Ja, dat kan ik me ook wel voorstellen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:51 schreef OA het volgende:
Het ligt er wel heel erg aan op welk gebied iemand deskundig is... Sommige 'deskundigen'...
Daarnaast zal het per persoon erg verschillend zijn. Ik kan me zo voorstellen dat Ph. weinig vertrouwen meer heeft in de artsen.
Ja inderdaad. Het is vrijdag. Lol. Ofzo.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:53 schreef OA het volgende:
Tot zover de serieuze noot op de vrijdagmorgen in dit koffiehoekje!
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:54 schreef OA het volgende:
Nog 17 dagen werken en dan mag ik aan een verdiende vakantie beginnen!
O, sorry. Ik had even geen rekening gehouden met de tere zieltjes van mensen die aan schoolvakanties gebonden zijn!quote:
Nee hoor. Hoezo?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:55 schreef OA het volgende:
Is de verwarming bij jullie kapot Kuuk?
Daar ben ik niet aan gebonden hoor.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:56 schreef OA het volgende:
O, sorry. Ik had even geen rekening gehouden met de tere zieltjes van mensen die aan schoolvakanties gebonden zijn!
Omdatquote:
O ja. Je geeft natuurlijk geen les!quote:[..]
Daar ben ik niet aan gebonden hoor.
Uit dit onderzoek iig niet. Geen verklaring. En ik heb het allemaal mee gekeken, ik kon ook niets ranzigs zien. We wachten de allergietest maar af. Daarna zien we wel wat ze nog van plan zijn.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:42 schreef OA het volgende:
[..]
Wanneer denken de deskundigen iets zinnigs te kunnen zeggen?
Bedankt voor het complexquote:
Het zal ook eens meezitten he...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uit dit onderzoek iig niet. Geen verklaring. En ik heb het allemaal mee gekeken, ik kon ook niets ranzigs zien. We wachten de allergietest maar af. Daarna zien we wel wat ze nog van plan zijn.
Want jij hebt een lelijke kont én kleine tieten?quote:
Ohh, ja. Het Glazen Huis komt naar Breda, in december. Hopelijk hebben we het dan gezellig samen koud op de meet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:59 schreef OA het volgende:
Omdat
Breda #135. Vernikkelen van de kou. Mét 3FM. In december.
[..]
O ja. Je geeft natuurlijk geen les!
nee ook een lekkere kontquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:01 schreef OA het volgende:
[..]
Want jij hebt een lelijke kont én kleine tieten?
Heb je iig 1 positief puntquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee ook een lekkere kont![]()
maar ook kleine tieten
Nog 204 dagenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:54 schreef OA het volgende:
Nog 17 dagen werken en dan mag ik aan een verdiende vakantie beginnen!
Zo zijn we. Sorry hoor. Jullie hebben last van een ander size-complex.quote:
Das wel waar, maar heb meer in mn mars dan alleen een lekkere kontquote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zo zijn we. Sorry hoor. Jullie hebben last van een ander size-complex.
Dit jaar zit niets mee. Begin september vorig jaar al een total loss ongelukje in een kettingbotsing, vanaf toen ging op de resi naar japan en het winnen en gaan van de reis naar istanbul alles misquote:
Wat dan?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zo zijn we. Sorry hoor. Jullie hebben last van een ander size-complex.
De lengte van je treinspoorquote:
De grootte van je middelste teenkootje natuurlijk!quote:
Vond ik die van mij beterquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De grootte van je middelste teenkootje natuurlijk!
Ik ben zeer tevreden met al mijn 11 tenen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De grootte van je middelste teenkootje natuurlijk!
Ah, vandaar!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohh, ja. Het Glazen Huis komt naar Breda, in december. Hopelijk hebben we het dan gezellig samen koud op de meet..
Niks mis met kleine tietenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee ook een lekkere kont![]()
maar ook kleine tieten
edit: nu ik eens goed kijk:
mijn tieten zijn toch groter dan die
29 weken en 1 dag maar...quote:
Ik hoop het voor jequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit jaar zit niets mee. Begin september vorig jaar al een total loss ongelukje in een kettingbotsing, vanaf toen ging op de resi naar japan en het winnen en gaan van de reis naar istanbul alles misAlleen kut dat ik in Istanbul ook last van, even doorbijten dan maar
Dus misschien stopt het over een week, dan is het rampjaar afgesloten
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:08 schreef Pheno het volgende:
Ik ben zeer tevreden met al mijn 11 tenen.
Zeg dat wel. oh, dat deed je.quote:
Valt toch wel meequote:
sneller drinkenquote:
Is bij mij zo gebeurdquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:08 schreef dndiek het volgende:
Iemand een complex aanpraten kan heel complex zijn
quote:
Misschien volgend jaar zoveel dagen dat ik maar 3 dagen in de week hoef te werken in dat jaarquote:
Elleuhw Dribbel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Zoik ben aan het werk, maar er is niet veel te doen dus ik ga jullie vervelen
hoi
Omdat Fhaquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:22 schreef DaMart het volgende:
Waarom is dit trouwens deel 955, ipv 995?
Is vast pas driehonderd keer opgemerkt, maarreh, teruglezen? Hier?quote:
Doe eens blauw en zet dat negentje goedquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:22 schreef DaMart het volgende:
Waarom is dit trouwens deel 955, ipv 995?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |