, dat McCain de bui al zag hangen: Vrouwen gaan vanwege Biden's reputatie, en de kans dat Clinton in het kabinet komt als bijv. Secretary of State voor Obama stemmen.... en ziet McCain geen andere keus dan te kiezen voor een kandidaat die ook vrouwen aan kan trekken.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 20:41:42 #256
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_61230020
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 20:35 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Maar ze doet het volgens mij goed bij de conservatieve Republikeinen die een beetje moeite hadden met McCain. De Born-Agains en oerconservatieven zullen haar zien zitten, de wapenbezitters, de plattelanders. Het feit dat ze vrouw is wordt goed gemaakt omdat ze een mooi koppie heeft. Dat zijn groepen die al bijna automatisch Republikeins stemmen, en met haar is dat grotendeels verzekerd heb ik het idee. Dat is een flink blok voor Obama om te overtreffen.

Veel twijfelende vrouwen zullen alleen vanwege haar geslacht op haar stemmen (misschien ook wel veel homo's),
Aan de andere kant, het feit dat ze een pas-geboren kind met het down-syndroom heeft, welke ze achterlaat in Alaska, zal niet voor haar spreken bij veel vrouwen met kinderen. Dat zal nog wel hard worden uitgebuit, want ze kan geen verhaal meer houden over hoe belangrijk kinderen zijn en dat abortus slecht is zonder dat ze dat voor de voeten geworpen zal krijgen.

*edit* maarja, aan de andere kant, ze is als vrouw zijnde wel wat onkwetsbaarder in de debatten. Biden kan haar nu niet zo hard aanpakken als wanneer ze een man was, dat komt nooit lekker over.

[ Bericht 5% gewijzigd door ethiraseth op 29-08-2008 20:46:53 ]
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 20:42:04 #257
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_61230033
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 20:10 schreef Wheelgunner het volgende:
[ afbeelding ]
Stoer! Waar heb je die foto kunnen vinden? Ik was al op zoek naar zo'n plaatje...
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 20:43:13 #258
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61230061
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 20:42 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Stoer!
Mijn eerste reactie was; Sexy!
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 20:43:58 #259
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61230087
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 20:42 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Stoer! Waar heb je die foto kunnen vinden? Ik was al op zoek naar zo'n plaatje...
Op een Amerikaans forum voor mede-gun nuts
pi_61230210
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 20:24 schreef maartena het volgende:

[..]

Er bestaan ook vooroordelen over de intelligentie van knappe meisjes.
Britney Spears is volgens mij Republikeins. Niet de slimste. Jessica Simpson is volgens mij ook Republikeins.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_61230289
McCain hoeft iedergeval geen Lewinsky meer te zieken.

'ja schat, ik moet overwerken. Kom wat later thuis' tut tut tut

Als ik die 2 op een foto samen zie, zie ik een vieze oude man die een onervaren politicus naar 1 van zijn x aantal huizen meeneemt. Gewoon qua beeldvorming zie ik in Obama/Biden meer uitstraling en klasse dan bij McCain/Palin.
Denk dat het een super keus was geweest voor McCain als ze minder tegen abortus en minder pro creationisme was geweest. De Clinton stemmers lijken me dat juist belangrijke thema's te vinden, maar wie ben ik. Nu lijkt het me wel een goede kandidaat, maar zal niet tegen biden opkunnen in een debat. Qua looks wel...
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_61230473
http://www.grizzlybay.org/SarahPalinInfoPage.htm

zo is nogal voor het schieten van beren.

Stephen Colbert zal haar wel 100% endorsen nu
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_61230541
Deze wilde ik jullie niet onthouden

Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_61230594
Damnit, hoe link je ook al weer een plaatje?
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 21:01:28 #265
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61230624
[img] link [ /img]

zonder spatie
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 21:03:15 #266
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61230676
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 20:56 schreef Caesu het volgende:
http://www.grizzlybay.org/SarahPalinInfoPage.htm

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zo is nogal voor het schieten van beren.

Stephen Colbert zal haar wel 100% endorsen nu
Hmm, ik ben hardstikke pro gun en fan van het 2e amendement, maar ook vegetarier... Dat jagen heb ik toch een beetje een dubbel gevoel bij. Niet dat het erger is dan je vlees uit het koelschap in de supermarkt halen, integendeel, maar toch...
pi_61230678
Ok, mag niet linken van die site. Klik maar even door 'for a laugh'

http://img.waffleimages.c(...)cain%20handshake.jpg
pi_61230814
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 20:41 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Aan de andere kant, het feit dat ze een pas-geboren kind met het down-syndroom heeft, welke ze achterlaat in Alaska, zal niet voor haar spreken bij veel vrouwen met kinderen.
De baby was ook mee, net als haar echtgenoot en drie dochters. Alleen haar oudste zoon kon niet aanwezig zijn, die zit in het leger.

vrijdag 29 augustus 2008 @ 21:09:31 #269
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61230865
Die verhuizen toch allemaal mee naar het Witte Huis als het zover komt?
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 21:15:16 #270
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_61231068
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 21:03 schreef Wheelgunner het volgende:
Hmm, ik ben hardstikke pro gun en fan van het 2e amendement, maar ook vegetarier... Dat jagen heb ik toch een beetje een dubbel gevoel bij. Niet dat het erger is dan je vlees uit het koelschap in de supermarkt halen, integendeel, maar toch...
Ze stond ook al een keer met een pels om haar nek ergens een speech te geven.

Met het dragen van bont heeft ze geen probleem. Tja, het is ook een beetje een industrie in Alaska, het doodknuppelen van beestjes etc, voor hun pels.... En nee, schieten doen ze niet, het bont moet wel heel blijven natuurlijk.

Of veel Republikeinen het uitmaakt? Geen idee..... het ligt er een beetje aan hoe belangrijk het doodmaken van beesten word gevonden tegenover andere politieke punten.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 21:18:44 #271
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_61231183
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 21:09 schreef Wheelgunner het volgende:
Die verhuizen toch allemaal mee naar het Witte Huis als het zover komt?
Naar Washington inderdaad. De familie van de vice-President woont niet in het Witte Huis.
-
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 21:25:17 #272
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61231395
Ah, weer wat geleerd...
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 21:27:18 #273
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_61231473
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 21:03 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Wat een rare conceptualisatie van vrijheid heb je in je hoofd. Vrijheid a la carte.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 21:28:41 #274
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_61231527
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 18:49 schreef SuikerVuist het volgende:

[..]

Haar speech maakt in ieder geval weinig indruk. Ben benieuwd naar de peilingen in de komende weken...
Wat was er slecht?

Ze heeft in ieder geval een sexy geile frisse jeugdige uitstraling. Op de een of andere manier moet ik ook wel aan Fleur Agema denken en verwacht ik ook wat Fleuriaanse dingen... Het wordt wel interessant.
Géén kloon van tvlxd!
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 21:29:20 #275
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61231552
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 21:27 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Wat een rare conceptualisatie van vrijheid heb je in je hoofd. Vrijheid a la carte.
Niet alles dat afwijkt van jouw eigen overtuigingen is raar, fout of immoreel. Als je dat eenmaal in je schedel hebt zul je een stuk gelukker worden...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')