Amen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:53 schreef anoniemm het volgende:
op FOK zit de elite en daar is iedereen beter
Ja dat is zo. Wat is nu de klacht?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:53 schreef anoniemm het volgende:
Een paar voorbeelden:
WoW: 10 Miljoen mensen spelen het, als iemand op fok post dat ie wow speelt wordt ie compleet afgezeken.
Muziek: Al is het maar rap of hiphop is het meteen kut en iedereen die metal/rock luistert is een vieze langharige...
Scooters/Brommers: Nee want half nederlands bezit bijna zo'n ding maar op FOK is het een schande en ben je een pauper/tokkie.
Wat is je klacht?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:53 schreef anoniemm het volgende:
Is het stoer ofzo? Voelen jullie jezelf er beter door door niet met de massa mee te lopen?
Een paar voorbeelden:
WoW: 10 Miljoen mensen spelen het, als iemand op fok post dat ie wow speelt wordt ie compleet afgezeken.
Muziek: Al is het maar rap of hiphop is het meteen kut en iedereen die metal/rock luistert is een vieze langharige...
Scooters/Brommers: Nee want half nederlands bezit bijna zo'n ding maar op FOK is het een schande en ben je een pauper/tokkie.
Zo kan ik nog wel urenlang doorgaan met allerdaagse dingen die voor 80% voor de mensen geldt maar nee, op FOK zit de elite en daar is iedereen beter
Sinds wanneer leven er minder dan 20 miljoen mensen op deze aarde?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:53 schreef anoniemm het volgende:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:13 schreef mstx het volgende:
TS is een WoW spelende, scooter rijdende, langharige, naar metal luisterende ongewassen hippie.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:53 schreef anoniemm het volgende:
op FOK zit de elite en daar is iedereen beter
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:13 schreef mstx het volgende:
TS is een WoW spelende, scooter rijdende, langharige, naar metal luisterende ongewassen hippie.
Drakenshirtsquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:13 schreef mstx het volgende:
Sommige dingen kun je niet vaak genoeg zeggen, misschien ziet een enkeling dan in dat hij verkeerd bezig is.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:59 schreef Desunoto het volgende:
TS heeft wel een, ahum, punt op zich.
Zoveel mensen posten hier van:
TS heeft een scooter![]()
TS speelt WoW![]()
TS draagt dit of dat![]()
TS luistert naar dit en dat![]()
Zonder ook maar IETS toe te voegen aan het topic. En diesmiley maakt je belediging of opmerking echt niet grappig of zo. Ook al is WoW inderdaad een kutspel, de scooterjeugd voor het grootste deel tuig, hiphop kut etc. je hoeft dat niet in elk topic te posten en af te zeiken, proberen te beledigen met een overkill aan
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
emoticons
Dus je vindt het ook kut, maar andere mensen mogen dit niet zeggen?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:59 schreef Desunoto het volgende:
TS heeft wel een, ahum, punt op zich.
Zoveel mensen posten hier van:
TS heeft een scooter![]()
TS speelt WoW![]()
TS draagt dit of dat![]()
TS luistert naar dit en dat![]()
Zonder ook maar IETS toe te voegen aan het topic. En diesmiley maakt je belediging of opmerking echt niet grappig of zo. Ook al is WoW inderdaad een kutspel, de scooterjeugd voor het grootste deel tuig, hiphop kut etc. je hoeft dat niet in elk topic te posten en af te zeiken en proberen te beledigen met een overkill aan
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
emoticons
Als iemand graag met de 'meerderheid' meeloopt als het gaat om spellen, muziek, mode of whatever dan is het lekker die persoon z'n zaak. Het lijkt inderdaad wel alsof veel users op FOK! zich afzetten tegen een heleboel dingen. En als je een scooter rijdt hoef je niet per sé verkeerd bezig te zijn hoor. Hetzelfde geldt voor als je WoW speelt o.i.d (en nee, dat doe ik zelf beide niet)quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:01 schreef Nobu het volgende:
[..]
Sommige dingen kun je niet vaak genoeg zeggen, misschien ziet een enkeling dan in dat hij verkeerd bezig is.
Mag je wel zeggen, maar om alleen te reageren met 'TS speelt WoWquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:04 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dus je vindt het ook kut, maar andere mensen mogen dit niet zeggen?
Welkom op FOK!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:10 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Mag je wel zeggen, maar om alleen te reageren met 'TS speelt WoW' (bijvoorbeeld) vind ik een beetje laag, en dat zie je toch heel veel hier, dat moet je toch toegeven
WORRD OF WALCLAFT SO GOOD GAME, I ALWAYS PRAYquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:53 schreef anoniemm het volgende:
Als ik het zat ben ben ik zo weer weg hoor. Maar gelukkig zijn hier ook meer dan genoeg leuke topics te vinden dus voorlopig blijf ikquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:13 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Welkom op FOK!beter had je je niet aangemeld hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
... zorgt er niet automatisch voor dat ...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:43 schreef anoniemm het volgende:
Neem nou WoW. Je kan het goed of slecht vinden maar je kan er NIET omheen draaien dat het een absoluut succes is
...ook waar is. Iets dat een succes is en/of populair maakt het niet tot iets goeds. Omgekeerd gaat dat overigens ook niet op.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:43 schreef anoniemm het volgende:
en een goed opgezette game.
Scooterjosti's, wow-nerds en rapnegerts zijn uitschot, en ik geloof graag dat dat niet de meerderheid is.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:08 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Als iemand graag met de 'meerderheid' meeloopt als het gaat om spellen, muziek, mode of whatever dan is het lekker die persoon z'n zaak. Het lijkt inderdaad wel alsof veel users op FOK! zich afzetten tegen een heleboel dingen. En als je een scooter rijdt hoef je niet per sé verkeerd bezig te zijn hoor. Hetzelfde geldt voor als je WoW speelt o.i.d (en nee, dat doe ik zelf beide niet)
Trouwens, volgens mij is de klacht wel duidelijk; iets in de trend van 'users op FOK! die populaire fenomenen afzeiken zodat ze zich elitair voelen'. En die klacht kan ik me eigenlijk best goed voorstellen
ehm "Sure"quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:28 schreef Klautje het volgende:
[..]
Zal ook wel je eerste game en MMORPG zijn dan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |