abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61204385
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 21:47 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Hij was niet betrokken bij het gooien. Wat gek dat je beweert goed te lezen terwijl je dat niet hebt opgepikt.
Als je mijn reactie gelezen had, zei ik dat ook niet.
quote:
Wat is er gebeurd dan? Volgens de getuigenverklaringen (die jij blijkbaar niet lezen kunt) iets heel anders dan wat jij in je hoofdje hebt he?
En "getuigenverklaringen" van de vrindjes van Leroy geloof jij?

Iemand die ongewapend is, met een mes doodsteken is uit den boze. Dat zou ook uit de uitspraak van de rechter moeten volgen. Maar nee, dat gebeurt niet. Daarom reageert iedereen zo fel.
quote:
Jij bent juist degene die tot vervelens toe om wetjes en woordjes blijft dreinen ("moord" "straf")
Omdat de gehele situatie in zijn context bekeken wordt, in plaats van de regeltjes die rechters hanteren.
quote:
En toen viel je definitief door je mand. Ga maar weer terug naar je vriendjes om ze beter te leren napraten.
Oggut, wordt het te moeilijk als er out-of-the-box gedacht moet worden...?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  † In Memoriam † donderdag 28 augustus 2008 @ 21:59:13 #152
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_61204387
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 17:52 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Weet je wat het gewoon is, iedereen moet zich met zijn eigen zaken bemoeien, als die jongen dus uit het niets werd aangevallen dan had ik het prima gevonden dat hij begon te steken, maar die jongen bemoeide zich met ander mans zaken, want hij stond eieren te gooien en als je eieren gooit moet je ook wat klappen kunnen incasseren of hard kunnen rennen.

En wat ook mee speelt is dat blanken die werden belaagd - zonder dat ze zich met anders man zaken bemoeiden - en vervolgens de belager in elkaar sloegen of soms vermoorden uit noodweer dat zij wel de bajes in moesten.
Gelukkig hebben we dan toch een beetje dezelfde mening, jij geeft in je eerste stukje aan dat iedereen zich met zijn eigen zaken moet bemoeien, de jongen in kwestie stond aan de zijlijn (d.w.z hij heeft niets met dat eierengooien te maken) De man is op hem afgekomen en de jongen verdedigde zichzelf (en daar is volgens je eigen posting dus niets mis mee)
  donderdag 28 augustus 2008 @ 22:00:56 #153
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_61204432
Oja, en nog wat quotes van Matador en zijn superieure onderbuik:
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 17:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Kijk maar eens naar die arme Germaine C. die bij het achteruitrijden per ongeluk berberaap Ali el Bejjati doodreed.

Het plan van de VVD zou namelijk kunnen leiden tot snellere niet-ontvankelijkverklaringen in dat soort zaken. Dat zou de eerlijke burger wel goed uitkomen. Zo wordt slechts de drempel om op te komen voor je goed recht lager. De drempel voor excessief wraaklustig geweld blijft gewoon, want dat is strafbaar.
Totdat een dove jongen opkomt voor het leven van zijn vriend en zijn eigen fiets. Dan mag je ineens niet meer opkomen voor je 'goed recht'. Dat mag alleen tegen berberapen, niet tegen trotse blanke Nederlanders.
quote:
Op donderdag 24 april 2008 15:40 schreef El_Matador het volgende:
Het gaat niet om de letter van de wet, maar het gaat om de interpretatie door rechters. Het signaal dat de VVD uitdraagt met dit punt, is dat men het recht heeft om de eigendommen te verdedigen. Dat dat nu wellicht volgens de letter van de wet ook mag, is mooi. Maar dat wil niet zeggen dat het in strafzaken ook zo uitkomt. Ik vind het positief dat dit onder de aandacht wordt gebracht door Teeven (sowieso een goed Kamerlid).
Ah, het recht om eigendommen te verdedigen dus.
pi_61204494
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 22:00 schreef Pool het volgende:
[..]

Totdat een dove jongen opkomt voor het leven van zijn vriend en zijn eigen fiets. Dan mag je ineens niet meer opkomen voor je 'goed recht'. Dat mag alleen tegen berberapen, niet tegen trotse blanke Nederlanders.
[..]

maar je begrijpt 't niet, er werd met EIEREN gegooid
"Those unforgettable days, for them I live"
  donderdag 28 augustus 2008 @ 22:05:42 #155
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_61204560
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 22:03 schreef zquing het volgende:

[..]

maar je begrijpt 't niet, er werd met EIEREN gegooid
Ja precies, volgens Matadors onderbuik ben je natuurlijk wel verantwoordelijk voor de eieren die andere rasgenoten gegooid hebben. Toch weer een briljant staaltje rechtvaardigheid vanuit z'n darmkanaal.
pi_61204567
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 21:59 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als je mijn reactie gelezen had, zei ik dat ook niet.
[..]
Nee, jij leest niet. Degene die terechtgewezen werd, had ook niets te maken met het gooien.
quote:
En "getuigenverklaringen" van de vrindjes van Leroy geloof jij?
Als je het rechtbankverslag gelezen hebt dan had je gezien dat zelfs de vrouw van de neergestoken man voorkomt als bron.
quote:
Iemand die ongewapend is, met een mes doodsteken is uit den boze. Dat zou ook uit de uitspraak van de rechter moeten volgen. Maar nee, dat gebeurt niet. Daarom reageert iedereen zo fel.
[..]
In de regel is dat not done. Als diezelfde man buiten zitten is en karate toepast is dat een ander verhaal. Iets met context, wat je er zelf ook graag bijhaalt:
quote:
Omdat de gehele situatie in zijn context bekeken wordt, in plaats van de regeltjes die rechters hanteren.
[..]
Deze rechter heeft de context juist uitgebreid bij zijn oordeel laten meewegen. Het is alleen niet de context die jij uit je fantasie/onderbuik tevoorschijn blijft toveren.
quote:
Oggut, wordt het te moeilijk als er out-of-the-box gedacht moet worden...?
Nee het wordt pas moeilijk als mensen zichzelf enthousiast in hokjes gaan stoppen door dingen over Pim Fortuyn te gillen. Pim was een groots mens, in tegenstelling tot de mensen die zich steeds op hem menen te moeten beroepen. Pim schreef ook boeken, en door mensen met jouw niveau van begrijpend lezen worden die ten onrechte op rioolniveau geschat inmiddels.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_61204574
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 21:59 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Iemand die ongewapend is, met een mes doodsteken is uit den boze.
Ja, jij laat jezelf of een vriend doodslaan omdat je fysiek de kracht niet hebt in te grijpen, ook al heb je een mes op zak ? En iemand die wel dat mes gebruikt is per definitie een moordenaar en kan nooit uit verdediging zo gehandeld hebben ? En jij hebt het over regeltjes, context en out of the box denken ?
pi_61204577
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 22:00 schreef Pool het volgende:
[..]

Waar jij die racistische zaken vandaan haalt, weet ik niet.

Die tasjesdief was al vaker veroordeeld voor zijn praktijken en werd per ongeluk doodgereden door iemand die het er niet bij liet zitten.

Een dove jongen wiens fiets in beslag werd genomen door een invalide man, heeft actief met een mes in zijn rug gestoken.

Dat je dat verschil niet ziet, is tekenend voor je eigen onkunde. En laat mijn buik met rust asjeblief. Daar heb jij zeker niets te zoeken.
quote:
Tot de dood erop volgt?

De VVD had het over inbraken in huis. Als er actief, door een inbreker jouw huis leeggeroofd wordt, hoef je niet te gaan zitten toekijken.

Is ff wat anders dan een invalide man die jouw fiets heeft afgepakt omdat jij en je vriendjes rottigheid uithalen, he?

Maar ook dat verschil wil er bij jou niet in...

Treurig.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_61204648
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 22:06 schreef El_Matador het volgende:

Een dove jongen wiens fiets in beslag werd genomen door een invalide man, heeft actief met een mes in zijn rug gestoken.

Is ff wat anders dan een invalide man die jouw fiets heeft afgepakt omdat jij en je vriendjes rottigheid uithalen, he?

Treurig.
Het verschil tussen een invalide weerloze man in een rolstoel en een 110 zware geoefende karateka die zover zijn zeik gaat wil er bij jou weer niet in, aan de andere kant.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_61204693
O, kennelijk ging het alleen om een invalide man die slechts een fiets in beslag nam, waarna de Razende Leroy de fietsen in beslag nemende invalide opzettelijk in de rug stak. Helder. Mijn bijdrage aan dit topic, zo ben ik ook weer.
pi_61204699
quote:

[..]

Hoe krijg je het, na alle informatie in dit topic, nog uit je toetsenbord
pi_61204746
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 22:09 schreef Monidique het volgende:
O, kennelijk ging het alleen om een invalide man die slechts een fiets in beslag nam, waarna de Razende Leroy de fietsen in beslag nemende invalide opzettelijk in de rug stak. Helder. Mijn bijdrage aan dit topic, zo ben ik ook weer.
Je vergat het deel dat er eerst eieren waren gegooid! Door mesdragende Leroy!
pi_61204755
quote:

[..]

Die tasjesdief was al vaker veroordeeld voor zijn praktijken en werd per ongeluk doodgereden door iemand die het er niet bij liet zitten.

Dat je dat verschil niet ziet, is tekenend voor je eigen onkunde. En laat mijn buik met rust asjeblief. Daar heb jij zeker niets te zoeken.
[..]

Tot de dood erop volgt?

De VVD had het over inbraken in huis. Als er actief, door een inbreker jouw huis leeggeroofd wordt, hoef je niet te gaan zitten toekijken.

Treurig.
Dus als je op de fiets bent en je wordt eraf geslagen dan is alles goed? Als iemand een tas uit een auto steelt dan mag dat gewoon? Een invalide persoon die aan vechtsporten doet, gericht slaat op zenuwpunten en vervolgens per ongeluk neergestoken wordt(net zo perongeluk als het doodrijden van iemand) dan is 't niet goed?

Kans dat iemand overlijd aan een messteek in 't lichaam lijkt me iets kleiner dan de kans dat je overljid doordat je keihard klem wordt gereden
pi_61204907
"Per ongeluk neersteken"... het wordt steeds gekker....

Als het niet zo ernstig was, zou het grappig zijn.

donderdag 28 augustus 2008 @ 22:18:27 #165
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_61204972
quote:

[..]

Uit de hypocritie die je hier tentoonspreidt t.a.v. blanke slachtoffers/daders en gekleurde slachtoffers/daders. En uit de term "berberaap".
quote:
Maar je juichte toe dat ze haar auto over die "berberaap" heenreed
quote:

Ja klopt, er is zeker een verschil. Die tasjesdief was op dat moment namelijk geen gevaar meer, maar die "invalide" man was vechtsport aan het toepassen op een tengere jongen. En zelfs zijn vrouw heeft verklaard dat de jongen geen schijn van kans had.
quote:
Tot de dood erop volgt?

Of je huis wordt leeggerroofd of dat op straat je fiets wordt afgepakt, je tand uit je bek wordt geslagen en je vriend wordt mishandeld, dat lijkt me niet bepaald veel uitmaken.

En hij was geen rottigheid aan het uithalen, hij was aan het winkelen. En deze agressieve man vond het nodig om een blokje om te rijden en vervolgens met een hondenriem en karatetechnieken te gaan knokken tegen de verkeerde persoon. Dat was al debiel geweest als hij de goede jochies had getroffen, nu was het ook nog eens de verkeerde.

Ik kots op die figuren die agressief uit hun auto stappen om mensen met geweld een lesje te gaan leren.
quote:

Treurig.
Het is pas treurig hoe jij in de ene zaak 180 graden draait qua principes ten opzichte van de andere zaak. En maar blijven zeiken op rechters.
pi_61204978
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 22:11 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Je vergat het deel dat er eerst eieren waren gegooid! Door mesdragende Leroy!
Nee, door zijn vriendjes. Maar toen daar tegen opgetreden werd door het slachtoffer van de eiergooierij, toen werd Leroy ineens "overmand door emoties"... En dus stak hij een invalide in de rug.

Je moet maar durven.

Erger: je moet zo iemand maar durven verdedigen (niet in de rechtbank als advocaat, maar hier op het forum).

pi_61205049
Dat er nog geen standbeeld staat voor dit Slachtoffer Van Eiergooierij.
pi_61205130
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 22:16 schreef El_Matador het volgende:
"Per ongeluk neersteken"... het wordt steeds gekker....

Als het niet zo ernstig was, zou het grappig zijn.
Goed doelbewust neersteken, per ongeluk een slagader geraakt . Als je iemand neersteken wil om te doden doe je dat wel ergens anders. En waarom mag hij 't leven van z'n vriend niet verdedigen met de middelen die hij heeft? Ik ga niet op een ongewapend af op een stierende gozer die een vriend van me in 't elkaar slaan is.
pi_61205160
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 22:20 schreef Monidique het volgende:
Het staat jou uiteraard vrij om een standbeeld te bepleiten voor wie dan ook. Ik zal je daarin niet tegenhouden. Als jij op die manier denkt je cynisme te kunnen uiten, dan wil ik je niet beletten om dat te doen.

pi_61205191
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 22:18 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, door zijn vriendjes. Maar toen daar tegen opgetreden werd door het slachtoffer van de eiergooierij, toen werd Leroy ineens "overmand door emoties"... En dus stak hij een invalide in de rug.

BEIDE jongens hadden NIETS met het gooien te maken. Christus, is het echt zo moeilijk ?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-08-2008 22:25:22 ]
pi_61205207
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 22:20 schreef Monidique het volgende:
Ik denk dat we een straat, wat zeg ik: een stad of misschien zelfs wel een land, moeten vernoemen naar deze martelaar die zo heldhaftig is gestorven tijdens de strijd van de nobele bestelbusjes tegen de lafhartige messentrekkende eiergooiers. Een groter persoon is er nooit gestorven in een oorlog.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_61205230
Maar wat zou jij gedaan hebben in 't hypotetische geval dat je vriend in elkaar geslagen wordt door iemand, en jij daar iets aan kan doen? Lief vragen of hij daar mee ophouden kan?
pi_61205252
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 22:25 schreef gelly het volgende:

[..]

BEIDE jongens hadden NIETS met het gooien te maken. Christus, is het echt zo moeilijk ?
en hij is ook niet invalide, niet lichamelijk anyways
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_61205262
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 22:26 schreef zquing het volgende:
Maar wat zou jij gedaan hebben in 't hypotetische geval dat je vriend in elkaar geslagen wordt door iemand, en jij daar iets aan kan doen? Lief vragen of hij daar mee ophouden kan?
Dat vroeg ik ook al maar daar kan hij kennelijk geen antwoord op geven.
pi_61205273
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 22:26 schreef zquing het volgende:
Hem in z'n oor blazen en in z'n zij prikken, zachtjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')