Zodoende...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 06:47 schreef Fha het volgende:
Ja.. ik ben nog steeds ontzettend wakker. Dus ik dacht.. dan haal ik nu wel even door, dan ben ik vanmiddag super gaar en dan ga ik vanavond eindelijk weer een keer lekker op tijd slapen. Hopelijk word mn ritme dan weer een beetje normaler
Jupsquote:
Dat overkomt de besten, ook mét slaap!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 07:06 schreef Fha het volgende:
mogguh![]()
O jesus. ik heb wel een hele dikke fout gemaakt![]()
Dat is altijd goed.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 07:07 schreef Fha het volgende:
bij deze geef ik papier de schuld
Haha gelukkig maarquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 07:07 schreef OA het volgende:
[..]
Dat overkomt de besten, ook mét slaap!
Ik leer het welquote:
Werksequote:
Er zal vast wel iemand zijn die het voor je wil aanpassen als je het lief vraagtquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 07:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Haha gelukkig maarWel erg dat het nog niemand verder was opgevallen
Vast welquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 07:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Er zal vast wel iemand zijn die het voor je wil aanpassen als je het lief vraagt
Stelletje slaapkoppen..quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 07:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Vast welmoeten ze wel eerst even wakker worden.
ja echt schandaligquote:
Die is hier opquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:12 schreef Kuukske het volgende:
Elleuhw luitjes.
* Kuukske deelt groene thee uit.
Wij hebben hier enkel normale pickwick thee. En koffiequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:12 schreef Kuukske het volgende:
Elleuhw luitjes.
Dan pas?quote:
Mwuhahaha.quote:
Je weet niet wat je mist.quote:
Oeh, ik heb groene thee pas ontdekt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:12 schreef Kuukske het volgende:
Elleuhw luitjes.
Ik mis niet veelquote:
Goed bezig. En hallo!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:24 schreef OA het volgende:
Oeh, ik heb groene thee pas ontdekt.![]()
Elke avond heb ik nu wel een bak!
Dat zegt ze toch?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar dan kun je het toch ook niet missen, als je het niet kent?
Hoe is het in het Brabantse land?quote:
Ze zegt dat hij niet weet wat hij mist, maar hij mist niets, want hij kan het niet missen. Hij kent het immers nietquote:
Borrelt alles nog?quote:
Druk! Gelukkig is het bijna weekend.quote:
The mind.quote:
Wanneer denken de deskundigen iets zinnigs te kunnen zeggen?quote:
Zeggen die ooit wat zinnigs dan?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:42 schreef OA het volgende:
[..]
Wanneer denken de deskundigen iets zinnigs te kunnen zeggen?
Ik vind van wel. Maar wie ben ik.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:48 schreef JortK het volgende:
Zeggen die ooit wat zinnigs dan?
Het ligt er wel heel erg aan op welk gebied iemand deskundig is... Sommige 'deskundigen'...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Maar wie ben ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |