Ja, leuk, laten we deze discussie weer eens voerenquote:Op woensdag 5 november 2008 17:46 schreef Braddie het volgende:
Ik vindt het echt zielig voor zijn kinderen hoe hij ze behandeld, Hij mag dan wel een popster zijn die miljoenen fans heeft, Maar daar hoeven je kinderen toch niet onder te leiden?.
Hij gedraagt zich zo raar omdat hij had geregeld dat er een meisje vanuit de coulissen naar hem toe zou rennen en om z'n nek zou vliegen als fan. Hij wilde graag alle aandacht en laten zien dat hij de grootste ster van dat moment was.quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:33 schreef Rnnz het volgende:
Ja, ik ken dat filmpje![]()
Ik zat net de Making of We Are The World te bekijken en toen kwam ik ook weer bij dit filmpje terecht:
Ik vind dat echt zo'n apart filmpje, hoe Michael doet. Zo zie je @ 1' dat ie ziet dat z'n hand donkerder is dan z'n gezicht, waardoor ie snel z'n hand in z'n zakken doet. En zo zijn er nog veel meer van die kleine dingetjes die je gaan opvallen, vooral als je kijkt naar z'n ogen en hoe die zich gedraagt.
Aparte vent is het toch ook.
zoals?quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:02 schreef Xaobotnik het volgende:
Maar er staan ook zaken in die achteraf erg suggestief bleken te zijn, en niet op concrete waarheden gebaseerd.
Ha ha, dat heb ik nou ook altijd. Die film gaat werkelijk nergens overquote:Op zondag 21 december 2008 06:45 schreef DrDentz het volgende:
Heb gisteren weer Moonwalker![]()
gekeken. Het lukt me al die keren nog niet om de rode draad in het verhaal (?) te ontdekken.
Dat hij kan schrijven, staat voor mij buiten kijf. Maar wat ik probeerde aan te geven is dat wanneer iets logisch klinkt, het niet perse waar hoeft te zijn. Kritisch zijn is juist goed. Komt op mij juist veel legitiemer over, omdat de zaken die het bekritiseren waard zijvoor mij juist de meest interessante zaken zijn en deze bij een kritische kijk eruit worden gelicht. Maar Taraborelli is te vaag over wat hij vìnd en wéét. Het is in elkaar verwoven. En op het einde wordt het steeds meer het verhaal van Taraborelli over MJ, ipv een beschrijving van MJ door Taraborelli. De schrjver maakt zich dus te belangrijk, op dat moment.quote:Op woensdag 17 december 2008 00:25 schreef Cavalier1 het volgende:
Ik vind dat zijn ''amateur psychologie'' vaak logisch klinkt. Het feit dat hij kritisch tegen MJ is betekent natuurlijk niet per sé dat het niet klopt wat hij beweerd. Gezien de informatie die hij heeft is hij gewoon rechtvaardig vind ik. Taraborelli heeft MJ zien veranderen (letterlijk en figuurlijk). Dat weet hij goed te verwoorden.
Zeker. Toevallig een reden waarom die dit nu roept?quote:Op zondag 21 december 2008 00:14 schreef Rnnz het volgende:
HIStory.
Stranger In Moscow is een meesterwerk.
Hehehe, inderdaad. Het is ook meer iets waar je als een klein kind naar moet kijken. Leuke kleurtjes, mensen die bewegen wat mooie effecten, en een paar leuke nummers. Als film slaat ie inderdaad nergens op. Ik weet nog dat ik hem ooit eens opzocht in de videotheek. Daar stond hij onder 'muziek'. Dus terwijl het volgens mij meer bedoelt is als een soort van actiefilm waar de muziek niet echt een meerwaarde heeft voor het verhaal. Maar zonder de muziek blijft er niets over.....Ok, die wagenscene.quote:Op zondag 21 december 2008 06:45 schreef DrDentz het volgende:
Heb gisteren weer Moonwalker![]()
gekeken. Het lukt me al die keren nog niet om de rode draad in het verhaal (?) te ontdekken.
quote:Een vrouw met de toepasselijke naam Billie Jean claimt dat zij de biologische moeder is van Michael Jackson's zoon Prince Michael Jackson II.
Foto: EPA
Please Wait ...
De vrouw heeft bij de rechtbank in Los Angeles het verzoek ingediend voor gezamenlijke voogdij over de zesjarige Blanket, zo meldt OK! Magazine. Michael heeft altijd verklaard dat zijn zoon is geboren uit een draagmoeder.
Bovendien wil ze meebeslissen over de scholing van de jongen, hem bezoeken op vrijdag zaterdag én zondag en eist ze klein geldbedrag in de vorm van ruim 700 miljoen euro.
Waarschijnlijk is ze niet helemaal op de hoogte van de huidige financiële situatie van Michael...
Kijk eens even naar dit bericht (van 14 dec overigens)quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:01 schreef Viking84 het volgende:
Is het aan jullie voorbijgegaan dat Michael ernstig ziek schijnt te zijn ofzo?.
En kijk daarna twee posts boven je...quote:Op zondag 14 december 2008 21:08 schreef Rnnz het volgende:
http://unterhaltung.t-online.de/c/17/13/78/86/17137886.html
Ist Michael Jackson todkrank?
"Jackson kann kaum sprechen"
Om ook maar even mee te doen aan de geruchtenmachine.
Ja, sorry, dat bericht heb ik even gemistquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Kijk eens even naar dit bericht (van 14 dec overigens)
[..]
En kijk daarna twee posts boven je...
Kortom, waarschijnlijk wist je nog niet dat er zo nu en dan nogal wat geruchten de wereld in worden gebracht. Ik zeg niet dat elk gerucht niet waar kan zijn, maar deze is toch wel heel erg sterk. Daarom hebben wij er m.i. waarschijnlijk weinig aandacht aan besteed
Jermaine's (dus z'n broer) uitspraken moet je met een korrel zout nemen. Die lult maar een eind heen, en Michael heeft meerdere malen zijn ongenoegen daarover geuit. Maar jah, dat staat inderdaad mooi in een nieuwsbericht en kan dus betrouwbaar overkomenquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, sorry, dat bericht heb ik even gemist.
Het kwam op mij over als een betrouwbaar bericht, aangezien ook Michaels broer werd aangehaald. Maar dat schijnt toch niet...
Hahaha....Jôh??quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:36 schreef DrDentz het volgende:
Hij is al sinds 2005 'finalizing negotiations' over een World Tour enzo.
Haha, ik wacht in dat nummer ook steeds op de adlibsquote:Op donderdag 25 december 2008 14:50 schreef Rnnz het volgende:
Hebben jullie in de voorbereiding van de kerstdagen ook genoten van 3T's - I need you?
Ik heb dat nummer werkelijk een tiental keer gehoord (werk bij een supermarkt), steeds wachtend op het einde met geweldige adlibs van MJ.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:11 schreef DrDentz het volgende:
Op MJJCommunity.com gelooft iedereen er nog heilig in hoor.
QFTquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:11 schreef Xaobotnik het volgende:
Mij boeit het nieuws pas wanneer het over nieuwe muziek gaat. Boeit mij wat voor huis hij heeft, en wat hij erin gaat zitten doen (tenzij het werken aan muziek is).
Nou nou, niet zo opgefokt hequote:Op woensdag 7 januari 2009 23:11 schreef Xaobotnik het volgende:
Mij boeit het nieuws pas wanneer het over nieuwe muziek gaat. Boeit mij wat voor huis hij heeft, en wat hij erin gaat zitten doen (tenzij het werken aan muziek is).
Give in to mequote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:03 schreef Rnnz het volgende:
Alle MJ-fans nog een spetterend 2009 gewenst met hopelijk een terugkerende King of Pop!
Wat het voordeel is van zo'n stille periode, is dat je (ik ten minste) de muziek van MJ opnieuw leert kennen en waarderen. Ik draai nu het Dangerous album en heb het altijd gezien als neerwaartse spiraal ten opzichte van Bad, maar eigenlijk is dat gewoon dikke onzin. Dangerous is een meesterwerk op zich.
MJ gaat wat meer de (voor hem) agressieve kant op en dat hoor je ook duidelijk in de teksten. Quincy's afwezigheid is ook duidelijk te horen aan de ietwat experimentele benadering van de nummers: lekkere beats die tegenwoordig niet zouden misstaan in de charts. Ook zijn er weer heerlijke adlibs aanwezig in sommige nummers, en hoor ik steeds weer nieuwe dingen op de achtergrond die nummers nog beter maken.
Dangerous![]()
Hmm, valt me toch mee dat de stemming waarmee ik dit typte toch aardig overkwamquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nou nou, niet zo opgefokt he![]()
Zou best kunnen want het schijnt dat hij bezig was met een nieuw album toen de grote rechtszaak begon (in 2003?). Althans, dat stond in het boek van Taraborelli.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:26 schreef Rnnz het volgende:
Xscape is een MJ nummer. Inderdaad geleaked, ik geloof rond 2003 of zo (of was dat We've had enough?.
Het zijn iig beide nummers voor mij die laten zien dat MJ nog steeds muziek kan maken.
Vitiligoquote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:12 schreef Braddie het volgende:
Hij heeft vitilligo(Geen idee hoe je het schrijft)
Ach, laten we eerlijk wezen. Volgens mij had MJ nooit de support genoten die hij nu heeft als hij nog met een typisch neger-uiterlijk had rondgelopen. Een hoop mensen zeggen wel dat ze er niet naar kijken. Maar onbewust werkt het toch door. Dit geldt overigens voor alle typen bekende mensen. Bekende artiesten, sporters, etc. En dat gaat dan over fan-schap maar ook zgn. objectieve beschouwingen.quote:Op zondag 18 januari 2009 02:24 schreef Braddie het volgende:
True, Maar toch.... MJ Als neger was wel een stuk normaler/Leuker geweest.
Alhoewel, Als hij dan nog die kinderstem had gehouden(Hoge zangstem), Dan had het apart geweest.
Ja....dat is....duidelijk...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:46 schreef bluesdiva het volgende:
MJJ KING OF POP FOREVERRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Juist, ik zou het zo vet vinden als ie gewoon een album zou maken met een puur muzikale insteek, dus niks hits maar gewoon wat hij mooi vindt. Fat chance thoughquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:07 schreef Rnnz het volgende:
MJ heeft in zijn hele carriere altijd geprobeerd om hoog in de charts te komen / populair te zijn, ik denk dat met zijn nieuwe album niet veel anders zal zijn.
Dit moet wel een van de mooiste nummers in de geschiedenis van Motown zijn.
Klopt, dit ontken ik ook niet. Maar er is een verschil tussen zelf eraan te werken, of gewoon een paar anderen aan het werk te zetten voor je. Misschien is het hoog eindigen in de charts niet eens het motief meer voor hem.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:07 schreef Rnnz het volgende:
MJ heeft in zijn hele carriere altijd geprobeerd om hoog in de charts te komen / populair te zijn, ik denk dat met zijn nieuwe album niet veel anders zal zijn.
Als je het Russische gebrabbel bedoelt wordt er: "Waarom kwam je naar ons toe, jij vijand uit het westen? Vertel de waarheid! Hij kwam om dat te stelen wat de mensen in Rusland bereikt hadden, de werkende mens" gezegd.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:33 schreef Cavalier1 het volgende:
Ik zit net naar Stranger in Moscow te luisteren. Prachtig maar ook heel tragisch eigenlijk. ''I'm living lonely - I'm living lonely baby'' gaat door merg en been. Maar wat zegt hij na ''Like Stranger In Moscow''. Er zit een soort van bijzin achter maar ik kan er niet achter komen wat hij zingt. Wie weet het?
Nee dat bedoel ik niet. Wat DrDentz zei bedoel ik, maar ik ben er niet van overtuigd dat hij gelijk heeft.quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:10 schreef LeroyBrown het volgende:
[..]
Als je het Russische gebrabbel bedoelt wordt er: "Waarom kwam je naar ons toe, jij vijand uit het westen? Vertel de waarheid! Hij kwam om dat te stelen wat de mensen in Rusland bereikt hadden, de werkende mens" gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |