GING JE PAPA FAPZORREN?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:47 schreef reetveter het volgende:
kuuuutttt mijn ouders liepen langs
Ze hoeven niet te denken dat ik pearneau op me pc heb staanquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dus? Die denken dat jij alleen nog maar kan plassen?
Of anders?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:50 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ze hoeven niet te denken dat ik pearneau op me pc heb staan
neej heet !quote:
Fransen spreken toch sowieso alleen maar Fransquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:54 schreef afcajos het volgende:
Die kankerzidane kan ook gewoon geen engels heOf hij vertikt het..
Behalve als ze ook Spaans geleerd hebben op een Duitse school. Want dan spreken ze ook Italiaans.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:55 schreef slindenau het volgende:
[..]
Fransen spreken toch sowieso alleen maar Frans?
Is dat vanavond?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:57 schreef afcajos het volgende:
Whehe PSV tegen atletico madrid![]()
Normaal is het mij om het even als psv doorgaat in europa, leuk voor landenklassement enzo.
MAARRR
SJONNIE, pak die boeren in!!
De loting was zojuist.quote:
Mijn lichaam ziet er ongeveer zo uit:quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:00 schreef De_Ananas het volgende:
Zeg jos, ben jij niet die dikzak?
Lijkt me kut om geen benen te hebbenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:04 schreef afcajos het volgende:
[..]
Mijn lichaam ziet er ongeveer zo uit:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:04 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Lijkt me kut om geen benen te hebben
Die is er samen met:quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:12 schreef Juicyhil het volgende:
Welke user heeft m`n UI uit de OP gehaald?
Omdat je in plaats van 2, 3 weken weg was.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:12 schreef Juicyhil het volgende:
Welke user heeft m`n UI uit de OP gehaald?
Wie is dat trouwens?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:12 schreef afcajos het volgende:
[..]
Die is er samen met: [ afbeelding ] uitgehaald omdat we niet wisten van wie ze waren.
Ik was ook op vakantiequote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Omdat je in plaats van 2, 3 weken weg was.![]()
Denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |