GING JE PAPA FAPZORREN?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:47 schreef reetveter het volgende:
kuuuutttt mijn ouders liepen langs
Ze hoeven niet te denken dat ik pearneau op me pc heb staanquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dus? Die denken dat jij alleen nog maar kan plassen?
Of anders?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:50 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ze hoeven niet te denken dat ik pearneau op me pc heb staan
neej heet !quote:
Fransen spreken toch sowieso alleen maar Fransquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:54 schreef afcajos het volgende:
Die kankerzidane kan ook gewoon geen engels heOf hij vertikt het..
Behalve als ze ook Spaans geleerd hebben op een Duitse school. Want dan spreken ze ook Italiaans.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:55 schreef slindenau het volgende:
[..]
Fransen spreken toch sowieso alleen maar Frans?
Is dat vanavond?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:57 schreef afcajos het volgende:
Whehe PSV tegen atletico madrid![]()
Normaal is het mij om het even als psv doorgaat in europa, leuk voor landenklassement enzo.
MAARRR
SJONNIE, pak die boeren in!!
De loting was zojuist.quote:
Mijn lichaam ziet er ongeveer zo uit:quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:00 schreef De_Ananas het volgende:
Zeg jos, ben jij niet die dikzak?
Lijkt me kut om geen benen te hebbenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:04 schreef afcajos het volgende:
[..]
Mijn lichaam ziet er ongeveer zo uit:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:04 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Lijkt me kut om geen benen te hebben
Die is er samen met:quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:12 schreef Juicyhil het volgende:
Welke user heeft m`n UI uit de OP gehaald?
Omdat je in plaats van 2, 3 weken weg was.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:12 schreef Juicyhil het volgende:
Welke user heeft m`n UI uit de OP gehaald?
Wie is dat trouwens?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:12 schreef afcajos het volgende:
[..]
Die is er samen met: [ afbeelding ] uitgehaald omdat we niet wisten van wie ze waren.
Ik was ook op vakantiequote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Omdat je in plaats van 2, 3 weken weg was.![]()
Denk ik.
Jepz, maar ik kon het niet laten om het te zeggen tegen remlof, dus plande hij een ban buiten m`n vakantie om en toen na een kloon werd ik door Snakey nog es gebandquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, maar toch maar 2 weekjes?
die garuda ? ik zat eerder naar da wijf te kijkequote:
Hoi.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:18 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
die garuda ? ik zat eerder naar da wijf te kijke
Hoi. ASL ?quote:
ADSL?quote:
ADHDSLquote:
U slikt het.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:35 schreef Breathtaking het volgende:
Hee maar ehhoe werkt ghb nou eigenlijk?
keertje uitprobere ?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:35 schreef Breathtaking het volgende:
Als je je tieten post vertel ik het!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:35 schreef Breathtaking het volgende:
daarna valt ge in een gelukzalige blije sloomheids-roes en als ge wakker word bent ge helemaal vrolijk zonder dat ge het u herinnert als ge de avond ervoor een ongelooflijke kut avond hebt gehadquote:
Nee.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je je tieten post vertel ik het!
hoi.quote:
Nee, het gaat erom dat je een meisje kan verkrachten zonder dat ze tegenstribbelt.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee.
Effecten:
ontspannend
slaperigheid
hoge bloeddruk
vetvermindering
spiergroei
incontinentie
verlaging lichaamstemperatuur
vertraagde hartslag
ademhalingsdepressie
braken
mogelijk bewustzijnsverlies en reversibele coma (coma waar je uit komt).
Oke, dus jullie willen met meisjes neuken die half in coma liggen, af en toe wakker worden om te kotsen, en ook nog eens over je heen kunnen plassen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, het gaat erom dat je een meisje kan verkrachten zonder dat ze tegenstribbelt.
Persoonlijk zie ik daar ook de lol niet van in.Hahaha oh my godSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zou nog liever ghb gevoerd krijgen dan dat ik verkracht werd en het me herinnerde
..
Maar ik vroeg me meer af of het echt alleen voor deze doeleinden gebruikt wordt, of ook recreatief, dus of er ook veel mensen zijn die het vrijwillig gebruiken?
Nee.quote:
Ja, mijn vriendin, tijdens de sex.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha oh my godik zou nog liever ghb gevoerd krijgen dan dat ik verkracht werd en het me herinnerde
..
Maar ik vroeg me meer af of het echt alleen voor deze doeleinden gebruikt wordt, of ook recreatief, dus of er ook veel mensen zijn die het vrijwillig gebruiken?
Mooi. Datumpje afspreken dan maar?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha oh my godik zou nog liever ghb gevoerd krijgen dan dat ik verkracht werd en het me herinnerde
![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, het gaat erom dat je een meisje kan verkrachten zonder dat ze tegenstribbelt.
Persoonlijk zie ik daar ook de lol niet van in.Hey Bobby.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |