Begrijpelijk, maar ik neem aan dat je de vorige keer niet ook al niet al te vriendelijk hebt gereageerd... Heel hard dan, maar wie niet horen wil moet maar voelen... soms is dan toch hetgene dat wel werkt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:08 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik voel me echt k*t dat ik hem een tik voor zn kont heb gegeven, hij keek me ook echt aan van wat doe jij nou?!
Die tik garandeert toch niet dat hij het niet nog eens zal doen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:16 schreef freecell het volgende:
het is ook wel handig als het nu tot hem doordringt dat bepaalde dingen niet kunnen!
Geen tik en nog 5x dit is ook niet echt een optie.
Sorry, maar:quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:35 schreef Beelzebufo het volgende:
En helaas: achterin een grote plas op het terras en voorin een grote drol...
Nee, uiteraard niet! Maakt de kans wel kleiner imo.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:28 schreef Moonah het volgende:
[..]
Die tik garandeert toch niet dat hij het niet nog eens zal doen?
En je make-up achter slot en grendel, met nagellak en lippestift kan je ook prachtige kunstwerken maken!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:09 schreef dutchie het volgende:
Dan zou ik zeker ook het medicijnkastje maar goed op slot houden.
Tja, ik heb dat vaker gelezen. Ik vind het bedenkelijk, ook al werkte het bij jou.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:31 schreef Koosje het volgende:
Aarg hoe ergelijk!
Doet me denken aan een lesje wat mijn moeder me vroeger leerde.. Ik had de neiging te gaan bijten als iets me niet zinde. Zo beet ik mijn moeder ook een keer. Zij bedacht zich geen seconde en beet mij terug! Heb het nooit meer gedaan..
Dit doet me denken aan een documentaire die ik ooit heb gezien over zwakbegaafde ouders (waarmee ik absoluut niets wil impliceren hoor!quote:Is er niet iets waar Cas heel erg aan gehecht is waar jij eens echte moussy kunst van kunt maken? Dan ervaart hij ook het gevoel wat jij nu hebt en begrijpt hij het misschien beter.
*mond vol tanden* Dat is inderdaad behoorlijk triestquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:36 schreef Moonah het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan een documentaire die ik ooit heb gezien over zwakbegaafde ouders (waarmee ik absoluut niets wil impliceren hoor!).
Een kind van nog geen jaar sliep 's nachts nog niet door waardoor de ouders er regelmatig uit moesten. Toen het meisje eindelijk wél doorsliep, had vader haar wakker gemaakt, zodat "zij ook eens wist hoe het voelde om in je nachtrust gestoord te worden".![]()
Oftewel, ik vind het niet zo'n goede suggestie.
Sja, en toch was dat wel de methode die ooit bij Suus heeft gewerkt. Die sloeg namelijk, het liefste op mijn wangen. En ze had toen toch al de leeftijd dat "NEE! NIET DOEN DAT DOET ZEER!" wel duidelijk moest zijn (ruim 3 jaar!).quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:36 schreef Moonah het volgende:
Tja, ik heb dat vaker gelezen. Ik vind het bedenkelijk, ook al werkte het bij jou.
Terugbijten om een kind te leren dat het niet mag bijten. Het zelfde als roepen dat een kind niet zo moet schreeuwen.... Oog om oog, tand om tand.
Dit vind ik een slechte vergelijking. Een kind van nog geen jaar doet niets bewust. Het lijkt erop dat Cas het wél bewust doet.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:36 schreef Moonah het volgende:
Dit doet me denken aan een documentaire die ik ooit heb gezien over zwakbegaafde ouders (waarmee ik absoluut niets wil impliceren hoor!).
Een kind van nog geen jaar sliep 's nachts nog niet door waardoor de ouders er regelmatig uit moesten. Toen het meisje eindelijk wél doorsliep, had vader haar wakker gemaakt, zodat "zij ook eens wist hoe het voelde om in je nachtrust gestoord te worden".![]()
Oftewel, ik vind het niet zo'n goede suggestie.
Ja en waarom? Leuk kliederen met glibberige troep? Bewust je moeder pesten, zodat ze de boel weer kan wassen enuitmesten? Ik denk in zn onschuld het eerste. en dan ben je bezig en denk je OEPS! smeer je alles zo goed mogelijk weg, en dat is dus wasgoed, bakje van de wasmachine enz enz... zoiets.. en misschien heb ik het ook wel mis, hij geeft geen uitgebreid antwoord op het waarom.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:47 schreef Koosje het volgende:
[..]
Dit vind ik een slechte vergelijking. Een kind van nog geen jaar doet niets bewust. Het lijkt erop dat Cas het wél bewust doet.
smurfensnotquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:51 schreef moussy het volgende:
[..]
Ja en waarom? Leuk kliederen met glibberige troep? Bewust je moeder pesten, zodat ze de boel weer kan wassen enuitmesten? Ik denk in zn onschuld het eerste. Wie was er vroeger niet gek op zakjes shampoo?!
Ik ben het met Mous eens dat Cas' actie ook niet echt bewust zal zijn geweest.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:47 schreef Koosje het volgende:
[..]
Dit vind ik een slechte vergelijking. Een kind van nog geen jaar doet niets bewust. Het lijkt erop dat Cas het wél bewust doet.
Nee, natuurlijk doet hij het niet om zijn moeder te pesten! Maar je kunt toch niet ontkennen dat hij er niet bij nadenkt? Hij zal zich er toch van bewust zijn dat shampoo niet op de vloer hoort maar in het haar?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:51 schreef moussy het volgende:
[..]
Ja en waarom? Leuk kliederen met glibberige troep? Bewust je moeder pesten, zodat ze de boel weer kan wassen enuitmesten? Ik denk in zn onschuld het eerste. en dan ben je bezig en denk je OEPS! smeer je alles zo goed mogelijk weg, en dat is dus wasgoed, bakje van de wasmachine enz enz... zoiets.. en misschien heb ik het ook wel mis, hij geeft geen uitgebreid antwoord op het waarom.
Wie was er vroeger niet gek op zakjes shampoo?!
Het is natuurlijk makkelijk een bepaalde methode af te keuren. Maar wat zou volgens jou een goede methode zijn?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:56 schreef Moonah het volgende:
Als (niet zwakbegaafde) opvoeder moet je imo op zoek naar andere methoden.
Ik denk dat ik liever zou hebben dat Ruben een pot shampoo over de grond gooit dan dat ie het allemaal in zijn haar smeertquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:58 schreef Koosje het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk doet hij het niet om zijn moeder te pesten! Maar je kunt toch niet ontkennen dat hij er niet bij nadenkt? Hij zal zich er toch van bewust zijn dat shampoo niet op de vloer hoort maar in het haar?
Opzoeken van grenzen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:51 schreef moussy het volgende:
[..]
Ja en waarom? Leuk kliederen met glibberige troep? Bewust je moeder pesten, zodat ze de boel weer kan wassen enuitmesten? Ik denk in zn onschuld het eerste. en dan ben je bezig en denk je OEPS! smeer je alles zo goed mogelijk weg, en dat is dus wasgoed, bakje van de wasmachine enz enz... zoiets.. en misschien heb ik het ook wel mis, hij geeft geen uitgebreid antwoord op het waarom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |