* Boer is.quote:
Ik heb die met dat gekke wijf nog, die ruzie krijgt met Rick om niksquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:53 schreef jna het volgende:
Ik zal morgen het spelletje van henkie uploaden dat ze de slappe lach krijgen
Ook een topperquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:54 schreef jna het volgende:
Ik heb het spelletje ook nog dat Herman en Henkie het samen doen
http://zshare.net/quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:55 schreef jna het volgende:
Piles wat is een goede uploadsite waar ik ze kan uploaden?
Wat doet die andere hand?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:38 schreef Cuegirllie het volgende:
yup net thuis
jantje![]()
Met 1 hand liggend grijp je wel eens mis
quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:42 schreef Cuegirllie het volgende:
was wel gezellig
wss beter dan wat jij vanavond gedaan hebt
Ken 'm wel, gebruik 'm nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:43 schreef jna het volgende:
[..]
Je kent de word/wordt regel nog niet?
Welnee, verschil van humorquote:
de coen en sander show draait niet snacht! en stopt er niet meequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 03:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Het beste radioprogramma van Nederland. Met nu de aller aller aller laatste MIDNR uitzending![]()
Ik zei de beste, niet de slechtstequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 03:00 schreef mash_ het volgende:
[..]
de coen en sander show draait niet snacht! en stopt er niet mee
die ken ik niet dus voor mij nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 03:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Slechtste is overdreven, maar de C&S-show verbleekt bij de vroegere MIDNR![]()
in mijn beperkte wereldjequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 03:04 schreef Piles het volgende:
[..]
In jouw beperkte wereldje zal de C&S-show de beste zijn
Das gemeen van mij
Goed puntquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 03:17 schreef mash_ het volgende:
in mijn beperkte wereldje
ik zal er maar evne niet op reageren![]()
_o-
quote:
Succes danquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:38 schreef Deansensitized het volgende:
Ben nog wakker hoor
Schema omgooien, dus vanavond pas slapen
Dag mevrouwquote:
quote:
Understatement van de dagquote:
Awwwquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:54 schreef Bravebart het volgende:
Het begon al dat er alleen maar nieuwe stijl tentamens waren, terwijl ik oude stijl had geleerd en zou krijgen
Oja en de Deutsche Führer [ afbeelding ] als docent met haar snor en A-bike
Maargoed, ik maar nieuwe stijl proberen, want tja, ik was er nou tochMocht je alleen een analoge rekenmachine gebruiken (dus geen GR)
Naja die had ik niet, dus dan maar oldskool hoofdrekenen
Het tentamen was in het EngelsNou is dat niet zo'n erge ramp, behalve als je termen als kwantummechanische aarschijnlijkheidsrelatie moet kennen in het Engels
Was ik eindelijk klaar, wil ik het inleveren, gaat ze alles zitten checkenIk had niet netjes genoeg geschreven vond ze, terwijl mn handschrift toch best behoorlijk is, als ik het vergelijk met de rest
Ik moest overal eenheden neerzetten, ipv alleen bij het eindantwoord, zoals bij de rest van de vakken
Ik alles opnieuw schrijven, zat ze te zeiken dat ik niet goed geleerd had
Echt ik ben zoooooo klaar met die hoer en dat vak![]()
![]()
Wtf. Maar hebben ze dat nergens aangegeven? Dan zou ik gewoon een brief schrijven naar school dat je het niet eens bent dat je iets krijgt dat niet aangegeven is van te voren.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:54 schreef Bravebart het volgende:
Het begon al dat er alleen maar nieuwe stijl tentamens waren, terwijl ik oude stijl had geleerd en zou krijgen
Oja en de Deutsche Führer [ afbeelding ] als docent met haar snor en A-bike
Maargoed, ik maar nieuwe stijl proberen, want tja, ik was er nou tochMocht je alleen een analoge rekenmachine gebruiken (dus geen GR)
Naja die had ik niet, dus dan maar oldskool hoofdrekenen
Het tentamen was in het EngelsNou is dat niet zo'n erge ramp, behalve als je termen als kwantummechanische aarschijnlijkheidsrelatie moet kennen in het Engels
Was ik eindelijk klaar, wil ik het inleveren, gaat ze alles zitten checkenIk had niet netjes genoeg geschreven vond ze, terwijl mn handschrift toch best behoorlijk is, als ik het vergelijk met de rest
Ik moest overal eenheden neerzetten, ipv alleen bij het eindantwoord, zoals bij de rest van de vakken
Ik alles opnieuw schrijven, zat ze te zeiken dat ik niet goed geleerd had
Echt ik ben zoooooo klaar met die hoer en dat vak![]()
![]()
Naja, we zouden nog 1 her OS krijgen, maar daar wist zij niks vanquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wtf. Maar hebben ze dat nergens aangegeven? Dan zou ik gewoon een brief schrijven naar school dat je het niet eens bent dat je iets krijgt dat niet aangegeven is van te voren.
Is ze Duitse dan ?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:58 schreef Bravebart het volgende:
Oh en ze sprak Duits![]()
![]()
Toen ik vroeg: Alleen eenheden bij het eindantwoord toch?
zei ze: Neeeeeeein, verdammt, overal, bij elk antwoord, verstanden?!! Mein Got
Echt wtfDaar krijg ik dus echt een tyfus kuthumeur van
Mailen, ik zou bellen, dan kun je laten merken dat je hier niet van gediend bent.. Als er iets is beloofd zijn ze volgens mij verplicht het zo te doen en anders binnenkort een herkansingsmogelijkheid te geven zoals je het gewend bent.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Naja, we zouden nog 1 her OS krijgen, maar daar wist zij niks van
Dus ik ga wel ff mailen ja
Jaquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:00 schreef Yesse het volgende:
[..]
Is ze Duitse dan ?
Buitenlands uitschot
Ja naja mailen moet ook voldoende zijn, sowieso kunnen dan alle namen eronder. Eerst maar eens kijken of ik niet door een heldendaad een 6 heb gehaaldquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:02 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mailen, ik zou bellen, dan kun je laten merken dat je hier niet van gediend bent.. Als er iets is beloofd zijn ze volgens mij verplicht het zo te doen en anders binnenkort een herkansingsmogelijkheid te geven zoals je het gewend bent.
Hoop het voor jequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja naja mailen moet ook voldoende zijn, sowieso kunnen dan alle namen eronder. Eerst maar eens kijken of ik niet door een heldendaad een 6 heb gehaald
Nee, maar tochquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:06 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hoop het voor je![]()
![]()
En nu niet meer aan denken je kunt er niets meer aan doen!
quote:
ik slapa beetje altijd rond 4uur in de vakantiequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:44 schreef Piles het volgende:
Hallloooo
Tot nog een beetje beschaafd op tijd hier
Om 4 uur pas slapen
Wat wordt dat morgen
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:55 schreef Yesse het volgende:
[..]
Neem aan dat dan de bak ijs al op is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |