* Boer is.quote:
Ik heb die met dat gekke wijf nog, die ruzie krijgt met Rick om niksquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:53 schreef jna het volgende:
Ik zal morgen het spelletje van henkie uploaden dat ze de slappe lach krijgen
Ook een topperquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:54 schreef jna het volgende:
Ik heb het spelletje ook nog dat Herman en Henkie het samen doen
http://zshare.net/quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:55 schreef jna het volgende:
Piles wat is een goede uploadsite waar ik ze kan uploaden?
Wat doet die andere hand?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:38 schreef Cuegirllie het volgende:
yup net thuis
jantje![]()
Met 1 hand liggend grijp je wel eens mis
quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:42 schreef Cuegirllie het volgende:
was wel gezellig
wss beter dan wat jij vanavond gedaan hebt
Ken 'm wel, gebruik 'm nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:43 schreef jna het volgende:
[..]
Je kent de word/wordt regel nog niet?
Welnee, verschil van humorquote:
de coen en sander show draait niet snacht! en stopt er niet meequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 03:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Het beste radioprogramma van Nederland. Met nu de aller aller aller laatste MIDNR uitzending![]()
Ik zei de beste, niet de slechtstequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 03:00 schreef mash_ het volgende:
[..]
de coen en sander show draait niet snacht! en stopt er niet mee
die ken ik niet dus voor mij nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 03:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Slechtste is overdreven, maar de C&S-show verbleekt bij de vroegere MIDNR![]()
in mijn beperkte wereldjequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 03:04 schreef Piles het volgende:
[..]
In jouw beperkte wereldje zal de C&S-show de beste zijn
Das gemeen van mij
Goed puntquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 03:17 schreef mash_ het volgende:
in mijn beperkte wereldje
ik zal er maar evne niet op reageren![]()
_o-
quote:
Succes danquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:38 schreef Deansensitized het volgende:
Ben nog wakker hoor
Schema omgooien, dus vanavond pas slapen
Dag mevrouwquote:
quote:
Understatement van de dagquote:
Awwwquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:54 schreef Bravebart het volgende:
Het begon al dat er alleen maar nieuwe stijl tentamens waren, terwijl ik oude stijl had geleerd en zou krijgen
Oja en de Deutsche Führer [ afbeelding ] als docent met haar snor en A-bike
Maargoed, ik maar nieuwe stijl proberen, want tja, ik was er nou tochMocht je alleen een analoge rekenmachine gebruiken (dus geen GR)
Naja die had ik niet, dus dan maar oldskool hoofdrekenen
Het tentamen was in het EngelsNou is dat niet zo'n erge ramp, behalve als je termen als kwantummechanische aarschijnlijkheidsrelatie moet kennen in het Engels
Was ik eindelijk klaar, wil ik het inleveren, gaat ze alles zitten checkenIk had niet netjes genoeg geschreven vond ze, terwijl mn handschrift toch best behoorlijk is, als ik het vergelijk met de rest
Ik moest overal eenheden neerzetten, ipv alleen bij het eindantwoord, zoals bij de rest van de vakken
Ik alles opnieuw schrijven, zat ze te zeiken dat ik niet goed geleerd had
Echt ik ben zoooooo klaar met die hoer en dat vak![]()
![]()
Wtf. Maar hebben ze dat nergens aangegeven? Dan zou ik gewoon een brief schrijven naar school dat je het niet eens bent dat je iets krijgt dat niet aangegeven is van te voren.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:54 schreef Bravebart het volgende:
Het begon al dat er alleen maar nieuwe stijl tentamens waren, terwijl ik oude stijl had geleerd en zou krijgen
Oja en de Deutsche Führer [ afbeelding ] als docent met haar snor en A-bike
Maargoed, ik maar nieuwe stijl proberen, want tja, ik was er nou tochMocht je alleen een analoge rekenmachine gebruiken (dus geen GR)
Naja die had ik niet, dus dan maar oldskool hoofdrekenen
Het tentamen was in het EngelsNou is dat niet zo'n erge ramp, behalve als je termen als kwantummechanische aarschijnlijkheidsrelatie moet kennen in het Engels
Was ik eindelijk klaar, wil ik het inleveren, gaat ze alles zitten checkenIk had niet netjes genoeg geschreven vond ze, terwijl mn handschrift toch best behoorlijk is, als ik het vergelijk met de rest
Ik moest overal eenheden neerzetten, ipv alleen bij het eindantwoord, zoals bij de rest van de vakken
Ik alles opnieuw schrijven, zat ze te zeiken dat ik niet goed geleerd had
Echt ik ben zoooooo klaar met die hoer en dat vak![]()
![]()
Naja, we zouden nog 1 her OS krijgen, maar daar wist zij niks vanquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wtf. Maar hebben ze dat nergens aangegeven? Dan zou ik gewoon een brief schrijven naar school dat je het niet eens bent dat je iets krijgt dat niet aangegeven is van te voren.
Is ze Duitse dan ?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:58 schreef Bravebart het volgende:
Oh en ze sprak Duits![]()
![]()
Toen ik vroeg: Alleen eenheden bij het eindantwoord toch?
zei ze: Neeeeeeein, verdammt, overal, bij elk antwoord, verstanden?!! Mein Got
Echt wtfDaar krijg ik dus echt een tyfus kuthumeur van
Mailen, ik zou bellen, dan kun je laten merken dat je hier niet van gediend bent.. Als er iets is beloofd zijn ze volgens mij verplicht het zo te doen en anders binnenkort een herkansingsmogelijkheid te geven zoals je het gewend bent.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Naja, we zouden nog 1 her OS krijgen, maar daar wist zij niks van
Dus ik ga wel ff mailen ja
Jaquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:00 schreef Yesse het volgende:
[..]
Is ze Duitse dan ?
Buitenlands uitschot
Ja naja mailen moet ook voldoende zijn, sowieso kunnen dan alle namen eronder. Eerst maar eens kijken of ik niet door een heldendaad een 6 heb gehaaldquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:02 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mailen, ik zou bellen, dan kun je laten merken dat je hier niet van gediend bent.. Als er iets is beloofd zijn ze volgens mij verplicht het zo te doen en anders binnenkort een herkansingsmogelijkheid te geven zoals je het gewend bent.
Hoop het voor jequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja naja mailen moet ook voldoende zijn, sowieso kunnen dan alle namen eronder. Eerst maar eens kijken of ik niet door een heldendaad een 6 heb gehaald
Nee, maar tochquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:06 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hoop het voor je![]()
![]()
En nu niet meer aan denken je kunt er niets meer aan doen!
quote:
ik slapa beetje altijd rond 4uur in de vakantiequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:44 schreef Piles het volgende:
Hallloooo
Tot nog een beetje beschaafd op tijd hier
Om 4 uur pas slapen
Wat wordt dat morgen
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:55 schreef Yesse het volgende:
[..]
Neem aan dat dan de bak ijs al op is
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:46 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik slapa beetje altijd rond 4uur in de vakantie
och een vriend van me is hier meestal tot een uur of 3. dan zitten we beetje te pokeren of op de ps2quote:
Goh buurvrouw, u hierquote:
Wehehe.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:46 schreef jna het volgende:
[..]
Ja ik ken die gunstige lotingen van Ajax
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:57 schreef jna het volgende:
[..]
Maar als we dit niet redden kunnen we net zogoed de club opdoeken
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:41 schreef Piles het volgende:
Is er helemaal niemand om met je mee te feesten?
Jipje![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:42 schreef Jipje het volgende:Goed dat je het er bij zegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zomaar weekendje weg?
Maak er zus vanquote:
Ohquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Goed dat je het er bij zegt
Zomaar weekendje weg?
Oh bij ons wel hoorquote:
Truequote:[..]
Het zou te makkelijk zijn
Misschien zou ik het in het echt wel zien, maar van foto's nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:00 schreef Bravebart het volgende:
Oh bij ons wel hoorKan niet missen
Probeer eensquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien zou ik het in het echt wel zien, maar van foto's niet
Nu ik het weet zie ik het wel een beetje ja, maar als ik het niet geweten had dan echt niet hoorquote:
Geloof je het nu echt?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Nu ik het weet zie ik het wel een beetje ja, maar als ik het niet geweten had dan echt niet hoor![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Geloof je het nu echt?
Wie heeft trouwens Marco 3 keer op die foto gezet?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Lieve schat, het is niet zn zus. Hij heeft alleen een jonger broertje
Ken het origineelquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]![]()
Ik
Dit is het origineel
[ afbeelding ]
Doe eens liefquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:27 schreef Bravebart het volgende:
Leuk hè, mensen die alles al verpesten binnen de 10 minuten
Cuequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:29 schreef Cuegirllie het volgende:
traaaaaaaaaaalaaaaalaaaaaa
Doe jij eens niet gelijk alles verpestenquote:
Daar was diequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:27 schreef Bravebart het volgende:
Leuk hè, mensen die alles al verpesten binnen de 10 minuten
Ik ging bijna aan mezelf twijfelenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Doe jij eens niet gelijk alles verpesten
Weet ik, daarom quote ik ook nietquote:
Heel goed. Eindelijk iemand die quoten gebruikt zoals het hoortquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Weet ik, daarom quote ik ook niet
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Heel goed. Eindelijk iemand die quoten gebruikt zoals het hoort
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Doe jij eens niet gelijk alles verpesten
Mijn dag is al verpest!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:44 schreef Piles het volgende:
Jullie verpesten mijn vrije dag met dat gekat op elkaar
Nog steeds?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:53 schreef mash_ het volgende:
oh en nu me kamer opruimendat i iets minder maarja
Is het weer zo verquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:56 schreef Cuegirllie het volgende:
We doen hier echt niks op het werk... hoe erg!
achja dat is waar, maar dit is denkwerk.. en dus werkt dat niet.. en we steken elkaar aan, das allemaal kut dus hahaquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:57 schreef Piles het volgende:
Is het weer zo ver
Nou ja, vrijdagmiddag mag dat toch?
Zijn allemaal kleine dingetjes, behalve sociologie dan. Dus dat valt nou ook wel weer meequote:
Gezellig tochquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:03 schreef Cuegirllie het volgende:
achja dat is waar, maar dit is denkwerk.. en dus werkt dat niet.. en we steken elkaar aan, das allemaal kut dus haha
Allemaal kleine kutdingen ja. Waar ik dan weer niks aan kan doen en daar baal ik van.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Zijn allemaal kleine dingetjes, behalve sociologie dan. Dus dat valt nou ook wel weer mee
[..]
Gezellig toch
Mijn spin was ook mooiquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:58 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik net ook!! was best mooi beest maar me camera is mee op vakantie met me ouders
ah die van mij hing aan een draadjequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mijn spin was ook mooi![]()
Maar ook heel snel dus ik kan hem niet fotograferen
Die van mij zit nou te chillen in de zon, onder een doorzichtig dekseltjequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:07 schreef mash_ het volgende:
[..]
ah die van mij hing aan een draadjemidden in de kamer
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die van mij zit nou te chillen in de zon, onder een doorzichtig dekseltje
Haha, ja, dat verwachte ik alquote:
Aparte logica heb jequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:36 schreef Cuegirllie het volgende:
owww over zeelandnet gesproken, eens kijken of ze jan smit nog uitzenden op rtv oost
Hoe je van een internetprovider bij een tv-zender komt vind ik toch redelijk apartquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:40 schreef Cuegirllie het volgende:
aparte logica? ik vind um eig best logisch
hoe kan je dat nou vergeten?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:03 schreef mash_ het volgende:
fuckik vergeet gewoon weer bijna om te eten
ouders zijn er nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hoe kan je dat nou vergeten?gaat jou "maag" dan niet "knorren"?
Leuk hoor, maandag weer het magazijn in... voor onderzoekquote:
Is er een misdrijf gepleegdquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Leuk hoor, maandag weer het magazijn in... voor onderzoek
Ja...quote:
Leuk hoorquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zondag nog maar even een dagje naar Duitsland voordat de studie begint
Zolang je maar niet in het archief gaat kijkenquote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zondag nog maar even een dagje naar Duitsland voordat de studie begint
Ja, de 19e duurt me nog te lang dus dan nog maar een keertje die kant opquote:
Kan ik niet komenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Zolang je maar niet in het archief gaat kijken![]()
[..]
Kan het me niet voorstellenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nee leuk. Zeker live.
Je moet dan ook onder genoeg alcohol zitten als je dat bekijktquote:
Zo kun je alles leuk maken volgens mijquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je moet dan ook onder genoeg alcohol zitten als je dat bekijkt
scherpquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo kun je alles leuk maken volgens mij
Als fanatiek cola drinkertquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:56 schreef Piles het volgende:
[..]
En dat ik nou die opmerking moet maken he
nee oke, dat dat duidelijk isquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je moet dan ook onder genoeg alcohol zitten als je dat bekijkt
Ah daarom is alles zo leuk laatste tijdquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo kun je alles leuk maken volgens mij
Morgenavond weer...quote:
k heb nu ook geen bierquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Morgenavond weer...
en zondag dan weer vroeg op
ben ik blij dat ik de radio niet aan heb staanquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:21 schreef Piles het volgende:
Hoor ik op 3FM net toch een teringherrie, wat blijkt: de nieuwe single van de Jeugd van Tegenwoordig
Doe ik maar niet, anders slaap ik vannacht nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:22 schreef mash_ het volgende:
[..]
k heb nu ook geen biercola vanaaf voor mij
Mail is net weg, avatar ookquote:
WAT?!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:33 schreef Cuegirllie het volgende:
yeah, ik heb zaterdagavond wat te doen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:33 schreef Cuegirllie het volgende:
![]()
Wat dan?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:33 schreef Cuegirllie het volgende:
![]()
hopelijk kunnen ze dit jaar weer eens kampioen wordenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:43 schreef mash_ het volgende:
ik zaterdag middagnouja avond ook
ajax kijken
nee dan is het goedquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:55 schreef jna het volgende:
Het ging ook niet zozeer om de jeugd van tegenwoordig zelf. Het ging om de combinatie met de new cool collective big band
Moet goed komen denk ikquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hopelijk kunnen ze dit jaar weer eens kampioen worden
ik ook. Vandaag 30 minuten aan de lijn gehangen met Ziggo maar ik heb dan wel eindelijk eredivisie livequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:43 schreef mash_ het volgende:
ik zaterdag middagnouja avond ook
ajax kijken
En tot half 4 maar morgenquote:
Dan ben ik alweer onderweg naar een vergadering.quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:30 schreef Houniet het volgende:
Ohja en even een nieuwe avatar fixen.
Als je niet zoveel zou posten, zou je avatar niet zoveel opgevraagd worden, zou het mij niet zoveel dataverkeer kostenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:00 schreef Houniet het volgende:
Hoe bedoel je?
Caliquote:
Nah, ik ben vooral druk op stage en afwezig hierzo.... Piles gaat eindelijk het land uit.. en dat is het hem wel.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:27 schreef Californium het volgende:
Dushier nog iets gebeurd dat ik moet weten
Feest staat tussen aanhalingstekensquote:
Nou ja, boeiendquote:Je kon kiezen uit drie platen, dus stuurde mijn keus gewoon, weet ik veel dat ie ging bellen
Had hem ook wel in de zak, maar radio stond HARD en was druk aan het schuren, dus nooit gemerkt.
quote:
Ik ben blij dat ik m'n leven niet laat beinvloeden door voetbalquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:56 schreef mash_ het volgende:
ik ben vrolijken als ajax nou ook nog even wint dan is dit echt een super dag
oh dat vrolijk heeft niks met voetbal te makenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik m'n leven niet laat beinvloeden door voetbal
Wat zou ik een kutleven hebben als Feyenoord-fan
Nee, dat snap ikquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:06 schreef mash_ het volgende:
[..]
oh dat vrolijk heeft niks met voetbal te maken
Heb ik geen voetbal voor nodigquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:57 schreef Piles het volgende:
Ik ben blij dat ik m'n leven niet laat beinvloeden door voetbal
Wat zou ik een kutleven hebben als Feyenoord-fan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |